بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است

بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است

محمد سعیدی
۱۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است

این طور که به نظر می‌رسد، بازی Resident Evil Village در پلتفرم توییچ به بهترین نسخه‌ی فرنچایز Resident Evil تبدیل شده است. هم‌اکنون عده‌ی زیادی در حال بازدید از این اثر هستند.

تنها چند روز از انتشار بازی Resident Evil Village بر روی پلتفرم‌های گوناگون گذشته، اما این عنوان تا این لحظه رکوردهای قابل توجهی را جابه‌جا کرده است. ظاهرا در حدود ۴۲۰ هزار نفر به صورت هم‌زمان از ویدئوهای این بازی در پلتفرم توییچ بازدید کرده‌اند که این آمار فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. این مقدار از تمام نسخه‌های دیگر سری Resident Evil بیشتر بوده و Resident Evil Village از این لحاظ به رکورد عجیبی دست پیدا کرده است.

سایر نسخه‌های بازی Resident Evil نیز در گذشته بازدیدهای خوبی در توییچ داشته‌اند که از بهترین آن‌ها می‌توان به Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake اشاره کرد. این عناوین در توییچ به ترتیب ۳۱۴ و ۳۱۸ بازدید هم‌زمان را از آن خود کرده‌اند. ظاهرا ماجرا تنها به توییچ ختم نمی‌شود و بازی Resident Evil Village در استیم نیز رکورد بازدید کنندگان هم‌زمان را در میان سایر نسخه‌های این فرنچایز شکسته است. حال باید منتظر ماند و دید که این بازی به چه موفقیت‌های دیگری دست پیدا خواهد کرد.

همان‌طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه‌های گوناگونی از فرنچایز Resident Evil بر روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است و تازه‌ترین آن را باید Resident Evil Village به حساب آورد. شما در این بازی باید هدایت شخصیتی به نام Ethan را به دست گرفته و وارد روستایی عجیب و غریب و مملو از شیاطین بشوید. سپس باید از سلاح‌های مختلفی برای زنده ماندن استفاده کنید و به هدف خود نیز دست یابید. بنابراین در صورتی که از دوستداران این سری هستید، Resident Evil Village را به هیچ وجه از دست ندهید. گفتنی است که شرکت کپکام (Capcom) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است.

بازی Resident Evil Village در حال حاصر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد. به محض انتشار اخبار بیشتر در خصوص این عنوان، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نمیدونم چرا انقد جو درست شده دورش.حتی به اویل۷ هم نرسید.چه برسه به اویل۴ افسانه ای.یک اویل خوبه،همین.هایپ الکی اصلا خوب نیست.باید توقعاتمون منطقی باشه.کپکام همین ۲سال پیش شاهکار ریمیک۲ رو داد.نمیدونم چی میخواین از جونش :rotfl:

    • داداش چه جوی؟؟
      اصلا جو بدی دور بازی وجود نداره و حرف من میشه نسخه‌های فروخته شده و استقبال‌گیمرا..
      اینکه یه یوتیوبر داغون بیاد بازیو بکوبه که جو منفی درست نمیشه…اونم برای عناوینی مثل رزیدنت اویل
      در مورد جوی که گفتی…اون جو توو گیمفا به وجود اومد…یه کاربر انقدر ۲۴ ساعت متا متا کرد انقدر شاهکار شاهکار کرد که اصلا یه عده باهاش ساز مخالف گرفتن…
      خودش برای خودش چالش درست کرد و همون چالش باعث شد که ضربه بخوره…الان یه عده بیان ترولش کنن
      وگرنه رزیدنت اویل همون همیشگی هستش با چاشنی سال ۲۰۲۱
      شما برو نمرات کل نسخه‌های اویل جمع بزن و تقسیم به تعداد بکن…به رقمی حول حوش همین ۸۰ تا ۸۵ میرسی.
      درسته که توو این سالا متا خیلی مهمتر از قبل شده و حتی باعث شکست تجاری یه اثر میشه…اما نه برای فرنچایزی مثل اویل…
      بابا دیزگان متاش ۷۰ شد‌ ولی فروششو دیدیم که چه کرد
      تازه آیپی جدید سونی بود اونم از استدیو بند
      اویل عرضه شده و فروششم خیلی خوب میکنه و میره سراغ ریمیک۴ و اویل۹
      این چیز تازه‌ای نیست..جوو یه عده الکی درست کردن و اول به خودشون ضربه زدن وگرنه آخه کی از اویل ویلیج توقع متا ۹۴-۹۵ داشت
      والا بخدا اویل ریمیک۲ با متا ۹۱ اصلا به من حالی که با اویل۲ اورجینال با متای ۷۰-۸۰ کردمو نداد.
      متا مهمه…اما دیگه خودمونو بندش که نباید بکنیم

      • ShinjiMikami گفت:

        کسی به خودش ضربه نزده. من ضربه ای نخوردم این شمایید که وانمود میکنید من ضربه خوردم. من همون اولم گفته بودم متا مهم نیست ولی متای بالای ۹۰ شاهکار بودن یک بازی رو نشون میده و هنوزم سر حرفمم. این بازی باید متای بالاتری کسب میکرد. هرچی میخوای بگو. بجز گیمفا و شماها همه جا همه میگفتن این بازی قراره متای بالای ۹۰ بگیره و خیلی از گیمرا با بازی کردن ایول ویلیج خیلیم خوششون اومده. اشتباه من این بود که اومدم و لیکایی که دیدم رو اینجا گفتم تا همه اشنا شن با بازی. کاش نمیگفتم. 😐
        بار ها گفتم و بازم میگم ببین برادر شما برو نقدارو بخون نکات منفی بازی رو بیا بگو که چیا باعث شده متا بیاد رو ۸۴؟! آیا ایول ویلیج نسبت به ایول ۷ هیچ پیشرفتی نداشت؟!
        این بازی حقش ۹۰ به بالا بود. فکر نمیکردم توی نقدا دوباره به دوربین و بعضی چیزای بیهوده نمره کم کنن که کردن.
        شما از یطرف میگی متا مهمه و از ایول ویلیج انتظار متای بالای ۹۰ نداریم چرا نداریم؟ چون بازیش خوب ظاهر نشده و میکامی ضربه خورده بخاطر متا و از یطرف میگید متا مهم نیست. اگر متا مهم نیست من چرا باید ضربه بخورم؟!
        چیشده که من ضربه خوردم؟ بخاطر دو سه تا سونی فن بی منطق که توهین میکنن؟ میاد یه روز میگه یه بازی کپکام به کل بازیای یوبیسافت می ارزه ولی الان اومده از دکل متای کم ایول ویلیج میره بالا؟! اونیکی برچسب زده بهمون که تو به ریترنال برچسب زدی. برو کامنتارو بخون ببین کی ریترنال رو با ویلیج مقایسه کرده.
        شما هم معلوم نیست طرف ویلیجی یا اون طرفی!!

        • :dazed: 😐 😐 …از خداوند متعال برایت طلب عقل و خردمندی و بلوغ فکری و سلامت روح را می طلبم :cyclops: :cyclops: اینه که نداری!!! تو هزار بار فر گفتی که من در کنار پی سی پلیستیشن دارم باشه تو داری راست میگی ،،،مرد ح.س.اب.ی چرا پس عرضه نکردی دموی کوفتی اویل رو بریزی توی دستگاه پنکیکی ات باهاش باهاش بازی کنی آدم با چهار تا لینک پینک لیک اینا به جایی نمیرسه مگه تو نمی تونستی ۸ گیگ دمو رو بریزی روی دستگاه ات و باهاش ۲ ۳ ساعت بازی کنی و مثل کعب الاحرار بیای نظرتو نگی و اینهمه بچه هم سن و سالتو گول نزنی درضمن هیچ کجا نگفتن که متاش بالای ۹۰ میشه جز چهار تا شخص بیکار ولی از وزیر و وکیل و نویسنده گیمفا آقای کریمی بگیر تا تمام طرفداران سرسخت اویل توی یوتیوب بهش نمرات بین ۷ تا ۹ رو داده بودند اونوقت با چه رویی میای یک کاربری رو که به یک هنرمندی هست که به ریترنال و امثالش احترام میزاره تو اونو جواب میدی؟؟؟

    • یه بنده خدایی این بازیو توی سایت اور هایپ کرد
      برای همینه همه توقعشون بالا رفته از بازی

      • ShinjiMikami گفت:

        برو یوتیوب وقتی تریلر اول منتشر شد، ذوق یوتیوبر هارو ببین. من اونارو هایپ نکردم. همه هایپ این بازی بودن. کاربرای سایت زومجی و ویجیاتو و اونایی که توی اینستا کامنت میذاشتن رو من هایپ کردم؟
        خداییش بعضیا هم خوب بلدن که قبل انتشار بازی بگن بازی متاش ۸۸ تا ۹۲ در حالی که من میگفتم ۹۰ به بالا و نظرم با اونا کاملا متفاوت بود. بعد انتشار بازی چون میبینن متا ۸۴ شده میگن اقا این شینجی مارو هایپ کرد این شینجی نبود کلا آیپی رزیدنت ایول ما رو هایپ نمیکرد.
        آیپی رزیدنت ایول از اول با هر نسخش هایپ ایجاد کرده.
        شما فعلا ویلیج و کپکام رو هیت کن چند روز دیگه نوبت میرسه به EA که هیتش کنی. یوبی و کپکام حل شدن برو سراغ بعدیا. یکی یکی شرکتارو هیت کن برو جلو.

  • PCMR گفت:

    دیروز ۱۰۰ هزار نفر به صورت همزمان بر روی استیم داشتن ویلج رو بازی میکردن که یه رکورد برای سری رزیدنت ایول به حساب میاد!!
    با بازخورد های ۹۱ درصدی از سوی کاربران استیم هم نشون میده که بازی باب میل گیمراس!!
    به شخصه برای من با چند ساعت بازی کردن بعد از رزیدنت ۴ به بهترین شماره این سری تبدیل شد(اهمیتی به متا نمیدم)
    فقط حیف که از پتانسیل لیدی به اندازه کافی استفاده نشد!!

  • Alucard64 گفت:

    متاسفانه من کنکوریم امسال پی اس ۵ نخریدم و حتی این بازی شاهکار باید یک سال صبر کنم بعد بگیرمش 🙁 🙁

  • باور کنین به خدا اگر رزیدنت اویل ۸ و رزیدنت اویل ۷ یک آیپی جدید از کپکام بودن و اصلا ربطی به مجموعه رزیدنت اویل نداشتن ، هر دوی این بازی ها متای بالای ۹۰ میگرفتن ، خداییش بازی های خوبین و در حد شاهکارن ، اما وقتی گیمر یا منتقد میاد از دریچه ژانر رزیدنت اویل به این دوتا نگاه میکنه ، خیلی از اشکالاتی رو میبینه یا خیلی نکاتی رو میبینه که در رزیدنت اویل قابل گنجوندن نیست، برای همین خیلی ها بر علیه ش جبهه میگیرن ، من دوست داشتم این سری به عنوان آیپی جدیدی از کپکام منتشر میشد و ربطی به رزیدنت اویل نداشت ، باور کنین هم فروشش عالی میشد و هم توجه گیمرها به اون ، اسم کپکام انقدر معتبر و انقدر بزرگ هست که مردم به بازی که توسط این کمپانی ساخته میشه توجه کنن و بخرنش ….

    • من هفت رو بازی نکردم ، احتمالا هشت رو هم بازی نکنم.. چون رزیدنت نیستن به نظرم ….. ولی وقتی خیلیا میگن کالاف بوده آخرای هفت و این هشت هم کلا اکشنش بالاست و با توجه به ویدئوهایی که دیدم گاهی اوقات صدها تیر براش شلیک کردن داره گیمر، واقعا به درستی نظریه خودم میرسم که باید این دو قسمت اخیر رزیدنت به عنوان آیپی جدید کپکام عرضه میشدن و ربطی به رزیدنت اویل نداشتن …..

      البته رزیدنت اویل ۶ هم از این قائده مستثنی نیست ، اون باید به عنوان آیپی شبیه ساز شترمرغ سواری و تیراندازی از بالای شترمرغ معرفی میشد….. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Ahmad_bk گفت:

    منم خیلی واسش هایپم بعد از دیدن اون دموی نیم ساعتی
    امروز فرداس که بازی رو بگیرم

  • MahyarMsm گفت:

    سلام به دوستان عزیز
    بازیشو زیاد بازی نکردم اما میخوام برم بازی کنم 😀 فعلا نظری ندارم
    اما دوستان یه چیزی اون تهیه کننده محترم بازی که الان اومد دلایل ترسناک نبودن بازی رو گفت همونی نبود که میگفت این بازی ترسناک ترین بازی این سری که هیچ تاریخه 😐 :talktothehand:

    • ShinjiMikami گفت:

      خیر فابیانو اونیکی تهیه کننده گفته بود ایول ویلیج بهترین بازی ترس و بقا در تاریخه.
      من هم با دیدن لیک ها این باور رو داشتم و دارم. واقعا ترکیب خیلی خوبی بین اکشن و ترس ایجاد کرده. بار ها گفتم که رزیدنت ایول از اول اکشن بوده بخصوص ایول ۴. رزیدنت ایول از اول سلاح های خیلی زیادی میداد.
      تا الانم بازی در سبک ترس و بقا با اول شخص نداریم که بهتر از ایول ۷ یا همین ویلیج باشه. بازی هایی مثل اوت لست درسته ترس زیادی دارن ولی نه سلاح دارن نه انمی و باس و معما و نه داستان خوب.
      در حق ایول ویلیج کوتاهی شد. کاملا واضحه که ایول ویلیج نسبت به ایول ۷ چقدر پیشرفته تر شده از باس فایتاش بگیر تا داستانش و کلی امکانات تازه.

      • G_man گفت:

        اویل ویلیجو کامل بازی کردی یا از روی دمو و لیکا داری میگی برترین بازی ترس و بقائه و نسبت بهش کم لطفی شده؟؟؟
        نخیر جناب .یکی از مهم ترین دلایلی که متاشو کم کردن بخاطر کم رنگ شدن حس بقا بود.وجود مهمات خیلی زیاد که کاملا در تضاد با ریشه رزیدنته
        نیازی هم نست بازی مثل اوت لست باشه.متای اوت لست از همین بازی خیلی کمتره
        بهونه الکی نیار.بازی اون چیزی که تصور داشتی نبود.تو یوتیوب و جاهای دیگه خیلیا میگفتن متای بازی دور و بر ۸۰ تا ۸۵ئه .هیچ کس رو ندیده بودم که مثل تو اینقدر از بازی که منتشر نشده تعریف کنه
        درضمن الان حرف تهیه کننده بازی شد سند؟؟که برای تبلیغات گفته برترین رزیدنته؟؟؟

        • ShinjiMikami گفت:

          خیر بخاطر کم رنگ شدن حس ترس متا کم نکردن برادر. این حرفت کلا نشون میده رزیدنت ایول رو از اولش بازی نکردی. برو بشین ایول رو از اول بازی کن تا ببینی ایول از اول ترکیب اکشن و ترسناکه. ایول ۴ اکشنش بیشتر از همین ایول ویلیج بود حتی بنظرم. توی ایول ۴ کلی سلاح و مهمات داشتیم. من هر باس رو با یه ارپیجی میکشتم. توی ایول ۳ هم که اگه از دست نمسیس فرار میکردی کلی مهمات بدستت میومد و ولی سلاح میدادن و …
          در مورد متا هم یه سر به همین ویجیاتو و زومجی بزن تا ببینی چند نفر گفتن بازی متاش بالای ۹۰ میشه. چیشده فط ۸چ تا ۸۵ هارو میبینی؟! اصلا توی سایت گیمفا چند نفر گفتن ۸۸ تا ۹۲؟ یادت رفته نه؟
          در آخرم من گفتم ایول ویلیج بهترین بازی در سبک ترس و بقا باااااااااا دوربین اول شخص. اوکی؟ شما اگه بازی با دوربین اول شخص میشناسی که در سبک ترس و بقا جلوتر و بهتر از ایول باشه بفرما بگو بریم تجربه کنیم.
          در مورد اوت لست هم نفهمیدم چی گفتی. کلا معلوم نیست چی میخواین! ترس یا اکشن ؟ خودتونم گیر کردید از یطرف میگید یه بازی مثل ایول ۴ میخواییم از یطرفم میگید یه بازی مثل ایول ۷ میخواییم.

      • MahyarMsm گفت:

        سلام شینجی جان ممنون
        من که حال کردم امیدوارم همه حال کنن 😀
        بازی خیلی خوب بود درسته ترکیب خیلی خوبی بین اکشن و ترس ایجاد کرده.داستان بازی هم عالیه دلم میخواد بدونم چی میشه راستی من بانو رو دیدم 😀

  • game 2016 گفت:

    من موندم چرا بعضیا میان میگن چرا انقدر ترسناک نیست که وحشت کنیم ؟؟ داداش شما کلا اویل باز نیستی وگرنه میدونستی رزیدنت اویل بازی نیست که فقط بترسونه رزیدنت اویل از اولین نخسه ای که داد اکشن در کنار ترس و معما بوده اگه میخواین بترسید فقط یه عینک واقعیت مجازی بخرید کلی بازی ترسناک که توی حلق جنازه هم نشون میده هست برید فقط بترسید واقعا اویل ۷ اصلا رزیدنت نبود فقط ترس خالص بود انقدر به سبک این بازی ایراد نگیرید تنها مشکل این بازی این بودکه من قبلا هم گفتم جو این بازی سوم شخص میپذیره و نه اول شخص چون زیاد ترسناک نیست و اگه یکی از شخصیت های محبوب بازی آورده بودند با دوربین سوم شخص قطعا متای بازی ۹۰ میشد حالا هی بگید چون ترسش کم بوده نمرش کم شده اگه اینطوره پس باید لست دو هم کم میشد اویل ۴ هم کم میشد ریمیک اویل هم کم میشد .

  • رزیدنت اویل ویلج یکی ازنسخه های خوب این سری بود شاهکار نیست ولی خب خوبه به پای رزیدنت اویل۴ و۲ریمیک که اصلا نمیرسه ولی خب تجربه خوبیه ای کاش بعد این نسخه دیگه بچسبن به دوربین سوم شخص تا ایراد نگیرن

بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است
بازی Resident Evil Village بیشترین بازدید سری Resident Evil را در توییچ داشته است