تریلر جدید Ratchet and Clank: Rift Apart بازیبازان را با داستان این عنوان آشنا میکند
به تازگی یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شده است که بر روی داستان این عنوان تمرکز دارد. در این تریلر، شخصیت Zurkon Jr که نقش راوی را بر عهده دارد، در مورد تغییرات ابعاد، هرج و مرج حاصل از این موضوع و موارد دیگر صحبت میکند. البته به طور خلاصه، در این بازی شاهد مبارزهی Ratchet ،Clank و Rivet با شخصیت Nefarious خواهیم بود.
با نابودی Dimensionator، شکافهای زیادی در فضا-زمان به وجود آمده که Ratchet و Clank را از یکدیگر جدا کردهاند. در حالی که Ratchet به دنبال پیدا کردن دوست قدیمی خود است، Clank به شخصیت Rivet و گروه مقاومت ملحق میشود تا با رژیم Nefarious مقابله کنند. در نهایت، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تایید کرده است که در طول تجربهی Ratchet and Clank: Rift Apart، بازیبازان به سیارههای جدید، سیارههای قدیمی و حتی نسخهی متفاوت سیارهها در یک بعد دیگر نیز سفر خواهند کرد. پس احتمال دارد که در این عنوان شاهد حضور برخی از شخصیتهای قدیمی سری نیز باشیم.
بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد.
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
اینکه بازی موفقی میشه شکی نیست؛ ولی یه حسی بهم میگه بخاطر شباهت به نسخه قبل نمره ازش کم کنن و متای بالای ۹۰ نگیره. البته پیشرفت های زیادی داشته از نظر گرافیکی. من نسخه قبل رو خیلی دوست داشتم و یکی از بهترین انحصاریای نسل هشتم سونی بود. و طبق گیمپلی هایی که نشون دادن شباهت زیادی دارن.
بازی خفنه.
با تمام احترام متا الان جزو بی ارزش ترین واحد های سنجش خوبی یه بازی شده درست مثل اتفاقی که واسه متاکریک فیلم ها افتاده با اینهمه سایت های آب دوغ خیاری که معلوم نیست از کجا میان مثال هم که لازم نیست بزنم خودتون بیشتر در جریانید آخریش هم که یادمه واسم خیلی عجیب بود سر نقد بازی ghost of tsushima بود که یه سایت اومد کلی از بازی تعریف کرد و آخرم گفت چون تو بازی نمیشه بامبو هارو با شمشیر قطع کرد ۲ نمره ازش کم کرد
پس لطفاً اینقدر به این چیزا اهمیت ندین و سعی کنید از خود بازی لذت ببرید
اقا باش ولی انصافا بچا هایپ شدن به فکر نمرشی ؟ نمره ۹۰ بشه یا نه یعنی چی یعنی اگر مثلا ۸۰ بشه نمیخریش روز به روز داره میگذره من بیشتر به این نتیجه میرسم متا اصلا مهم نیست نمونه های بارز
re8
re7
metal gear rising
days gone
ghost of tsushima
من که ps5 ندارم و نمیتونم بخرم. متا درسته زیاد مهم نیست ولی چیزیه که تا همیشه رو اسم بازی میمونه و تاثیر زیادی تو فروش بازی داره. اینایی که گفتی هم نمره منطقی ای گرفتن. حالا شاید چند نمره بالاتر حقشون بوده. اویل ۷ و ۸ منطقی بود نمرشون. دیز گان با توجه به باگ های روز عرضه این نمره رو گرفت. بدون باگ هم که ۷۸ گرفت نسخه pc. من خودم با اپدیت ۱.۵۱ بازی کردم مشکلی نداشت. ولی سوشیما واقعا نمرش کم شد من پلاتش کردم انقد لذت بخش بود بازی برام نفهمیدم ۵۰-۶۰ ساعته دارم بازی می کنم. البته نمره ۸۴ هم یعنی شاهکار.
این شباهت زیاد وقتی با معجزهای مثل دوال سنس و قدرت پلیاسیتشن ۵ ترکیب بشه، تکراری بودن بازی رو تقریبا امری محال میکنه، البته بماند که تو تریلرای گیم پلی ناآوری ها و اسلحههای جدید و باحالی رو دیدیم :>
درسته دوال سنس رو یادم رفته بود (-: ولی اسلحه ها شبیه نسخه قبلی بودن و نوآوری خاصی هم من ندیدم تو گیمپلیش. فقط گرافیکش پیشرفت چشمگیری داشته. البته گرافیک نسخه قبل هم خیلی عالی بود.
علی داداش این بازی جز تم کلیش که باید یکی باشه توو همهی بخشاش دیوانهکننده پیشرفت داشته و معنای واقعی نسل بعدیو بهمون نشون داده
اینجوری که تو میگی علی جان ۴ تا آنچارتد اومده که در کل شبیه به هم هستن
یا ۵ تا گیرز اومدن که شبیه بهم هستن
شما منظورت اینه که چرا مثل گاد اف وار تغییر نکرده؟
اگه منظورت اینه….که رچت کلا یه نسخه داده وهنوز خیلی جاداره
اما داداش اینارو ولش کن
تو فقط لول دیزاین بازیو ببین
اتفاقا نسل نهم در مورد استدیوهای فرستپارتی سونی فکر کنم رقابت به انتهای خودش برسه
اینسومنیاک با این بازی داره میگه اول نسل اینو ساختم
ببین آخر نسل چیکار میخواد انجام بده
اساسدی لعنتی خیلی جذابه
راست میگیا انچارتد هم زیاد تغییری نکرده ولی همشون شاهکارن. کاش حداقل تا آخر نسل بتونم یه ps5 بخرم. 🙁
۲۱ میلیون ناقابل با هدست ۳D
۲۴ ناقابل! زیبا نیست؟
بسیار زیبا
بقیه کامنت درسته
ولی
رچت کلا یه نسخه داده وهنوز خیلی جا داره
رچت قدیمی تر این حرفاس. از زمان پی است دو دارن میسازن
داش دیگه بازی با متای ۹۰ کار هرکسی نیست/:
۸۳ تا ۸۷ میگیره
دوست من مشابه همچین بازی تا سال ها روی پلتفرم رقیب نخواهد امد(قدرت اس اس دی). به شدت نواورانه هستش و ارزش بسیار بالایی برای خرید داره. فکر میکنم شناخت کمی نسبت به اینسومنیاک و ساخته هاش دارین.
اصن این فرنچایز باید دوباره بر میگشت، خیلی ها اصن این فرنچایز قدیمی رو هنوزم که هنوزه نمیشناسن خوبه که دوباره برگشته و کسایی که این عنوان رو نمیشناسن میتونن پی اشو بگیرن و باهاش اشنا بشن و تجربه اش کنن ی نمونه اش مثل من، که البته نمیدونم اگه بتونم تجربه اش کنم یا نه تنها کاری که در این راستا میتونم انجام بدم اینه که امیدوار باشم پلی ۵ اسلیم ایی چیزی بیاد که قیمتش بهم بخوره.
این مستر زرکان خیلی باحاله
ظاهرا صداش تو دنیای ریوت فرق داره :inlove:
شاهکاری که قراره خیلیارو بسوزونه
خیلی عالیه :inlove:
بی صبرانه منتظرشم :inlove: خیلی بهش اومید دارم اینسومنیاک هم خیلی خلاقه این یکی هم مشخصه خوب از آب در اوورده . هپتیک فیدبک ، صدای سه بعدی ، ری ترنسیگ و……. چیزهایی هستند که توی بازی ازشون استفاده شده و این هایپم رو براش بیشتر می کنه :inlove: :inlove: :laugh:
اینسامنیاک هم کم کم داره میشه مثل ناتی داگ که همه بازیاش شاهکاره :laugh:
ناتی داگ بالابالاهاست
اینسامنیاک باید مثل کاراکتر پروفم به ناتی داگ نگاه کنه
خخخ :rotfl: هنوز خیلی جا داره به ناتی داگ برسه…
اینسامونیاک :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
مشتاق این هستم بعد این بازی برن سراغ رزیستنس :inlove: :chic:
فوق العادس. قدرت انحصاری های سونی رو میشه تو همین ۱ دقیقه تریلر مشاهده کرد. کاش کنسول نسل ۹ داشتم :-((
از نظر من متا ۸۵ تا ۹۰ عادلانست