خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا

خرید موس گیمینگ

پست گیمفا
۱۵:۲۱ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
خرید موس گیمینگ - گیمفا

خرید موس گیمینگ تجربه و لذت خوبی را در هنگام انجام بازی در اختیار شما قرار می دهد.  لذت بردن از بازی های کامپیوتری عامل های زیادی دارند. مثلا موس های با کیفیت نه تنها هنگام بازی شما را به یک بازیکن دقیق و سریع تبدیل می کند ، بلکه به دلیل داشتن ارگونومیک از مچ دست شما نیز محافظت می کند. این محصولات ویژگی های منحصر به فرد دارند . شامل:  روشنایی RGB، سویئچ های قابل تعویض، وزن قابل تنظیم و… می باشد که همگی باعث بهبود سرعت و دقت شما نیز می شود. علاوه بر این ، دلایل متعددی وجود دارد که می توانید حتی به عنوان یک کاربر غیر حرفه ای در زمینه بازی، شما را مجاب به خرید یک موس گیمینگ کند.

انواع موس های گیمینگ

خرید موس ریزر مدل DeathAdder Elite

شرکت ریزر (Razer) به عنوان یکی از مشهورترین موس های مخصوص گیمینگ جهان شناخته شده است. موس ریزر مدل DeathAdder Elite با طراحی ساده و ارگونومیک بالا مناسب برای افراد راست دست طراحی شده است که به آن ها کمک می کند تا مدت طولانی در هنگام بازی خسته نشوند و دست را اذیت نکند. همچنین شرکت ریزر برای این محصول از نشان گرهای رنگی با قابلیت های شخصی سازی استفاده کرده است که برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی بسیار جذاب است. حسگر این موس مخصوص بازی از نوع اپتیکال است که از دقت بسیار بالای ۱۶۰۰۰DPI می باشد. موس ریزر مدل DeathAdder Elite از سیسیتم نوری به صورت سفارشی استفاده می کنند. وزن این موس برابر با ۱۰۵ گرم که برای یک موس مخصوص بسیار مناسب است.

موس ریزر مدل  DeathAdder V2 Pro

شرکت ریزر ماوس های زیادی مخصوص بازی تولید کرده است که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین آن موس           DeathAdder V2 Pro است. که با طراحی جذاب و تکنولوژی بی سیم  HyperSpeed  بهره می گیرد. این ماوس یکی از ارزانترین محصول این شرکت است که با گیرنده HyperSpeed  ۲٫۴GHz  و همچنین بلوتوث پشتیبانی می کند و همچنین دارای سوئیچ اپتیکال نسل جدید ریزر و زمان پاسخگویی را به ۰٫۲ میلی ثانیه کاهش داده است و به خاطر حذف تماس فیزیکی مرسوم در ماوس ها، دقت بالای این ماوس و هر گونه تاخیر و یا کلیک ناخواسته می شود.  سنسور های اپتیکال ریزر با ۲۰٫۰۰۰ DPI و دقت رزولویشن ۹۹٫۶% بیشترین دقت ماوس بازار را داراست که موجب مسیر یابی مطمئن و دقیق و حرکت در زمان بازی می شود.

خرید موس گیمینگ - گیمفا

موس لاجیتک مدل G502 Lightspeed

موس لاجیتک G502 Lightspeed محصولی از شرکت لاجیتک است که برای انجام بازی های گیمینگ طراحی شده است. این موس از سنسور Hero همراه با CPI استفاده می کند. دارای دکمه های قابل برنامه ریزی است که می تواند سرعت شما را در هنگام بازی تا حد زیادی بالا ببرد. در قیمت انتهای موس لوگوی شرکت لاجیتک مشاهده می شود که دارای نور پس زمینه می باشد. یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید موس لاجیتک باید رعایت کنید میزان دقت موس است که با DPI شناسایی می شود. همچنین در قسمت پایین این ماوس های لاجیتک G502 یک کلید DPI  قابل مشاهده است که وظیفه تغییر میزان دقت ماوس  را بر عهده دارد. به کمک این کلید می توانید با توجه به نوع فعالیت در حال انجام میزان دقت ماوس را انتخاب کنید.

موس ریزر مدل Naga Trinity

ماوس Naga Trinity محصولی از شرکت ریزر است که به طور خاص مخصوص بازیرده بالا در زمینه گیمینگ طراحی شده است و همچنین برای افراد راست دست قابل استفاده است. این ماوس قابلیت اتصال به سه ماژول و ۱۹کلید قابل برنامه ریزی دارد. حسگر این موس مخصوص از نوع اپتیکال است که از دقت بسیار بالای ۱۶۰۰۰ DPI بهره می برد. همچنین از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل می شود و با تمامی سیستم عامل های رایج سازگاری دارد و از نظر عملکرد با بازی های MOBA  یا MMO به شکل چشمگیری افزایش دارد.

مشکلی که این موس Naga Trinity دارد این است که اغلب دارای یک روش کاملا خاص برای گرفتن در دست است. شما با شبکه ای از کلیدهای پرتعداد در سمت چپ و راست روبرو هستید و Razer نیز تغیراتی را با توجه به Naga Trinity در آن ایجاد کرده است که شما، بتوانید با سه شیوه گرفتن موس جداگانه فراهم می کند.

نکات مهم در هنگام خرید موس گیمینگ ارزان

شکل موس

در هنگام خرید باید به شکل و طراحی موس دقت داشته باشید چون می تواند در سلامت شما تاثیر زیادی بگذارد، چرا که در هنگام بازی همیشه از آن استفاده می کنید. همچنین اندازه موس باید مهم باشد، چون شکل اندازه در دراز مدت روی مفاصل شما تاثیر زیادی می گذارد. موردی که بیشتر گیمینگ ها از آن گلایه دارند خوش دست نبودن موس است، موس باید طوری باشد که نیازی نباشد آن را به طور خاصی بگیرید.

کیفیت ساخت موس

کیفیت ساخت هر محصول بدون شک برای کاربر مهم است. مخصوصا زمانی که می خواهید با هزینه کمتر محصول بهتری تهیه کنید. تهیه ماوس گیمینگ ارزان، نیازمند اطلاعات کافی می باشد، تا بتوانید بهترین موس گیمینگ ازان را انتخاب کنید.

DPI

برای خرید موس گیمینگ شما دچار سردرگمی می شوید که معنای هرکدام چیست و چه کاربردی دارد؟ اجازه دهید تا در مورد DPI یکم توضیح دهیم. DPI به معنای دقت موس است به طوری که هرچی DPI آن بالاتر باشد با حرکت موس کمتر نشانگر آن حرکت می کند و در نتیجه سرعت بالاتری دارد. در موس های گیمینگ کلیدهای تنظیم  DPI در شرایط مختلف بازی تغییر می کند.

خرید موس گیمینگ - گیمفا

موس سیم دار یا بی سیم

گیمرها در هنگام بازی معمولا از موس های بی سیم استفاده می کنند، چون جابه جایی آن در هنگام بازی کمی دشوار است. موس های سیم دار به خاطر باطری کمی سنگین است. اگر قصد خرید موس سیم دار را دارید باید توجه داشته باشید که جنس سیم مهم است. در هر صورت شما با در نظر گرفتن شرایط خودتان باید اقدام به خرید کنید مثلا اگر لپ تاپ دارید یا همیشه در حال سفر هستید از موس بی سیم استفاده کنید.

سنسور موس

موس های گیمینگ از دو نوع سنسور لیزری و اپتیکال تولید شده اند. موس های که دارای سنسور لیزری هستند روی تمام سطوح کار می کنند ولی نسبت به گرئ و خاک حساس هستند و همچنین DPI بالایی دارند. سنسور اپتیکال که روی موس استفاده می شود روی شیشه و فرش کار نمی کند و همچنین نیاز به پد موس مناسب دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خرید موس گیمینگ - گیمفا
خرید موس گیمینگ - گیمفا