رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 

دو بازی جدید بر روی سرویس Steam رایگان شدند

محمدمهدی روح‌الامینی
۰۹:۵۲ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
steam

در حال حاضر سرویس استیم (Steam) دو بازی جدید را به صورت رایگان ارائه داده است که اگر بازی‌بازان به موقع هر دو مورد را دانلود نمایند، قادر خواهند بود تا آن‌ها را برای همیشه نگه دارند.

به سختی می‌توان از بازی‌های رایانه‌ای رایگان که به طور فزاینده‌ای هر روزه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، بی تفاوت گذر کرد. اخیرا این روش تبدیل به یک استراتژی خاص برای تمامی پلتفرم‌ها شده تا با این کار مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند که اکثرا هم جواب داده است. در حالی که اکس‌باکس، اپیک گیمز استور و پلی‌استیشن به طور مرتب بازی‌هایی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند، اما استیم معمولا چنین کاری نمی‌کند و بیشتر از اینکه بازی را رایگان کند، سعی در کاهش قیمت آن با تخفیف‌هایی هیجان انگیز دارد. با این حال، در طول این هفته بازی‌بازان می‌توانند دو بازی جدید را که بر روی این سرویس رایگان شده است، به دست بیاورند.

کسانی که به فروشگاه استیم مراجعه کنند، هم اکنون می‌توانند بازی‌های Little Nightmares و Company of Heroes 2 را به صورت رایگان دانلود نمایند و برای همیشه نگه دارند. با این حال، بازی‌بازانی که می‌خواهند این عناوین را دانلود و تجربه نمایند باید سریع دست به کار شوند زیرا این بازی‌ها تنها تا آخر همین هفته رایگان خواهند بود. بازی Little Nightmares تا تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۱ (یکشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۰) و بازی Company of Heroes 2 تا تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۱ میلادی (دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۰) به صورت رایگان در استیم در دسترس خواهند بود و بعد از آن به حالت عادی برمی‌گردند.

بازی Little Nightmares یک عنوان ترسناک ۲ بعدی و بسیار شبیه به بازی Limbo است. این بازی توانسته تا رای مثبت منتقدین و بازی‌بازان را جلب نماید و بر طبق نظرسنجی داخلی استیم دارای امتیاز مثبت ۹۵٪ رضایت بازی‌بازان است. در اوایل سال جاری، استودیوی توسعه دهنده‌ی این بازی، تریزر (Tarsier)، بازی Little Nightmares 2 را منتشر کرد که تواسنت تا نظرات مثبت مشابهی را از سوی بازی‌بازان و منتقدین به دست آورد. کسانی که از Little Nightmares 2 لذت برده‌اند بایستی نسخه‌ی اول این سری را نیز تجربه نمایند چرا که بدون شک از آن لذت بسیاری خواهند برد.

بازی رایگان steam

در همین حال، Company of Heroes 2 یک بازی استراتژیک است که در طول جنگ جهانی دوم روایت شده است. اگرچه بررسی‌ها و نظرات پیرامون این اثر به اندازه‌ی بازی Little Nightmares مثبت نیستند، اما Company of Heroes 2 توانسته تا نظرات غالبا مثبتی را دریافت کند که نشان می‌دهد این بازی هنوز هم یک عنوان محبوب در میان طرفداران ژانر RTS می‌باشد. علاوه بر این، این پیشنهاد رایگان شامل Ardennes Assault DLC نیز می‌باشد که یک بخش داستانی دیگر را به کمپین این بازی می‌آورد.

در حالی که تکمیل صد در صدی بازی Little Nightmares فقط در حدود چند ساعت زمان می‌برد، اما بازی Company of Heroes 2 گیم‌پلی را ارائه می‌دهد که به اندازه کافی لذت بخش و طولانی است و توانایی آن را نیز دارد تا در حدود ۱۰۰۰ ساعت بازی‌بازان را مشغول نگه دارد. این میزان گیم‌پلی برای یک بازی استراتژیک به شدت فوق العاده می‌باشد و از آنجایی که این عنوان هم اکنون به صورت رایگان عرضه شده است، پس تجربه‌ی آن خالی از لطف نخواهد بود.

اگر این موارد برای قانع کردن بازی‌بازان کافی نباشد، باز هم جای نگرانی نیست چراکه پلتفرم‌های دیگر در حال حاضر بازی‌هایی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. برای مثال در فروشگاه اپیک گیمز، بازی Among Us را برای این هفته رایگان کرده است که خبر بسیار خوبی می‌باشد. اگرچه این عنوان قیمت چندان بالایی ندارد، اما همچنان یک عنوان محبوب و بدون شک یکی از بازی‌های موفق و پر طرفدار سال ۲۰۲۰ است.

در همین حال، بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه ژوئن تنها تا چند روز دیگر در دسترس بازی‌بازان قرار خواهند گرفت که بازی‌هایی مانند Star Wars: Squadrons ،Operation: Tango و Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown را شامل می‌شود. تمام این‌ها به این مورد بستگی دارد که پلتفرم مورد علاقه‌ی شما کدام یک است. بنابراین این آخر هفته می‌توانید فارغ از هر پلتفرمی از بازی‌های رایگان شده لذت ببرید.

عناوین Little Nightmares و Company of Heroes 2 هر دو هم اکنون بر روی سرویس استیم رایگان هستند. همچنین می‌توانید تا نقد بررسی بازی Little Nightmares را از اینجا به قلم حسین صدری و نقد بازی Company of Heroes 2 به قلم بهزاد شعبانی از اینجا مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 
رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رایگان شدن دو بازی جدید بر روی Steam - گیمفا