سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد

سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد

محمد سعیدی
۱۲:۵۷ ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد

امروز یکی از اعضای تیم سازنده‌ی بازی Kena: Bridge of Spirits مصاحبه‌ای انجام داد و توضیحات دیگری را در خصوص این اثر ارائه کرد که می‌تواند برای هواداران جالب توجه باشد.

اگر به یاد داشته باشید، بازی Kena: Bridge of Spirits تابستان سال گذشته معرفی شد و بسیاری از بازی‌بازان را برای تجربه‌اش مشتاق کرد. تا این جا هم تصاویر و تریلرهای زیادی از این بازی در دسترس قرار گرفته و اتفاقا استقبال خوب بازی‌بازان را در بر داشته است. امروز یکی از اعضای سازنده‌ی این عنوان به نام Josh Grier اعلام کرد که برای ساخت این بازی از عناوینی نظیر فرنچایزهای Zelda و Pikmin الهام گرفته‌اند. بسیاری از ویژگی‌های مربوط به گیم‌پلی این عناوین با هم تشابه دارند و شاید بازی‌بازان متوجه این موضوع شده باشند.

شما در بازی Kena: Bridge of Spirits باید هدایت زنی جوان به نام Kena را به دست گرفته و در مناطق کوهستانی به ماجراجویی بپردازید. این شخصیت از مهارت‌های بی‌شماری برخوردار است که در زمان نبردها و حل معماها می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. کاراکترهای دیگری هم هستند که Kena را در این مسیر یاری می‌کنند. همین داستان و ماجراجویی با فرنچایزهای گفته شده شباهت دارند. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها هستید، Kena: Bridge of Spirits نیز انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

البته هدف تیم سازنده صرفا تقلید از این عناوین نیست و قطعا می‌توان نکات تازه و نوآورانه‌ای را هم در این عنوان مشاهده کرد. قابل ذکر است که استودیوی امبر لب (Ember Lab) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده دارد. با توجه به این که زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Kena: Bridge of Spirits باقی مانده است، پیش‌بینی می‌شود که اطلاعات دیگری هم پیرامون آن در دسترس قرار گیرد. این اثر در سبک ماجراجویی قرار است در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگوست ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد
سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mohamad199 گفت:

    یه بارزی فوق العاده . خیلی بهش امیدوارم

  • به به :inlove:
    زیر نظر سلطان سونی به چه شاهکاری تبدیل بشی

  • Felipe گفت:

    بد جوری منتظر این بازی هستم
    فقط امیدوارم RX580 4GB خوب جواب بده تو نسخه PC

  • SajjadSj گفت:

    یکی از مورد انتظارترین بازیها :))) لحظه شماری براش…

  • Devil گفت:

    سلطان pc حتی سونی هم مجبور شد جلوش سر خم کنه چه برسه این استدیوهای کوچیک

    • Sina_2081 گفت:

      الان من اگه بخوام موقع عرضه بازی horizen 2 تجربه اش کنم ، از کدام فروشگاه سلطان میشه خریدش ؟ (pc هیچوقت یه رقیب برای کنسولها نیست)

      • Sina_2081 گفت:

        دقیقا من هم بدلیل قویتر بودنش میگم قابل مقایسه نیست اما دلیل اصلی قابل قیاس نبودنش ، قیمت pc هست . یه pc هم قدرت با ps5 ، چندین برابر ps5 قیمتشه . تازه بدون امکانات dualsense یا صدای سه بعدی یا امکانات مخصوص کنسولها . و از همه مهمتر دردسرهای بهینه بودن بازی برای pc یا سیستم مورد نیاز بازی هم وجود داره . همونطور که pc بازیهای انحصاری خودش مثل dota رو داره ، همه پلتفرمهای دیگه هم برگ برنده خودشون رو دارن ، مخاطب برای چیزی که دوست داره هزینه میکنه ، من هیچ علاقه ای به بازیهای استراتژیک و یا دوربین ایزومتریک ندارم درنتیجه pc رو برای بازی انتخاب نمیکنم . دلیل حرف من هم جواب به کاربر devil بود که میگه سونی هم بازیهاش رو برای سلطان (pc) عرضه میکنه ، من هم میگم چرا باید چند برابر پول یه ps5 رو بدم تا بازی مورد علاقه ام (مثلا horizen) رو بعد از یک یا چندسال با تمام مشکلاتی که بالا گفتم تجربه کنم ؟ اینجا بحث این نیست که حق با کیه ، بلکه همونطور که ایشون میگه سلطان برتره ، من هم میگم ps5 بصرفه تره چون هم قیمت کم تر داره و هم بازیها سریعتر و بدون مشکل براش عرضه میشه (برفرض عرضه تمام انحصاریهای سونی برای pc !)

        • پی اس خیلی به صرفه تره
          مخصوصا اینکه یه پیسی با مشخصات کنسول دور و بر ۹۰۰ دلار در میاد
          ولی خب کارایی و آزادی عمل و کلا همه چیز پیسی خیلی بهتره
          یه جوری گفتی خب آدم آچمز میشه⁦:-D⁩

        • Devil گفت:

          چرا آدمو مجبور میکنین یک حرفو چندین بار بگه ؟مگه کسی که پی سی میخره فقط صاحب بازیهای پی اس میشه ؟نخیر صاحب بازیهای مایکروسافتم میشه این یعنی دو کنسول و ۱۰۰۰ دلار ارزش صاحب بازیهای پی سی میشه ۵۰۰ دلار دیگم اضافش کنیم این میشه ۱۵۰۰ دلار ارزش صاحب بازیهای نینتندو هم میشه این یعنی ۵۰۰ دلار دیگه این یعنی ۲۰۰۰ دلار ارزش پی سی بقیه امکانتی که میتونی استفاده کنی هم بزار ۵۰۰ دلار این یعنی ارزش ۲۵۰۰ دلاری پی سی .چرا نمیخواین بفهمین پی سی رو فقط با یک کنسول مقایسه نمیکنن بلکه با ارزش همه کنسولها مقایسه میکنن .مگه تو پی اس میخری میتونی بازیهای مایکروسافتو پلی بدی که با قیمت پی سی مقایسش میکنی.بهانه بهینه سازیم مال قبلا بود امسال هرچی اومده بهینه سازیش رو پی سی بهتر بوده.بعد تو میگی بهتره چطوره از حالا تعداد بازیهای که قراره با پی سی میشه پلی داد نسبت به پلی استیشن بشماریم ؟ بازیهای آینده مایکروسافت + نینتندو کافیه

        • Devil گفت:

          یه جام گفتی بدون امکانات dualsense و صدای سه بعدی .انگار یه خورده از اخبار عقبی که اینارو میگی.کلا تو ده سال پیش زندگی میکنی و به روز نشدی

      • Devil گفت:

        خب من میخوام موقع عرضه استارفیلد رو پلی بدم بعدش به هواریزن ۲ میرسیم.وقتی بقیه کنسولها جزئی از پی سی هستن معلومه رقیب نیستن .ولی سونی تازه به این نتیجه رسیده باید به خانواده پی سی بپیونده و نمیتونه رقیب باشه

      • Devil گفت:

        حرفای من فقط حاصل چرت و پرت گفتنهای گذشته سونی فنهاس.زمین گرده.من با خود سونی مشکلی ندارم مشکل من شماهایین که یک ریز میاین پز بازیهای سونیو میدین .من فقط قسمت اخبار پی سی گیمفارو سیو کردم و فقط اخبار مربوط به پی سی برام نمایش داده میشه اما انقدر تو اخبار مربوط به پی سی با این جمله “۶۰ میلیون پول پی سی میدین نمیتونین بازیهای سونی رو پلی بدین ” بر خورد کردم حالم از هرچی سونی فنه بهم میخوره حتی تو خودتم تو کامنتت به قیمت پی سی اشاره میکنی بدون ذره ای فکر که اگه ما بخوایم بازیهای سونی رو پلی بدیم بجای یکی پلی استیشن دوتا میخریم ولی علاقه ای به بازی های سونی نداریم مگه این مسخره کردن داره ؟ بالا برید پایین بیاین هیچی پی سی نمیشه تو توییچم نگاه کنی همه دوتا پلتفرم رو دارن اما هفته ای یک بارم سراغ پی اس نمیرن چون لذت پلی دادن با پی سی یه چیز دیگس چون کنترلی که رو گیم داری تو هیچ پلتفرم دیگه ای نداری مخصوصا پلی استیشن که بازیهاش رو بیشتر خودش انجام میده تا پلیر

    • حداقل انقدر احمق نیستیم که از فشاری که اومدن بازی آنچارتد ۴ برای پی سی بهمون وارد شده ، بیایم و مثل دیوونه ها یک بازی قدیمی رو برای بچه های ایکس باکس و پی سی فن اسپویل کنیم :rotfl:

      این دوستان متعصب ps فن فشاری شما ، از دیروز ریختن تو pv پی سی پلیرها دارن آنچارتد رو اسپویل میکنن، که مثلا حالا که نمیتونن از حد فشار خوردن ،آسیبی به سونی برسونن، حداقل لذت بازی کردن این شاهکار رو برای پی سی فن ها کم کنن …

      روی صحبت من با اوناست ، لطفا کسی از فن های خوب ps اونایی که منطقی هستن به دل نگیرن …

      حالا یکم در مورد خودم بگم، بنده با بازی های اکشن ادونچر مثل آنچارتد و تامب رایدر و امثالشون حال نمیکنم ، نظر شخصیمه و نمیتونم تغییرش بدم … بنده کسی هستم که بازی دیابلو ۳ رو وقتی که ۱۰ سال از ریلیز شدنش گذشته بلاخره خریدم و تونستم رو پی سیم بازی کنم ، من رو از این اسپویل ها نترسونین … :rotfl: …. من عاشق سبک های mmo و rpg اکشن و شوترهای اول شخص هستم … مثل استاکر ، مترو ، کرایسیس ، دووم ، ولفناشتاین ، کیلزون سری دوم الی الخصوص و بایوشاک و غیره …..

      لطفا وقتی خبری میشه و اتفاقی رخ میده سعی کنین ، با منطق به اون واکنش نشون بدین …

      من درک میکنم که کسی که طرفدار ps هست باید کمی از این نوع خبرها دلخور بشه ، بلاخره شرکت مورد علاقه ش رو نمیتونه با اینگونه سیاست ها ببینه ، اما فن های پی سی چه گناهی کردن ، مگر تصمیم اونا بوده که آنچارتد بیاد رو پی سی ، یا مگر اونا به ps فشار آوردن که بازی رو بیاره ، ….

      دروغ نگم بعد چتی که با اون آقای اسپویل کننده داشتم الان متوجه شدم که هدفش چی بوده ، :rotfl:

      به خودم گفتم خدای من اینا به چی دارن فکر میکنن ، یعنی چه قدر حرص خورده که این همه وقت خودش رو برای این کار احمقانه حروم کرده ….

      گرچه منی که میتونم بعد ۱۰ سال یک بازی قدیمی رو بخرم و بازی کنم ، اگر دلباخته آنچارتد هم باشم با اسپویل یا بی اسپویل باز بازی میکنمش و برای فرقی نداره … اما اینکه یه عده بیان و بخوان لذت بازی کردن رو از یک هموطن خودشون بگیرن ، مشخص میکنه که تا چه حد سطح فکریشون پایین و چیپه ……

      حالا شمایی که زمان ریلیز شدنش لذتش رو بردی ، باید خوشحال باشی که دوستان عضو هم میتونن لذتش رو ببرن نه بیای و از این موضوع فخر بفروشی ،

      چه معلوم که کسی قدرت خرید ps4 رو نداشته و الان میتونه اگر آنچارتد بیاد اون رو بازی کنه و لذت ببره ….

      تایید کنین بی زحمت ….

      • Sina_2081 گفت:

        یکی از مسخره ترین حرکتها ، اسپویل کردن یه بازیه (برای هر بازی و پلتفرمی باشه) ولی یه اسکرین از پیامش که توی pv فرستاده و اسپویل کرده بذار تا حداقل ما هم این شخص رو بشناسیم و بدونیم باید کی رو فنبوی بدونیم . (نیازی به حفظ آبرو چنین اشخاصی نیست)

        • ...Eternal... گفت:

          کار علی پاوره برای منم فرستاده ولی به کادون زده چون من همون ۴ سال پیش آنچارتد ۴ رو روی خود کنسول عزیز تر از جونش یعنی ps4 تجربه کردم به خیال خودش فکر میکنه ما نمیفهمیم کیه و از چی داره آتیش میگیره تازه این علی پاور همیشه ادعا میکرد که با pc و فن هاش مشکلی نداره ولی الان افتاده به جلز و ولز :laugh: :laugh:
          سونی فنا بعضیاشون بدجوری فشاری شدن شرمنده ولی واقعیت رو باید گفت

        • اکانت جدیده⁦:-|
          تو پست گیم پلی لیک شده تو صفحه ی اول ریپلایش کردم

          • ...Eternal... گفت:

            عزیز این علی پاوره الانم اومده بوده تو خصوصی من بازی رو اسپویل کرده(هر چند من خیلی وقت پیش تمومش کردم 😀 ) بعدشم بهش یه جواب دادم اومده برا من نوشته که” جعبه فن تا تو باشی که دیگه سونی رو ترول نکنی‌”
            خداوکیلی دوستانی که تا الان من رو میشناسن بگن تا حالا از من توهینی بی دلیل و مستقیم به سونی و عناوین کردم؟ تا حالا کی شده مسخره شون کنم؟ من فقط از چیزی که ترولش میکردن دفاع کردم همین 😐
            من نمیدونم واقعا یعنی چهارتا دونه بازی انقدر ارزش این رو داره که یه نفر به خودش اجازه بده انقد راحت دروغ بگه و به بقیه تهمت بزنه؟ مگه این کمپانیا ارث پدری ما هستن که انقدر ارزش خورد کردن اعصابمون رو داشته باشن
            منم باز در جواب همین اسپویلر بیکار یه جواب تند نوشتم، چون از تهمت بی دلیل و مدرک بیزارم
            من که بازیای سونی رو قبل از خود این فن بویا جویدم رفته از آنچارتد بگیریم تا برسیم به بقیه بازیای سونی، حتی اگرم برام اسپویل بشه مهم نیست ولی به دوستانی که خیلی رو این موضوع حساسیت دارن توصیه میکنم اگر شخصی با یوزرنیم spencerisboss تو خصوصی بهتون پیام داد اصلا بازش نکنید به هیپ وجه من خودم از صبح میخواستم بیام تو یه پست اسپم کنم توضیح بدم ولی وقتم نکشید که بتونم
            ولی واقعا گفتن نداره اما آدمایی مثل این علی پاور واقعا دارن آبروی سونی و سونی فن رو میبرن، این اسپویل کردن کار خیلی مزخرفیه برای من مهم نیست ولی قطعا خیلیا رو آزرده خاطر میکنه

            • والا همین آدم نه چندان محترم یه سری از کاربرای سایت رو بخاطر اعتقاداتش انقدر ترول کرد که رفته و دیگه نیومده!
              شاید دیده باشی اسمش رو
              قبلاً amirreza ac بود
              بعدش هم شد amir look for the light
              انقدر ترولش کرد که رفت و انتحاری زدن ما به راکستار منتفی شد⁦:-D⁩

        • saman گفت:

          اسمش spencerisboss هست که پروفایلش مارکوس از سری گیرز هست.
          یک نفر دیگه هم هست که اسمش play has no limit هست که این یکی نه تنها اسپویل کرد بلکه کلی هم توهین کرد.

    • saman گفت:

      تا انچارتد ۴ رو برا پیسی فن ها زهر مار نکنید دست بردار نیستید.

      • ...Eternal... گفت:

        سامان جان این علی پاوره با یه اکانت جدید که عکس مارکوس رو پروفایلش میاد تو خصوصی بقیه ترول میکنه چون فقط اونه که میتونه اینکارو انجام بده قبلا تو سایت پ.ر.دیس گیم ازین کارا کرده بود حالا ام که از فشار عرضه آنچارتد ۴ رو pc اومده داره واسه بقیه بازی رو اسپویل میکنه که نتونن لذت ببرن، یعنی اینکار اسپویل کردن یکی از بیشرمانه چیزایی هست که یه نقر میتونه انجام بده
        موفق باشی :rose: :yes:

    • Devil گفت:

      نه خوشحالیم که سونی تنها جمله شما برا ترول پی سی رو ازتون گرفت “۶۰ میلیون پول پی سی میدین نمیتونین بازیهای سونی رو پلی بدین ” از حالا اگه میتونین این جملرو بگین :rotfl: حالا ما میگیم سی میلیون پول کنسول میدین نمیتونین بازیهای بتسدا و نینتندو رو پلی بدین :rotfl:

  • Nahoo گفت:

    ایول منکه خیلی بهش امیدوارم و خوبه که برای pc میاد

  • Black Knight گفت:

    واسم بدجوری مورد انتظاره مطمئنم بازی موفقی میشه بخصوص اینکه شوهی یوشیدا هم پشتشونه و علاقه شدیدی به این استودیو داره

سازنده‌ی Kena: Bridge of Spirits توضیحات جدیدی را در مورد این بازی ارائه داد