بررسی شیائومی می اسمارت بند ۶؛ گزینهای برای همه
بدون شک، سری می اسمارت بند یا به اختصار، می بند از شرکت چینی شیائومی یکی از محبوبترین گجتهای پوشیدنی در دنیا به حساب میآید. این مچ بندهای هوشمند همواره در کنار قیمتی مناسب، خدمات زیادی را ارائه میدهند که قشر کثیری از افراد جامعه را در بر میگیرند. سال گذشته، می بند ۵ همراه با صفحهنمایش اولد بزرگتر و شارژ مغناطیسی به بازار عرضه شد که از مزایای آن نسبت به مدل پیشین محسوب میشد. حال جدیدترین مدل این سری، یعنی می اسمارت بند ۶، همراه با صفحهنمایش اولد تمام رنگی لبه به لبه پا به دنیای تکنولوژی گذاشته است.
جعبه می بند ۶ نیز همانند مدلهای پیشین از طراحی باریک و بلندی بهره میبرد که شامل خود مچ بند، یک بند اضافه و همان شارژر مغناطیسی می بند ۵ است. نکته قابل توجه جعبه آن، وجود دفترچه راهنمای بزرگی است که حدود نیمی از جعبه را از آن خود کرده و میتوان آن را بیشتر به یک کتاب راهنما تشبیه کرد.
می اسمارت بند ۶ دارای ابعاد ۴۷٫۴x۱۸.۶x۱۲.۷ میلیمتر و ورن ۱۲٫۸ گرمی است که از هر دو جنبه به می بند ۵ بسیار شباهت دارد. این مقایسه نشان میدهد کنه اضافه کردن قابلیتهای جدید به این مچ بند، باعث افزایش اندازه آن نشده است و همچنین بندهای می بند ۵ نیز با آن سازگار هستند.
همچون مدل سال پیش، این می اسمارت بند نیز دارای مقاومت در برابر آب است. تستهای انجام شده نشان میدهند که این مچ بند در استخر تا ۵ اتمسفر و یا هنگام دوش گرفتن، بسیار خوب عمل میکند. یکی از نکات منفی بدنه می اسمارت بند که بعد از چند نسل هنوز ادامه دارد، فرورفتگیهای بند آن است که به مرور زمان کثیف میشوند و نیاز به رسیدگی مداوم دارند.
سنسورهای زیرین این مچ بند، آرایش متفاوتی پیدا کردهاند که میتوان علت آن را ارتقای سنسور ضربان قلب دانست. اما اندازه این سنسورها تغییر خاصی نکرده است و به همان اندازه نازک و ظریف هستند. سنسور ضربان قلب با سنسور SpO2 جهت سنجش میزان اکسیژن خون بهروز شده است که کاربرد خوبی در روزهای همهگیری کرونا دارد. در نزدیکی سنسورها، پینهای شارژر نیز دیده میشوند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات