راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

محمد سعیدی
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با ترفندها و نکات ساده‌ای از بازی Resident Evil Village آشنا کنیم. به وسیله‌ی این راهنما، در نهایت می‌توانید به سلامت از ماموریت‌های این عنوان عبور کنید و آن را به پایان برسانید.

همان‌طور که اطلاع دارید، تنها چند روز از انتشار بازی Resident Evil Village بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس می‌گذرد. تا به حال بیش از ۳ میلیون نسخه از این عنوان به فروشی رفته است که محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. بسیاری از بازی‌بازان و علاقه‌مندان به ژانرهای وحشت و بقا و فرنچایز Resident Evil در حال تجربه‌ی این نسخه هستند و از آن لذت می‌برند.

شاید تجربه‌ی بازی Resident Evil Village برای بسیاری از افراد، کمی پیچیده‌تر از سایر عناوین در این سبک باشد. شما در این بازی باید به شکار پرداخته و رمز و رازهای نقشه‌ی آن را کشف نمایید. حتی برای بقا و کسب پول، شاید مجبور باشید تا تمام نقشه‌ی بازی را به خوبی بگردید تا به آیتم‌های مختلفی دست پیدا کنید. به همین دلیل است که سعی کردیم تا در این مقاله نکات مهم جهت بقا در روستای این بازی و به پایان بردن مراحل آن به ساده‌ترین روش‌های مختلف را بیان کنیم. امیدوار هستیم که این مطلب بتواند راهنمای خوبی برای شما بازی‌بازان دوست‌داشتنی باشد.

اگر برای نخستین بار است که سری Resident Evil را تجربه می‌کنید و یا اصلا تا به حال سمت آثار وحشت و بقا نرفته‌اید، باز هم این مقاله می‌تواند کمک به سزایی به شما کند. حال این مقاله را به سه بخش اصلی مبارزات، کشف رموز و کاراکتر Duke و فروشگاهش تقسیم می‌کنیم. گفتنی است که Duke شخصیتی است که شما می‌توانید نزد وی رفته و با فروش محصولاتی که به دست آورده‌اید، پول دریافت کنید. بنابراین ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

مبارزات

چه بخواهید و چه نخواهید، برای پیدا کردن دختر Ethan یعنی Rose، باید مسیر عجیب و غریب و پر از دشمنی را طی کنید. خوشبختانه نکته‌ی مثبت ماجرا این جا است که در این بازی تله‌های زیادی برای شما در نظر گرفته نشده است و بسیاری از مبارزات قابل پیش‌بینی هستند؛ هر چند که شاید در برخی از قسمت‌ها حسابی از وجود دشمنان وحشی غافلگیر شوید.

به زانوهای دشمنانتان شلیک کنید

resident evill village

بهترین استراتژی در مواقعی که سیل عظیمی از دشمنان به سمت Ethan هجوم می‌آورند، این است که به زانوی آن‌ها شلیک کنید.

همانطور که گفته شد، روستای این بازی پر از دشمنان دیوانه است که به خون شما تشنه هستند. اگر نبرد با باس‌ها را فاکتور بگیریم و فعلا به آن‌ها نپردازیم، بسیاری از بازی‌بازان در مبارزه با دشمنان عادی هم دچار مشکلات زیادی می‌شوند. در برخی از مواقع، زیاد بودن تعداد این دشمنان دردسرساز خواهد شد. حال آن که استودیوی سازنده یعنی کپ‌کام (Capcom) یک بار اعلام کرد که نیازی نیست تمام دشمنان این عنوان را نابود کنید و فرار کردن از دست برخی از آن‌ها هم می‌تواند استراتژی مناسبی باشد.

افراد زیادی سعی دارند به سر این دشمنان عادی شلیک کنند تا بلکه بتوانند زودتر از دست آن‌ها خلاص شوند. متاسفانه این دشمنان دیر از پا در می‌آیند و حتی ممکن است تیرهایتان را در این راه به اتمام برسانید. به یاد داشته باشید که تیرهای این عنوان چندان هم ارزان و مناسب نیست و باید در مصرف آن‌ها صرفه‌جویی داشته باشید.

بهترین استراتژی در مواقعی که سیل عظیمی از دشمنان به سمت Ethan هجوم می‌آورند، این است که به زانوی آن‌ها شلیک کنید. اگر این کار را انجام دهید، آن‌ها دیگر قادر به راه رفتن نخواهند بود و یا به سختی حرکت خواهند کرد. سپس قادر خواهید بود تا زودتر از مخمصه خارج شده و به نقطه‌ی دیگری از بازی بروید. این بهترین راهبرد برای مبارزه با دشمنان عادی است و می‌توانید در مصرف تیرها و زمانتان صرفه‌جویی داشته باشید. بازی‌بازانی که این اثر را تجربه کرده‌اند، در جریان هستند که این دشمنان مانند کنه به Ethan می‌چسبند و دست بردار نخواهند بود. حتی بعضی از آن‌ها به صورت گروهی به شما حمله‌ور می‌شوند که در این صورت کارتان سخت‌تر هم خواهد شد. البته شایان ذکر است که ترفند گفته شده برای تمام دشمنان این بازی به کار نمی‌رود.

از صدم ثانیه‌ها استفاده کنید

resident evil village

یک لحظه غفلت در این بازی‌ها ممکن است به ضرر شما باشد.

نکته‌ی مهم در مبارزات بازی Resident Evil Village و حتی سایر نسخه‌های این فرنچایز این است که باید از حداقل زمان خود هم برای شکست دادن دشمنانتان بهره ببرید. یک لحظه غفلت در این بازی‌ها ممکن است به ضرر شما باشد. در زمانی که دشمن فاصله‌ی بسیار کمی با شما دارد، احتمالا بخش از سلامتی شما در خطر خواهد بود. در این جا باید به دفاع پرداخته و این آسیب را به حداقل برسانید. حال اگر دوباره از دفاع استفاده نمایید، دشمن شما کمی به عقب‌تر رانده می‌شود و سپس بهترین لحظه برای تیر زدن خواهد بود. فراموش نکنید در مواقعی که دشمنان زیادی اطراف شما هستند، پس از دفع مجدد حریف، به زانوی او شلیک کنید تا زمان زیادی بخرید.

فرار کردن هیچ ایرادی ندارد

resident evil village

مبارزه با دشمنان بازی Resident Evil Village باعث می‌شود که درصد زیادی از منابع قابل توجهتان را از دست بدهید.

حتما دیده‌اید که فرار کردن برای بسیاری از بازی‌بازان افت دارد و آن‌ها این کار را انجام نمی‌دهند. گاهی اوقات، مبارزه با دشمنان بازی Resident Evil Village باعث می‌شود که درصد زیادی از منابع قابل توجهتان را از دست بدهید. پس بهترین کار این است که پا به فرار بگذارید و از شر دشمنان مزاحم خلاص شوید.

بسیاری از دشمنان این عنوان نظیر Moroaicaها، سرعت نسبتا کمتری نسبت به Lycanها دارند. بنابراین فرار کردن از دست آن‌ها تقریبا آسان خواهد بود. تنها کافیست که مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کنید و با سرعت به سمت آن جا بروید. حتی این روش در مقابل دشمنانی که به صورت گروهی به دنبالتان هستند هم کاربرد دارد.

البته در شرایطی که از منابع خود مطمئن هستید و می‌دانید که مقدار آن‌ها در مواقع حساس هم کافی است، شاید بد نباشد که نبردهای هیجان‌انگیزی را تجربه نمایید؛ چرا که پس از کشتن آن‌ها، آیتم‌های نسبتا خوبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از راه‌های مفید در راستای مبارزه با گروهی از دشمنان، استفاده از بمب‌ها و یا مین‌ها است. در صورتی که می‌خواهید از آن‌ها بهره ببرید، فراموش نکنید که آن‌ها را در محل مناسبی قرار دهید تا سرانجام به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

دشمنان غول‌پیکری هم در بازی Resident Evil Village به چشم می‌خورند که شاید فرار کردن از دست آن‌ها هم چندان بد نباشد؛ زیرا از بین بردن آن‌ها بسیار آزار دهنده است و شاید مجبور باشید ده‌ها تیر خرج آن‌ها کنید. البته گاهی اوقات فرار کردن از دست این گونه دشمنان غیرممکن است و چاره‌ای جز رویارویی با آن‌ها نخواهید داشت.

کشف رمز و رازها

تقریبا برای پی بردن به رمز و رازهای بازی Resident Evil Village و داستان آن باید همه جا را بگردید. پس نقاط مختلف نقشه‌ی این عنوان را به خوبی به یاد داشته باشید. گاهی اوقات برای حل کردن یک معما نیاز است تا به همه جا سر بزنید. با آیتم‌های مفید و مناسبی که این عنوان پس از گشت و گذار فراوان در اختیار شما قرار می‌دهد، نمی‌توان به سادگی بیخیال بخش‌های گوناگون نقشه‌ی آن شد.

قبل از ترک خانه‌ها، نقشه را بررسی کنید

resident evil village

باید به همه‌ی خانه‌ها سر زده و از اطلاعات و آیتم‌های موجود در آن‌ها با خبر شوید.

سازندگان در گذشته اعلام کرده بودند که تمام اتفاقات Resident Evil Village در یک روستا رخ می‌دهد، اما این به آن معنا نیست که بازی‌بازان در یک منطقه‌ی کوچک حضور پیدا خواهند کرد. همین اتفاق نیز رخ داد و می‌بینیم که با نقشه‌ی وسیع و پر محتوایی روبه‌رو هستیم. خانه‌های زیادی در این روستا به چشم می‌خورند که متروکه هستند. بنابراین باید به همه‌ی خانه‌ها سر زده و از اطلاعات و آیتم‌های موجود در آن‌ها با خبر شوید.

نکته‌ی مهمی که شاید خیلی از بازی‌بازان به آن توجه نکرده باشند، این است که اگر در یک خانه باشید و آن خانه در نقشه به رنگ آبی مشخص شده باشد، یعنی همه جای آن را به خوبی جستجو کرده‌اید و می‌توانید با خیال راحت از آن خارج شوید. حال در صورتی که در خانه باشید و آن منطقه با رنگ قرمز دیده شود، یعنی هنوز هم آیتم‌ها و جزئیاتی وجود دارد که از آن بی خبر هستید. سپس باید نهایت تلاش خود را بکنید و تا لحظه‌ی آبی شدن آن خانه در نقشه، به جستجوی خود ادامه دهید. پس در این مواقع، بهترین استراتژی این است که قبل از ترک یک خانه، نقشه را مشاهده نمایید.

اگر دشمنی در خانه‌ای وجود داشته باشد، حتما وی را بکشید. به احتمال زیاد، آیتم‌هایی نظیر کریستال‌ها به شما داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را به Duke بفروشید و پول نسبتا خوبی به جیب بزنید. به یاد داشته باشید که حتی اگر دشمنان موجود در خانه‌ها را از بین نبرید، نقشه همچنان به رنگ قرمز باقی خواهد ماند.

حال برخی از درها و کشوهای اتاق‌های این عنوان به کلید یا همان Lockpick نیاز دارند. اگر آن‌ها را در اختیار نداشته باشید، باید به جاهای دیگر رفته تا سرانجام پیدایشان کنید. سپس می‌توانید به خانه‌های ذکر شده بازگشته و با استفاده از Lockpick، به آیتم مورد نظر خود که احتمالا ارزشمند هم هست، دست یابید.

متاسفانه در برخی از مناطق این روستا، امکان بازگشت مجدد برای Ethan وجود نخواهد داشت. حال اگر به تجهیزاتی نظیر Lockpick نیاز پیدا کردید، حتما می‌توانید آن را در همان گوشه و کنارها پیدا کنید. این هم یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های خوب تیم سازنده است تا بازی‌بازان با دردسر مواجه نشوند.

شاید هنگامی که تجهیزاتی نظیر همین Lockpickها یا وسایل مورد نیاز برای باز شدن پل‌ها را مشاهده کردید، مجبور باشید که مسافتی بسیار طولانی را طی کنید تا به آیتم مورد نظر دست پیدا کنید. به گفته‌ی بسیاری از بازی‌بازان، انجام این کار کاملا ارزشش را خواهد داشت و بازی‌بازان با آیتم‌هایی همچون کریستال‌های گران‌بها مواجه خواهند شد. البته شاید برای عبور از این مسیر طولانی، چاره‌ای از مبارزه با برخی از دشمنان را نداشته باشید. حال اگر منابع کافی برای انجام این کار را ندارید، بهتر است از این سفرهای طولای صرف نظر کنید.

شکار کنید

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

شما نیز باید تا حدودی بی رحم باشید و به شکار این موجودات بپردازید.

شاید شکار حیواناتی مانند خوک‌ها، ماهی‌ها، بزها و انواع پرندگان در بازی Resident Evil Village چندان کار جالبی نباشد و دلتان به حال آن‌ها بسوزد. واقعیت این است که در دنیایی که هیچ کس به کسی رحمی ندارد، شما نیز باید تا حدودی بی رحم باشید و به شکار این موجودات بپردازید. سپس قادر خواهید بود تا گوشت این حیوانات را به نزد Duke برده و در ازای آن پولی دریافت کنید تا عملکرد خود را بهبود ببخشید. حتی می‌توانید سلامتی خود را هم بیشتر و بهتر کنید که این موضوع در مبارزات به کارتان خواهد آمد.

شاید در بخش‌های مختلف روستا، تصاویر حیوانات را دیده باشید. این تصاویر علاوه‌بر این که به شما نشان می‌دهد که در این روستا چه حیواناتی زندگی می‌کنند، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی پخت آن‌ها را هم می‌دهد که نباید از این قضیه به سادگی عبور کرد. بنابراین باید حواستان به این تصاویر نیز باشد. همچنین برخی از پرندگان نظیر کلاغ‌ها به گونه‌ای روی درختان هستند که نمی‌توان به سادگی آن‌ها را مشاهده کرد. زمانی که در روستا در حال راه رفتن هستید، چشمتان به بالای درختان نیز باشد تا اگر کلاغ‌ها و یا سایر پرندگان را دیدید، بتوانید شکار به موقعی داشته باشید.

از آیتم‌ها در مواقع ضروری استفاده کنید

با یک بار استفاده از برخی آیتم‌های بازی Resident Evil Village، ممکن است آن را به کلی از دست بدهید؛ حال آن که در ادامه و در موارد حساس‌تر، شاید به آن آیتم نیاز بیشتری پیدا کنید. فراموش نکنید که از آیتم‌های خود در بخش Inventory و سایر قسمت‌ها تنها در شرایط اضطراری بهره ببرید.

دوک

در بخش پایانی این مقاله، به جناب دوک می‌رسیم که در بالا توضیحات مختصری پیرامون وی ارائه کردیم. دوک در واقع تاجر بازی Resident Evil Village است که با آن اضافه وزن و حرف‌های جالبش، به کاراکتری عجیب در این عنوان تبدیل شده است. امکان فروش کالاها تنها در برخی از نسخه‌های قبلی این فرنچایز امکان‌پذیر بود، اما در این نسخه می‌توانید نسبت به انجام این کار اقدام نمایید. شما با جمع‌آوری انواع و اقسام آیتم‌ها، جواهرات و گوشت حیوانات، می‌توانید به نزد دوک رفته و آن‌ها را به فروش برسانید. در ازای فروش این محصولات، سکه‌هایی را هم دریافت می‌کنید که با آن‌ها می‌توانید چیزهایی مانند سلاح، تیر و آموزش مهارت‌های گوناگون را خریداری نمایید. بخش خرید آموزش مهارت در این اثر بسیار جالب است و احتمالا در نسخه‌های پیش روی این فرنچایز نیز شاهد آن خواهیم بود؛ چرا که بازی‌بازان و منتقدان زیادی از آن استقبال کرده‌اند. از این مهارت‌ها می‌توان به قابلیت ساخت تیر توسط Ethan اشاره داشت که حتما باید آن را خریداری کنید.

قبل از فروش، حتما جواهرات خود را بررسی کنید

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

به هیچ عنوان نباید از چک کردن این اشیا عبور کنید.

گفته شد که Ethan می‌تواند تقریبا هر آیتم و جواهری را به فروش برساند. جالب است بدانید که یک گزینه‌ی بررسی آیتم‌ها در منوی این بازی وجود دارد. به وسیله‌ی این گزینه می‌توانید بخش‌ها و نقاط مختلف جواهرات خود را به دقت بررسی کنید؛ زیرا ممکن است آیتم‌هایی همچون کلیدهای مختلف در پشت یا داخل آن‌ها وجود داشته باشد. از این کلیدها هم می‌توانید برای باز کردن برخی از درهای مهم بازی استفاده نمایید. پس به هیچ عنوان نباید از چک کردن این اشیا عبور کنید.

اگر از طرفداران این سری بوده و تمام نسخه‌های آن را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که مشابه این اتفاق در Resident Evil 4 نیز وجود داشت. در آن بازی هم می‌شد آیتم‌ها را بررسی کرد و به کشف رموز مربوط به آن‌ها پرداخت. حال سازندگان بار دیگر این قابلیت را به Resident Evil Village آورده‌اند تا شاهد واکنش‌های بازی‌بازان باشند. همچنین خوب است بدانید که امکان ترکیب کردن برخی از این آیتم‌ها برای شما فراهم است. وقتی شما دو آیتم را از دو قسمت کاملا متفاوت برداشته باشید و ندانید که به چه دردی می‌خورند، بهتر است آن‌ها را با هم ترکیب کنید و نتیجه را ببینید. به عنوان مثال در یکی از ماموریت‌های این اثر، شما بدن یک عروسک را برمی‌دارید و سر آن را در جای دیگری می‌یابید. حال با ترکیب این دو آیتم و تشکیل یک عروسک، می‌توانید یک آیتم کامل را در اختیار داشته باشید.

نقاط قوت خود را بشناسید

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

نقاط قوتتان را به خوبی شناسایی کرده و نسبت به بهتر شدن آن‌ها در فروشگاه این اثر اقدام نمایید.

همان‌طور که گفته شد، مهارت‌های بی‌شماری در بخش فروشگاه این بازی دیده می‌شود، اما شاید نیازی نباشد که همه‌ی آن‌ها را تقویت کنید. با انجام کمی مبارزه در بازی Resident Evil Village، می‌توانید به نقاط قوت خود پی ببرید. بدون شک مهارت‌هایی در این نبردها وجود دارد که شما در پیاده‌سازی آن‌ها بهتر هستید و می‌توانید آن‌ها را بهتر از سایر امور انجام دهید. بنابراین، بهترین کار این است که نقاط قوتتان را به خوبی شناسایی کرده و نسبت به بهتر شدن آن‌ها در فروشگاه این اثر اقدام نمایید.

تقویت سلاح‌ها و قدرتمند کردن آن‌ها نیز یکی دیگر از گزینه‌های این بازی است. تنها سلاح‌هایی را قوی‌تر کنید که به آن‌ها نیاز دارید، واقعیت این است که Duke یک تاجر گران‌فروش است و شما تاجر دیگری را هم در این روستا سراغ ندارید. پس بهتر است که مراقب سکه‌های خود باشید و آن‌ها را با آپگرید کردن مواردی که به آن‌ها نیازی ندارید، هدر ندهید. البته گفتنی است که تمام مهارت‌ها در همان ابتدای کار برای شما قابل تقویت نیستند، اما باز هم بهتر است بدانید که از این بازی چه می‌خواهید.

سلاح‌هایی که استفاده نمی‌کنید را بفروشید

امکان فروش سلاح‌ها نیز یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب بازی Resident Evil Village است. شما می‌توانید این سلاح‌ها را در بخش‌هایی همچون خانه‌های این روستا پیدا کنید. تعداد این سلاح‌ها نیز چندان کم نیست و مطمئنا وجود همه‌ی آن‌ها برای شما در انجام مبارزات ضروری نخواهد بود.

خوشبختانه با فروش سلاح‌های غیر ضروری، Duke پول نسبتا زیادی به شما می‌دهد. ابتدا باید بررسی کنید که کدام سلاح‌ها به کارتان نمی‌آید و با آن‌ها راحت نیستید. این که شما سلاحی را در اواسط و اواخر بازی پیدا می‌کنید، لزوما به این معنی نیست که از سلاح‌های قبلی بهتر و قوی‌تر خواهد بود. سپس بدون معطلی آن‌ها را به شخصیت گفته شده بدهید و در ازای آن سکه دریافت کنید. مزیت دیگر این کار این است که بخش Inventory شما بازتر خواهد شد و در ادامه می‌توانید آیتم‌ها و سلاح‌های کاربردی را در آن قرار دهید. در این مواقع، بهترین استراتژی این است که سلاح غیر ضروری را بفروشید و سپس پول آن را در راستای تقویت شدن سلاح‌های مورد نیازتان خرج کنید.

علاوه‌بر موارد گفته شده، بدون شک نکات و ترفندهای دیگری هم در بازی Resident Evil Village وجود دارد که شما را چند قدم به پیروزی و کسب موفقیت نزدیک‌تر می‌کند. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، آیا نکات دیگری را هم می‌شناسید؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا دیگر همراهان همیشگی گیمفا هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

در پایان برای مشاهده‌ی اخبار، مقالات و اطلاعات بیشتر پیرامون بازی جذاب Resident Evil Village می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

Khafi

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ویلیج عشقه عشق شاید باور کسی نشه ولی ۸ ساعته بازی کردم هنوز به اولین باس فایت هم نرسیدم رو هارد دارم میرم و بازی کلی نکات داره برا بررسی انقدر از قصر معروف خوشم اومده که دلم نمیخواد ازش بیام بیرون :devil: 😀 فقط میخوام بگم اون گیمرایی که مثل من وجب به وجب میگردن و میخوان خودشونو با دستاورد سازنده ها در یک راستا قرار بدن تا اینجا که من پیشروی کردم بازی شاهکاره محضه
    .
    .
    شاید خیلی ها زود تمومش کن و برن برای بار دوم ولی هیچی تو هیچ گیمی برای من بار اول نمیشه یعنی نمیخوام یک سانتی متر بازی رو از دست بدم تازه از طراحی یکی از در های بازی که در قصر هست خیلی خوشم اومده و میخوان به رفیقم نشون بدم ببینم میتونه در اتاقمو اونطوری درست کنه یا نه :laugh: :devil: 666

    Khafi
  • بسیار عالی. راهنمای قدم به قدمش رو شروع نمیکنید؟

  • آخر امروز تموش کردم میتونم بگم نسبت به ۷ پایان بهتری داشت هرچند یکم گیج کننده شد واسم به هرحال راضی بودم از پایانش ولی بازهم میگم اصلا نمیتونه جا اویل ۴ رو واسم بگیره هیچوقت.
    چرا چونکه اویل ۴ ماجراجویی بیشتری نسبت به ویلیج داشت و امیدوار بودم کمی طولانی تر باشه مثه اویل ۴ یا ۵ همین
    نه بخاطره اینکه لیان و بقیه شخصیتا قدیم رو نداره یا دوربینش ولی امیداوارم کپ کام یه فکری واسه اویل ۴ ریمیک کنه که البته زیاد مطمئن نیستم

  • آرین گفت:

    سلام
    این راهنما فراتر از یک بازی است و در حد ژانر هست.
    خسته نباشید!

  • mo1234 گفت:

    بابا خیلی ترسناکه این همش میپرم از ترس یهویی اون مگسا میان و دخترا میان دهکده هم واقعا عالی کار شده خیلی ترسناکه

  • Reciver گفت:

    بازی را به اتمام رساندم و بسیار لذت بردم.یک گیم شاهکار است و من به آن نمره ۹.۳ را میدهم تا کنون هیچ بازی اول شخصی به زیبایی ویلیج ندیدم در سبک وحشت و باس های بازی بسیار تاثیر گذار هستند به خصوص لیدی دیمتریس و آن عروسک شیطانی و هایزنبرگ و به عبارتی همه شان و روستای خلق شده و محیط بازی بسیار زیبا از آب در امده است این شاهکار را از دست ندهید.

راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا
راهنمای بازی Resident Evil Village؛ بقا در روستا