بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 

شخصیت ایدن پیرس به بازی Watch Dogs Legion اضافه می‌شود

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۱:۲۶ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
ایدن پیرس در بازی watch dogs legion

شخصیت ایدن پیرس (Aiden Pearce) در تیزری که از محتوای دانلودی جدید Watch Dogs Legion: Bloodline منتشر شده، به این بازی بازگشته است و جزئیات و اطلاعاتی نیز از نقش این شخصیت در داستان این گسترش دهنده منتشر شده است.

دیروز سالگرد ۷ ساله شدن عرضه‌ی بازی Watch Dogs بود. همانطور که می‌دانید این بازی یک عنوان اکشن سوم شخص با تمرکز گیم‌پلی بر روی هک بود که برای اولین بار در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۴، اندکی بعد از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، عرضه شد. حال اینطور که به نظر می‌رسد کمپانی سازنده‌ی این بازی، یوبی‌سافت (Ubisoft)، تصمیم گرفته است تا برای قدردانی از هواداران این سری و به مناسبت سالگرد هفت سالگی عرضه‌ی آن، از طریق حساب رسمی عنوان Watch Dogs Legion در توییتر در یک تیزر تبلیغاتی از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Bloodline، منتشر نماید تا بدین ترتیب هم از هواداران این سری قدردانی کرده باشد و هم اطلاعاتی از آینده‌ی آن به طرفداران ارائه دهد.

این تیزر که کمی کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد، یک پیش پرده‌ی نسبتا کوتاه و جذاب از داستان فصل بعدی بازی را ارائه می‌دهد. در طول این تیزر ایدن پیرس، شخصیت و قهرمان اصلی نسخه‌ی اول Watch Dogs را خواهید دید که به داستان مقاومت می‌پیوندد. البته اکثر طرفداران این سری می‌دانستند که این شخصیت بدون شک به بازی Watch Dogs Legion باز خواهد گشت و اکنون به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت بالاخره آماده است تا چگونگی و دلیل پیوستن وی به گروه مقاومت در خیابان‌های لندن را در طول گسترش دهنده‌ی Bloodline مشخص کند.

این تیزر در ابتدا با یک ایدن پیرس ریش دار که حالا در ماشینش در خیابان‌های اطراف شیکاگو می خوابد، شروع می‌شود و وی به زودی با تماس جوردی چین (Jordi Chin) برای انجام کاری فوری بیدار می‌شود. این فیکسر مشهور به شخصیت اصلی بازی سابق این سری شغلی را پیشنهاد می‌کند که وی قادر به انجام آن نیست. با این همه جوردی چین اصرار می‌ورزد و با گفتن اینکه این کار یک جاسوسی بالا رده است و مانند ماموریت‌های مزدوری سابق ایدن نخواهد بود، وی را قانع می‌کند تا این شغل را بپذیرد.

اگرچه که در ابتدا ایدن تمایلی ندارد، اما پس از فهمیدن این نکته که این کار وی را به لندن می‌فرستد، به سرعت علاقمند می‌شود و همچنین می‌گوید که برادرزاده‌اش، جکسون، نیز در حال حاضر در آنجا زندگی می‌کند. با خاتمه یافتن تماس وی با چین، وی راهی می‌شود و ظاهرا قرارداد را می‌پذیرد.

دانلود این ویدیو

به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد تا در این گسترش دهنده به نکات و داستان‌هایی که به خوبی در طول Watch Dogs به آن‌ها پرداخته نشد نیز بپردازد. از جمله‌ی این نکات می‌توان به رابطه‌ی ایدن با جکسون، که به یکی از مهمترین داستان‌های فرعی نسخه‌ی اول تبدیل شد، پرداخت. اگرچه چیزهای زیادی از این گسترش دهنده فاش منتشر نشده است، اما بر طبق گفته‌های منابع مختلف، پیرس در این بسته‌ی گسترش دهنده کاملا قابل بازی خواهد بود و می‌تواند به گروه مقاومت بپیوندد و در طول انجام ماموریت‌های آن‌ها به دنبال داستان خود در Bloodline برود.

همچنین اینطور که گفته شده، وی با شخصیت نقش اول بازی Watch Dogs 2 نیز همراه می‌گردد که طی ماه آینده به عنوان یک شخصیت قابل بازی راهی این عنوان خواهد شد.

بازی Watch Dogs Legion در ابتدای سال گذشته‌ی میلادی عرضه شد و سعی کرد تا فرمول متفاوتی را در این سری امتحان کند. این بازی به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا گروه مقاومت مخالف دولت خود را از NPC های تصادفی موجود در جهان تشکیل دهند و در نقش هر کدام ماموریت‌هایی را به انجام برسانند. این مکانیک در بازی بدیع بود و بلافاصله به مهمترین علت فروش این عنوان تبدیل شد زیرا بازی‌بازان می‌توانستند تا از این طریق اکثریت کاراکترهای لندن را به خدمت بگیرند و همین نکته تنوع فوق العاده‌ای را در بازی به وجود می‌آورد.

حال باید ببینم که گسترش دهنده‌ی Bloodline چگونه عمل خواهد کرد و ایا می‌تواند تا دیداری نوستالژیک را با ایدن پیرس فراهم کند یا نه.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مصطفی زاهدی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان بازگشت ایدن پیرس نکته‌ای مثبت است یا اتفاق خوشایندی نیست؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

 

Parhamمتأثر گشته

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 
بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازگشت ایدن پیرس به Watch Dogs Legion - گیمفا