Xbox and Bethesda Showcase | تریلر دو بخش داستانی و چند نفره‌‌ی Halo Infinite منتشر شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

اخیرا در جریان کنفرانس Xbox and Bethesda Showcase در رویداد E3 2021، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) دو تریلر از بازی Halo Infinite منتشر کرد که به ترتیب به نمایش‌هایی از بخش داستانی و چند نفره‌ی آن می‌پردازند.

همچنین در کنار انتشار این دو تریلر، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که بازی Halo Infinite همچنان قرار است در پاییز سال جاری میلادی عرضه شود و هر دو بخش داستانی و چند نفره‌ی آن از همان روز نخست عرضه در اختیاز کاربران قرار می‌گیرد. بازی Halo Infinite قرار است بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس منتشر شود. شما در پایان می‌توانید به تماشای هر دو تریلر این عنوان بپردازید:

دانلود تریلر بخش داستانی با کیفیت ۴۸۰p

دانلود تریلر بخش چند نفره با کیفیت ۴۸۰p

34
11

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Arm4niii گفت:

    واقعا فوق العاده بود هیل.
    مولتی پلیرشو یکی بگیره.
    خیلی جذابه.
    بهبود گرافیک هم مشهوده.
    مولتیش هم فری هست دیگه واقعا ادم چی میخواد.
    اینایی که میان حق میگن چندتا فن توهمی معلوم الحالن که تا حالا دستشونم به هیلو نخورده.
    از قبل کنفرانس این جملاتو حفظ کرده بودن.
    قسنگ ماکرو درس گرفته از نسل هفت.
    توی این کنفرانس مشخص بود.
    چقدر بازی انحصاری و ای پی جدید و بازیهای انحصار زمانی.
    گیم پسم ترکوند و جای هیچ حرفی نزاشت.
    خیلی پر و پیمون بود کنفرانس امشب و بازی میچکید ازش

    49
    36
  • Kuros گفت:

    واقعا شما تو این دوره اینجور بازی رو بازی میکنید ؟ یا بخاطر جنگ کنسولی دارید تعریف میکنید ؟

    31
    56
    • AHM.Gamer گفت:

      شاید بازی بازی خوب یا حتی عالی ای باشه ولی انصافا شاهکار نیست شاهکار یع چیزیه که توی صنعت گیم تاثییر بذاره ولی هیلو اینجوری نیستش بازی هایی مثل هف لایف-دووم-لست۲ مثلا شاهکارن که همه میگن که یه انقلاب توی صنعت بازی سازی ایجاد کردن ولی هیلو اینفینیت فک نکنم باعث بشه حتی کسی انتظارش از بازی سازا زیاد بشه

      12
      18
      • کی میگه است دو انقلاب ایجاد کرده خودم یقش رو بگیرم؟⁦Neutral
        شاهکار یه چیز نسبیه و هر بازی ای می‌تونه از نظر یه نفر شاهکار باشه

        14
        11
        • AHM.Gamer گفت:

          گفتم لست ۲ به نظرم از لحاظ گرافیکی حداقل توقع ها رو بالا برده الان دارن چی میگن؟؟”هیلو پرچم دار اینوره گرافیکش اینه لست ۲ هم یکی از پرچم دارای اینوره گرافیکش اینه”_از لحاظ هوش مصنوعی هم خیلی خفن بود توی بازی های دیگه که یارو رو کنار همکار/دوستش میکشتی هیچی نمیفهمه توی لست ۲ اگه وقتی با هم حرف میزدن یکیو میزدی یارو هی صداش میکرد و میرفت تو حالت آماده باش تازه اگه گلوله ات تموم بشه و شلیک کنی اونی که صدای خالی بودن تفنگ(نمیدونم بهش چی میگن =/) رو شنیده داد میزنه “گلوله هاش تموم شد”و میریزن سرت و خیلی چیزای دیگه

          9
          9
          • اینا هیچکدوم ویژگی انقلابی تیست
            نه گرافیک نه هوش مصنوعی
            گرافیکش که هیچی نشده سایبر اومده زده رو دستش ( منبع هم لیست دیجیتال فاندری )
            هوش مصنوعیش هم چیز نابی ایه ولی چیزی نیست که بخواد جریان ساز بشه ، نه داستانش اینطوریه نه گیم پلیش!
            همین هوش مصنوعی عالی هم کم باگ نداره
            چندین بار از وسط دیوار اسکوییز کردم و کسی که جلوم بود ندیدتم ، این یعنی هنوز مشکل داره و چیزی نیست که از رو بی نقصی انقلابی باشه
            جریان ساز نیست
            اگر یارمون هوش مصنوعیش مثل دشمنا بود جریان سازه ولی هوش مصنوعی یار ها تو دراگون ایج خیلی بهتر از لسته!
            .
            درباره ی شاهکار بودن هم تنها معیار درست متاست که میشه گفت بالای نود یا ۸۵یعنی شاهکار مثلا
            ولی به طور کلی لفظ خوب ، شاهکار ، زباله ، بد و همه ی اینا نسبیه!

            7
            1
            • AHM.Gamer گفت:

              طبیعتا گرافیک و جزئیات لست۲ از سایبرپانک روی ps4 بیشتره اگه ps4 سیستم قوی تری بود(PS5) حتی گرافیک از نسخه پی سی روی درجهای بالا هم بیشتر میشد مثل همین هورایزن____من قبلا هم گفتم بازی با متای بالای ۹۰ یعنی چیزی شبیه شاهکاره ولی کم کم دیگه فک نکنم بشه به متا اعتماد کرد چون کم کم داره سایتایی اضافه میشن که اصلا معلوم نیست چین مثل همون سایتی که قطع نشدن بامبو رو توی GOT مشکل دونسته!!!____جدا از این یه چیزی؛چرا بقیه توی همه بازیا جوری باگ دیدن انگار اون چیزی که باگ خورده(محیط،شخصیت،گان،هوش مصنوعی)کلا به درد نمیخوره درحالی که من تنها باگی که به عمرم دیدم یکی همین چند روز پیش توی GTA:V بودش که تکسچر ترور لود نشده بود و نامرئی بود دوتا هم توی آنچارتد ۴ و ویچر۳ که مرحله رو باید ریست میکردم =/(ویچر و جی تی ای رو پی سی بودن) به هرحال…

              2
              3
              • البته همین دیجیتال فاندری مایلز رو از لست بالاتر گذاشته!
                به هار حل
                متا قابل اعتماده ، وقتی یه بازی صد تا نقد میگیره یه نقد که مسخرست و از قطع نشدن بامبو ایراد گرفته و هشت داده تازه تاثیری تو نمره ی کلی نداره
                منظورم از اعلام باگ اینه که بازی کاملا پولیش نیست که بگیم اکی از پولیشی کامل انقلابیه
                بازی یا باید جریان ساز باشه که انقلابی باشه ( تلو هیچ چیز نویی نداشت )
                یا بی نقص!

                1
                2
        • AHM.Gamer گفت:

          اون نفر اصلا مهم نیست که به نظرش مثلا بازی کال اف شاهکاره چون به هیچ عنوان شاهکار نیست من خیلی هارو دیدم که میگن کال اف بهترین شوتره و یکی از شاهکارای گیمه.در حالی که بازی ای که اومده ابتکار به خرج داده و یه چیز به معنای واقعی شاهکار درست کرده دووم یا هف لایفه که هر چقدر هم که از تاریخ عرضه شون بگذره باز هم ارزش بازی کردن رو دارن(شاید نسخه های اول بازی هایی مثل AC یا COD اینجوری باشن ولی نسخه های اخیرشون رو یکبارم بازی کنی به سازنده لطف کردی)

          4
          5
      • Red devil گفت:

        داداش نمی دونم هیلو بازی کردی یا ن ؟ مهمم نیس ولی خدایی اگ بازی کرده بودی می دونستی چ گیم

        سریع و روونی داره الان قسمت مولتی تریلرو برا بار سوم ک دیدم فهمیدم چ شاهکاریه قول می دم ک این

        بازی حداقل حداقلش تو قسمت مولتی می ترکونه . گرافیکشم حاجی خیلی خوب شده بود ب عنوان ی

        بازی سند باکس قابل قبول بود . بازیای هیلو شاهکار زیاد داشتن از اون نسخه ۱ ک شاهکار ب تمام معنا با

        متای ۹۷ بگیرک تو تمام زمینه ها مخصوصا همین گیم پلیش تک بود اینم دوباره قراره شاهکار بشه

        مطمعن باش .

        باکس حتی عالی بود

        1
        1
  • Omid_Fsh گفت:

    موسیقی متن تریلر داستانیش چقدر گاده. Yes Yes به نظرم نمایشش واقعا قابله قبول بود.

    15
    9
    • saman گفت:

      گرافیکش بهتر شده.
      ولی هنوزم جا داره برا بهتر شدن.

      12
      1
    • از بازی چه انتظاری داری ، فقط گرافیک ؟؟!!
      البته که مشخص بود گرافیکش بهتر شده ، گرچه به طور واضح هم بخش تک نفره رو پوشش ندادن …. بله به نظر منم گرافیک در حدی نیست که فک برانداز باشه ، اما شما نگاه کنین چی گفتن ، این بازی قراره شوتر سرعتی اول شخص باشه با محیطی اوپن و بزرگ و روی ۴k و ۱۲۰ فریم اجرا بشه ، چند تا نمونه داری اینجور باشن، در ضمن هیلو هیچ وقت ادعای گرافیک نکرده ، هیچ سالی بابت فقط گرافیک تشویق نشده ، گیم پلی عالی و داستان جذاب ، اینا هیلو رو ساختن و بخش مولتی پلیرش که حرف نداره ….. هیلو نماد ایکس باکسه ، مسترچیف شخصیت برتر ایکس باکسه ، به گرافیک مشهور نشدن به داستان و گیم پلی مشهور شدن …. بازم میگم گرافیکش کاملا قابل قبوله برای کسی که بخواد بازی کنه ، امسال میاد و عاشقانش بازی میکنن و مولتیش رو رایگان پلی میدن ، اونایی که باید خوششون بیاد خوششون اومده ، نمیگم بقیه مهم نیستن ، اما اونا هم وقتی بازی ریلیز بشه میفهمن چه بازی خوب و با کیفیتیه ….

      9
      8
      • مگه برای ایکس باکس اونهمه تبلیغات نشد که ۱۲ ترافلاپس هست . و گرافیک فور کی صد و بیست نشون میده ؟ تو تریلر که به هیچ وجه ۱۲۰ نبود مخصوصا در بخش چند نفره . بخش چند نفره با بخش چند نفره دووم مو نمی‌زد حتی تخریب پذیری وسایل نقلیه هم بسیار ابتدایی بود . به علاوه این بازی بودجه ۵۰۰ میلیون دلار دریافت کرده پس باید به معنای واقعی شاهکار باشد در همه زمینه ها ‌

        4
        11
  • اقا خداوکیلی گرافیکش در حد دوم۲۰۱۶شده
    و البته گیمپلیش عالی بود

    و اینم بگما گرافیک کمپین از مولتی بالاتر خولعد بود مثل گیرز۵

    8
    1
  • AHM.Gamer گفت:

    یه سوال الان هیلو مولتیش Free for all هه دیگه؟گلد میخواد برای تجربه اش روی کنسول یا نه؟

    1
    0
  • onepunkman گفت:

    محتوای بازی که صد در صد فوق العاده هیچ بحثی هم توش نیست
    ولی گرافیک بازم جا داره و دلیل این گرافیک پایننش تو تریلر قبلی که خیلی وقته میخواستم بگم…
    انجینی که هیلو اینفینیت استفاده میکنه باید بیشتر توسعه میدادنش
    همه چی زیر سر این انجین جدیده. انجین فقط با بودجه هم نیست زمان هم میخواد
    اینا میخواستن تکنیک dynamic shadow رو بیارن استفاده بکنن که metro exodus استفاده میکنه
    ولی مترو پاپ اپ و اینا نداره چون انجینشون خیلی وقته دارن توسعه میدن و انجین چند ساله اس
    انجین slipspace سر انجام این تکنیک مشکلات فنی داره چون که خیلی عجیبه طبق گفته های دیجیتال فاندری جزیات تکسچر توی سایه ها کم بشن… حالا در نظر بگیرید که کلا محیط بازی تو دره بوده و این واقعا یک pain in the a** واقعیه
    تکنیک dynamic shadow خیلی از منابع سیستمی استفاده میکنه و بازی ها بیشتر static shadow هستن مثل لست ۲ که بهترین گرافیک رو با این تکنیک رقم میزنه (مثلا مترو رو ببینید از ردد ۲ بیشتر سیستم میخواد ولی گرافیکش اونقدرم OP نیست نسبت به فریمی که ازش میگیرید بعضی بازی ها همین قدر جزیات دارن ولی فریم بیشتر میدن این بخاطر همین تکنیک است که کلا سایه زنی رو خیلی طبیعی تر میکنه)
    بودجه واقعی پول نیست زمانه. که مقداری هم که طلب میکنه بر اساس اون چیزی که میخواد ساخته بشه متغیره
    انجین slipspace بودجه پول داشت ولی زمان… نه به قدر کافی
    (از واژه dynamic مطمئن نیستم. فارسیش در اصل میشه سایه زنی پویا)

    7
    4
  • amin_ahmadi گفت:

    مبارک همه ایکس باکس فنا
    امیدوارم یه تجربه عالی بشه واستون این بازی Cool

    1
    0