پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد

پچ ۱٫۳٫۳ بازی Returnal منتشر شد [به‌روزرسانی شد]

محمد حسین کریمی
۲۳:۲۵ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد

دقایقی پیش پچ ۱٫۳٫۳ بازی Returnal در دسترس دارندگان بازی قرار گرفت که مشکلات گزارش شده متعددی را برطرف می‌کند.

استودیوی هاوسمارک (Housemarque) در بیانیه‌ای ضمیمه شده به خبر انتشار این پچ گفت:

از تمامی کسانی که در حال تجربه بازی Returnal هستند تشکر می‌کنیم! این یک ماجراجویی کامل و ویژه برای هاوسمارک به حساب می‌آید و دیدن بازخوردها برای ما بسیار فوق‌العاده بود. با این وجود، به مانند همیشه ما وظیفه داریم ;i مشکلات باگ‌های گزارش شده را برطرف کنیم. در ادامه فهرست مشکلات برطرف شده به لطف پچ ۱٫۳٫۳ را مشاهده می‌کنید. تیم ما با سرعت ویژه‌ای توانست این مشکلات را حل کند تا بازی‌بازان تجربه‌ای بهتر داشته باشند. ما انتظار داریم به زودی تجربه شما از بازی روان‌تر و بهتر هم بشود.

مشکلات برطرف شده با پچ ۱٫۳٫۳:

  • برطرف شدن مشکل باز نشدن برخی تروفی‌ها در شرایط خاص گیم‌پلی. نکته: برای باز کردن برخی تروفی‌هایی که از دست داده‌اید، باید یک دور دیگر آن‌ها را انجام دهید.
  • حل شدن چندین مشکل مربوط به بسته شدن برنامه و هنگ کردن آن.
  • حل مشکلی پیرامون لباس نسخه پیش‌خرید شده که باعث می‌شد برخی درها باز نشوند.
  • حل مشکل عملکرد اشتباه سیستم بهبود سلامتی زمان استراحت کردن در هلیوس (Helios)
  • تنظیم دوباره و ایجاد تغییرات در زمینه افزایش تعداد جسد‌ها در مناطق (بیوم‌های) مختلف.
  • حل مشکلات پیرامون کنترلر
  • حل مشکلات متعدد دیگر و بهبود تجربه از بازی

بازی Returnal در حال حاضر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

به‌روزرسانی:

ظاهراََ پچ منتشر شده مشکلاتی را به همراه داشته است و به همین دلیل استودیوی هاوسمارک تنها چند دقیقه پس از انتشار، پچ را برداشته‌اند. طبق اعلام رسمی پچ جایگزین تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد. همچنین متاسفانه کسانی که این پچ را دانلود کرده‌اند و با خطای CE-100028-1 مواجه شده‌اند، باید بازی را حذف و آن را دوباره نصب کنند.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد
پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MrHill93 گفت:

    اینم از اپدیت ک ب خاطر یکی دوتا باگ
    چند نفری پیرهن دریدن و سایبرباگ و باگ هاشو با این بازی مقایسه میکردن
    طی سه چهار روز بعد از مشکلاتش سریع اپدیت دادن هاوس مارک امتحان شو با موفقیت پس داد
    حالا نوبت سونیه برا خریدشون دست ب کار شه 😎 😎

    • Witcher گفت:

      خوشحالم که امثال تو سایبر رو پلی نمیدن :blush: برو همون توت فرنگی ماجراجو رو بازی کن :silly:
      ازون خسته شدی مارمولک ماجراجو هم هست اینا انحصاریاتونن هه

      • جالبه
        پر افتخارترین بازی تاریخ رو نمیبینی ولی چارتا از درپیت ترین انحصاری هارو مثال میزنی
        البته از یه ذغال فن فشاری انتظار دیگه ای هم نمیره
        حالا برو سایبر باگ که ته محتوایی که ارائه میده محتوای جنسیه و از همین قضیه کلی تبلیغ کرده و پیش فروش کرده،پلی بده و به خودت القا کن بازی شاهکاره :yes: :rotfl:

        • مهدی گفت:

          این سونی فنان ( متعصب که اصلا کنسول ندارن ) اینقدر افتخار افتخار میکنن که آدم از لست و کلن سونی متنفر میشه. آقا فهمیدیم ۱۰۰۰ تا جایزه گرفته .
          مثل پدر مادری که موفقیت بچه فامیل رو میزنه تو سر بچه خودش و باعث نفرت اون دو بچه از هم میشه . ( خودم با پسر عمم سر همین دعوا کردیم در حال داداشی از زبون هیچکدوممون نمی افتاد )
          از این کارا نکنید .

          • saman گفت:

            سونی فن خوب هم داریم.
            همونطور که مایکرو فن خوب داریم.
            پس نباید چند نفر بی منطق بودن دیگه همه رو جمع ببندیم.

          • amazon گفت:

            دوست من تنفر شما دلیلش تعصب بیخود خودتونه. اینکه دیگران تعریف میکنن برعکس باعث میشه با خودت بگی حتما یه چیزی هست که اینقدر طرفدار داره. مثل خود من که تعصبی رو ماکروسافت نداشتم و به سمت سونی کشیده شدم. برعکسشم میشه زمانی که رو ماکروسافت تعصب داشته باشی و موفقیتای سونی رو ببینی و تنفر پیدا کنی ازش. این تنفر فقط به ضرر خودته دوست من چون باعث میشه بازی های شاهکار سونی رو از دست بدی. سعی کن از دنیای گیم نهایت لذتو ببری و یه فن بازی کورکورانه از ماکروسافت مانعش نشه :rose: (چون خودم تو این موقعیت قبلا قرار گرفته بودم میگم)

            • مهدی گفت:

              منظور ما رو نگرفتی بعدشم این تعریف نیست وگرنه لست ثابت شده ، این فخر فروشی یک عده بی کنسوله که از شدت افسردگی دارن در مورد چیزی که متعلق به خودشون نیست پز میدن .
              من هم فن سونی بودم قبلا اما از بس این آدم تعصبی مثل همین و اون گیم شو هیت کردن که دیگه دور سونی رو خط کشیدم .
              بعدشم چرا فکر میکنی خودم رو باید از بازیهای خوب دور کنم الان سر گاد ۲۰۱۸ سه روز کنسول اجاره کردم ( رفیقم گیم نت داره ) شد ۱۰۰ هزار تومان گاد رو تموم کردم .
              در آخر هم تو آخر نسل رو نگاه کن اگر فقط اگر ماکرو برنده بشه همه اینا میشن طرفدار ماکرو مثل بچه هایی که تو فوتبال همیشه بعد بازی طرفدار تیم برنده میشن .

            • ShinjiMikami گفت:

              شخصا نه طرف سونیم نه مایکرو. و هم پیسی دارم واسه بازی های مایکرو و مولتی. پی اس هم دارم واسه بازیای سونی. همین اول بگم حرف درنیاری
              توی این سایت صد رحمت به متعصبای ایکس باکس فن که میاد میگه مدیوم شاهکاره ولی یه متعصب سونی فن میاد به دیگری میگه هوی بچه برو با پیسی زغالیت بازی کن و صد تا تهمت دروغ به طرف میزنه و ایراد های الکیم از بازی مولتی و مایکرو میگیره ولی بازی های سونی رو بدون هیچ دلیلی شاهکار میدونه. من به ریترنال چیزی نگفتم ولی طرف اومده حرف میذاره دهنمون.
              قضیه ی متای ویلیج هم حتی توی سایتای دیگه مثل زومجی و ویجیاتو و … همه نظرشون بالای ۹۰ بود ولی بخاطر نقد چرت بعضیا متا نزول کرد.( مخاطب این بند فقط شما نیستی بلکه کلی گفتم)

          • Witcher گفت:

            ول کن این کریگ رو بابا این یه بچست … که کنسول نداره

      • MrHill93 گفت:

        ‌witcher
        همون توت فرنگی و مارمولک ماجرا جو شرف داره ب سایبرباگ و ویچر ۳ ذغال فن

      • MahyarMsm گفت:

        کاربر ویچر و سهیل واقعا خوشحال میشیم اگه این مسخره بازی هارو تمون کنین :smug: بابا بسه دیگه خسته شدیم چند وقته اوضاع سایت خوبه اما باز دارین خرابش میکنین

    • RARE گفت:

      همچنین متاسفانه کسانی که این پچ را دانلود کرده‌اند و با خطای CE-100028-1 مواجه شده‌اند، باید بازی را حذف و آن را دوباره نصب کنند.
      .
      .
      حالا باز بگو سایبرپانک بده

    • blackcity گفت:

      دوست عزیز یه بازی هرچقدر هم باگ داشته باشه تا زمانی که سیوت آسیب نبینه مشکلی نداره بالاخره حل میشه
      ولی وقتی سویت از بین بره خیلی ستمه !
      مخصوصاً اینکه میگه از اول دانلود کنید !!!!

    • NEON گفت:

      جالبیش اینجاست که جناب سهیل به سایبرپانک میگه سایبرباگ در حالی که پروفایلش مال جودی هست ( یکی از دوستان v ) 😐 -______-

  • گیمفایی ها میپرید به جون هم یکی میگفت مثل کاربر rise of percia که من ریترنالو بیشتر از ویلیج دوست دارم چون متنوع است و ده ها ساعت سرگرم کننده هست ۲۰ تا دیس میدادید درحالی که همچین بازی رو به قول کاربری نه سال دیگه شاید بتونید بازی کنید و بهش توهین میکردید و فلان و فسار به حرف یک کاربر بچه پی سی بازی که خودشو معلم اخلاق میدونه همه کاربرا دیگه نظرشون این بود که بازی بالای نود میگیره وقتی هم ریترنال اومد گفتید باگ داره و سیو نداره حالا هم که مشکلاتش در حال حل شدند هستند بازهم چرت میگید و میگید فروش نمیکنه و وقتی هم رفت صدر پر فروش ترین های اروپا و جهان باز هم به سیو و پیشرفت بازی گیر دادید کلا یک وجه رو مردم میبینند سر سایبر هم کلی حرف در آوردید کلا هر وقت توی گیمفا بازی جدید خوبی اومده تا گردن کوبیده شده

    • وا قرار نبوده داشته باشه. اصلا سبکش همینه.

      • سلام
        ۱ – درسته بازی بزرگی و شاهکاری هست ولی باید قبول کنیم نداشت سیو واقعا آزار دهنده است – ادم یا بازی igi 1 می افته درسته لذت بخش بود ولی گاهی وقتا رو مخ ادم می ره
        ۲ – بهترین راه اینه سیو اختیار بزارن اونایی که می گن نیاز به سیو نداره off کنن اونایی که می گن نیاز به سیو داره on والا الان تو سال ۲۰۲۱ هستیم چیز سختی نیست – بعضی ها شاید تو روز ۱ ساعت وقت داشته باشن بازی کنن پس بودن سیو یه چیز معقول هست و کاری به سبک نداره
        ۳ – عزیزان در مورد مشکلات سایبرپانک باید بگم اشتباه سازنده این بود که اسرار داشت بازی با اون حجم و سنگینی رو برای کنسول نسل ۸ بده و بدتر اینکه قبل از بهینه سازی داد بیرون وگرنه به خودی خود سایبرپانک بازی خوبیه – اگر می بنید باگ بازی Returnal زیاد نیست و راحت با پچ حل می شه ۱ – اینکه فقط برای ps5 امده – ۲ با عجله و بدون برنامه منتشرش نکردن – ۳ – جهان و سبک دوبازی هم فرق می کنه پس قیاس اشتباهست

        • amazon گفت:

          دوست عزیز سبک این بازی یعنی نباید سیو داشته باشه. دوستان بعضی ها مثل موبایل گیمر ها رفتار میکنن نزارین سطح کامنتای سایت بیاد پایین. حرفه ای کامنت بزاریم و بحث کنیم. کسی که وقت بازی کردن نداره اصلا سمت این بازی ها نمیره اتوماتیک. گذاشتن سیو رو این بازی مثل این میمونه بگی نینتندو یه ماریو به سبک دارک سولز بسازه!

        • ALFAR3D گفت:

          مشکل بازی سیو نداشتنش نیست مشکلش اینه فاصله چک پوینتاش زیاده تو یه بازی روگ لایت یا لایک معمولا هر یکساعت یا نیم ساعته…این خیلی زیاده که معمولا بالای ۴ ۵ ساعته…که کمتر کسی میتونه بشینه انقدر بازی کنه یه ضرب…
          در مورد سایبر هم خیلی چیزا دخیل بوده واسه پورت نسل ۸ اش یکیش انجین جدیدشون بود یکی هم هولکی بودن سازنده….

      • RARE گفت:

        تو برو بازی کن اگه تونستی بازی رو تموم کنی به راحتی بعد برگرد صحبت کنیم

      • Farshidmc گفت:

        والا من رو سگا هم یک کد مرحله میدادن
        من نمیتونم ۱۵ ساعت بدون توقف بازی کنم
        سیو خودکار هر یک ساعت داشت خوب بود

        • بازی در هر دور ۱۵ ساعت نیست. به شکلی طراحی شده که با هر بار بازی کردن علاوه بر این که با دشمنان آشنا میشین، یک سری از بهبود اسلحه ها و … به صورت همیشگی باز میشه.
          موضوع دوم اینه که بعد از کشتن هر باس، بازی بهتون اجازه میده دور بعد از بازی کردن اون باس رو skip کنید و نیاز نیست هر بار مبارزه کنید.
          موضوع سوم اینه که در هر منطقه و بعد از کشتن برخی باس ها یک سری قابلیت ها مثل شنا برای گیمر باز میشه که دور بعد از بازی کردن می تونید منطقه قبل رو با اون قابلیت skip کنید و مستقیماََ به منطقه دوم و سوم وارد شین.
          بازی ۲۰ -۴۰ ساعت بسته به مهارت بازی‌باز گیمپلی داره، اما به شکلی طراحی شده که با رد کردن منطقه اول یک سری قابلیت ها، آپگریدها و ابزار بدست میارین که میشه مناطق قبل از لحظه بدست آوردن اون ابزار مشخص رو رد کرد و همینطور باس ها هم که با یک بار کشتن قابل skip کردن میشن. به طور کلی به جایی میرسه که بین ۲ – ۶ ساعت می تونین کل مناطق رو به پایان برسونین. روگ لایک سبک خاصیه که خیلی ها اشنایی ندارن، اما طراحی خاصی داره که باعث میشه آنقدرها هم unfair نباشه.

          • Farshidmc گفت:

            ممنون بابته توضیحیات که دادین
            الان متوجه شدم که ایرادی نداره
            و خیلی جذابه

          • G.LN گفت:

            دمت گرم خیلی خوب توضیح دادید.
            مثلا وقتی اون شمشیر رو بدست میاری دیگه لزومی نداره همونو بری و اتفاقا خیلی راحت میرسی به فریک بعد اینکه کاراکترتون مرد
            یا مثلا یه سری آیتمهای دائمی رو داری
            یا میتونی مثلا یه منطقه ی فرعی داره با مصرف آیتمتون که اتفاقا بدست آوردنش دائمیه به جای استارت مجدد از تصادف سفینه بعد از هر بار کشتن از اونجا بازی رو باز ادامه بدید.
            گاها خیلی سریع بعد هر بار کشتن میرسی به باس فایت اصلی.

    • MrHill93 گفت:

      روگ لایک سیو براش معنی نداره 😐

  • سلام ب تو هیتر عزیز
    یه پیام دارم واست :‌‌/

  • RARE گفت:

    همچنین متاسفانه کسانی که این پچ را دانلود کرده‌اند و با خطای CE-100028-1 مواجه شده‌اند، باید بازی را حذف و آن را دوباره نصب کنند. 😐 😐 😐

  • blackcity گفت:

    بله بعد از بازی کردن حدودا ۱۰ ساعت و رسیدن به منطقه ۳ این پچ باعث شد کلاً سیوم ازبین بره !!

  • حمید گفت:

    کنسول پلی استیشن ۵ دیسک خور شده ۱۹ملیون یعنی با قیمت دلار ۲۰ تومن امروز میشه ۱۰ملیون قیمت نمایندگی سونی

پچ 1.3.3 بازی Returnal منتشر شد