تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا

تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد

رضا مهرعلی
۱۲:۴۵ ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا

هرچه که می‌خواهید راجع به استودیو دایس (DICE) بگویید، اما این استودیو معمولا پشیتیبانی‌های حرفه‌ای و پرقدرتی را پس از عرضه‌ی بازی‌های خود انجام داده است. Star Wars Battlefront 2، عنوانی که در ابتدا نتوانست رضایت طرفداران و جامعه‌ی بازی‌بازان را کسب کند، تا زمانی که به یک بازی تماشایی تبدیل شد، پیوسته موردتوجه این استودیوی سوئدی قرار داشت. همچنین عنوان دیگر ساخت این استودیو، Battlefield V هم محتواهای اضافی متعدد و بزرگی را پس از انتشار خود دریافت کرد.

حال شاهد این هستیم که بازی Battlefield 2042، جدیدترین ساخته‌ی استودیو دایس که بناست اواخر سال جاری میلادی، برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین برای پلفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود، در سال اول عرضه‌ی خود، چهار بتل‌پس (Battlepass) را در جریان چهار فصل محتوایی‌اش دریافت خواهد کرد. این فصول بازی علاوه‌بر مکان‌های تازه، شخصیت‌های قابل بازی جدیدی را هم به آن اضافه خواهند کرد.

هرچند الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، ناشر بازی موردبحث، هنوز برنامه‌ی کامل خود برای این بازی را اعلام نکرده، اما وبلاگ پلی‌استیشن به این موضوع اشاره کرده است که نقشه‌های جدیدی که برای بازی Battlefield 2042 منتشر می‌شوند، به صورت رایگان در اختیار همه‌ی بازی‌بازان قرار خواهند گرفت. در همین حین، تمرکز بتل‌پس‌های بازی مذکور بر آیتم‌های تزئینی و ترینکت‌ها (Trinket) خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا
تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Star1 گفت:

    بهترین شوتر نسل ۹ در رهه و محتوای بعد از عرضه بازی رایگانه ولی بجاش بتل‌پس (Battlepass) گزاشتن که الان همه بازیا دارن این سیستمو.

    رتبه یک پرفروش‌ترین بازی‌های استیم هم بدست آورد Battlefield 2042.

    • ماشین زمان دار های سایت خداروشکر روز به روز بیشتر میشه کی میشه یه دونه هم گیر ما بیاد
      اخه داداش این بازی از کجا معلوم بهترین بازی شوتر نسل ۹ بشه حتی بگیم بازی شاهکار شد ولی میدونی چقدر مونده نسل ۹ تموم بشه بعد بتلفیلد کلی بازی شوتر دیگه میاد

  • mugiwara07 گفت:

    لعنت به ea که کاملا بخش کمپین رو حذف کرده تنها امیدم یه بتل رویال رایگان بود که اونم نداره حتما قیمتشم ۶۰/۷۰دلاره اوج فاجعه اینه که حالت ۱۲۸ رو ps4 نداره . دقیقا یه ایرانی که هنوز رو کنسول نسل هشته پول قانونی هم نداره چرا باید اینو بخره ؟ اونم منی که از بازیای انلاین بدم میاد مگر رایگان باشه اونم برا تنوع بازی میکنم :no: :no: :no: حالا فن های عزیز میتونن به من بگن فن بوی یا دیس لایک بدین ولی چیزی حقیقتو عوض نمیکنه :no:

    • mugiwara07 گفت:

      خب دیگ منم مشکلم اینه که بخش داستانی ندارع. چون همیشه عاشق کمپین بتلفیلد و کالاف های قدیمی بودم. چهارگانه مدرن وارفار و حتی wwii با بتل ۳

    • Arno گفت:

      حالت ۱۲۸ رو موتور گرافیکی فراستبایت ۴ فراهم کرده که رو کنسول های نسل ۸ ساپورت نمیشه.

      فیفا ۲۲ و pes 22 هم نسخه پیشرفته و کاملشون برا ps4 – x1 عرضه نمیشه و شما هر سال باید همون گرافیک قدیمی که فقط کیت تیم ها و نقل انتقالات بروز میشه تحمل کنید.

      نسل ۸ دیگه جای موندن نیست – به فکر ارتقاء باشید بجای غر زدن.

  • ammar_iraqi گفت:

    اینا میخوان خط داستانی و سینگل پلیر به طور کامل نابود کنن
    اگه بتلفیلد شروع کننده این کار باشه بقیه شرکتا هم‌همین روال رو ادامه میدن که به ضرر علاقه مندان به بخش داستانی سینگل پلیر میشه.
    ولی جدا از این قضیه تریلر معرفی بازی عالی بود….

  • MYRON گفت:

    تو لایو استریم یک ساعت تمام منتظر معرفی بازی بودم در اخر هم در سطح انتظاراتم ظاهر نشد.البته از یه عنوان میان نسلی انتظار بیشتر از اینم نیست ولی میتونست بهتر از اینا باشه این بازی ولی الان باید اسم بازی رو بزارن battlfield 4 remake وقتی که تمام نقشه هاش و گیم پلی شبیه اون بتلفیلد قبلیه.

  • Amir گفت:

    هنوز تریلر گیم پلی نداده دوشیدنو شروع کرده . ایشالا با کله بخوره زمین که بفهمن نمیشه بازیو بدون singleplayer با قیمت کامل فروخت

  • بتلفیلد ۲۰۴۲ بهترین کار رو انجام داد و بخش کمپین رو حذف کرد. سری بتلفیلد به جز BAD COMPANY هیچوقت بخش تک نفره درست و منسجمی نداشته بعد از نسخه سوم و چهارم هم که کلاََ بخش تک نفر حکم تمرینی رو داشت. اولاََ به شدت با حذف بخش تک نفره موافقم حالا همه منابع صرف نقطه قوت سری بتلفیلد یعنی بخش چندنفره میشه. این که قیمت بازی چندنفره ۶۰ یا ۷۰ دلار باشه زمانی منطقی نیست که بازی نهایی کیفیت درست حسابی و محتوای مناسب رو شامل نشه، کسی نمی دونه بازی نهایی قراره در نهایت چقدر محتوایی داشته باشه و بعید می دونم سه سال رو صرف این کرده باشن که یک چندنفره بی محتوا ارائه بدن حتما برنامه منسجمی دارن. از طرفی تریلر فوق العاده‌ای رو در نظر گرفته بودن از این نظر که واقعاََ برای یک اثر مولتی پلیر طراحی شده بود و حساب شده بر روی بخش های مختلفش کار کرده بودن. کسانی که در مورد بخش تک نفره ناراحت شدن یا سری BF رو بازی نکردن یا نمی دونن این سری تمرکزش چیه. مثل این می مونه که بخش چندنفره سری TLOU رو حذف کنن و تمرکز رو بذارن بخش قوت یعنی داستان. (که همین کار رو هم انجام دادن) اینجا هم تیم DICE تمرکز رو بر روی نقطه قوت خودش گذاشته. اکثر کامیونیتی BFبازها در حال حاضر خوشحالن که تمرکز بخش چندنفره هستش. و من این نفرت بازی‌بازان ایرانی رو از عدم وجود کمپین ۴ ساعته در یک بازی که ۹۹ درصد تمرکزش بخش چند نفره هست رو متوجه نمیشم.
    شخصاََ خیلی مولتی پلیر باز نیستم (به غیر از دوتا ۲)، اما برای سری بتلفیلد عدم وجود بخش داستانی مفیدتر ظاهر میشه تا وجودش. به نظر BF 2042 موفق ظاهر خواهد شد.

    • AHM.Gamer گفت:

      صحیح میفرمایید شاید بازی اینقدر خوب باشه که برای بخش آنلاین هم بشه ۶۰-۷۰ دلار داد،و فک نکنم کسی چند سری قبل بتلفیلد رو برای بخش داستانی اش گرفته باشه!!

    • Amir گفت:

      صد در صد مخالفم ، بتلفید ۳ یکی از بهترین کپینا رو داشت همچینین از war story های بتلفید ۱ هم خیلی استقبال شد . در ضمن هر چقدر هم که مولتی پلیر کامل باشه هیچ وقت نباید براش قیمت کامل گذاشت اورواچ یکی از بهترین مولتی های زمان خودش بود اما چهل دلار بود . حتی بلک اپس ۴ هم که داستان رو حذف کرد تمرکز داستانی رو گذاشت روی بخش زامبی و بتل رویال رو اضافه کرد . در ضمن هیچ وقت زمان بازی مهیار برای گذاشتن تمرکز نیست . داستان های سری cod هم هیچ وقت بیشتر از ۶ یا ۷ ساعت نبوده اما تمام طرفدارا با captain price و soap و mason و woods خاطره دارن نه با مولتی پلیری که به نظرم بسیار هم قویه . تنها بازی ای تونسته با قیمت کامل و تمام مولتی پلیر باشه و موفق باشه rainbow six هستش که اونم سال اول فروش چندانی نداشت و حتی اون بازی هم مجبور شد نویسنده استخدام کنه و backstory برای کارکتر ها داشته باشه و هی به داستان اصافه کنه نه اینجا که تمام شخصیتا بی هویتن و فقط ۴ تا کلاس داریم

      • خط داستانی بتلفیلد ۳ به شدت Mediocre بود، حتی ۳ سال هم نشد که کامیونیتی بتل بازها فراموشش کردن، اما بخش چندنفره همچنان ماندگار هستش. حتی وقتی از بد کمپانی هم حرف میزنیم اصلا داستان آنچنانی وجود نداره. بازی حقیقتاََ هیچ نیازی به یک بخش تک نفره درش دیده نمیشه هیچوقت نقطه قوت تیم دایس توسعه یک بخش داستانی نبوده و همیشه بخاطر ساخت بخش چندنفره مورد ستایش قرار گرفتن بنابراین کاملاََ منطقی هستش که بخش تک نفره رو حذف کنن و تمرکز بر روی بخش چندنفره داشته باشن. از سمت مقابل نمی دونم چطوری میشه از نظر بخش داستانی سری بتلفیلد رو با cod مقایسه کرد، شما آثاری در سطح کمپین Black Ops و سری mw و حتی MW در سری بتلفیلد مشاهده کردین که انتظار دارین حتماََ بخش تک نفره کار بشه؟ چون بازی مثل بتلفیلد ۳ از نظر داستانی حتی نزدیک رقیب خودش در آن زمان یعنی MW 3 هم نمی‌شد. وقتی استودیوای میبینه کمپین‌ها مورد استقبال نیستن و کاملاََ متوسط هستند معلومه که تمرکز به مولتی پلیر انتقال داده میشه.
        جدای از همه این موارد اگر بازی محتوای درست حسابی ارائه نده قبول دارم قیمت بالایی براش در نظر گرفته شده، اگرچه به پروداکشن و هزینه های ساخت ارتباط مستقیم پیدا می کنه همه چیز.

    • Edward vex گفت:

      داداش بخش داستانی ۴ ساعته نه. ۴ تا بخش داستانی ۴ ساعته…. وقتی که بتل فیلد ۱ اومد ۴ تا بخش داستانی شاهکار داشت که همین نوید اینو داد بتل های بعدی مث بتل ۱ چن تا استوری شاهکار دارن. وقتی بتل ۵ اومد که منم بازیش کردم فکر میکنم ۴ تا استوری داشت که به جز یکی افتضاح ترین بود که دلیلش این بود که بخش مولتی آنلاین اسیب بدی زده بود به استوری… اکثرا که خود منم جزوش بودم فکر می‌کردیم بتل بعدی مث بتل ۱ چن تا استوری جذاب داره و مث بتل ۵ آسیب به استوری نمیزنه ولی حذف شد.. مثال تو بدترین مثال بود ea بتل ۱ با ۴ تا داستان شاهکار داد بتل ۵ با ۴ تا فکر میکنم داستان داد که بد بود حالا بتل بعدی قاعدتا باید داستان داشته باشه و وقتی بهترین تیم داره روش کار میکنه انتضار بخش داستانی میره بالا بعد تو میای میگی مث tlou که اومده بخش چن نفره حذف کرده تمرکز آورده رو داستانی. این مثالته 😐 😐

  • Ryan Bones گفت:

    ((تمرکز بتل‌پس‌های بازی مذکور بر آیتم‌های تزئینی و ترینکت‌ها (Trinket) خواهد بود.)) ولی EA پول پرسته اکتیویژن به فکر مردم :yes: :rotfl:

  • MOHAMMADmp گفت:

    دمش گرم که رایگان لاقل زمین ها رو در اختیار گیمر ها قرار میده .مثل بتل ۱ نیست که تا ۳ یا ۴ ماه بعد از محتوای اول و دوم پول نداشتیم بخریمشون و فقط تو زمین های اولیه بازی سماق می مکیدیم

  • STARFIELD گفت:

    من نمیدونم چرا بعضی ها نمیخوان اینو بفهمن که ۹۹درصد فن های بتل اصلا بخش داستانی براشون مهم نیس بتل فقط فقط بخش مولتیشه که مهمه اینجوری هم بهتر شد دیگه کل تمرکزشونو گذاشتن رو بخش مولتی امیدوارم این بازی شاهکار بتل ۱ رو دوباره تکرار کنه :heart:

  • AHM.Gamer گفت:

    کی گفته پی تو وینه؟؟؟واقعا سواله برام =/

    • Arno گفت:

      فک کنم اینا از غار اومدن هنوز نمیدونن ۹۹ درصد بازیای آنلاین بتل پس یا سیزن پس دارن و برا آیتم های تزئینی کاربرد داره البته استثنا هم وجود داره مث بعضی بازیای ورزشی که پی تو وین هستن.

  • Arno گفت:

    ” نقشه‌های جدیدی که برای بازی Battlefield 2042 منتشر می‌شوند، به صورت رایگان در اختیار همه‌ی بازی‌بازان قرار خواهند گرفت. در همین حین، تمرکز بتل‌پس‌های بازی مذکور بر آیتم‌های تزئینی و ترینکت‌ها (Trinket) خواهد بود”

  • Edward vex گفت:

    من دیروز نتونستم اخبارشو. چک کنم و الان میبینم ن داستانی داره ن بتل رویال ۱۲۸ نفر میریزن تو مپ ۷۰ دلار برای ps4 هم نیستتت 😐 😐
    معرفیش گاد بود بازی عالی هست احتمال ۱۰۰ درصد ولی این کارا دیگه چیه :-X
    چرا نباید یه بخش داستانی داشته باشه چرا مولتی باید برا فور حذف باشه چرا بتل رویال نیس اصلا مولتی ۱۲۸ نفره ۷۰ دلار…. نمیخواس مث ریشت کار. کنی چن تا داستان ۱ داستان اصلا میزاشتی، فقت میزاشتی که بخش داستانی رو نابود نکنی :reallyangry:

  • Clydesh گفت:

    Tier پریمیوم بتل پس فقط آیتم کازمتیک داره
    مپ و اسپشالیست و …. تو Tier فری هستن

  • Alucard64 گفت:

    من فقط به یه عده ای میخندم که فکر میکنن بتل کلا به بخش داستانیه اصن بتل اصلش مولتیشه :rotfl: :rotfl:

تعداد بتل پس های سال اول عرضه ی بازی Battlefield 2042 مشخص شد - گیمفا