عناوین بیشتری از فناوری NVIDIA DLSS پشتیبانی خواهند کرد
با اعلام پشتیبانی بازی Doom Eternal و عنوان موردانتظار The Ascent از قابلیت رهگیری پرتو و تکنولوژی DLSS، شرکت NVIDIA بهبود بخشیدن به اجرای برخی از عناوین بر روی پلتفرم رایانههای شخصی را آغاز کرد. اما این همهی ماجرا نیست و قرار است در آینده عناوین متعدد دیگری هم از چنین بهبودهایی بهرهمند شوند.
از مهمترین این عناوین، میتوان به بازیهای پرطرفدار Red Dead Redemption 2 و Rainbow Six Siege اشاره کرد که قرار است در آینده از فناوری DLSS پشتیبانی کنند. همچنین عنوان علمی تخیلی Icarus هم که قرار است در آینده عرضه شود، از قابلیت Global Illumination پشیبانی خواهد کرد. قابلیت Global Illumination یا نورپردازی سراسری، در اصل یک مدل نورپردازی است که به منظور واقعگرایانهتر شدن نورپردازی صحنههای سهبعدی، مورداستفاده قرار میگیرد.
بازی LEGO Builder’s Journey هم دیگر عنوان موجود در این فهرست است. این بازی که در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۱) برای پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد، هم از قابلیت رهگیری پرتو و هم از فناوری DLSS پشتیبانی خواهد کرد. در همین حین، عنوان معمایی، اولشخص و ژانر وحشت DYING: 1983 هم که قرار است تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود، از فناوری DLSS و همچنین سایه، نورپردازی سراسری و انعکاسهای نوری حاصل از قابلیت رهگیری پرتو، برخوردار خواهد بود. عنوان شوتر ژانر وحشت و علمی تخیلی The Persistence هم که نسخهی نسل نهمی آن در تاریخ ۱۴ خرداد (۴ ژوئن)، برای کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/سری اس، پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو و همچنین فناوری DLSS را دریافت خواهد کرد.
شرکت NVIDIA ویدئوهایی را هم از این بهروزرسانیها منتشر کرده است که در ادامه میتوانید به نسبت به مشاهدهی آنلاین و همچنین دریافت آنها با کیفیتهای مختلف اقدام نمایید:
تریلر منتشرشده از عنوان Rainbow Six Siege:
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
تریلر منتشرشده از عنوان Dying: 1983:
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
تکنولوژی DLSS در بازی Red Dead Redemption 2 باعث فریم بالاتر میشه خیلی خوبه
لطفا پوشش ای ام دی رو بدید قابلیت fsr
روی گادفال فریم ریت ۳ برابر شده
به صورت خیلی خفنی از نظر فریم ریت بهتر از انویدیا هستش
باید منتظر مقایسه های تصویری بود ببینیم چه تفاوتی تو گرافیک ایجاد میکنه
هرچند انویدیا هم اولین نسخه dlss خیلی بد بود و تصویر خیلی تار می شد
این قابلیت fsr ای ام دی باعث میشه انویدیا خیلی سریع dlss رو برای خیلی از بازیها بیاره-در حالی ک تا الان باید روی خیلی از بازیها dlss رو می اورد ولی نبود رقیب باعث شد تا اخرین لحظه صبر کنه-کاملا هم مشخصه انویدیا برای فروش کارتهای جدیدش اینکار رو کرده.
ایول.
این فناوری هنوز نتونسته منو شیفته ی خودش کنه
من خودم ۲۰۸۰ دارم ولی ترجیح میدم هر وقت بخوام ارتقا بدم ای ام دی بخرم ..
با ۵۰ تومن کارتی میخرم که یه کارت ۸۰ تومنی جیفورس رو میگیره