AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت

AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت

مرصاد قدیری
۲۳:۴۵ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت

پس از مدت‌ها انتظار، تکنولوژی FidelityFX Super Resolution حالا برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شده است و بازی‌بازان می‌توانند این ویژگی را در عناوین پشتیبانی شده استفاده کنند. البته بر خلاف DLSS شرکت انویدیا (Nvidia) که در حال حاضر تنها بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد، استفاده از سخت افزار ای‌ام‌دی (AMD) در کنسول‌ها سبب می‌شود تا این تکنولوژی بر روی پلتفر‌م‌های دیگر نیز قابل استفاده باشد. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته است تا با همکاری ای‌ام‌دی، FSR FidelityFX Super Resolution را به کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس بیاورد.

آقای جیسون رونالد (Jason Ronald)، رهبر تیم توسعه‌ی سخت افزار ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، به تازگی در توییتر اعلام کرده است که توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند در جدیدترین کیت توسعه‌ی بازی ایکس‌باکس، به FidelityFX Super Resolution دسترسی پیدا کرده و آن را در بازی‌های خود پیاده سازی کنند.

برای ادامه‌ی همکاری نزدیک خود با ای‌ام‌دی هیجان زده‌ام و می‌خواهم ببینم که توسعه‌‌دهندگان بازی‌های ویدیویی چه کار‌های می‌توانند با FidelityFX Super Resolution انجام دهند. این تکنولوژی امروز در کیت توسعه‌ی بازی برای ویندوز و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

همچنین رونالد تایید کرده است که FidelityFX Super Resolution بر روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و همچنین ایکس‌باکس وان قابل استفاده خواهد بود. به لطف تکنولوژی جدید ای‌ام‌دی، توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی می‌توانند با تغییر رزلوشن و کاهش کیفیت تصویر، نرخ فریم بالاتری را به بازی‌بازان ارائه دهند. حال باید دید که عملکرد FidelityFX Super Resolution بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس به چه صورت خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت
AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من دیدم نسبت به این تکنولوژی روی کنسولها مثبته ، به نظرم میتونه عامل بسیار خوبی باشه برای بازی های واقعی نسل ۹

  • pegasus گفت:

    هر کی واسه سونی لالایی میخونه کارش درسته خیلی خوب رفته خواب

    • SiRSiNa گفت:

      حالا چرا اینقد در مورد سونی ناامیدی؟؟؟
      از نظر سرویس و خدمات یکم عقب افتاده
      ولی هنوزم قراره انحصاریای شاهکار بسازه ، البته امیدوارم جیم بیشتر از این با اون سیاستای چرتش(جز اومدنشون رو پیسی 😀 ) گند نزنه

    • The Red Devil گفت:

      ۷ ماه از شروع نسل ۹ گذشته و ایکس باکس حتی ۱ بازی بزرگ هم نداده اونوقت تو میگی سونی خوابه؟؟!!
      حقیقتش ۴ تا سی جی نشون دادن مثل اوود و ایندیانا و پرفکت و اوتر با ۴ تا اسم خوشگل ردیف کردن مثل ولاسیتی و فیدلیتی و وی آر آر و وی اس کوفت و زهرمار نمیتونه منو متقاعد کنه که ایکس باکس جلو افتاده .
      چیزی که مهمه بازی نقده . نسیه اهمیتی نداره ایکس باکس تو عمل چیکاره س؟
      تو عمل ایکس باکس هنوز ۶-۰ عقبه . دیمنز . استروز . مایلز . سکبوی . ریترنال . رچت ولی ایکس باکس صفره
      فقط وعده ی آینده دادن باعث نمیشه که جلو بیفتی . فکر میکنی سونی بازی در حال ساخت نداره؟
      فکر کردی سونی بلد نیست ۲۰ تا سی جی ردیف کنه از بازی هایی که تو مراحل اولیه ساخت قرار دارن؟
      سونی به مخاطبش احترام میزاره که سی جی ۵ سال بعدو نشون نمیده مخاطبشو مچل نمیکنه
      اگه به سی جی علاقه داری . مچل شدن دوست داری اسم های خوشگل دوست داری برو ایکس باکس بخر

      • اوسعلی گفت:

        دقیقا به نکات جالبی اشاره کردید. به اخبار ۶ ماه پیش نگاه کنید.

        -اخبار:
        ۱- قرار بود velocity architecture – directx 12 ultimate – direct storage و چند تا اسم قلمبه سلمبه دیگه انقلابی تو صنعت گیم به پا کنه که اصلا PS5 محو بشه.

        ۲- اکس باکس تنها کنسولی هست که از RDNA2 استفاده میکنه و PS5 از RDNA1.5( 😐 ) استفاده میکنه. یکی هم می‌گفت PS5 رزیدنت ایول۸ رو ۱۰۸۰P اجرا میکنه. و خود توییتر اکس باکس گفت والهالا فقط روی سری اکس ۴K نتیو اجرا میشه.

        ۳- اکس باکس از فناوری های ویژه مثل VRR و دالبی اتموس و دالبی ویژن استفاده میکنه.

        ۴- حجم بازی های سری اس ۶۰درصد کمتر از بقیه پلتفرم ها هست و سری اکس هم با معماری ولوستی حجم بازی هارو کم میکنه.

        ۵- فیل اسپنسر: اکس باکس این نسل قوی ترین کنسول تاریخ خواهد بود و بهترین لانچ و لاین اپ رو خواهد داشت.

        -واقعیت:

        ۱- اصلا معلوم نشد اون اسم های خفن که قرار بود انقلاب کنه چی شد. دیگه هیچ خبری ازشون نبود.
        حالا SSD پی اس فایو:
        ۱- صفحه لودینگ رو حذف کرد.
        ۲- حجم بازی هارو کاهش داد (تا حدی که PS5 نسبت به سری اکس فضای بیشتری رو تو نصب بازی های مشابه در اختیار کاربر گذاشت)
        ۳- لول دیزاین بازی هارو تغییر داد (تو رچت این موضوع رو دیدیم. دیگه بقیش به سازنده بازی مربوطه.)
        در حالی که ولوسیتی فقط کوییک ریزیوم رو ایجاد کرد و در مورد خود بازی ها هیچ کار خاصی نکرد.

        ۲- خود AMD تایید کرد هردو کنسول از RDNA2 استفاده میکنن و هردو تکنولوژی های یکسانی دارن.
        داسک گالم اعتراف کرد که برای طرفداری از اکس باکس اون خرف هارو زده و رزیدنت ایول۸ روی هردو کنسول با کیفیت یکسان اجرا شد.
        والهالا روی سری اکس ۴K نتیو اجرا نشد. و کیفیت اجرایی PS5 از سری اکس بیشتر بود.

        ۳- فناوری VRR اصلا برای اکس باکس نیست و روی PS5 در دسترسه. دالبی اتموس و دالبی ویژن کلا دو سال در انحصار اکس باکس هست.
        حالا جالبه که در حال حاضر بازی هایی از فناوری های دالبی پشتیبانی میکنن از انگشت های دو دست فراتر نمیرن. در حالی که HDR10 و Tempest engine سونی روی همه بازی ها قابل استفاده هست.

        ۴- حجم ۹۵% بازی ها روی سری اس مثل سری اکس بود. و حجم ۹۵% بازی ها روی سری اکس از PS5 بیشتر بود. (آخرش هم PS5 فضای بیشتری رو در اختیار کاربر گذاشت 😐 😀 )

        ۵- عبارت قوی ترین کنسول تاریخ حذف شد و کلا به تاریخ پیوست 😀 . اکس باکس تو سال اول بازی انحصاری نداشت. 😐

        حالا این طرف سونی هم بازی انحصاری داد.
        هم دوال سنس رو داد و به قول DF انقلاب کرد.
        هم با SSD قابلیت های زیادی رو در اختیاز گیمر و بازیساز گذاشت.
        از نظر قدرت هم اگرچه روی کاغذ ضعیف تر بود ولی در عمل خودش رو ثابت کرد.
        از نظر سرویس ها وضعیت پلاس و پلاس کالکشن خیلی خوبه و رقیبش یعنی اکس باکس گولد بهتر شده.
        PSNOW هم این چند وقت بازی های خوبی براش اومد.

        • به معنای واقعی کیپشون کردی! مرسی بابت اطلاعات…
          :yes: :yes: :yes:

        • farshadx گفت:

          فقط یه نکته میگم
          من کاری به جنگ کنسولی و چیزایی که شما و red devil champ@ بقیه میگین ندارم
          جدید ترین اخبار نشون میده فروش کنسولهای ماکرو تو ژاپن خیلی خیلی زیاد شده
          استودیوهای ژاپنی بیشترین کیت توسعه xbox خریدن و قصد پشتیبانی ازش رو دارن (تو نسل های قبل این خیلی کمتر بوده)
          اما نمیدونم چرا مدتی هست امار فروش کنسول تو ژاپن نمیاد ببینیم چقدر واقعیت داره این حرف
          در مورد FidelityFX Super Resolution هم کاملآ ازش نا امید شدم
          فقط منتظر هستم که نسخه شخصی سازی شده سونی و ماکرو ببینم رو کنسولها شاید اونجا بتونن بهتر کار کنن

        • Arno گفت:

          ۱ – هنوز عبارت The Xbox Series X is the most powerful console ever تو همه سایتا هست و این حقیقت عوض نمیشه – خیلی تلاش میکنی خودتو گول بزنی.

          ۲- تنها کنسول ایکس باکس Full RDNA2 هست و این حقیقت هم عوض نمیشه.

          ۳- بسیاری از بازیا بخاطر عدم وجود directx 12 ultimate تو ps5 از ری تریسینگ پشتیبانی نمیکنن و این مورد تا پایان نسل ادامه داره – فارکرای ۶ نمونش خیلی از بازیای نسل هشتمی پچ ۱۲۰ فریم و ۴k تو ایکس باکس سری اکس گرفتن و بخاطر ابزار های توسعه ابتدایی سونی خبری ازشون رو ps5 نیست.

          ۴ – کاهش حجم رو سری اس حقیقته همونطور که دیدی تو بازی sea of theves هم اتفاق افتاد ولی نیاز به حذف فایل های اضافی و تکسچر های ۴k داره که باید توسط توسعه دهنده انجام بشه که گشادی اونا رابطی به مایکروسافت نداره.

          مراحل کار مث بازیای ویندوز هست – بعضی بازیا دانلود فایل تکسچر های اضافی رو به عهده کاربر میزارن و بعضیا حق انتخاب نمیدن و با سیستم ذغالی هم مجبورت میکنن حجم کامل دانلود کنی.

          و در نهایت تکنولوژی های velocity architecture – directx12 ultimate – direct storage و یه سری فناوری دیگه مث همین FidelityFX Super Resolution و directxml تازه همین امسال معرفی شدن و از الان در دسترس توسعه دهنده ها هست ساخت یه بازی ۳ سال طول میکشه و هر نسل بیشتر میشه شما فک میکنی تو کدنویسی بازی طرف کافیه یه دگمه بزنه و تمام این فناوری ها به بازیش اضافه بشه؟ همونطور که فعلا خبری از آنریل انجین ۵ نیست و dlss و ریتریسنگ تو خیلیا بازیا پشتیبانی نمیشه با اینکه ۴ سال پیش معرفی شدن غیر از اون بازیای سونی هم هنوز نسل هشتمی هستن و نسخه مستقل نسل ۹ ندارن با وجود شعار اعتقاد به نسل های جیم رایان :laugh:

          • تقریباََ کل این کامنت اشتباه و هرزنامه‌اس. امیدوارم کسی با استناد بر این کامنت مورد ارزیابی قرار نده خرید کنسول نسل بعدی رو. کنسول xsx قوی‌تر از پلی‌استیشن ۵ هستش از نظر تکنیکی، اما تمامی بازی‌ها ری تریسینگ داشتن روی پلی‌استیشن ۵٫ تازه بعضی از بازی‌ها بخاطر همان قضایای مرتبط با دیر رسیدن دو کیت‌ها ابتدا بر روی پلی‌استیشن ۵ ری تریسینگ داشتن بعدا با به‌روزرسانی به نسخه‌ی اکس باکس اضافه شده ری تریسینگ. (نمونش بازی Observer نسل بعدی)
            نکته دوم اینه که پلی‌استیشن ۵ از دایرکت اکس ۱۲ آلتیمیت استفاده نمی‌کنه، اما باید خیلی سونی رو دست کم گرفته باشین که فکر کنین برای کنسول نسل بعدی خودش هیچ راحل و جایگزینی نداره. نمیگم بهتر از اکس باکس خواهد بود تکنولوژی‌ها اما مطمئناََ قابل رقابت خواهد بود همان‌طور که داریم میبینیم بررسی‌های دیجیتال فاندری رو که همیشه بازی‌ها نزدیکن و بعضاََ پلی‌استیشن اوایل برتری هم داشت. (باز هم به دلایل دو کیت‌ها) اصلا API دو کنسول ارتباط باهم ندارن.
            نکته سوم: کاهش حجم بازی‌ها بر روی سری اس باید از سمت استودیوهای ترد پارتی انجام بشه استودیوهای فرست پارتی اگر انجام نشه ضعفه. مخصوصا در مورد بازی‌هایی مثل Warzone و Destiny که همیشه باید روی کنسول نصب باشن.

            • آرین گفت:

              سلام
              کلش که واقعا نه، بعضی جاهاش درست بود.

            • Omid_Fsh گفت:

              خب استاد خودتون میگید بخاطره دیر رسیدن کیت ها بعدا اضافه شده و یا بازیا اوایل بخاطره دیر رسیدن کیت ها بهتر اجرا میشدن ولی بازم از این قضیه به عنوان فکت استفاده میکنید؟!درمورد کاهش حجم اتفاق افتاده منتها تو این قضیه عملکرد سونی بهتر بوده ولی دیگه تو اجرای بازیها مخصوصا بازیهایی که اواخر عرضه شدن اغلب رو سری ایکس بهتر بودن(اوایل به خاطر کیت و آشنا نبودن سازنده ها با دایرکت اکس ۱۲ آلتیمیت بود)

              • اگر می خواستم که به عنوان فکت چیزی رو بگم توی پرانتز توضیح نمیدادم شما فقط قسمتای خاص کامنت رو می خونی؟ از این موضوع استفاده کردم که بگم پلی استیشن ری تریسینگ داشته بر خلاف حرفی که زدن، اتفاقا زودتر هم پشتیبانی می کرده. نکته دوم اینه بازی ها شدیدا نزدیکن از نظر کیفیت فنی. این که از تکنولوژی و … به عنوان بحثی استفاده می کنید که اغراق کنید و کیفیت پلی استیشن ۵ رو تا سطح کنسول نسل قبل پایین بیارین عجیب و غریبه. (منظورم کامنت بالاس) هر دو کنسول خروجی های نزدیک بهمی داشتن. نکته جالب ماجرا این هستش که سری اکس بعضی اوقات بخاطر رزولوشون بالاتر خروجی میده و البته تا چند فریم افت داره اما پلی استیشن بخاطر رزولوشن پایین‌تر بیشتر به مذاق کسانی خوش میاد که به فریم اهمیت میدن. (مراجعه شود به بررسی metro exodus next gen DF) بازم خوبه از دو کیت نام بردم، اگر نبرده بودم فکر کنم می خواستین فحش هم بدین :دی. مشکل اینه خیلی‌ها تعادل ندارن من با هر دو قشر اکس باکس فن و پلی استیشن فن بحث کردم. یه طرف کاملاََ دروغ میگن و به فکت‌ها و به‌روزرسانی‌هایی که برای نسخه اکس باکس بازی‌ها (مثلا Dirt 5) اومده توجه نمی کنن. یه طرف هم پلی استیشن رو جوری جلوه میدن انگار هم رده نینتندو سوییچه از نظر قدت سخت افزاری که بازم دروغ محضه.

                • Omid_Fsh گفت:

                  من معذرت میخوام اگه تندی حس کردید ولی من چیزی نگفتم که بگید ممکن بود فحشم بدم.بله منم با شما موافقم که اون کامنت اغراق کرده و بعضی قسمت هاش مثل RT درست نیست ولی شما کامنت ها بالاترو هم نگاه کنید اگه بالایی هرزنامه هست اون دو تومار اول هم بخش های زیادیش هرزنامه و یکطرفه کوبیدن منتها من دیدم شما به هرزنامه ی اون بالایی فقط ریپلای زدید و ایرادات رو بیان کردید که کمی جالب نبود.(البته به من ارتباطی ندارد و مختارید ولی حداقل من احساس کردم جهت گیری داشتید). و درمورده قضیه مترو من که نگفتم همه بازیا گفتم اغلب بازیا و نگفتم این مسئله در رقابت تاثیر میذاره فقط گفتم این واقعیت هست که بازی ها پرفورمنس بالاتری دارن رو سری ایکس مثله اوت رایدرز و … وقتی شما اس اس دی سریع رو مزیت میبینید که بازم نمیتونه دلیل برتری باشه پس پرفورمنس بالاترم باید مزیت دید دیگه.

                • من اصلا حرفی از اس اس دی و مزیت نزدم، گفتم یکی رزولوشن بالاتر و بهتری ارائه میده یکی بخاطر رزولوشن پایین تر فریم ثابت تری میده نمی دونم برای چی چیزی که ننوشتم از کامنت من در میارین. پرفرومنس بازیا همیشه نزدیک بوده برتری‌ها پخش شده بین بازی های مختلف و ویژگی‌های متفاوت. همین outriders تنها تفاوت بین دو نسخه رزولوشن base هستش (اکس باکس کمی بالاتره) که بعد به ۴K آپگرید میشه. خود دیجیتال فاندری توضیح میده با چشم تفاوت قابل تشخیص نیست به هیچ عنوان.

          • اوسعلی گفت:

            سلام دوست عزیز
            ۱- عبارت “قوی ترین کنسول” از سایت رسمی اکس باکس و مایکروسافت حذف شده. در حال حاضر از عبارت “قوی ترین اکس باکس تاریخ” استفاده میشه.

            ۲- من راجب کلمه FULL Rdna2 حرفی نزدم؛ بحث من فقط RDNA2 بود. درسته؛ اکس باکس از چیزی که AMD در اختیارش گذاشته استفاده کرده و سونی تکنولوژی سونی رو شخصی سازی کرده. در واقع سری اکس از FullRDNA2 و PS5 از CostumeRDNA2 استفاده کرده.

            ۳- این مورد کاملا اشتباه و دروغ‌ـه. فارکرای۶ روی هردو کنسول از RT پشتیبانی میکنه.

            ۴- همون طور که تو کامنت قبلی اشاره کردم سری اس تو ۹۵% بازی ها کاهش حجم نداره. مگر در عناوین فرست پارتی که همون ۵% هستن. در واقع شما کامنت من رو تایید کردید. (تشکر :loser: )

            ۵- باز هم شعار آینده و… ( از این حرفا تو نسل۸ زیاد شنیدیم :yawn: )
            انگار مایکروسافت و سونی اولین باره دارن باهم رقابت میکنن. سونی هیچ وقت از نظر API و کیت های توسعه برای سازنده ها کم نذاشته. حتی ما شاهد این بودیم که سازنده ها تاکید کردن ساخت بازی برای PS5 بسیار راحت تره تا سری اکس.
            از اون طرف مایکروسافت با ساخت سری اس داد خیلی از توسعه دهنده ها رو در آورد. از قدرت کمتر گرفته تا رم با دو سرعت متفاوت و حافظه کمتر. (در عمل ۳ بازی رو دیدیم که با رزولوشن ۵۱۶P روی سری اس اجرا شدن 😐 )
            ولی سونی مواردی که اصلا به گیمر ربطی نداره رو هم بزرگ نکرده. به نظر شما چند درصد افراد راجب اون اسم هایی که مایکروسافت گفته دانش فنی دارن؟ احتمالا کمتر از ۲۰% درحالی که همه این اسم هارو شنیدن. ولی با چیزی در عمل ندیدیم.
            از این طرف خیلی از افراد اصلا نمیدونن اسم API کنسول های سونی چی هست 😀 باور کن کاری نداشت چهارتا اسم خفن رو ردیف کنه. ولی در عمل اومد ثابت کرد که تو خیلی از بازی ها بهتر عمل میکنه.
            حتی انویدیا و AMD هم زیاد راجب این تکنولوژی ها به گیمر اطلاعات نمیدن. فقط میگن فلان بازی با این تکنولوژی N درصد بهتر اجرا میشه. و جالبه که خیلی سریع در عمل همه اینارو می‌بینیم.
            ـــــ
            در آخر راجب بازی های انحصاری PS5 گفتید. اینلیست بازی هایی که فقط و فقط انحصاری PS5 هستن. (Next-Gen):

            Astro Bot Playroom
            Demon’s Souls
            Final Fantasy VII Remake Integrated
            Spider-Man Remaster
            Returnal
            Ratchet & Clank: Rift Apart
            Godfall

            خوشحالم که با بقیه قسمت های کامنت قبلی بنده موافق بودید 🙂
            موفق و سربلند باشید :yes:

      • halker گفت:

        دوست عزیز میدونی که سونی اولین تریلر سی جی لست ۲ رو سال ۲۰۱۶ نشون داد و بازی سال ۲۰۲۰ اومد یعنی ۴ سال بعد از معرفی

        • The Red Devil گفت:

          اول بگم که رونمایی تلو دو ۲۰۱۶ بنظر سی جی نمیومد . حالا شایدم بوده ولی از نظر کیفیت چهره ها و تکسچرها دقیقن مثل نسخه ی نهایی بازی بود . بعدم اینکه طبق حرفای جیسون شرایر برنامه ریزیشون برای عرضه توی ۲۰۱۹ بود یعنی ۳ سال بعد معرفی (که بازم زیاده الان مدیرهای پلی استیشن اصلاح شدن نسبت به اون موقع) ولی به موقع آماده نشد و تاخیر خورد تا ۲۰۲۰ بعدش تیم های کمکی اومدن و بحث کرانچ و اینا پیش اومد . حالا بگذریم منظور من از شروع نسل ۹ بود
          اسپایدرمن مایلز مورالز :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۰ (عرضه در همون سال)
          دیمنز سولز ریمیک :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۰ (عرضه در همون سال)
          سکبوی ا بیگ ادونچر :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۰ (عرضه در همون سال)
          دیستراکشن آلستارز :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۰ (عرضه در همون سال)
          استروز پلی روم :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۰ (عرضه در همون سال)
          ریترنال :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۱ (عرضه یک سال بعد از معرفی)
          رچت اند کلنک ریفت اپارت :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۱ (عرضه یک سال بعد از معرفی)
          هورایزن فوربیدن وست :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۱ (عرضه یک سال بعد از معرفی)
          دنباله ی گاد آف وار ۲۰۱۸ :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۲ (عرضه دو سال بعد از معرفی)
          گرن توریزمو ۷ :
          رونمایی ۲۰۲۰ عرضه ۲۰۲۲ (عرضه دو سال بعد از معرفی)
          دقت کن که فقط اونایی که توسط ps studios منتشر شدن رو گفتم . به بازی هایی که ناشرشون پلی استیشن نیست کار ندارم

    • واسه اکس وان و چند نسل قبلتر از کارت گرافیکای AMD و حتی کارتای انویدیا هم میاد حالا فکر کردی واسه PS5 نمیاد؟
      این حجم از خزعبلات فقط از ناآگاهی سرچشمه میگیره!ماله اینه تا یه پست میبینن میان عقده گشایی کنن!
      حالا تو فکر کن که تا ابد نمیاد!

AMD FidelityFX Super Resolution برای کنسول ‌های ایکس ‌باکس در دسترس قرار گرفت