استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا

استفاده از کارمندان Kaspersky برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs

عماد عامری
۲۲:۱۴ ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا

بنظر می‌رسد نوآوری های عنوان Watch Dogs فراتر از چند آیتم در گیم پلی و یا گرافیک خیره کننده است.

Watch Dogs، نامی که در یک سال اخیر با نوآوری جدیدی که در صنعت بازیهای ویدئویی ارائه کرده است، به یکی از محبوب ترین عناوین درمیان علاقه مندان به بازیهای ویدئویی تبدیل شده است. اما همانطور که می‌دانید، WD به جهت استفاده از یک بخش جدید در بین بازیبازان معروف شد: هک کردن هر نوع device به وسیله یک تلفن هوشمند! حال که تقریبا یک سال از معرفی این عنوان می‌گذرد، تیم سازنده بازی در مورد استفاده از سیستم هک، و هرچه واقع گرایانه تر نشان دادن آن می‌گوید نظرات اعضای شرکت Kaspersky  (یکی از بزرگترین شرکت های رایانه ای در زمینه امنیت اطلاعات) را در مورد شیوه به کار گیری هک برروی device های مختلف، جویا شده است.

Dominic Guay نویسنده سناریو بازی در این مورد می‌گوید:

در هنگام طراحی بازی، ما تعدادی از طرح های خود را برای آنها ارسال کردیم و البته به سرعت از آنها جواب گرفتیم. در مواقعی، آنها به ما میگفتند”بله، این امر امکان پذیر است” و البته در بخش هایی می‌گفتند” این بخش نیاز به تغییراتی دارد” و یا ” خیر، این بخش به این صورت کار نمیکند”.

همانطور که می‌دانید، در بازی شخصیت ما Aiden می‌تواند با هک کردن، درها، سیستم امنیتی، حساب های بانکی، دوربین های امنیتی، چراغ های ترافیک و بسیاری موارد دیگر را هک کند. اما به گفته سازندگان،”هک” در اینجا تنها به این معنی نیست که صرفا با مواجه شدن به یک در، آنرا باز کنید ؛ بلکه هک به شما کمک میکند نقشه خود را در بازی ایجاد کنید و بازی را با روش و نقشه خود پیش ببرید.

Dominic Guay در این مورد میگوید:

درواقع موضوع تنها باز کردن یک در، یا عبور از یک چراغ قرمز نیست ؛ بلکه هدف، ایجاد نقشه و نوآوری خود بازیباز، برای به اتمام رساندن ماموریت ها است. بستگی به خودتان دارد که چگونه شلیک میکنید، یک نفر را میکشید، با ماشین فرار میکنید و یا به دنبال فردی میگردید. همه اینها، میتوانند بخشی از نقشه شخصی شما باشند.

عنوان Watch Dogs در نوامبر سال جاری برای پلتفرم های PS3,XBOX 360, PC و دیگر کنسول های نسل بعدی از قبیل PS4 و XBOX روانه بازار خواهد شد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا
استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • واقعا باید بگم::.I AM IMPORTS.
    .کف کردم.

  • MiTiL گفت:

    JOOOOOOOOOOONNNNN
    :chic: :chic: :inlove: :inlove:

  • Dante11 گفت:

    من می دونم جی تی ای واقعا عالیه اما یوبی سافت عزمش رو جزم کرده که با جی تی ای رقابت منه.

  • AMIR-GAMER گفت:

    کلا با هک همین کارا رو می کنن فک نکنم چیزه عجیبی تو بازی باشه

  • Alifs گفت:

    آخ آخ این بازی بترکونه…… حال GTA V رو بگیره حال کنم…. کلا باید حال GTA گرفته شه

  • Ali 8075 گفت:

    بله میاد فقط لازم بود جزو اون ۱۰ تا بشیم که خداروشکر چهارم شدیم البته به امید اینکه به رتبه سوم برسیم بعدش Project اومد و یه دفعه رسید به ۳ هزار 😕
    http://indiescrashe3.com/index.php#specifics

    ممنون عماد جان جذاب ترین قسمت بازی هک کردنشه که پیشرفت زیادی داشته آزادی توی بازی بیداد میکنه به شدت منتظرم 🙂

  • Ali 8075 گفت:

    آره داداش اونم میاد ششم هست البته میتونه رای بیشتری هم جمع کنه که فعلا جزو ۱۰ تا هست 😉

  • Arvin گفت:

    عالیه :yes: :yes:
    gta دیگه تکراری شده الان این بازی نوآوری داره :yes: :yes:

  • mosi007 گفت:

    Aiden Pearce اقا جی تی ای خدای open world بخصوص این gta v . این جی تی ای جدید با اون ویژگی هاش wd رو میخوره.

    اینو هم بگم من خودم طرفدار هر دو بازی هستم ولی جدا gta حرف اولو میزنه :yes:

  • arian esmaili گفت:

    ای جان حالا بگین یوبی سافت پول پرسته :-$ :-$ :-$
    آخه خودتون کشتید واسه GTA خداوکیلی این بهتر نیست :inlove: :drool: :inlove: :drool:

    • kaveh-67 گفت:

      با Rockstar شوخی نکن عزیزم…………..گرافیک gta یه چیز دیگه هستش……… :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

      • mohsen78 گفت:

        داداش اینو همه میدونن که گرافیک واچ داگز چیه…!
        خودم طرفدار راکستارم ولی تو گرافیک معلومه واچ داگز حرف اولو میزنه!

        • مشکلتون چیه؟ چرا نمیخواین واقعیت رو قبول کنین.
          بابا GTA مال کنسول این نسله,کنسولی که ماله ۷ سال پیشه.تازه GTA واسه نسل هفتمه.
          ولی واچ داگز واسه نسل هشتمه و هرچی تریلر نشون دادن ماله pc بود.آخه world واچ ۱ سوم GTA هم نمیشه.
          شما اول برین read dead رو بازی کنین.گرافیکش رو و نور پردازیش رو ببین بعدا حرف بزن.

          • این حرفش رو قبول دارم.گرافیک watch dogs روی pc شبیه به سخت افزارای نسل بعد هستش ولی gta روی کنسولای نسل حاضره

            • ramin#x#.x گفت:

              زمانی GTA برای pc اومد اونوقت مقایسه کنید والبته تعجب خواهید کرد قدرت ریج دیدنیست.

              • Ali 8075 گفت:

                :yes: :yes: :laugh:
                Rage خداست مخصوصا اینکه بهینه شده باشه 😉

                • ... گفت:

                  انجینش برای ساخت شبیه ساز خمیر بازی مناسبه ؟!..خخخخ..

                • ramin#x#.x گفت:

                  تو ( و خودم و کلا همه ) چی میفهمی از موتوری که لایسنسش گرونترینه قدرتش تک ترینه و لطافتش بهترینه.
                  موتوری که زودتر از همه به فیزیکس انویدیا پی برد موتوری که محیط های عظیم ردد رو با اون سخت افزار قدیمی تحویل داد موتوری که مکس پین dx11 رو تحویل داده و زمانی GTA بیاد دهن ها باز میمونه
                  یه نقد اونجوری که id یا انریل رو اینترنته نشونم بده از ریج مثل سیستم عامل ios اپل سیاست امریکایی وبسته رو پی گرفته
                  فرض کنید ردد روی pc با یه GTX 680 چه نمایشی از ریج میساخت ریج تکه بچه جان موتوری وجود نداره که بتونه با این سبک وسعت چنین سخت افزاری جواب بده جداکثر انریل چی بوده یه گاتهام بتمن اصلا قابل مقایسه با نصف جزئیات GTA iv هسته؟ یا id یه محیط که نصف GTA نمیشه اصلا ریج قابل مقایسه با کسی و چیزی نیست
                  دو موتور یاد شده بخوان خروجی مثل ریج بدن ابر رایانه نیازه واسشون تو برو موتور آرما رو ببین میفهمی دنیا چه خبره.

                • ... گفت:

                  اوووووووووووووووووووه…به شدت منتظر یک همچین بحثی بودم …
                  قدرت تک ترینه و لطافت بهترین …اینا رو کلا بنداز سطل آشغال…رامین جان آخه قیمت لایسنس RAGE رو از کجا در آوردی ؟! :smug: این انجین اصلا برای فروش نیست …تا به حال هم یک دموی تکنیکی و همچین دمویی از داخل ادیتور نداشته…قبولت دارم ولی داری اشتباه می کنی…در ضمن این انجین زود به فیزیکس پی نبرد و تا جایی که من یادمه تا چند سال از فیزیکی که از صد چیز مختلف بدست آورده بودن استفاده می کردن…الان هم بعید می دونم از فیزیکس انویدیا استفاده کنن…قبلا هم گفتی ولی من جایی چنین خبری ندیدم…
                  چرا داستان میگی اصلا حرف هات همه بدون مدرکه …تو تا به حال کرای انجین ۳ رو دیدی ؟…این انجین از نظر خروجی فوق العاده بود !…RAGE حتی خروجیش یک چهارم کرای انجین ۳ هم نیست …بزرگترین خروجی RAGE مکس پین ۳ بود…مقایسه ها رو ببین …
                  http://wisegamers.ch/images/965/wisegamers-crysis-3-5.jpg
                  http://wisegamers.ch/images/965/wisegamers-crysis-3-6.jpg
                  ___________________________________________
                  http://images.vg247.com/current//2012/04/maxpayne3_achtro_itsfear.jpg
                  http://images.vg247.com/current//2012/04/maxpayne3_achtro_oldfam.jpg
                  http://images.vg247.com/current//2012/04/maxpayne3_achtro_golden.jpg

                  {این تصاویر از نسخه ی pc و آخرین حد گرافیک بازی ها هست}

                  ……..تو که خودت بهتر از من خصوصیاتی مثل :پارتیکل و deph of field و آنتی انالیزینگ و نورپردازی و …رو میشناسی…کرای انجین و البته کرایسیس ۳ فوق العاده بودن…کرایسیس ۳ با اون گرافیک فوق العادش با سخت افزار های ضعیف تر هم کاملا سازگاره و فشار خیلی کمتری به سیستم میاره …کرای انجین ۳ تو زمینه ی خروجی فوق العاده بود…در ضمن گفتی id tech می دونی این انجین پدر خیلی انجین های دیگه بوده ؟…سازنده ی این انجین رو میشانسی ؟…آیا سازنده ی این انجین هم مثل راکستار اومد از اول یک موتور دیگه رو پایه ی موتور خودش کرد ؟…نه …یکی از برتری های RAGE خروجی کنسولی بود ولی حتی از این نظر هم از این انجین بهتر نیست….خروجی کنسولی RAGE فوق العاده بود…که نسخه ی PC یک سری مشکلات داشت که حل شده….الانولفنشتاین و evill with in رو ببینی می فهمی خروجی کنسولی یعنی چی ؟..این انجین انقدر قدرت و اوباهت داشت که همه این موتور رو پایه ی انجینشون می کردن و از ورژن پنجم به بعد دیگه لایسنسش رو به فروش نذاشتن !…این انجین تمام امکانات ساخت بازی رو به بهترین نحو به سازنده ها میده…سنگین بودن یک خروجی دلیل به خوب بودنش نیست …که اگه به خروجی باشه کرای انجین ۳ یکی از بهترین ها بود…بازم میگم تنها برتری rage خروجی کنسولیشه {که بیشت رو همین کار شده} که از این نظر انجین های بزرگی مثل ناتی داگ انجین و گاد اف وار انجین و id tech هم هستن که برتری هایی هم دارن…در آخر هم میگم انجینی مثل RAGE رو که همه چیزشو مدیون نرم افزار دیگست رو با یک انجین یزرگ و سازنده بزرگ مثل ID TECH یکی نگیر … :smug:

  • arian esmaili گفت:

    وای امضام یادم رفت

    kal af dut : gost 😀

  • آقا شما احیانا اینجا رو با ویکی پدیا اشتباه نگرفتی؟ 😐
    بسه دیگه 😐

  • AMir گفت:

    اگه شکست بخورن تو این بازی که رسما…..به زحماتشون!

  • بازی زیبایی هستش یوبیسافت مونترال واقعا بازی هاش حرف نداره من به شدت منتظرشم.

  • darksiders II گفت:

    با اقا کاوه موافقم.با راکستار شوخی نکنید که دهنتونو۱۰۰متر وا میکنه از همه لحاظ.
    ولی بدیش اینه که راک استار بازیاش همه از۲۰گیگ پایین تر نمیاد.gtaخدامیدونه چند گیگ جا میخواد :reallypissed: 😐

  • Altair گفت:

    ریطی نداره:
    تبریک به ps3 بازهای ایرانی
    چون امسال که انتساری های خوب دارن بازی های ps3
    خیلی سریع داره هک میشه تو سال ۲۰۱۳
    بازی metro last night
    الان هک شده و واسه دانلود تو سایت های ایرانی موجود است
    7

  • varlok گفت:

    درسته gta توپه ولی watch dogs یه چیز دیگس.
    کی میشه بیاد 😀 😀

  • Mahdi081 گفت:

    با خوندن اولین خط خبر چیزی که به زبونم اومد این بود
    (هه چه باحال)

  • wd خوبه ولی آزادی عمل تو gta v یه چیز دیگست.

  • من هردو رو دوست دارم اما میدونم Watch Dogs به پای GTA V نمیرسه… :smug:

  • EBLIS گفت:

    اخ جوننننن هم هک میکنم هم دفیس میکنم هم شل رو شل میزنم هم سرورو میزنم هم زیر سرورو میزنم هم دیتا بیس رو میزنم به مردم فک پیچ میدم زندگیشونو هک میکنم خلاصه هر کی رو میخاد تو بازی استخدام کنه بکنه من همشو میزنم :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • FARDAD.MG13 گفت:

    من که دوس دارم watch dog ببره 😀

  • ... گفت:

    اوووووووووووووووووووه…به شدت منتظر یک همچین بحثی بودم …
    قدرت تک ترینه و لطافت بهترین …اینا رو کلا بنداز سطل آشغال…رامین جان آخه قیمت لایسنس RAGE رو از کجا در آوردی ؟! این انجین اصلا برای فروش نیست …تا به حال هم یک دموی تکنیکی و همچین دمویی از داخل ادیتور نداشته…قبولت دارم ولی داری اشتباه می کنی…در ضمن این انجین زود به فیزیکس پی نبرد و تا جایی که من یادمه تا چند سال از فیزیکی که از صد چیز مختلف بدست آورده بودن استفاده می کردن…الان هم بعید می دونم از فیزیکس انویدیا استفاده کنن…قبلا هم گفتی ولی من جایی چنین خبری ندیدم…
    چرا داستان میگی اصلا حرف هات همه بدون مدرکه …تو تا به حال کرای انجین ۳ رو دیدی ؟…این انجین از نظر خروجی فوق العاده بود !…RAGE حتی خروجیش یک چهارم کرای انجین ۳ هم نیست …بزرگترین خروجی RAGE مکس پین ۳ بود…مقایسه ها رو ببین …

    تصاویر رفت برای بررسی :yawn:

    {این تصاویر از نسخه ی pc و آخرین حد گرافیک بازی ها هست}

    ……..تو که خودت بهتر از من خصوصیاتی مثل :پارتیکل و deph of field و آنتی انالیزینگ و نورپردازی و …رو میشناسی…کرای انجین و البته کرایسیس ۳ فوق العاده بودن…کرایسیس ۳ با اون گرافیک فوق العادش با سخت افزار های ضعیف تر هم کاملا سازگاره و فشار خیلی کمتری به سیستم میاره …کرای انجین ۳ تو زمینه ی خروجی فوق العاده بود…در ضمن گفتی id tech می دونی این انجین پدر خیلی انجین های دیگه بوده ؟…سازنده ی این انجین رو میشانسی ؟…آیا سازنده ی این انجین هم مثل راکستار اومد از اول یک موتور دیگه رو پایه ی موتور خودش کرد ؟…نه …یکی از برتری های RAGE خروجی کنسولی بود ولی حتی از این نظر هم از این انجین بهتر نیست….خروجی کنسولی RAGE فوق العاده بود…که نسخه ی PC یک سری مشکلات داشت که حل شده….الانولفنشتاین و evill with in رو ببینی می فهمی خروجی کنسولی یعنی چی ؟..این انجین انقدر قدرت و اوباهت داشت که همه این موتور رو پایه ی انجینشون می کردن و از ورژن پنجم به بعد دیگه لایسنسش رو به فروش نذاشتن !…این انجین تمام امکانات ساخت بازی رو به بهترین نحو به سازنده ها میده…سنگین بودن یک خروجی دلیل به خوب بودنش نیست …که اگه به خروجی باشه کرای انجین ۳ یکی از بهترین ها بود…بازم میگم تنها برتری rage خروجی کنسولیشه {که بیشت رو همین کار شده} که از این نظر انجین های بزرگی مثل ناتی داگ انجین و گاد اف وار انجین و id tech هم هستن که برتری هایی هم دارن…در آخر هم میگم انجینی مثل RAGE رو که همه چیزشو مدیون نرم افزار دیگست رو با یک انجین یزرگ و سازنده بزرگ مثل ID TECH یکی نگیر … :smug:

    دوباره نوشتم چون کامنت قبلی رفت برای بررسی لینک عکس برای مقایسه داده بودم :footmouth: :smug:

    • Ali 8075 گفت:

      آرش زنگ بزنم به آیدن بیاد تو رو اینجوری بگیره :laugh:
      ———————————
      http://upsara.com/images/pm978bg7jydyhvk4suzj.png

    • Mahdi081 گفت:

      فشاره کم تری میاره
      چی میگی باو
      xbox داشت جون میداد وقت بازی کردن کریسیس ۳
      مکس پین فشار خیلی کم تری رو کنسول میاورد و همین طور رو pc
      من به شخصه از گرافیک مکس پین خیلی بیشتر از گرافیک کرایسیس لذت بردم
      :yes:

      • ... گفت:

        ایکس باکس که همیشه جون میده…مکس پین فشار کمتری میاورد ؟…خدایا توبه…اولا که مکس پین جزو سنگین ترین بازی ها هست نسبت به خروجیش دوما من گفتم که RAGE تو زمینه کنسولی خوبه…کرای انجین تو کنسول ها حرفی واس گفتن نداره…در ضمن تو اون کامنت بالا بعضی جا ها منظورم از RAGE بازی RAGE بود نه موتور RAGE {چی گفتم !!}
        این تصویر جزو آخرین گرافیک های کرایسیس ۳
        http://wisegamers.ch/images/965/wisegamers-crysis-3-6.jpg

      • ... گفت:

        اینم مکس پین ۳…
        http://images.vg247.com/current//2012/04/maxpayne3_achtro_itsfear.jpg
        .
        .
        http://images.vg247.com/current//2012/04/maxpayne3_achtro_oldfam.jpg
        ….
        در ضمن اگه دموی تکنیکی جدید کرای انجین ۳ رو دیده باشید حتما به قدرتش پی می برید…دمویی که با همین سیستم آخرین گرافیک مکس پین ۳ هم به نمایش در اومده…

        • Mahdi081 گفت:

          اول اینکه وارد فن بازی نشید
          دوم اینکه من چیزی رو که خودم دیدم میگم خروجی کرای انجین برای کنسول های نسل حاضر خیلی سنگینه xbox خودم تو بازیه کرایسیس بعضی تکسچر هارو یکم دیر لود میکرد معلوم بود داره فشار سنگینی رو تحمل میکنه ولی تو بازی مکس پین
          من یکی که همچین چیزهایی رو ندیدم
          و باز هم میگم من از گرافیک مکس پین خیلی بیشتر لذت بردم
          و سوم اینکه باید قدرت کرای انجین رو در نسل بعد ببینیم چون در این نسل
          بر روی کنسول ها خوب از اب در نیامد
          دلیلش هم این بود که قدرت کنسول ها این اجازه رو به این موتور قدرتمند نمیداد
          ولی از نظر من آنریل انجین از همه بهتره
          اون گرافیکی رو که آنریل انجین در بازی گرز در ایکس باکس نشون داد قدرت خودش رو به همه ثابت کرد :yes:

          • Mahdi081 گفت:

            اینو هم بگم
            من کجای حرف هام گفتم کرای انجین قدرتمند نیست ؟
            که شما میگین اگه دموی تکنیکی جدید کرای انجین ۳ رو دیده باشید حتما به قدرتش پی می برید
            !!!!!!!!!! 😀

          • ... گفت:

            آقا من صد بار گفتم کرای انجین نسخه ی کنسولیش خوب نیست باز شما گیر دادی 😀 …شما نسخه ی pc رو آخرین گرافیک ببینید متوجه میشید…در ضمن من فن بازی نکردم …ولی فن ایکس باکس با ملت بازی می کنه…مشکل داغ کردن کنسول که همه می دونن…البته وارد این بحث ها نمی شم که حوصله ندارم پس بیخیالش…آنریل انجین هم که معلومه اسطورست :disdain: و گیرز هم همینطور …thief رو فراموش نکنید :yes: نسل قبل هم که سه بازی مثل Borderlands ===>بهترین شوتر سال
            Dishonored ===>بهرین ادونچر
            Xcom ===>بهترین بازی استراتژی با همین انجین ساخته شده بود…و همچنین بتمن که به عنوان دومین بازی گرافیکی سال ۲۰۱۱ انتخاب شد !…اون بحثش جداست…ولی خودنمایی های id Tech 5 هم هستم با بازی های بزرگی مثل DOOM و ولفنشتاین و The evil with in … :yes:

            • Mahdi081 گفت:

              یا خدا داری چیزی رو که چند ساله از سر زبون ها افتاده رو میگی داستان داغ کردن ایکس باکس خیلی وقته تمام شده :rotfl:
              id Tech هم خوبه ولی خدا کنه دیگه گند نزنه چون فکر میکنم rage هم با این موتور ساخته شده بود و مشکلات گرافیکی زیادی داشت که خواستند با یه پچ یه گیگی درستش کنند ولی باز هم چیزی درست نشد
              امید وارم دیگه همچین مشکلی برای بازی های این شرکت درست نشه
              و بازی خاطر انگیزی ولفنشتاین که داشت نابود میشد باز هم به روزهای اوج خودش برگرده :yes: 🙂

              • Mahdi081 گفت:

                بازی خاطر انگیزی مثل ولفنشتاین

              • ... گفت:

                RAGE {بازی}تو کنسول ها عالی بود فقط یک سری مشکل تو تکچسر ها و بافت ها داشت که حل شد…
                اینم یک اسطوره 😀

                http://www.unrealengine.com/files/misc/UE4_Elemental_Cine_screen_0009.jpg

                و

                http://www.unrealengine.com/files/misc/UE4_Elemental_Cine_screen_0005.jpg

                :hypnotized: 😎 …

                • Mahdi081 گفت:

                  اره رو کنسول خوب بود ولی رو pc خیلی مشکل داشت که من یکی نتونستم درستش کنم بیخیالش شدم
                  اون تصاویر هم که از اسطوره بالا تره :yes: :yes: :rotfl:

                • ... گفت:

                  :evilgrin: :yes:

                • ramin#x#.x گفت:

                  تا حالا کسی گفته خیلی داری فن بازی چرتی در میاری؟
                  1- این کیفیت افتضاح مکس مال کیه؟
                  2- جز ناتی داگ انجین هیچ موتوری رو نمیتونن با ریج مقایسه کنن تو خودتو جر بده حداکثر انریل و مابقی موتور ها یه اتاق بسته و خوشترکیب مثل بتمن یا یه شهر کوچک مثل گاتهامه تو اصلا به ریل تیمم وتور ها فیکم میکنی؟ یه قدرت خروجی هر موتوری که بتونه رو کنسول برکونه رو pc غوغا میکنه چون کنسول محدوده ولی pc نه مثل کرای نیست رو کنسول تر بزنه ولی رو pc متوسط باشه.

                • ... گفت:

                  بتمن ؟…حتما انتظار داشتی بیان GTA بکننش ؟!…حرفا میزنی…هر بازی یک سری نیازاتی داره که بتمن تو اون بازی نیازی به یک محیط خیلی بزرگ رو نداشت که این نسخه ی جدیدش بزرگتر هم شده…تو چطوری میگی هیچ انجینی نمی تونه بازی open world بسازه ؟….تو فکر می کنی بازی OPEN WORLD یعنی فقط یک محیط بزرگ ؟…پس جزییات چی ؟…خدای بازی های محیط باز پر جزییات فارکرای ۳ بود….این بازی انقدر آبجکت و اشیایی رو که تو یک محیط میزاشت هیچ بازی دیگه ای تو تمام نقشش نداشت …اونم بدون افت فریم !!!…کخ فکر کنم انجین بازیش بر پایه ی کرای انجین ۲ نوشته شده بود…تغییر آب و هوا هم که تو کرای انجین تنظیمات خیلی زیادی داره و کاملا حرفه ای کار شده …داشتن محیط بزرگ نشون قدرت انجین نیست …داشتن محیط پر جزییات مهمه…نمونش اسکایریم …که یک انجین خیلی ضعیف داشت که تا دو قدم جلوتر رو بیشتر رندر نمی کرد…و نمی تونستی آدم های جلوت ببینی…ولی این انجین با این همه ضعفی که داشت یک محیط خیلی بزرگ باهاش ساخته شده بود!!…اونم با طراحی های محیط خیلی عالی…پس نقشه ی بزرگ داشتن نمی تونه بگه که انجین قویه…RAGE تعدادی زیادی هوش مصنوعی رو تو یک محیط می تونه قرار بده ===>کرای انجین هم همینطوره و خیل انجین های دیگه…توانایی تغییر آب و هوا داره که کرای انجین یک سیستم قوی از این نظر داره…کی گفته وقتی یک انجین تو کنسول خروجی خوبی داشته باشه تو pc هم همینطوره ؟…Rage به هیچ وجه نمی تونه تو PC خروجی خوبی مثل کرای انجین داشته باشه …که همونطور که گفتم این انجین کاملا بازیشو با سخت افزار تنظیم می کنه و تو یک سیستم ضعیف با یک بازی گرافیک بالا کمترین افت فریم رو داره !!!این یعنی قدرت…اگه دموی تکنیکی جدید کرای انجین رو دیده باشی متوجه میشی انجین یعنی چی ؟ :smug: …

  • Ali 8075 گفت:

    آیدن واقعا وحشی :laugh:
    پاهاشو ببینید داره یارو رو میخوره 😮
    http://upsara.com/images/uhf5w2u1htfcejbjnxyz.png

    http://upsara.com/images/pm978bg7jydyhvk4suzj.png

    http://upsara.com/images/65bki5byhw5426jv8rui.png

    http://upsara.com/images/oy8zsflvghj7kmo7t6n.png

    http://upsara.com/images/64343j8ccksk5q3nubg.png

    😐

    http://upsara.com/images/xsvghyegwj1ddjjcn1yf.png

    http://upsara.com/images/b9by89vndpdyuljnk1aa.png

    http://upsara.com/images/rqq0g4ej69s15p0x9k8g.png

    :yes: :yes: :yes:

  • Ali 8075 گفت:

    دیدگاه شما در انتظار بررسی است.
    آقا تو رو خدا یه چندتا لینک عکس در مورد همین موضوع میفرستم بررسی نکنید :smug: کار خوبی نیست 😐

  • kaveh-67 گفت:

    دوستانی که از واچ داگز طرفداری می کنند..به همتون قول میدم موقعی که GTA ریلز شد….معنای قدرت رو درک می کنید………. :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • rockstar گفت:

    بازیش عالیه . خیلی هم خوووووووب :yes:

  • Amir.AC گفت:

    یک کلام…………………..

    کلا اسطورست :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

استفاده از کارمندان Kaspersky  برای واقع گرایانه تر کردن هک در Watch Dogs - گیمفا