بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا
بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا
بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا
بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا

بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ بازی‌ ها؛ دیوانه‌ های دوست‌ داشتنی؛ قسمت پایانی

سعید آقابابایی
۷ تیر ۱۴۰۰ - 15:00
بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا

عرض سلام دارم خدمت تمامی کاربران فهیم و دوست‌داشتنی وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت بوده و در کنار فعالیت‌های روزمره، مشغول لذت بردن از بازی‌های محبوب و موردعلاقه‌ی خود نیز باشید. در ادامه‌ی روند انتشار ویدئوهای مختلف برای کاربران عزیز گیمفا، امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی جذاب در خدمت شما باشیم و امیدواریم که بتوانیم روند خوبی را در انتشار ویدئوها داشته باشیم. امروز نوبت به یک ویدئو از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفا می‌رسد که یک ویدئوی خاص است. در این ویدئو که قسمت دوم و پایانی از یک ویدئوی دو قسمتی محسوب می‌شود، به سراغ محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ بازی‌ ها رفته‌ایم و قصد داریم تا ۱۰ بازی برتر این ژانر را با شما مرور کنیم. در ابتدای این مطلب باید خدمت شما عزیزان ذکر کنم که مثل هر مقاله و ویدئوی ۱۰ برتر دیگری در دنیا، در انتخاب این عناوین، مواردی مثل سلیقه‌ی شخصی و نظرات و بازخوردهای جهانی و ویدئوهای مختلفی که در مورد این موضوع منتشر شده‌اند، دخیل بوده‌اند.

بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ بازی‌ ها

قطعا با توجه به این که تعداد آنتاگونیست‌های محبوب بسیار زیاد هستند، ممکن است که نظرات بسیار متفاوتی در مورد این رتبه‌بندی و بازی‌های آن وجود داشته باشد و در واقع هر کسی بسته به علاقه و سلیقه و عنوانی که بازی کرده است لیست خود را داشته باشد، در حالی که شاید نفری دیگر لیست کاملا متفاوتی داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که چیزی در این ویدئو به صورت قطعی اعلام نشده است و مانند تمامی ویدئوهای ۱۰ برتر در دنیا، صدها نظر مختلف ممکن است در مورد آن وجود داشته باشد و در چنین ویدئوهایی نه کسی قطعا درست می‌گوید و نه کسی قطعا غلط. زیرا که در این‌جا سلایق شخصی و تجربه‌هایی که بازی‌باز داشته است دخیل هستند. بسیار خوشحال خواهیم شد که از نظرات شما نیز در این مورد آگاه شویم و سلایق کاربران عزیز گیمفا را نیز بدانیم و با هم مقایسه کنیم. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو، شاهد پیشرفت آن‌ها خواهید بود. شما را دعوت می‌کنم به مشاهده و دانلود ویدئوی قسمت پایانی “بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ بازی‌ ها.”

 دانلود با کیفیت  HD

 دانلود با کیفیت Full HD


 

˝Kianامین

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nathan Drak گفت:

    وسگر به نظر بهترین بد من کل سری اویل هستش

    • G.LN گفت:

      عالی بود آقا سعید عزیز.
      بنظرم sephiroth آنتاگونیست محبوبتریه.
      یکی از دلایل علاقه م به سری فاینال همین کاراکتر هستش.
      البته بعد دیدن نجات کودکان با سری فاینال فانتزی آشنا شدم ولی از دلایل علاقه م به این سری و آشنایی با سبک بازیهاش همین کاراکتر بود.

  • یوهان گفت:

    خسته‌ نباشید سعید آقا بابایی عزیز لیست خیلی جذابی بود من تو این لیست در کنار تمام شخصیت های خفنی که بود اسکورپین رو بیشتر از همه دوست داشتم :-))

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خسته نباشی سعید جان واقعا این ویدیوی ۲ قسمتی حرف نداشت دمتون گرم :heart: واقعا هم البرت وسکر دقیقا رئیس ادم بداست 😀 من خیلی از قسمت اول ویدیو فکر کردم اخه کی میتونه جای وسکر اول باشه و واقعا جوابی براش نداشتم فاصله نفر اول با بقیه خیلی بالاست و اصلا یک مرجع و گاد هست برای شخصیت های منفی
    .
    .
    این ویدیو بار دیگه حرفی رو که من همیشه چه به دوستام و چه تو سایت هم گفتم ثابت میکنه اینکه capcom :heart: سلطان بی همتای خلق کَرَکتر تو بازی های ویدیویی هست ، شخصیت های مثبت و منفی که نظیر ندارن و کاملا امضای کپکام این غول افسانه ایی و باستانی ژاپنی رو در بازی های ویدیویی دارن .

  • مهدی گفت:

    Sephiroth عالی بود نمسیس خیلی دیگه سر بود ورجیل که دیگه نگم
    وسکر خیلی خیلی عالی بود
    خسته نباشید

  • آرین گفت:

    سلام
    جای ماکاروف خالی، فقط کاپیتان پرایس از عهده‌اش برمیومد.

  • این قسمت هم مثل ویدیوی اول عالی بود.
    رزیدنت اویل چقدر فرنچایز بزرگی هست که هم بهترین آنتاگونیست تاریخ گیم رو داره که وسکر باشه، هم دو تا نماینده داشت که دومی نمسیس مخوف بود.
    در ضمن من به عنوان یه فیلمبین جوکر رو بی نظیر میدونم ولی تو دنیای گیم به هیچ عنوان نمیتونه دومین آنتاگونیست برتر باشه.

  • شماره یک لیستتون واقعا بجا بود . تو کل اویل ۵ به جز بخش پایانی هر موقع وسکر میومد احساس میکردم سطح بازی میاد بالا

  • MahyarMsm گفت:

    اینم از قسمت دوم این مقاله فوق العاده که منتظرش بودم
    خسته نباشید اقای اقابابایی بسیار لذت بردم از این ویدیو
    باور کنید میدونستم وسکر میشه بزرگ انتاگونیست ها توی این ویدیو اصلا خوشتیپ ترین انتاگونیست خلق شده و همچنین بهترینشون همین البرت وسکر هست تازه توی این لیست فقط وسکر نیست که مال کپکامه بلکه نمسیس هم هست اصلا دم این میکامی گرم
    به قول محسن عزیز سلطان خلق شخصیت های محبوب خود کپکامه از بهترین انتاگونیست ها یعنی وسکر و نمسیس بگیر تا محبوب ترین شخصیت ها و پروتاگونیست ها یعنی لیان و جیل و کریس و کلر خب دیگه چقدر بگم؟ واقعا دمشون گرم
    همونطور که پیش بینی کردم دوتا از شخصیت ها که دیوانگی رو در صنعت گیم معنا کردن هم هستن یعنی واس مونتنگرو و جوکر که واقعا لیاقت حضور توی این لیست رو دارن

  • AXEL STONE گفت:

    وسکر محبوبترین نیست کراوزر از اون خیلی خفنتر و ترسناکتره خدایی اصلا فایت با کراوزر یکی از دیوانگیهای لیون بود… کافیه فقط RE5 و RE4 بازی بکنید تا این حس را احساس بکنید.

    اقا راستش وسکر محبوبه ولی نه محبوبترین… من این ویدو را خیلی دوست داشتم و خیلی باهاش موافقم اما بنظرم اول ورجیله که واقعا کاراش و انگیزهاش غیر قابل پیشبینیه و همه چیزش ناگهانی هست:rose::heart:مرسی از گیمفا ویدیو خیلی خوبی بود
    برای من VERGIL از DMC
    بعد OLGEIRD از TW
    بعد VLAD DRACULA TEPES از CASTLEVANIA
    بعد KRAUSER از RE
    بعد ARISHOK از DRAGON AGE این باس را با فرار کردن تک به تک زدم د غیر این صورت کشنمش کاملا محال و غیر ممکن میباشد
    بعد ZEUS از GOW
    بعد MR.X از SOR شورش در شهر خودمان:rose::heart::lashes::yes:

    • مازیار گفت:

      آره حضرت ورجیل خیلی باحاله نمیدونم چرا مشکل یه عده باDMCچیه که اینقدر میکوبنش
      ولی من وسکر رو بیشتر ترجیح میدم اگه کپکام رو ساختre5بیشتر تمرکز میکرد(بخصوص فایت وسکر) قطعا به یکی از بهترین ها تبدیل میشد
      جوکر و واس هم باحال بودن

  • Oracle گفت:

    جوکر البته منحصرا زاییده دنیای گیم نیست.
    ورجیل از dmc انقدر محبوبه که همه ریخته بودن پیج کپکام که آقاجان ورجیل قابل بازی تو گیم پلی کاراکتر های قبلی فایده نداره یه نسخه بساز که ورجیل شخصیت اصلی داستان باشه. بعید نیست به نظرم تو dmc6 ورجیل دیگه خودش تو بازی باشه با توجه به اینکه ایتسونو خیلی به خواسته گیمرا اهمیت قائله.

    • Martyn گفت:

      ویرجیل شخصیت اصلی باشه اونوقت آنتاگونیست بازی کی باشه ؟ (فقط آرکهام تونست بهش نزدیک بشه به اونم خیلی کم )

      تصور کنید دانته هم بچه دار بشه بعد ایتسومو بیاد ی شخصیت بسازه ب خفنی دانته و قدرت فراتر از اون و شخصیت شیطانی هم داشته باشه :chic: تقابل پسر و پدر .. رستم و سهراب شد

      • Oracle گفت:

        مثل بازی های دزد و پلیسی همیشه قرار نیست کاراکتر اصلی بازی آدم خوبه باشه اگه الی الابد روی آنتاگونیست بودن ورجیل پیش برن که گیم تکراری میشه. اصل بازی پرداختن به این کارا و داستان های غیر قابل پیش بینی هستش. نمونش اتحاد دانته و ورجیل در شکست دشمن مشترک و در انتها بازگشت به تنظیمات کارخانه.

        این قضیه رستم و سهراب هم راجب ورجیل کاملا اتفاق افتاد تو نسخه پنج.

    • Bàđà§82 گفت:

      جوکر با اینکه اقتباسه ولی تو اکثر سایتای معتبر از اینایی که گفتین خیلی بهتر و خفن تر هست

      • Oracle گفت:

        بله درسته. غربی ها خیلی دوست دارن این شخصیت رو ولی ما ایرونیا پیوندمون با گیم های شرقی خیلی بیشتر از غربی ها نسبت به اوناس ایرانی ها این شخصیت هارو واقعا دوست دارن همین الان گیمفا نظر سنجی بذاره راجب همین آنتا ها احتمالا این سه گزینه اول تو پنج انتخاب مردم باشن انصافا وسکر و ورجیل یه جورایی شکل هم هستن انگار واسه همین تو لیست ستای اول هستن ولی همین نظرسنجی رو تو کشورای غربی بذارن شاید نتیجه دیگه ای رقم بخوره.

    • Bàđà§82 گفت:

      جوکری که تو سری آرکام بود کاملا متفاوت با کمیک و سینما بود و برتریش رو خودش کسب کرده .
      الآن تو دارث ویدر توی نسخه دوم بازی آنلاین استار وارز رو ببین.. بدون هیچ محتوای داستانی و ظاهر عیناً کپی شده از فیلم سینمایی حضور نسبی داشت و جالب اینجاست رتبه ۱۷ بهترین ویلن در رانکر رو آورد

      • Oracle گفت:

        بله من قصد جسارت به جوکر رو ندارم و به حق میدونم که حتی اول لیست باشه. جوکر راک استدی شاهکار بود ولی خب شخصیت های دیگه غیر اقتباسی بودن همینطوری گفتم. چه بسا کاراکتر های اقتباسی باشن که تو فیلم توفیقی نداشته ن و از قبال گیم محبوب شدن و به جایگاهی رسیدن.

        • Bàđà§82 گفت:

          ممنونم از پاسخ محترمانتون :rose:
          درسته از لحاظ کلاسیک و اورجینال بودن بخوایم برسی کنیم اینایی که شما گفتین درست هست چون من کلی گفتم.
          ولی از نظر من این اقتباس های گیم و سینما که از روی کمیک ها اتفاق میوفته بیشتر اوقات از همون کمیک ها جذاب تره چه بسا زیر سایه اقتباس هست.
          بازی های marvels spider man و injustice 2 و batman Arkham Knight واقعا توی این صنعت در این نسل درخشیدن

  • ASHEN ONE گفت:

    جا دارد به LIQUID SNAKE هم اشاره کنیم

  • ghahve گفت:

    سلام جا داره اول یه خسته نباشید بگم خدمت تمامی اعضای گیمفا به خصوص آقا سعید که الان شاید حدودن نه الی ده ساله هرروز دارم این سایتو چک میکنم و در طی فرصت سعی میکنم تمام مقالات رو بخونم و چه بسا با همین مقالات بارها ترغیب شدم که یه بازی ای که قبل تر ازش اصلا خوشم نمیومده رو برم و عاشقش بشم.
    دوم اینکه یه سوال داشتم. راستش من در خودم نمیدیدم که بازیای سولز و سولزلایک رو برم در طی این سال ها.چون فک میکردم که اصلا حوصله و اعصاب سختیشو ندارم. تا اینکه طی یه تصمیم عجیب گفتم بذا بلادبورنو شروع کنم.شروع کردن همانا و رفتن تا آخرش همان (البته طبق راهنمای قدم به قدم آقا سعید رفتم D: و خب حالا که آخراشم و تو اون سیاه چاله هاش داره اشکم درمیاد بلافاصله سکیرو رو شروع کردمو بعدشم ایشالا سری دارک سولزو برم. حالا سوالی که دارم در مورد دی ال سی بلادبورنه.میگن برای شروع دی ال سی باید یه آیتمی به نام eye of the drunk … رو از کنار اون عروسکه تو hunter s dream برداری (بعد اینکه vicer amelia رو کشتی) ولی این آیتم برای من نیومده.سرچ کردم تو نت خیلیا این مشکلو داشتن ولی راه حلی ندیدم.می خواستم ببینم آیا شما جوابی براش دارید؟

  • Martyn گفت:

    دوستان Dmc فن آهنگ روی فیلم رو داشتید 😥 از dmc 3 بود.. یادت بخییر اسطوره .

  • Martyn گفت:

    دوستان بنظرتون کله هرمی ترسناک تره یا نمسیس ؟ من خودم از کله هرمی خیلی می ترسم 🙁

  • تدوین ویدیوها و لحنشون خیلی کند و آرام هستش. یکم تحرک نیاز داره.
    باز ممنون بابت ویدیو جالب

بررسی ویدیویی محبوب‌ ترین آنتاگونیست‌ های تاریخ - گیمفا