شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد

شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد

ابوالفضل مناف زاده
۱۹:۱۸ ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
stalker 2

مدیر رسانه‌ای استودیوی GSC Game World در ادامه‌ی صحبت‌های خود اذعان داشت که شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد.

هر چقدر که به زمان انتشار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 نزدیک می‌شویم، نسبت به جاه‌طلبانه بودن این بازی، محتوای چند صد ساعته، داستانی پر از انتخاب‌ها و شاخه‌های مختلف و کیفیت بصری بالای آن اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم. در واقع، به لطف مدیر رسانه‌ای استودیوی GSC Game World یعنی آقای ذاخار بوچاروف (Zakhar Bocharov) که به صورت پیوسته در حال ارتباط با نشریه‌های مختلف فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی است، هر روز به تعدادی از سوالات طرفداران این بازی پاسخ داده می‌شود و متعاقباً این موارد منجر به بالاتر رفتن اشتیاق بازی و یا اصطلاحاً “هایپ” پیرامون این پروژه خواهد شد. در واقع، وی پس از انتشار اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد آن‌ها صحبت و بحث شد، هم‌اکنون اعلام کرده است که S.T.A.L.K.E.R. 2 دارای جهانی آزاد و البته یک‌پارچه خواهد بود و روایت داستانی بازی نیز وجود چنین ویژگی را ایجاب می‌کند.

طبق گفته‌ی وی، جهان آزادِ S.T.A.L.K.E.R. 2 خود بخش بسیار مهمی از تجربه‌ی داستانی بازی خواهد بود و مقیاسی عظیم و چشم‌اندازی چشم‌نواز از جهانی یک‌پارچه در بازی‌های ویدیویی را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین، وی در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت گیمینگ بولت چنین اظهار داشت که:

S.T.A.L.K.E.R. 2 بیشتر در زمینه‌ی ارائه‌ی داستانی جدید تمرکز دارد که روایت آن بدون داشتن جهانی آزاد و یک‌پارچه ممکن نخواهد بود. در واقع، این موضوع باعث می‌شود که بازی‌بازان مقیاس و نتایج تصمیمات خود را در این جهان یک‌پارچه احساس کنند و با توجه به طولانی بودن روند بازی، این موارد تاثیر خود را (در جهان بازی) اعمال خواهند کرد؛ سفری طولانی با تاثیراتی که انتخاب‌های شما به سرعت در جهان آن ملموس خواهند بود.

همچنین، این بازی دارای مناطقی باز و یک‌پارچه است که زیبایی‌ها آن نیز نقطه‌ی عطف آن‌ها خواهند بود؛ چیزی که همواره در این مجموعه شاهدش بودیم. امیدوارم بازی‌بازان نیز هم از داستان و هم از دنیایی که در حال ساخت آن هستیم لذت ببرند. آن‌ها برای ما بسیار خاص هستند.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2، هم‌اکنون در حال توسعه برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. همچنین، اخیراً اسنادی منتشر شد که به انحصاری بودن سه ماه‌ی این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره دارند و سپس شاهد عرضه‌ی آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی خواهیم بود و فعلاً اخبار رسمی در مورد احتمال عرضه‌ی آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ در آینده به گوش نرسیده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد
شیوه‌ی روایت داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 به جهان‌آزاد بودن آن نیاز اساسی دارد