توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 

شایعه: توسعه‌ی عنوان Redfall از آگوست ۲۰۱۷ آغاز گردیده است

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۹:۳۹ ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
بازی جدید redfall

مشخصات و رزومه‌ی یکی از توسعه دهندگان ارشد بازی Redfall نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد روند ساخت و توسعه‌ی این اثر و ایده نویسی داستان و مراحل آن از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. هر چند که به احتمال زیاد آغاز روند اصلی توسعه بعدا رخ داده است.

استودیوی بازی‌سازی آرکین (Arkane Studios) قرار است تا به زودی و طی امسال عنوان به شدت مورد انتظار و شوتر Deathloop را منتشر نماید. البته لازم به ذکر است که بازی Deathloop از زمان عرضه به مدت یک سال در انحصار زمانی سونی و کنسول پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی خواهد بود. با این حال، در طول رویداد E3 2021 و نمایشگاه مشترک ایکس‌باکس و بتسدا (Xbox and Bethesda)، از یک بازی و IP کاملا جدید به نام Redfall به صورت رسمی رونمایی شد. بازی Redfall که پیش از برگزاری این رویداد و معرفی رسمی با نام رمزی پروژه‌اش به عنوان Omen به شکل شایعاتی در سراسر اینترنت منتشر شده بود، یک بازی شوتر و چند نفره است که در طی آن بازی‌بازان در جزیره‌ای در میان ایالت ماساچوست قرار می‌گیرند و بایستی در آن با خون آشام‌های حاضر در اطرافشان مبارزه نمایند.

اگرچه که شایعات مربوط به انتشار بازی Redfall و داستان و جزئیات آن ماه‌ها قبل از برگزاری E3 2021 نمایشگاه مشترک ایکس‌باکس و بتسدا فاش شده بود، اما اینطور که اخیرا به نظر می‌رسد روند توسعه‌ی این بازی و ایده پردازی برای فضاسازی، داستان پردازی و جزئیات آن از مدت‌ها قبل در حال توسعه بوده است. کاربری با نام مستعار Timur22 تصویری از مشخصات و رزومه‌ی کاری یکی از توسعه دهندگان ارشد این بازی در استودیوی آرکین منتشر کرده است که به خوبی نشان می‌دهد که این بازی روند مراحل توسعه و ایده پردازی خود را از ابتدای آگوست ۲۰۱۷ آغاز کرده است. این بدان معناست که عنوان نسبتا مورد انتظار Redfall پنج سال پس از آغاز روند توسعه‌ی خود (با در نظر گرفتن اینکه تاخیر نخورد و در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شود) به مرحله‌ی انتشار خواهد رسید که نسبتا زمانی مناسب به حساب می‌رود و تا حدودی انتظارات را از آن بالا می‌برد.بازی redfall

مطمئنا، همانطور که بسیاری انتظار آن را دارند، با در نظر گرفتن سابقه‌ی این استودیو و توسعه دهندگان آن این بازی اثر خوبی از کار در خواهد آمد. البته هنوز هیچ چیز خاصی از این عنوان و محیط، داستان، شخصیت‌ها و جزئیات آن منتشر نشده است و به همین دلیل نمی‌توان در این زمینه نظر قطعی داد. البته باید گفت که به احتمال بسیار بالا روند اصلی توسعه چندین ماه بعد از آگوست ۲۰۱۷ شروع شده است و دقیقا در همان زمان مراحل توسعه‌ی بازی آغاز نشده‌اند. در حال حاضر تنها چیزی که از این بازی می‌دانیم این است که این اثر یک عنوان شوتر و جهان باز با دنیایی نسبتا گسترده است که در آن بازی‌بازان به صورت چند نفره باید با دشمنانی خون آشام مبارزه کنند و زنده بمانند.

با این همه تا زمان انتشار خبر رسمی در این مورد باید این اخبار را تنها به چشم یک شایعه بنگریم و منتظر تایید یا تکذیب رسمی از سوی بتسدا بمانیم. همچنین لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و قرار است تا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در مورد این بازی چیست؟ به نظرتان این اثر بازی موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 
توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی عجیب نیست. آرکین دوتا استودیوی جدا داره. آرکین آستین مستقیم بعد Prey رفته سراغ Redfall و آرکین لیون ساخت Deathloop رو شروع کرده
    ..

    امیدوارم بازی خوبی در بیاد چون واقعا ناامید شدم وقتی فهمیدم Redfall یه Immersive sim خفن مثل Prey نیست و بیشتر یه شوتر کوآپ Open world بنظر میرسه ولی درکل به آرکین اعتماد دارم که از لحاظ Gameplay و Emergent gameplay بهترین هست :chic:

  • خوبه چند وقت بعد میاد برا ps5 تا دوماه انحصار اکس باکس ایول

  • شدیدا منتظرم این بازی بیاد و ببینمش یا تو گیم پس تجربه ش کنم …..
    مطمئنم با یک چیز بسیار خاص طرف هستم

  • RARE گفت:

    از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ میشه ۵ سال که خیلی عالیه
    بازی هم به صورت تکنفره و هم به صورت کوآپ قابل بازیه
    اگه دقت کنید رد پای سیاست های زنیمکس مدیا رو تو ٱثار بتسدا داریم میبینیم واقعا خوشحالم که مایکروسافت بتسدا رو خرید و نجات داد چون اگه مستقل میموند یا EA میخریدش الان همه بازی هاش سرویس محور بودن
    عاقبت خیلی از استدیو های مستقل و خوب داستان محور ساز همینه که مجبورا در آخر همشون بازی سرویس محور بسازن ولی شرکتی مثل مایکروسافت با خریدشون میتونه بزاره توسعه دهنده همچنان سیاست مخصوص خودشون رو حفظ کنن و به آرزو ها و رویا هاشون برسن

  • خیلی واسش هایپم

    چون از تمش خیلی خوشم اومد هم جهان بازه و تک نفره هم میشه بازیش کرد و ارکین پشتشه

  • General گفت:

    هایپم براش بیشتر از استارفیلد نباشه کمتر نیست :inlove: بعضیا فکر میکنن بازی مثل left4dead یا back4blood هست خیر اینجور نیست 😐 بازی شبیه به borderlands هست هر کدوم از شخصیتها قابلیتهای خودشون رو دارن تکی یا چند نفره میتونی بری از تریلر هم که واضح هست بخش داستانی داره :yes:

  • تا جایی که یادمه اسپنسر گفت هم میشه به صورت تک نفره و هم چند نفره بازی رو تجربه کرد
    احتمالا بالا کمپین داستانی خوبی داره و هر شخصیت هم سلاح و تجهیزات منحصر به فرد که ارزش تکرار رو بالا ببره

  • ارکین بازی بد نمیسازه بهش اعتماد دارم :yes: ردفال رو خیلی دوست داشتم با اینکه CG بود و چیزی از خود بازی معلوم نبود اما از طراحی کاراکتر ها و ایده بازی و …خیلی خوشم اومد . اینکه بازی به صورت کو اپ هم قابل تجربه اس ارزش تکرار رو بالا میبره چون هر شخصیت قدرت ها و ویژگی های مخصوص به خودشو داره . داستان بازی هم دوستان اونطور که فهمیدم اینه که یسری خون آشام ها میخوان خورشید رو نابود کنن و چون این اتفاق تو شهر ردفال میفته این شهر رو از بقیه دنیا جدا میکنه و پروتاگونیست های بازی باید جلوی این اتفاق رو بگیرن . و اینکه بازی سینگل پلیر هم هست .

  • 343 HALO گفت:

    اولش که دیدم co_op هست خیلی ناراحت شدم اما بعد که مصاحبه ی پیت هاینز خواندم کاملا نظرم برگشت
    دو نوع حالت تک نفره co_op وجود داره یکی که اکثر بازی های co_op هستند که هوش مصنوعی به جای جای نفرات دیگه بازی می کنه
    اما redfall کاملا متفاوت خواهد بود هر کارکتر داستان خودش به صورت جدا تعریف میشه و قابل بازی خواهد بود همراه با تعریف شدن داستان شهر و جونور های داخلش
    گفته ما نخواستیم یک بازی f2p و یا هر چیز دیگه شبیهش رو بسازیم. ارکین دنبال این هست که چجوری سبک خودشو گسترش بده و این پروژه ای بوده که همیشه دوست داشتن انجام بدن و الان دارن میسازنش.
    حالا چرا اضافه شدن coop باعث تکامل ایده هاشون رو توی تریلر به شکلی بهش اشاره کردند مثلا یک کاراکتر رو تلپورت کنید به پشت بوم ها و یا یکی خون آشام رو خشک بکنه و اون یکی با تفنگ چوبیش بکشتش
    کلا تاکید بسیار زیادی رو ی گیمپلی عمیق بازی دارند

  • nbdy گفت:

    بله کاملا درسته. کلا هربازی ای که انحصاری ps نباشه سرویس محور و بی ارزشه. شماها هنوز فرق سرویس محور و لایو سرویسم نمیدونید…

  • RARE گفت:

    ۵ تا استدیوی فرست پارتی سونی به علاوه ۴ ۵ تا استدیو ترد پارتی در حال ساخت بازی های سرویس محور برای سونی هستن
    خواهشا فکر شده کامنت بزارید و گل به خودی نزنید

    در ضمن این رو هم بگم که پروژه های سرویس محور استدیو ناتی داگ و ساکرپانچ و…. کلا آنلاین محورا
    یعنی بخش تکنفره ندارن مثل دستینی یا outriders این بازی ها سرویس محور هستن
    و بازی های هایی که هم بخش تکنفره دارن و هم بخش مولتی پلیر اونها سرویس محور نیستن مثل گیرز

    • میشه از چیزای تایید شده حرف بزنید؟
      بازی های ناتی و ساکر شایعه ان نه فکت

    • Black Knight گفت:

      استودیو های سونی دارن روی چند تا پروژه کار میکنن که این پروژه های آنلاینشون هم مرتبط با همون بازی هایی هستش که ساخت Sucker Punch Productions داره مولتی Ghost of Tsushima رو میسازه Naughty Dog هم داره روی مولتی The Last of Us Part II کار میکنه همونطور که قبلا برای Uncharted 1 تا ۴ و The Last of Us Part I هم همین کار رو کرده بودن
      حالا باز حق بگو و از خودت حرف دروغ بساز که استودیو های سونی فقط قرار این نسل بازی سرویس محور بسازن
      ضمنا پیشنهاد میدم برو یکم درباره بازی های آنلاین و تفاوتشون با بازی های سرویس محور تحقیق کن بعد فکت بده که سونی داره سرویس محور میسازه اصلا معنای واژه سرویس محور هم نمیدونی صرفا یه چیزی بقیه یاد گرفتی طوطی وار تکرار میکنی

  • Xbox+Bethesda گفت:

    ۳تا از استودیو هاتون دارن سرویس محور و انلاین بازی میسازن. 😥 :-(( :rotfl:

    • Black Knight گفت:

      برای بار هزارم استودیو های سونی دارن رو چندین پروژه کار میکنن یکی از پروژه هاشون بازی آنلاین هستش آنلاین بودن صرفا به معنی سرویس محور بودن نیست ! الان Halo Infinite هم این همه رو آنلاینش مانور دادن و بخش آنلاینش طرفدار داره سرویس محوره ؟
      اصلا معنی سرویس محور رو نمیدی یاد گرفتی هر بازی که آنلاین هستش رو میگی سرویس محور
      هیچ میدونی همون نینتندو با اون ابهتش خیلی از بازی هاش آنلاین هستن و کلی هم موفق هستن ؟
      بازی آنلاین به هیچ وجه بد نیست اینکه فقط آنلاین بسازی بده که خود جیم رایان و هرمن هالست هم به این موضوع واکنش نشون دادن و گفتن این نسل بالای ۲۵ تا IP در دست ساخت داریم که نصفش IP های کاملا جدید هستن !
      پس وقتی هیچ چیزی از استودیو های سونی نمیدونی لازم نیست صرفا چون یه ترولی کرده تو هم بیای و ترول بکنی !

توسعه‌ی Redfall و آغاز روند ساخت آن از آگوست 2017 ؟ - گیمفا