بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا 
بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا 
بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا 
بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا 

بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛ آن روستای لعنتی…

سعید آقابابایی
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 11:40
بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا 

بررسی ویدئویی Resident Evil: Village

سلام و درود خدمت تمام گیمفایی‌های عزیز. امیدوارم خوب و خوش باشید و در کنار خانواده‌ی عزیزتان در سلامتی کامل به سر ببرید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده است و قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می‌دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این‌گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد.

همچنین قصد داریم تا بازی‌های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آن‌ها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی‌های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که هم به صورت متنی و هم با کلی آیتم ویدئویی دیگر مثل تحلیل فنی آن را تقدیم شما کرده‌ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی زیبا در خدمت شما هستیم.

Resident Evil: Village

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، بررسی یکی از عناوین جذاب نسل هشتم و نهم است که Resident Evil: Village نام دارد و توسط کپکام عرضه گردیده است.

امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم Resident Evil: Village چه کیفیتی دارد و چطور عمل کرده است. در واقع امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی زیبا خواهید بود. سعی کرده‌ایم در این ویدئو  به صورت مفید و مختصر و با ارائه‌ی تصاویری جذاب از بازی، شما را با Resident Evil: Village آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می‌خواهید از این بازی دستگیرتان شود.

قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن‌ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل‌تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا همان‌طور که همیشه عرض کرده‌ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین‌هاست و معرفت را نمی‌شود با چیزی جبران کرد.

پس همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی‌کنم و توجه شما را در ادامه، به بررسی ویدئویی Resident Evil: Village جلب می‌کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

 دانلود با کیفیت HD/ دانلود با کیفیت Full HD

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سپاس بی انتها از جناب آقابابایی :rose: :beer: … ویدیو تون نظیر نداره یعنی هیچ سایتی نبود که به این ختم کلامی بازی رو توصیف کنه مشتاقم کردید که بازی رو تهیه کنم اما بعد از رچت کلنگ ریفت پارت دومین بازی خواهد بود که میرم سراغش اصلا اون دمو هاش هم با آدم موقعه ای که بازیشون میکردی حرف میزدند چه برسه که کلا تجربشون کنی پایانش که کلا مرموز و خارق العاده بود با اینکه اواخر بازی خوی اکشن زیاد گرفته بود من از دوستانی که بازیش کردم پرسیدم گفتن این سری در بین ۲۳ بازی مجموعه اویل در رتبه ۴ قرار داره یعنی یکی از ماندگارترین ها که دیدیم …تشکر که نظرمو نشر دادید :yes:… دم بر و بچه های سایت گرم که پنج دقیقه ویرایش گذاشتند

  • Dr.Ali گفت:

    با سلام و تشکر از نقد خوبتون.
    دقیقا نکاتی که اشاره کردین درست بود.
    بازی زیبایی بود. من به بازی در ابتدا ۸/۵ دادم ولی هر چه جلوتر رفتم بیشتر خوشم اومد و درنهایت بهش ۹ دادم.
    خیلی اعتیاد آور بود و من سه روزه با وجود مشغله فراوان تمامش کردم. گرافیک بازی خوب و روان بود. اتمسفردبازی هم خوب بود. فقط یکم فیزیک و حرکات دشمنان خشک و بد بود. یه سری جاها دشمنان تکراری زیاد داشت. Jump scare خیلی کم داشت. گان پلی هم هونطور که تو نقد بهش اشاره شد بد نیست ولی عالی هم نیست.
    ولی در کل حتما بازی بسیار خوبیه. حتما تجربه ش کنید.

  • ShinjiMikami گفت:

    سلام و خسته نباشید
    دوست داشتم نقد ایول ویلیج رو جناب اقابابایی بنویسن و ایشون نظرشون و امتیازشون رو به این بازی بگن ولی به هر حال نشد.
    ایول ویلیج در سبک خودش و در بین بازی های ترس و بقا با دوربین اول شخص بهترین و برترینه و رقیبی نداره و بنده هم امتیاز ۹۱ به این عنوان دادم.( در حالی که شخصا به ایول ۲ هم ، امتیاز ۸۷ یا ۸۸ میدم) من در امتیاز دادن سرسخت هستم و سعی میکنم منطق رعایت بشه. بنابراین بعضیا نیان و نگن چون ایول فنی نمره زیاد میکنی، نه اینطور نیست.
    در نظر شخصی خودم که ایول فنم و خیلی زیاد بازی های ترسناک رو اجرا میکنم چه به سبک اوت لست چه به سبک ایول، ایول ۴ و ایول ویثین ۱ و ایول ویلیج و سایلنت هیل ۲ به ترتیب بهترین عناوین ترس و بقا هستن که تا به حال تجربه کردم.( البته ایول ویثین فقط از نظر مشکلات فنی و داستان بسیار پیچیده در مقام دوم هست وگرنه با ایول ۴ برابره).
    ایول ویلیج و بازی های ذکر شده در بالا رو اگر تونستین حتما تجربه کنید.
    ویدیو هم که عالی بود، همه موفق و پایدار باشید.
    با تشکر

  • Amin گفت:

    چرا راوی میگه ایتن به همراه پسرش میا و دخترشون رز….( اول ویدئو که داره داستانو میگه) :sidefrown:

  • TheRock گفت:

    ۲:۲۲ ایتن بهمراه پسرش میا؟

بررسی ویدیویی Resident Evil: Village؛آن روستای لعنتی- گیمفا