حالت بتلرویال بازی Fallout 76 با شکست مواجه شده است
به تازگی شرکت بتسدا (Bethesda) در یک بیانیهی رسمی اعلام کرد بخش بتلرویال بازی Fallout 76 که با نام Nuclear Winter شناخته میشود، با موفقیت همراه نبوده و در اواخر پاییز سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید.
از زمان معرفی بازی جریانساز PlayerUnknown’s Battlegrounds به صنعت بازیهای ویدئویی مدت زمان زیادی میگذرد اما همچنان شاهد باقی ماندن تاثیر موفقیتهای این اثر بر روند توسعهی برخی عناوین هستیم. با این که قرار دادن یک بخش بتلرویال میتواند به موفقیت بازیهای چند نفره و آنلاین کمک فراوانی کند اما باید در نظر داشت که عدم پیادهسازی درست و دقیق این سبک میتواند نتایج کاملا بر عکسی را رقم زند. حال شرکت بتسدا یکی از توسعهدهندگانی به شمار میآید که این موضوع را به خوبی دریافته است.
در همین راستا شرکت بتسدا اعلام کرد بخش بتلرویال بازی Fallout 76 قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی متوقف شود. البته بتسدا افزود تا زمان مذکور از حالت Nuclear Winter پشتیبانی خواهد کرد و بازیبازانی که در این حالت شرکت کنند، مشمول دریافت جوایز ارزشمندی خواهند شد.
به گفتهی بتسدا، با این که تیم توسعهی بازی Fallout 76 از حمایت جامعهی بازیبازان بخش Nuclear Winter رضایت کامل دارند اما این بخش نتوانسته است به موفقیت روزهای نخست خود ادامه دهد و محبوبیت اولیهی آن خیلی زود به پایان رسیده است. همچنین تحقیقات نشان میدهند که بسیاری از بازیبازان عنوان Fallout 76 ترجیح میدهند هزینهی پشتیبانی از حالت Nuclear Winter صرف بهبود جنبههای مهمتری از بازی شود. در هر صورت به نظر میرسد استقبال اندک بازیبازان و چالشهای پشتیبانی از حالت بتلرویال، شرکت بتسدا را وادار به گرفتن تصمیم جهت اتمام بخش Nuclear Winter کرده است.
بازی آنلاین و چند نفرهی Fallout 76 هماکنون بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خب جعبه فنایی ک میگن اگه هر کدوم از بازیای اینده بتسدا گوتی بشه افتخاراتش برا مایکروعه
شکست این بازی ام ب گردن مایکروسافته دیگه به سلامتی ؟
الان میگن نه خیر این قبل اینکه خریده بشه ساخته شده :rotfl: :rotfl:
این بازی توسط تیم اصلی بتسدا توسعه پیدا نکرده و تاد هاواردم نقشی تو پروژه نداشته، یه بازی آنلاینه که اصلا قرار نیست قابل قیاس با عناوین دیگه بتسدا قرار بگیره، و بله این بازی قبل از خریداری شدن بتسدا ساخته شده، مگه شکی در این باره هست؟ نکنه اگر یه بازی قبل از مشارکت توسعه دهنده ها با مایکرو هم شکست بخوره تقصیر مایکرو باید باشه؟ یعنی همه پی تقصیر مایکروعه؟ الان پروژه اصلی بتسدا که یه بازی تمام داستان محوره و داره به واسطه کارگردانی تاد هاوارد توسعه پیدا میکنه، شرایط ۷۶ از پیش از عرضه هم بوی شکست رو میداد ولی استارفیلد فرق میکنم به همون دلایلی که گفتم، بتسدا و مایکرو مسیر درستی رو در پیش گرفتن و نتیجش رو در آینده نه چندان دور همگی خواهیم دید
اصلا شکست این بازی باعث شد ارزش سهام بتسدا پایین بیاد و سهام دارا به فکر فروش شرکتشون بیوفتن جناب ایستگاه فن طرفدار سوتی.
شکست Fallout 76 بهترین اتفاق برا ما کاربران ایکس باکس بود و هر وقت یادش میوفتیم واقعا خوشحال میشیم چون اگه موفق میشد این بازی شاید هیچوقت بتسدا برا مایکرو نمیشد 😉
خب پس شکست این بازی ام ب گردن مایکروعه دیگه ؟
خوبه بتسدا هنو نرفته زیر دست مایکرو بازیش با شکست مواجه شد
خودتم نمیدونی داری چی میگی ولی باید بدونی اگر همین استارفیلد یه درصدم موفق بشه اولین نفری که میاد موفقیت مایکرو رو بابت همون انکار میکنه خودتی :-)) :-))
تو فقط دنبال یه بهونه برای ترول کردن میگردی، الان تو هر چی دلت بخواد میگی بعد یه نفر که مثل خودتون تو پستای سونی رفتار کنه، زمینو به اسمون میدوزید و فاز منطقی برمیدارید ولی الان به خودتون اجازه میدید هر جور میخواید ترول کنید
داداش وقتی به بازی های با متای زرد بگی شاهکار دیگه این شکستا به چشم نمیاد. ایناهاش میگه ماکروفنا برد کردن!
وقتی با انحصاری شدن آثار مولتی پلتفرم خوشحال میشی تا بقیه نتونن تجربشون کنن فقط از سر عقده ای که ۴ نسله از سونی داری ثابت میکنی که یه سوزشی فشاری هستی
واقعا خیلی یه آدم میتونه بی وجدان و بد باشه که با انحصاری شدن آثار مولتی پلتفرم خوشحال بشه
استودیوی اصلی بتسدا سه تا GOTY و دوتا نامزد گوتی داره، تو نمیخواد نگران شون باشی 😉 😉
.
آرکین هم پشت سرهم شاهکار Immersive sim داده بیرون. :giggle: . ماشین گیمز و تانگو ورکس هم بازی هاشون خاص هست
شما هم به جای اینکه از شکست ۷۶ خوشحال باشی، به فکر این باش که زنیمکس دیگه نمیتونه بتسدا رو مجبور به ریلیز کردن یه بازی ناقص بکنه :-*
تو که فن ایکس باکسی چرا اسمت پلی استیشنه؟
فن بتسدام. مشکلی داری؟ :giggle:
آقای بی منطق ، قبل از هرچیز اصلا نباید جواب شمارو داد و دوستانی که جواب حرف و نظر بی معنی و بی منطق شمارو دادن اشتباه کردن که واکنش نشون دادن … اما حالا که داری بقیه رو گمراه میکنی بهت میگم که بازی هایی که قبل از خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت ریلیز شدن هیچ ربطی به مایکرو ندارن و بازی هایی که بعد از خرید بتسدا توسط مایکرو ریلیز میشن کاملا به مایکروسافت مربوطن، چرا ؟ چون هزینه ساخت اونا و نشر اونا توسط مایکرو پرداخت میشه پس افتخارات یا شکستهاشون به پای مایکروسافته همونطور که شکست یا افتخاراتشون قبل از خریده شدن به پای زنیمکس بود ….
از اونجایی هم که فال اوت ۷۶ قبل از خریده شدن مایکرو ریلیز شده بود ، شکستش در هر نقطه زمانی متوجه مایکرو نیست ….
اگر به منطق پوچ شما بخوایم پیش بریم باید افتخارات بازی های قبلی رو هم به پای مایکرو بزنیم چون الان صاحاب همه اون عناوین مایکروسافته ، درسته 😀 ….
حرف راست :yes:
بعدشم نوبت باتلفیلد که رویال ساخته
بتسدارو بعضیا با ناتی داگ مقایسه میکردن. چی شد پس؟ ماکروسافت دست رو هر استودیویی که میزاره نابودش میکنه. اون از ریر اینم از بتسدا.