جزییاتی جدید از داستان و گیم پلی Castlevania: Lords of Shadow 2 منتشر شد
نزدیک به یک سال است که از رونمایی رسمی Castlevania: Lords of Shadow 2 می گذرد و در طی این مدت زمان شاهد هیچ گونه اطلاعات خاصی از بازی نبودیم ، ولی حال به لطف مجله ی رسمی xbox بریتانیا ، برای اولین بار اطلاعات بسیار جالبی از داستان و پیشرفت هایی که Lords of Shadow 2 در بخش گیم پلی به خود دیده منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.
داستان Gabriel/Dracula بعد از پایان بحث برانگیز قسمت اول شروع خواهد شد و در حال حاضر این قابلیت را خواهید داشت که به سرعت بین مکان های بازی جا به جا بشوید.
این بار بازیکنان کنترل بیشتری بر روی دوربین بازی خواهند داشت و این به این معنی است که دوربین دیگر ثابت نخواهد بود و بنابر این بازیکنان قادر به چرخش زوایای دوربین می باشند. با این حال اگر شما می خواهید که تجربه ای مشابه به مانند قسمت اول را داشته باشید ، می توانید گزینه ی کنترل بر روی دوربین بازی را غیر فعال کنید. البته دیگر خبری هم از QTE ها یا همان دکمه زنی نیز در بازی نخواهد بود.
Castlevania: Lords of Shadow 2 در دو دوره ی زمانی مختلف در جریان می باشد. یکی از آن ها دوران مدرن یا همان امروزی و دیگری در دوران های گذشته و اغلب در قلعه ها می باشد. این بازی نه تنها یک پلتفرمینگ بسیار روان را ارایه می دهد بلکه حتی توانایی باز کردن مناطق مخفی را نیز به شما خواهد داد. یعنی این که شما توانایی دسترسی به مناطقی کاملا جدید و ناشناخته را دارا خواهید بود.
در بخش های مبارزه نیز صلیب جدیدی با نام “blood whip” برای گابریل در نظر گرفته شده است. مبارزه با boss های بازی نیز تغییرات جالبی را به خود دیده و بنا به گزارش های مختلف مبارزات هیجان انگیز و طولانی را با boss ها شاهد خواهیم بود. شما در بازی قادر خواهید بود که از ضربات قوی ، ضربات سبک تر و هم چنین ضربات تاکتیکی استفاده کنید.
در نهایت جادوهای بازی نیز با قسمت دراکولایی گابریل فعال می شوند که برای به دست آوردن جادو ها باید دشمنان بازی را بکشید و یا در مناطق بازی به جستجو بپردازید. Void Sword, Chaos Claws, و Blood Whip جادو های بازی می باشند که میتوانید آن ها را ارتقا دهید.
Castlevania: Lords of Shadow 2 برای پلتفرم های pc ، xbox 360 و ps3 در حال ساخته شدن می باشد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
نظرات
من که خوشم نیومد :no: :no:
ممنون امیر جان بازیش قشنگه یادم نمیاد چی جوری بود 😐
دکمه زنی نداره :no:
فقط برا xbox هست بقیه پلتفرم ها چی
کسی میدونه کارگردان این شمارش کیه؟
david cox
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
دکمه زنی که عالیه 😐
:sick:
:no: :no: :no: :no:
وجود QTE در سبک H&S یک نوع استاندارد به حساب میاد حالا هدف اینا از این کار چی میتونه باشه خدا عالمه . اگه طبق تریلر های اولیه بخوایم در مورد گرافیک بازی قضاوت کنیم پیشرفت چشمگیری نداشته .
خیلی امیدوار بودم که این نسخه cross gen باشه ولی نشد 🙁
نسخه قبلیش خفن ترین بازی عمرم بود.
گرافیکش که عالی بود.
اینم که براpcمیاد دیگه عالی در عالی میشه. :inlove: :inlove:
چیزای جدیدم که اضافه کردن. :inlove:
:yes:
:yes: :yes: :-/
با نسخه قبلی خیلی حال کردم عالی بود البته یکم زیادی آب ول کرده بودن تو بازی ولى میشد تحمل کرد درکل قشنگ بود منتظرم ببینم تو این چه کار میکنن :yes:
توی بازیای امسال بعد از بازیmetroاین بازی شماره۲من هستش،رقیب گردن کلفتgod of warداره میاد!
اقا یکی بقه اخر شماره اول چی شد؟
وقتی کوجیما بالاسر بازی نباشه، خدا می دونه بازیش چی میشه! 😐
منظورت اینه بقه=بگه :laugh: :yes:
یا بقه یه کلمه ای که ما معنیش رو نمیدونیم ?:-)
یه شیوه بدی که الان توی ایران بیداد میکنه همین ایراد گرفتنه بابا تایپه دیگه پیش میاد :smug: :yes:
حالا ما بیکار شدیم گفتیم یه توصیه ای به دوستمون کنیم تا بعدا اشتباه ننویسه 😐
نمی خواستم شما اینجوری فکر کنی باور کن 🙂
لطفا این هم اضافه بشه که Castlevania: Lords of Shadow 1 هم به طورهمزمان برای pc منتشرمیشه
از حرفای شما خندم می گیره. کارگردان این بازی دیوید کاکس هست. این مرد یکی از بهترین کارگردان هاست. من نمیدونم شما چرا فکر کردین باید کوجیما رو این بازی کار کنه. حالا چون تو اون استودیو ساخته میشه که دلیل نمیشه کوجیما روش کارکنه. بعدش هم قسمت اولش به اون معرکه ای. بعدش هم داداش آخر قسمت ۱ گابریل تو یه قصری نشسته که معلوم میشه تو زمان حاله . این بازی رقیب سر سخت god of war ه حتی تو زمینه هایی هم شکستش داده
الان به نظر شما DMC متای بالا تر از گاد اف وار داشته یا این بازی ؟…خخخخ…تنها نسخه ای از این بازی که متای بالا گرفت Castlevania: Symphony of the Night بود که سال ۹۳ اومد که متاش با گاد اف وار ۳ یکی بود!!!…البته این نسخه ی بازیش میتونه خوب باشه…
دوسته عزیز میشه بگید در چه زمینه هایی GOW رو شکست داد ؟
شما اگر کستلوانیا ها رو بازی کرده باشید، تقلیدات خدای جنگ از این IP رو مشهود میبینی!
اصن بحث تقلید به کنار، ولی از نظر فیزیک و به خصوص گرافیک هنری (گرافیک هنری کستلوانیا به خصوص تو ارباب سایه ها) خیلی سر تر از GoW هست!
اما خب بایست قبول کرد که فعلا GoW بعنوان بهترین Hack and Slash نسل هفتم محسوب میشه!
حق میدم بهتون بد منظورم رو گرفتید..منظور من این بود که وقتی نسخه اول به لطف کوجیما سربلند شد، محتاج این همه تغییرات نبود..حضور کوجیما تضمین موفقیت بازی بود ولی با این تغییرات، خدا می دونه بازیش چه سرنوشتی خواهد داشت!
در مورد این که این بازی رقیب قوی برای خدای جنگ هست، بشدت باهات موافقم..نمی دونم واقعا اونایی که میگن GoW یگانه اسطوره ی هک و اسلشه، تا حالا چند تا کستلوانیا بازی کردن؟!!
من اکثر نسخه های اولیه این بازی که دو بعدی بودن رو بازی کردم …البته نسخه ی سه بعدی از این بازی ندیدم …در ضمن خیلی بازی ها در طول تاریخ برتری بازی های دیگه استفاده کردن ولی این دلیل بر بد بودنشونه ؟…متا و گیم ذنکیگ تمام بازی های منتشر شده از دو سری : {این دیگه نظر من و شما نیست نظر منتقدین هست !}…
http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania
http://en.wikipedia.org/wiki/God_of_War_%28series%29
باید بگم متاسفم که به تجربه و تفکرات خودتم احترام نمیذاری و فقط به حرف چند تا منتقد که با ۱۰ دقیقه انجام یه بازی ۲۰ ساعته بهش ۳/۱۰ میدن، اهمیت میدی!
اگرم گفتم به تجربیات خودتم اهمیت نمیدی، دلیلش اینه که نمیخوای نوآوری های کستلوانیا که در خدای جنگ تکرار شده رو ببینی!
یعنی تمام منتقد های دنیا هیچی نمی فهمن ؟!… :smug: مطمنا هر چی باشه اونا بهتر از من و شما می تونن راجب یک بازی نظر بدن…گاد اف وار تو تمام نسخه هاش موفق بوده اینو همه می دونن استفاده از نواوری های یک بازی دیگه دلیل بر بد بودنش نیست خیلی بازی ها از نواوری های بزای های دیگه استفاده کردن…کسلوانیا هم تو نوع خودش خوب بوده…یک زمانی هم رغیبی نداشته…{یه زمانی !!!}…من به این نسخه ی این بازی شک ندارم…ولی شما یک جوری حرف می زنید که انگاری سازنده های گاد اف وار هیچی بارشون نیست…در حالی که این بازی بالاترین رتبه ها رو از نظر گیم رنکینگ و متا تو این سبک داره…بزرگی نسخه ی سوم این بازی هم برای کسی پوشانده نیست .:لول:.
از لحن من عجب برداشتی کردی..اگر من به تقلیدی بودن محض GoW معتقد بودم، هرگز بهش نمی گفتم بهترین هک و اسلش محض!
در مورد نقدهای خارجی هم به قول استاد فراستی: یک منتقد فقط باید دیدگاه خودشو در نظر بگیره!
و کاملا هم واضحه هرکسی دیدگاه و استاندارد هایی داره و واسه خودش تعریف میکنه..کاری که پیشنهاد می کنم شما هم اِعمال کنید!
ببخشید کاکس تهیه کنندست
عجب باید عالی باشه… :-/
میشه یکی به من بگه اخر نسخه ی یکش چی شده من تا نصفه رفتم!!!! :-((
گابریل تبدیل به دراکولا شد
bazish to che sabki hast? ?:-) ?:-)
Hack & Slash یه چیزی مثل GOW و Dante
:inlove: :inlove: شاهکار میشه :inlove:
این یعنی چی ؟ ?:-)
(می توانید گزینه ی کنترل بر روی دوربین بازی را غیر فعال کنید. البته دیگر خبری هم
از QTE ها یا همان دکمه زنی نیز در بازی نخواهد بود.)
تو قبلیش اگه بازی کرده باشی دوربینش رو بازیکنان کنترل خیلی خیلی کمی روش داشتن ولی تو این یکی دوربین دیگه آزاده
mamon artour :yes: :yes: :yes:
در جواب سوال nod33 باید بگم که همون طور که دوستمونraiden هم اشاره کرده یعنی با غیر فعال کردنش بازی خودش خودکار زوایای دوربین را انتخاب میکنه مثل سری god of war.
بدون QTE که فایده نداره شماره اولش خوب بود ولی اصلان به GOD OF WAR نمیرسه 😎
در جوابartourباید بگم که از نظر طراحی هنری،مدت زمان بازی(حد اقل دو برابر)گستردگی گیم پلی،گستردگی اپگریدها،پیچیدگی معماها و……شماره یکش god of warرو خورد!!!!تازه شماره قبلیش!!!!این یکی که احتمالا بهتره!!!در مورد کارگردانشم درسته استاد کوجیما خداست ولی تو سبکhack&slashدیوید کاکس نشون داد که یه کارگردان بزرگه و چیزی از کسی کم نداره!!!
حق با شماست آپگرید ها خیلی کارامد تر و گسترده تر بود و البته معماهای جذابتری داشت ولی اگه از طراحی هنری منظور شما لوکیشن ها و طراحی کرکتر ها بخصوص باس ها هستند GOW خیلی خیلی بهتر عمل کرده .
اگه بخوایم منصفانه قضاوت کنیم زمان زیاد بازی گاهی اوقات بیش از حد خسته کننده بود و طبیعتا گرافیگ gow نیز تا حدودی بالاتر هست .
در عوض گرافیک هنری کسلوانیا بیشتر بود تنوع باس ها بیشتر بود داستانشم بزرگتر و پر جزییات تر بود. فکر نکن من gow بازی نکردم . من pa2 رو که داشتم بازیه دیگه ای به چشمم نمیومد بجز gow چند بار هم بازیرو تموم کردم. فقط میگم که gow دیگه تموم شده داستان بیشتر همه چیزو خراب میکنه پس تنها یه بازی has می مونه که اونم کسلوانیاست.
گرافیک هنری و فنی گاد اف ور همیشه فوق لعاده بوده…اگه گاد اف ور ۳ رو بازی کرده باشید می گید هیچ بازی همچین گرافیک فوق العاده ای نداره!… تمام حرف من این بود که بازی های بزرگی مثل همین بازی یا dmc تا به حال نتونستن گاد اف وار رو شکست بدن و نظر منتقدین رو بیشتر جلب کنن {گرچه تو جای خودشون خوبن}…در اخر منم قبول دارم که نباید این بزی رو ادامه بدن…مگه اینکه با یک نسخه و داستان اصلی و یک بازی خیلی بزرگتر !
من تمام گاد او وار هارو بازی کردم و بهتون با اطمینان میگم گرافیک هنری گاد او وار به گرد پای کستلوانیا اربابان سایه هم نمیرسه(اقا من نمیگم گرافیک هنری گاد بده ها!!!) حالا از گرافیک فنی حرفی نمیزنم چون ممکن اشتباه کنم ولی اقا شما یه نیگا به اون قلعه با معماری گوتیک(دهنم کف کرد :drool: !)با اون عظمت و اون طراحی داخلیش بنداز(اون همه جزییات! 😮 :hypnotized: )ادم کلا گیم پلی و داستان و بازی و زندگی(!)و… رو واسه یه لحظه از یاد میبره! :silly: 😮
من خودم به شخصه با این بازی بیشتر حال کردم و تنها دلیلیم که تمومش نکردم اینه که یه باگ لعنتی تو یکی از معما ها نمیزاشت جلو تر برم(اقا نگی بلد نبود معما حل کنه گفت باگه!قبلشم پیش اومده بود حل شد ولی این بار نه! 😥 )
قبول اما اگه از نمره ها بگزریم کسلوانیا هم به اندازه ی gow قابل ستایش هست. کل حرف من همینه