۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت

۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت

مرصاد قدیری
۱۲:۰۱ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت

امسال ۲۰‌امین سالگرد پلتفرم ایکس‌باکس و همچنین سری محبوب Halo است. البته با این‌که هنوز ۶ ماه تا زمان سالگرد باقی مانده، اما ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries) تصمیم گرفته است تا این مناسبت را زود‌تر جشن گرفته و یک تصویر هنری بسیار زیبا را با طرفداران این مجموعه‌ به اشتراک بگذارد. ۳۴۳ ایندستریز با انتشار این تصویر، ماجراجویی‌های بزرگ بازی‌بازان با Master Chief در طی دو دهه‌ی گذشته را به نمایش گذاشته است.

بازی Halo: Combat Evolved، اولین نسخه‌ی سری، که به عنوان یکی از بازی‌های هنگام عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، سطح کیفیت عناوین شوتر اول شخص کنسولی را تا حد بسیار زیادی بالا برد و به یکی از تاثیر گذارترین عناوین تاریخ صنعت تبدیل شد.

از آن زمان تا به امروز، مجموعه‌ی Halo به لطف انتشار بازی‌های جدید فرعی و اصلی و حتی آثار دیگری مانند کتاب‌های مختلف بیش از پیش گسترش پیدا کرده است. داستان عناوین اصلی سری Halo بر روی یک ابر سرباز افسانه‌ای به نام Master Chief تمرکز دارند؛ شخصی که باید با کمک Cortana، یک هوش مصنوعی، نژادی بیگانه به نام Covenant را شکست دهد. البته Master Chief با دشمنان دیگری از جمله Flood و Gravemind نیز مبارزه کرده است.

امیدواریم که با انتشار Halo Infinite در سال جاری، بازی‌بازان باز هم از سفر با Master Chief لذت ببرند و خاطرات جدیدی را برای خود بسازند. شما می‌توانید این تصویر زیبا را در ادامه مشاهده کنید. همچنین طرفداران می‌توانند با مراجعه به این نشانی، تصویر منتشر شده را در اندازه‌های مختلف برای رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه دانلود کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت
۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • منم به نوبه خودم ۲۰سالگرد سلطان قلب ها مسترچیف که جزو یکی از پر ابهت ترین شخصیت های تاریخ و همینطور نماد ایکس باکس هست و همینطور هیلو که از نظر متا بهترین شوتر تاریخ هست رو به تمام مایکرو فنا و البته کل گیمرا تبریک میگم :rose:

  • pegasus گفت:

    تصویر عالیه به امید موفقیت بازی
    یه چیزی که هست نمیفهم اون دسته از فنای این بازی هستن که میگن این سری به مولتیش معروفه و داستانش لازم نکرده خوب باشه بد هم باشه ما بخاطر مولتیش فقط میگیریم
    من الان شروع کردم و سه نسخه شو تموم کردم باید بگم که داستانش واقعا در نوع خود محشر بود چرا این حرفای رایگانو میزنین؟

  • AHM.Gamer گفت:

    خیلیم عالی سالگرد ۲۰ سالگی مبارک :party: :music:

  • Nathan Drak گفت:

    به عنوان یه سونی فن عشق نیتن ۲۰ سالگی عمو چیف (فکر کنم بشه ۶۰ سالش چون تو نسخه اول ۴۰ سال سن داشت ) به عمو فیل تبریک می گم

  • گرچه ۶ ماه دیگه اس اما سالگرد یکی از بزرگترین فرانچایز های صنعت گیم و همچنین یگی از بزرگترین و به یاد موندنی ترین شخصیت های تاریخ گیم رو به همه ی گیمر های عزیز تبریک میگم . این مجموعه عشق منه و تمام نسخه هاش رو وصف نشدنی دوست دارم . از Halo : CE که انقلاب تو سبک شوتر اول شخص کرد تا Halo 2 که یکی از بهترین شوتر های تاریخه و Halo 3 . از Halo : Reach و Halo 4 با داستان زیبا و نفس گیرشون تا Halo 5 که گرچه اشتباهاتی کرد اما باز هم یه بازی عالی بود . و الان Halo Infinite که بنظر میاد ۳۴۳ کاملا از اشتباهاتش تو هیلو ۵ درس گرفته و تو هیلو اینفینیت برطرفشون کرده . و میخواد شاهکارش کنه . دوستان خواستم بگم لطفا به هیت هایی که یه عده میکنن سر این مجموعه اصلا توجه نکنید . ارزش مستر چیف و کورتانا با هیت های بی خود یسری افراد پایین نمیاد . و در اخر ارزوی موفقیت برای سونی و مایکروسافت و نینتندو میکنم و امیدوارم این سه تو این نسل خاطرات زیبای برامون رقم بزنن . چه شاهکار هایی که ناتی داگ میسازه چه شاهکار هایی که بتسدا میسازه و چه شاهکار هایی که نینتندو میسازه . چرا نتونیم از همه ی این شاهکار ها در کنار شاهار های دیگه ی صنعت گیم لذت ببریم به جای اینکه دنبال تخریبشون باشیم .

  • آرین گفت:

    سلام
    ممنون بابت خبر
    طلا که پاکِ چه منتش به خاکِ! هیلو خودش تو بازیش می‌گه که چقدر خوبه.

  • Yato گفت:

    منم ۲۰ سالگی بهترین شوتر تاریخ که تجربه کردم را بر همه طرفدار هاش از جمله خودم تبریک میگم
    چیزی که بیش از هرچیز توجه من را جلب کردن زره متفاوت brute نسبت به نمایش قبل هست ، به نظرم شما زره اش خفنه یا نه ؟ به نظر من خیلی جذاب شده ولی هنوز می تونه بهتر باشه

  • مهدی گفت:

    ۲۰ سالگی ارباب رو به مریدان تبریک میگویم .
    انشالله با اینفینیت به قله صنعت گیم برخواهی گشت .

  • ASHEN ONE گفت:

    به امید موفقیت و بازگشت این مجموعه دوست داشتنی :yes:

  • تولد ۲۰ سالگی نماد ایکس باکس مبارک ، به امید موفقیت بازی جدید این سری

  • اگر خالقش بانجی رو بازی کار می کرد بدون شک موفقیتش تضمین شده بود

  • سلام و احترام خدمت جناب آقای مرصاد قدیری . امیدوارم روز خوبی داشته باشید . حال که امسال زمان عرضه ی دنباله ی این سری می باشد لازم دیدم تا کمی اطلاعات از این سری به شدت محبوب در اختیار علاقمندان و دوست داران این بازی قرار دهم . این Franchise در سال ۲۰۰۱ چیزی حدود ۲۰ سال پیش با عنوان Halo: Combat Evolved و بر روی پلتفرم Xbox که از آن به عنوان پلتفرم Original نیز یاد می شود عرضه گردید . این عنوان تا به امروز شاهد نسخه های متفاوتی بوده که البته نسخ اصلی صرفاً شامل ۵ عدد می باشد . بازی باز خوب به نکات زیر توجه نماید :
    I – عنوان HALO: COMBAT EVOLVED با میانگین نمرات ۹۷ در رسانه ی Metacritic
    II – عنوان HALO 2 با میانگین نمرات ۹۵ در رسانه ی Metacritic
    III – عنوان HALO 3 با میانگین نمرات ۹۴ در رسانه ی Metacritic
    IIII – عنوان HALO 4 با میانگین نمرات ۸۷ در رسانه ی Metacritic
    V – عنوان HALO 5 با نام Guardians با میانگین نمرات ۸۴ در رسانه ی Metacritic
    با ذکر موارد فوق شاید خیلی از بازی بازانی که از تجربه ی این الماس دور مانده اند شاید امروز متوجه باشند که چه گوهری را از دست داده اند .
    نکته ی مهم : سه عنوان اول و دوم و سوم توسط استودیوی کاربلد Bungie خلق گردید حال آن که دو شماره ی چهارم و پنجم توسط استودیوی ۳۴۳ Industries توسعه پیدا کرد .
    لازم به یادآوری نیست ناشر کلیه ی عناوین این سری با نام HALO شرکت بزرگ Microsoft بوده و تا امروز این نام تحت مالکیت معنوی این شرکت می باشد .
    این بازی در به تصویر کشیدن فضاهای میان کهکشانی شاید با کمی سخت گیری بی همتا باشد . از نکات برجسته ی این سری ( علی الخصوص سه گانه ی ابتدایی ) می توان به داستان سرایی عالی و کیفیت صمعی و بصری بالای بازی آن هم در زمانی که شاید کمتر بازی ای توان رقابت با ایشان را در این ژانر داشت اشاره نمود .
    برای علاقمندان به این سری شدیداً عنوان Destiny را توصیه می کنم .
    علی ایحال کارگردان این عنوان در قسمت اول و دوم شخص Jason Jones بود که در قسمت سوم این وظیفه ی مهم بر دوش Joseph Staten بود که این مهم تا به امروز نیز ادامه داشته و البته در آینده نیز خواهد داشت .
    لازم به یادآوری است تا مخاطب بداند شخص Jason Jones که اکنون نزدیک به ۵۰ سال سن دارد در مقام رییس هیأت مدیره ی شرکت Bungie می باشد و شخص Joseph Staten نیز که تقریبا هم سن Jason Jones می باشد هم اکنون به نوعی کارمند Xbox Game Studios محسوب می گردد . علی ایحال راه این دو نویسنده و کارگردان خلاق مدت هاست که از هم جدا شده است .
    اگر از شرکت خالق اصلی اثر یعنی Bungie بگذریم باید امروزه در مورد شرکتی صحبت کنیم که وظیفه ی توسعه ی این عنوان را به دوش می کشد یعنی شرکت ۳۴۳ Industries . این شرکت در سال ۲۰۰۷ توسط خانم Bonnie Ross خلق گردید . ایشان هم اکنون در مقام رییس بخش Xbox Game Studios و مدیر عامل شرکت ۳۴۳ Industries به ایفای نقش می پردازد . شاید بد نباشد تا خواننده ی متن بداند این شرکت با چیزی نزدیک به ۸۰۰ نفر کارمند مستقیم به نوعی بزرگ ترین شرکت زیرمجموعه ی برند XBOX می باشد و در خیلی از مواقع با تعدیل بخشی از نیروهای خود به کمک سایر استودیوهای همکار شتافته است .
    سخن آخر : برای ساخت عناوین بزرگ نیاز به زیرساخت هایی ابتدایی می باشد که از آن جمله می توان به نیروی کار بالا و مدیری با توانایی مدیریت این حجم از نیرو و سرمایه ی مالی عظیم اشاره کرد که باید اذعان نمود اگر موارد بالا در اختیار کمتر شرکتی امروزه قرار دارد اما همگی موارد فوق یک جا در اختیار شرکت ۳۴۳ Industries می باشد . اما کارگردان این مجموعه که راه پر فراز و نشیبی در ماندگاری مجموعه ی HALO داشته است نیز سابقه ی کمی در پیشبرد این سری نداشته است اما هرگز نمی توان روند رو به افول این سری محبوب را منکر شد که البته این مهم تحت نظر همین شخص و زیر نظر همین شرکت بزرگ اتفاق افتاده است . در خلق یک سری نگه داشتن آن کاری سخت و رشد دادنش کاری تقریباً محال می نماید که کمتر شرکتی توان حل این مسئله را داشته و دارد که باید گفت میراث Bungie هرگز به موفقیت ثابت خود ادامه نداده چه رسد به اینکه بتواند آن را بزرگتر و عظیم تر از قبل نماید . خطاب من اول از هر شخصی به خود من و بعداً به تمامی طرفداران این سری می باشد که انتظار خرق عادت و تکرار تاریخی که Bungie خالق آن بوده است را از ۳۴۳ Industries نداشته باشید . به امید موفقیت این سری و شخصیت محبوب و جاودانه ی Master Chief بی صبرانه منتظر دیدار مجدد ایشان خواهم بود . پیروز و پایدار باشید .

  • مهدی گفت:

    خدایا آیا میشه روزی کراس اور مسترچیف و دووم گای رو ببینیم ؟
    خداکنه به عنوان یک dlc چیزی برا ایفینیت بدن اگه قراره ۱۰ سال ازش پشتیبانی بشه

  • حاضرم بازی های کپکام رو تا آخر تموم کنم ولی مرحله اول هیلو اینفینیت رو نه
    گیرز ۴ رو زدم انقدر بازی فاجعه بود کلا از گیم زده شدم یه مدت حالا باز اون گرافیکش نسل هشتمی بود این یکی نسل هفتمیه

  • Sami 227 گفت:

    سلام به همه گیمفایی ها چند روز نبودم عید فطر گذشته همه تون مبارک امید که خوش و خرم باشید :rose:
    و امااااا تولد حضرت عشق رو پیشاپیش به خودم و همه هیلو فنا تبریک :heart:
    امروز جشن تولدش رو گرفتن تو روز تولدش فکر کنم روز دیدارش باشه از الان شش ماهه دیگه :-* چطور انقدر صبر کنیم 😐

  • saman گفت:

    منم ۲۰ سالگی این سری رو به همه طرفدارا تبریک عرض میکنم. :rose:
    به امید موفقیت halo infinite .

  • هیلو در مقابل خدای جنگ هیچ شانسی برای گوتی شدن نداره به این دلیل که استودیویی داره داره هیلو رو میسازه که سابقه کند زدن در نسخه پنجم شماره دار بازی داشته و خالقش هم نبوده اما سانتا مونیکا هم خالق خدای جنگ بوده هم به باشکوه ترین شکل ممکن خدای جنگ رو ریبوت کرد و این عنوان حتی رد دد ۲ با متای ۹۷ رو تو گیم اواردز شکست داد .

    • halker گفت:

      نمیخواستم جوابتو بدم چون ترولی ولی لازم دونستم چند نکته رو بهت بگم
      اولا چه جوری دو تا سبک متفاوت باهم مقایسه میکنی
      دوما پایین ترین نمره فرنچایز گاد بازی God of War: Ascension با نمره ۸۰ -از اونطرف پایین ترین نمره هیلو بازی هیلو پنج بود که ۸۴ بود
      سوما مگه لذت بازی کردن به متای اونه؟من چندوقت پیش مدیوم بازی کردم و فوق‌العاده‌ سرگرم شدم و خوشم اومد از بازی مخصوصا داستانش

  • MahyarMsm گفت:

    به به منم سالگرد یکی از بزرگ ترین بازی های صنعت گیم رو به همه طرفداراش تبریک میگم به امید موفقیت halo infinite

  • با عرض معذرت اسپم :
    من چند وقته تو فکر خرید لب تابم چند تا گزینه هم انتخاب کردم فقط میخواستم یه سوال بپرسم اونم اینه که اگه اب تاپ که کارت گرافیک ۲۰۶۰ داشته باشه احتمال داره تا آخر نسل بتونه از بازی ها ساپورت کنه یا نه ؟
    کیفیت هم زیاد برام مهم نیست فقط بازی ها اجرا بشن و اذیت نکنن

  • RE4 AND RE8 گفت:

    ۲۰ سالگی هیلو رو به تمامی ایکس باکس فن ها تبریک میگم :inlove: و امیدوارم هیلو جدیده بازی شاهکاری در بیاد از همه لحاظ

۳۴۳ ایندستریز ۲۰‌امین سالگرد سری Halo را با انتشار یک تصویر هنری زیبا جشن گرفت