هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

محمد سعیدی
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

در این مقاله قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به بازی Chivalry 2 داشته باشیم. در واقع می‌خواهیم ببینیم که این عنوان چه چیزهایی برای رو کردن خواهد داشت.

اگر در جریان اخبار پیرامون بازی Chivalry 2 باشید، حتما می‌دانید که دیگر چیزی تا عرضه‌ی این عنوان باقی نمانده است. انتشار چندین تصویر و تریلر از این بازی باعث شد که عده‌ی زیادی از بازی‌بازان جذب آن شوند و برای تجربه‌اش مشتاق باشند. به همین دلیل است که در این مطلب به سراغ نکاتی که پیش از انتشار این بازی از آن می‌دانیم، رفته‌ایم. ابتدا این مقاله را با مقدمه‌ای در خصوص بازی آغاز می‌کنیم و سپس به ذکر نکاتی در خصوص آن خواهیم پرداخت. در انتهاب این مطلب نیز تریلری از گیم‌پلی این اثر قرار داده می‌شود که برای آشنایی هر چه بیشتر می‌توانید آن را تماشا کنید.

Chivalry 2 عنوانی در سبک‌های اکشن و هک اند اسلش است که توسط دو استودیوی تورن بنر (Torn Banner) و تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) ساخته و عرضه خواهد شد. می‌دانیم که بازی‌های هک اند اسلش اکثرا خوب از آب در می‌آیند و طرفداران زیادی پیدا می‌کنند. در همین زمینه، بازی‌بازان زیادی به این اثر امید دارند و پیش‌بینی می‌کنند که همه چیز برای یک تجربه‌ی درخشان و هیجان‌انگیز آماده خواهد بود. حال باید منتظر بود و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

بازی chivalry 2

Chivalry 2 عنوانی در سبک‌های اکشن و هک اند اسلش است

نسخه‌ی اول این بازی در سال ۲۰۱۲ میلادی و با نام Chivalry: Medieval Warfare تولید شد. نسخه‌ی دوم قرار است بعد از ۹ سال در دسترس قرار گیرد. بدیهی است که در این مدت طولانی، تجربه‌ی تیم سازنده نیز بیشتر شده و در نتیجه، انتظارات از آن بالا است. همچنین در صورتی که Chivalry 2 به موفقیت برسد، بعید نیست که در آینده شاهد عرضه‌ی دیگر نسخه‌ها برای این سری نیز باشیم. فعلا همه چیز به نسخه‌ی پیش رو بستگی دارد. حال که با این نسخه بیشتر آشنا شدیم، بدون معطلی به سراغ دیگر موارد در مورد آن می‌رویم.

استودیوی سازنده

شرکت تورن بنر فعالیت خود را به صورت رسمی از چند سال قبل آغاز نمود. جالب است بدانید که این استودیو در ابتدا قصدی برای تولید بازی‌های ویدئویی نداشت و این تصمیم به یک باره گرفته شد. آن‌ها تا به حال چند بازی را ساخته‌ و در این مورد از عناوین مشهوری الهام گرفته‌اند. البته خوب است بدانید که هیچ یک از آثار آن‌ها به خوبی نسخه‌ی اول Chivalry  نشده است.

در مراسم E3 2019 شاهد معرفی بازی Chivalry 2 بودیم که اتفاقا استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. سپس خیلی زود مشخص شد که استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو نشر آن را به عهده خواهد شد. این اتفاق در جریان رویداد نام آشنای PC Gaming Show رخ داد. این بازی ابتدا قرار بود سال گذشته به دست بازی‌بازان برسد که به دلیل بروز برخی از مشکلات در روند توسعه، این اتفاق به امسال موکول شد. بدون شک بزرگ‌ترین چالش تورن بنر Chivalry 2 است.

تاریخ انتشار، قیمت و پلتفرم‌ها

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

گفته می‌شود که قیمت بازی Chivalry 2 بر روی تمام پلتفرم‌ها برابر با ۴۰ دلار است.

بازی Chivalry 2 قرار است در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ (۸ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار گیرد. بازی‌بازان از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) نیز قادر به تجربه‌ی این عنوان خواهند بود.

گفته می‌شود که قیمت بازی Chivalry 2 بر روی تمام پلتفرم‌ها برابر با ۴۰ دلار است. یک نسخه‌ی مخصوص به نام Special Edition نیز برای این بازی قابل خرید خواهد بود که قیمت آن ۵۰ دلار است. در این نسخه می‌توان شاهد گزینه‌ها و آیتم‌های بیشتر مانند برخی از موسیقی‌ها باشیم.

سوال دیگری که ذهن برخی از بازی‌بازان را درگیر کرده بود این است که آیا Chivalry 2 بر روی فروشگاه استیم نیز عرضه می‌شود یا خیر؟ پاسخ مثبت است و بازی‌بازان از زمان انتشار این بازی می‌توانند به تجربه‌ی آن بر روی استیم بپردازند.

داستان

در وهله‌ی اول باید گفت که Chivalry 2 یک بازی چند نفره است و آن را می‌توانید با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان تجربه نمایید. بنابراین چندان نباید به داستان آن دل خوش کرد و می‌توان با تمرکز بر روی سایر بخش‌ها، صرفا از تجربه‌اش لذت برد. بازی در سرزمینی به نام Agatha در جریان است؛ جایی که افراد مختلفی سعی دارند تا با شکست دشمنان خود به قهرمانی رسیده و آن مکان را از آن خود کنند. در این اثر، چالش‌های فراوانی پیش روی بازی‌بازان قرار می‌گیرد که بدون شک از آن‌ها هیجان‌زده خواهند شد. پس مطلع شدیم که داستان Chivalry 2 در مورد به قدرت رسیدن است.

به گفته‌ی سازندگان، علاوه بر بخش اصلی، بخش‌های دیگری هم در بازی Chivalry 2 وجود خواهد داشت. تا این جا سه بخش اصلی در منوی این بازی از سوی این تیم تایید شده است. در بخش Team Objective همان طور که از نامش پیداست، بازی‌بازان به دو قسمت تقسیم می‌شوند و باید با تیم مقابل مبارزه داشته باشند. در هر سرور نیز ۳۲ بازی‌باز حضور خواهند یافت. Team Deathmatch و Free For All نیز حالت‌های دیگر این عنوان به حساب می‌آیند. بازی‌بازان قادر هستند تا این بخش‌ها را در قالب چند نقشه امتحان کنند.

استودیوی تورن بنر به فکر شخصی‌سازی بازی Chivalry 2 نیز بوده است. بخشی در منوی این عنوان دیده می‌شود که می‌توانید به آن وارد شده و تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنید. گزینه‌های مختلفی برای اعمال این تغییرات در نظر گرفته شده است تا بازی‌بازان بتوانند با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به دیگران در میدان نبرد حضور پیدا کنند.

استودیوی سازنده در مصاحبه‌ای ذکر کرده است که سیستم مبارزات این عنوان بسیار جذاب خواهد بود. بازی‌بازان برای پیروزی‌ در این نبردها باید از مهارت‌های مختلفی کمک بگیرند که البته فراگیری تمام آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. فنون سبک و سنگین بی‌شماری در این بازی وجود خواهد داشت که بازی‌بازان با توجه به شرایطی که در آن‌ها حضور دارند، باید نسبت به انتخای یکی اقدام نمایند. امکان ترکیب این فنون نیز وجود دارد که این مورد به جذاب‌تر شدن بازی کمک خواهد کرد. تنها هدف شما در این بازی ضربه زدن نیست و قادر هستید تا به دفع حملات دشمنان نیز بپردازید.

حال برویم سر وقت سلاح‌های Chivalry 2. در جریان ویدئوهایی که تا به حال منتشر شده است، متوجه سلاح‌های سرد گوناگونی در این عنوان شده‌ایم. تیر و کمان هم یکی از سلاح‌های جالب توجه این اثر است که نباید از تاثیر آن در حمله به دشمنان از راه دور غافل شد. تورن بنر اعلام کرده است که پس از عرضه‌ی این بازی، پشتیبانی خوبی از آن خواهد داشت. به نظر می‌رسد که بخشی از این پشتیبانی‌ها به اضافه شدن سلاح‌ها و آیتم‌هایی برای نبرد مربوط می‌شود.

موسیقی

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

استودیوی سازنده از برخی موسیقی‌های نسخه‌ی اول الهام گرفته است

می‌توان گفت که توضیح خاصی در مورد موسیقی بازی Chivalry 2 ارائه نشده است، جز این که استودیوی سازنده از برخی موسیقی‌های نسخه‌ی اول الهام گرفته است تا بلکه شاهد بهترین بازخوردها باشد. رایان پتریک باکلری (Ryan Patrick Bucklery) وظیفه‌ی ساخت موسیقی‌های این عنوا نرا به عهده داشته است. وی تلاش کرده است تا بهترین موسیقی‌های ممکن را مطابق با حال و هوا و سبک بازی تولید کند.

نسخه‌های نسل نهمی

با ساخت و انتشار کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس، کیفیت بازی‌های ویدئویی نیز یک قدم به سمت جلو برده شد که البته جای تعجبی هم ندارد. نسخه‌های نسل نهمی Chivalry 2 نیز از کیفیت بالاتری نسبت به سایر نسخه‌ها برخوردار است و همچنین بازی‌بازان را در زمان بارگذاری معطل نخواهد کرد. به طور کلی دارندگان این کنسول‌ها از این امتیازات بهره‌مند هستند و طبیعی است که لذت بیشتری هم از این بازی خواهند برد.

نسخه‌های آلفا و بتا

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

بتای این عنوان چندی پیش عرضه شد

در سال ۲۰۲۱ نسخه‌های آلفا و سپس بتا برای بازی Chivalry 2 در دسترس قرار گرفت. بتای این عنوان چندی پیش عرضه شد و به بازی‌بازان اجازه می‌داد تا یکی از بخش‌های این اثر را تجربه کنند. این نسخه توانست با واکنش‌های خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شود. البته بتای این عنوان مشکلاتی هم در خود داشت و برخی از افراد را اذیت می‌کرد. تیم سازنده در این مورد گفته است که سعی خواهد کرد تا نسخه‌ی اصلی از این اتفاقات به دور باشد و بازی‌بازان با کمترین ایرادی قادر به تجربه‌ی آن باشند.

تریلر

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، در پایان می‌توانید ویدئویی از گیم‌پلی بازی Chivalry 2 را تماشا و دریافت کنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم
هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر آن چه از بازی Chivalry 2 می‌ دانیم