اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد

گزارش: اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin’s Creed توسط منبع داخلی مشهور فاش شد

محمد حسین کریمی
۱۴:۵۳ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد

منبع داخلی مشهور شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft)، جاناتان (j0nathan)، اخیراََ در مورد آینده سری Assassin’s Creed اطلاعاتی را منتشر کرده است که مطمئناََ قابل توجه طرفداران این سری خواهد بود.

او قبلاََ نیز در مورد پروژه‌های مختلف در دست ساخت از سری Assassin’s Creed صحبت کرده بود، اما حالا جزئیات بیشتری را فاش کرده است:

  • تا چند ماه پیش پروژه‌ای با نام Richard The Lionheart در یوبی‌سافت مراحل ساخت را طی می‌کرد. به طور دقیق استودیوی سازنده مشخص نیست، اما به احتمال زیاد این وظیفه به یوبی‌سافت سوفیا (Ubisoft Sofia) محول شده بود.
  • پروژه دیگری با نام Meteor در یوبی‌سافت توسعه می‌یابد که احتمالاََ محتوای اضافه سوم Valhalla باشد.
  • هنوز به طور واضح مشخص نیست که آیا پروژه Richard در حالت تعلیق قرار دارد و یا این که یوبی‌سافت آن را به طور کامل ترک کرده است، زیرا مدتی پیش بخش عظیمی از تیم توسعه این پروژه به Meteor منتقل شدند تا بر روی محتوای اضافه سوم Valhalla کار کنند. جزئیات بیشتری در دست نیست.
  • بسته‌الحاقی The Siege of Paris در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، اما تا ژانویه ۲۰۲۲ منتظر Mateor، سومین بسته‌الحاقی Valhalla، نباشید. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت همیشه در برنامه‌های خود از دو بسته‌الحاقی داستانی برای Valhalla نام برده و حتی سومین محتوای اضافه تایید نشده است.
  • پروژه Mateor به دو دلیل وارد فاز توسعه شد: ۱- بازخورد عالی مخاطبین از Valhalla و ادامه هایپ پیرامون اساطیر وایکینگ ۲- شیوع ویروس کرونا بر روی پروژه‌های یوبی‌سافت که شامل Far Cry 6 نیز می‌شود تاثیر شدیدی گذاشته است و به نظر می‌رسد که توسعه محتوای‌اضافه رویه‌ای منطقی‌تر باشد تا این که بازی کاملی را به برنامه‌های خود که همین حالا هم عقب افتاده‌اند اضافه کنند.
  • همان‌طور که انتظار می‌رفت، در سال ۲۰۲۱ هیچ بازی جدیدی از سری Assassin’s Creed عرضه نخواهد شد. بازی جدید از این سری ممکن است تا آخر ۲۰۲۲ عرضه شود، اما این بازه نیز چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
  • پروژه Richard The Lionheart اگر لغو نشده باشد، بازی کاملاََ متفاوتی نسبت به Origins ،Valhalla و Odyssey است. این بازی اثری مانند Uncharted با رویکردی تقریباََ خطی طراحی شده است. به شکلی که هر مرحله از بازی تقریباََ یک دنیای‌باز مجزا را به مخاطب ارائه می‌دهد. یوبی‌سافت قصد دارد با این پروژه از فرمول نقش‌آفرینی فاصله بگیرد.
  • همچنین بخش‌هایی از پروژه Richard the Lionheart در بازه زمانی سومین جنگ‌ صلیبی (بازه ۱۱۸۹ تا ۱۱۹۲) روایت می‌شد. بازی قصد داشت داستان ریچارد را از انگلستان روایت کند، البته بازی‌باز کنترل او را در دست نمی‌گرفت، بلکه در نقش محافظ او قرار می‌گرفت.
  • پروژه Richard the Lionheart قصد داشت دو سناریو مجزا را که در نهایت به یکدیگر می‌رسند دنبال کند: یک سناریو شامل شخصیت مونث و دیگری شامل شخصیتی مذکر می‌شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • موضوع جالب اینه که AC 1 در دوره مشابه (سال ۱۱۹۱ روایت میشه) و بازه ۱۱۸۹ تا ۱۱۹۲ میتونه شامل Altair هم بشه. و داستان میتونه پیرامون این شخصیت هم شکل بگیره. (اگر پروژه ساخته بشه) بعید می دونم چنین بازه‌ای بی دلیل در نظر گرفته شده باشه و از پتانسیل این شخصیت استفاده نشه.

    حتی دو سناریو (با شخصیت های مونث و مذکر) میتونه به آلتایر و ماریا اشاره کنه و شاید باز هم در نقش آلتایر قرار بگیریم. با توجه به تغییر سبک به حالت قبلی این نظریه تقویت هم میشه. امیدوارم پروژه به طور کامل رها نشه.

    • Yusef1367 گفت:

      یه بازی تکراری .یه ایپی کهنه.یه اسم تکرای .خسته نشدن .

      • نه برای چی خسته بشن. سری AC از محدود بازی‌هایی هستش که با این قدمت و نسخه‌های متعدد، تغییرات بنیادین داشته و تیم سازنده ریسک کرده. یوبی‌سافت بازی رو از یک اثر ادونچر خالص، به سمت نقش آفرینی برد و سیستم مبارزه رو کاملاََ مطابق یک بازی نقش آفرینی تغییر داد. این بنیادی‌ترین تغییری هستش که میشه در یک فرنچایز اعمال کرد (تغییر ژانر) و این اتفاق ۲۰۱۷ رخ داد یعنی هنوز ۴ سال نشده. این پروژه هم طبق گزارش ها قرار بود روند جدیدی رو پیش بگیره، از حالت نقش آفرینی وارد حالتی مانند Uncharted بشه با دنیای سندباکس. نه شبیه ac های قدیمی نه شبیه بازی های جدید. من قبول دارم روایت این سری از اون کیفیت گذشته فاصله گرفته ولی گیم‌پلی همواره تغییر کرده و هر چند سال یک بار تحول خوبی وارد سری میشه. اگر هم دنبال این باشیم هر نسخه یک تحول کامل باشه داخل صنعت گیم باید هر ۷ ۸ سال یک بار بازی جدید ببینیم نمیشه که همه استودیوها بازی با کیفیت rdr 2 خلق کنن.

        • البته تغییر بنیادین تا تغییر بنیادین
          یکی مثل گاد و ایول ۴ یک تغییر اساسی سبک خودشون رو میدن و مثل بمب میترکونن و متا و یوزر بالایی میگیرن
          یکی هم مثل اوریجینز میشه که متای متوسط و یوزر اسکور پایینی دریافت میکنه
          سه‌گانه جدید اساسینز نمونه بارز تقلید و کپی درب و داغون به اسم تحوله و تغییر بنیادین هست
          گیمرای جدید نوب هم همش دوست دارن یه محیط بزرگ باشه، توش راه برن کوئست تموم کنن و همه بازی های دنیا الدر و فالوت و ویچر باشن :rotfl:

          • همه قابلیت و منابع ساخت بازی های شاهکاری مثل بازی هایی که گفتین رو ندارن و بازی های سری AC اصلا درب و داغون نیستن. اتفاقا بازی های خیلی خوبی هستن که از نکات مثبت شاهکارهای ژانر نقش آفرینی تجربه‌ای لذت بخش ارائه دادن. برای علاقه‌مندان به متا: متای ۸۱ و ۸۴ برای اوریجینز با یوزر اسکور خوب ۷٫۴ و فروش فوق‌العاده بیانگر همین موضوع هستش. odyssey هم نه تنها متای ۸۴ کسب کرد بلکه کاندید بازی سال هم بود. شما سخت در اشتباهی که فکر می کنی بازی ها همگی باید در سطح شاهکار قرار بگیرن یا انقلابی باشن. اگر همه انقلابی باشن، این واژه تاثیر و معنای خودش رو کاملاََ از دست میده. داخل دایره لغات خیلی ها واژه خوب تعریف نشده و صفر و صدی فکر می کنن، یا بازی شاهکاره یا درب و داغون. نحوه تفکراتتون رو تغییر بدین.

            • عزیز من کسی انتظار شاهکار نداره بلکه انتظار پیشرفت و بهبود داره
              هر فرانچایزی از یه هسته اصلی استفاده میکنه و نسخه به نسخه ارتقاش میده
              سری اساسینز از زمان سیندیکیت هویت خودش رو گم کرده
              مثلا قلاب بتمن رو به اسم پیشرفت تو این نسخه آورده بودن
              بعد هم تو همین اوریجینز کلا سبک سری رو تغییر دادن و تبدیل به یک کپی ضعیف از ویچر کرده بودن
              مثال بارز خواست ابروش رو درست کنه زد چشمش رو کور کرد هست

              • من صحبت ساختاری کردم، بازی گیم‌پلی Solid و قابل قبولی داره لذت بخش هم هستش. از دست دادن هویت بازی به داستان بر می گرده و نویسندگی که داخل کامنت گفتم از اوج فاصله زیادی گرفته اما از نظر این که گفتین تکراری و درب و داغون زیاده رویه من فکر نمی کنم درب و داغون باشه. در مورد متای متوسط و یوزر اسکور هم چجوری متای ۸۴ متوسط هستش؟ متوسط یعنی ۶ یا ۷٫ ۸۴ یعنی بازی عالی Ghost of Tsushima هم متای ۸۳ داشت. خیلی بازی ها در این رنج کیفیت مطلوبی دارن.

                تغییرات گیمپلی و رفتن به سمت نقش آفرینی یک روند حتمی بود، سری AC با گیمپلی قدیمی امروزه دیگه کشش نداره و مخاطبین به طور کلی چنین چیزی رو نمی خوان. شاید طرفداران قدیمی یوبی سافت به دلیل خاطرات قدیمی خواستار چنین چیزی باشن اما یوبی سافت برای همه بازی میسازه و حقیقتاََ با کیفیت بدی هم این کار رو نمی کنه (اگرچه باگ ها اذیت می کنند اوایل عرضه). مطمئنم حتی کسانی که خواهان یک گیمپلی مشابه قدیم هستند الان اگر بازی جدید با همون رویه عرضه بشه خیلی زود متوجه ساختار دِمُده خواهند شد.

                من شخصاََ از گیم‌پلی بازی های جدید بیشتر لذت می‌برم تا گیمپلی خطی قدیم اگرچه تضعیف داستان به وضوح قابل دیدنه.

                • یوبیسافت دنبال ساخت کژوال پسند ترین بازی ها هست برای همین هم سراغ اسپلینترسل نمیره
                  بالاتر هم گفتم گیمرای جدید دوست دارن یک مپ بزرگ و کاملا خالی مثل صحرای اوریجینز جلوشون باشه که توش راه برن آدم بکشن و کوئست انجام بدن
                  تازه یک انتخاب دیالوگ آبکی و نمایشی هم براشون میگذاره :rotfl:
                  گیمپلی سری هم یک کپی ضعیف از سولزبورن و ویچر هست که برخلاف همون ها ضربات هیچ حسی نداره
                  انگار داری به یک گونی پر از شن ضربه میزنی

                • اول اینکه سری های اولیه کژوال بود نه دو نسخه ی آخر!
                  با اون مبارزات به شدت ساده و ماموریت های مشخص و بقیه ی چیز ها که خوب میدونید
                  مپ خالی و بیابون برهوت هم کل نسخه های سری دارتش
                  از نسخه ی یک که واقعا بیابون برهوت بود تا یونیتی و سیندیکیت
                  نسخه ی آخر از این لحاظ واقعا بهتر بود
                  از لحاظ گیم پلی هم الهام گرفتن هیچ مشکلی نداره و کپی ضعیفی هم اصلا نیست چون اگه ضعیف بود
                  با اون داستان آشغال اودیسه ۸۴ نمیگرفت

            • 🤘Mohsenj74 گفت:

              والا کریمی جان هم اودیسه و هم والهالا به نظرم شاهکار بودن یعنی هر بازی بتونه مخاطب رو ۱۰۰ ساعت به بالا کاملا سرگرم کنه اونم در یک عنوان داستانی به نظرم واقعا هنر و شاهکار هست مگه چند تا استودیو توانایی همچین کاری رو دارن ، واقعا درست میگید قرار نیست همه بازی ها انقلابی باشن و اصلا همچین چیزی محال هست اصلا مگه تو تاریخ ویدیو گیم کلا چند تا بازی انقلابی داریم :-))
              .
              .
              والهالا رو دیگه اخرشام ۱۱۷ ساعت تا حالا پاش بودن و لولم به ۴۰۰ رسیده و هنوز کلی محتوا هست تو بازی ، تمومش کنم تو یه کامنت مفصل دلیلش رو میگم که چرا والهالا شاهکاره البته برای عاشقان ویدیو گیم چون اگر کسی عاشق ویدیو گیم نباشه خیلی چیزا رو در گیم درک نمیکنه

          • نه تنها شخصا با نظرتون موافق نیستم بلکه کاملاً هم مخالفم
            اگر بنا باشه همه ی بازیا بشن گاد و ایول ۴ دیگه نمیشه اسم این بازیا رو شاخص و شاهکار نامید
            ثانیاً گاد و ایول ۴ و حتی الد و فالوت ۲ سال یک بار ساخته میشن یا ۷ ۸ ۱۰ سال؟
            ثالثاً آمار فروش، استقبال گیمرا و… گویای همه چیز هست، جالب اینه که ۳ نسخه آخر این فرنچایز که کلا از اسسینز فاصله گرفت و رفت تو Hidden Ones به واقع حاصل بهترین تصمیم ممکنی بود که میشد در رابطه با اسسینزها گرفت
            کدوم مجموعه رو میتونین مثال بزنین که ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون نسخه فروش داشتن و هر نسخه جدیدش بیشتر از قبلی گیمرا رو سر ذوق میاره؟
            کدوم فرنچایزی با فاصله ۲ سال تولید میشه؟ کدوم فرنچایزی که با فاصله ۲ سال تولید میشه براش ۲ تا دی ال سی بزرگ هم میاد و کدوم فرنچایزی بیش از ۲۰ قسمت براش اومده و همچنان هم تونسته نظر مثبت و جلب کنه؟
            یه جو ایجاد شده به نام نفرت از استودیوهای خاص، مهم نیست طرف چی میسازه مهم اسم استودیوشه متاسفانه
            من نمیفهمم بازی با متای ۸۱ و ۸۴ چطوری متوسط قلمداد میشه از نظر شما
            و در نهایت شما یه استودیو مثال بزنین که بیش از ۵۰ فرنچایز و با بیش از ۱۰۰ شخصیت آیکانیک ساخته باشه در تاریخ که یکی از یکی خاطره انگیزتر و موفق تر بودن
            مسلمه اگر قرار بود یوبیسافت به جای ساختن هر بازی در هر ژانر مثل Crew تو ریسینگ، Splinter تو مخفی کاری، پرینس تو هک اند اسلش، اسسینز تو اکشن ادونچر و آر پی جی، استیپ تو ورزش های زمستانی، بایک رایدرز، فار کرای، گوست ریکان، فور آنر، ایمورتالز، واچ داگز، بیاند گود اند ایول و و و و و و وقتشو بزاره و ۱۰ سال یک بازی بده اون موقع میگفتین این استودیو با این همه شعبه و کارمند ۱۰ سال وقتشو گذاشته و فقط یک بازی داده ولو شاهکار

            • جناب هر سال داره یک کالاف جدید اکتیویژن میده که فروشش هم خیلی از اساسین پرفروش تر هست
              با طرز تفکری هم که شما داری از اونجایی که فروشش بیشتر هست پس باید بهتر هم باشه
              که خیلی از لحاظ کیفیت کلی بالاتر از اساسین هست
              من کمپین ۳ ساعته نسبتا غنی رو به یک کوئست فیلر ۱۰۰ ساعته ترجیح میدم
              یوبیسافت هم از زمان ادوارد تا الآن شخصیت درست و حسابی ای تو این سری خلق نکرده
              بزرگترین سوتی ای که یوبیسافت داد هم برای همین هیدن وانز بود
              جالبه که اوایل اوریجینز بایک بدون قطع کردن انگشتش هیدن بلید میبنده و اتفاقی انگشتش قطع میشه
              در حالی تو نسخه دوم داوینچی اولین کسی بود که سیستم هیدن بلید بدون قطع شدن انگشت رو ساخت و داوینچی هزاران سال بعد از وقایع اورجینز بدنیا میاد :rotfl:

              • M2Cian گفت:

                من یادمه اون صحنه رو،
                اینطوری که فهمیدم برای استفاده از هیدن بلید (حالا جدید باشه یا قدیمی) نیاز نیست انگشت کوچیکه رو قطع کنی ولی اساسین های قبل داوینچی وقتی ازش استفاده میکردن بالاخره انگشتشون قطع میشد هر چقدر هم مراقب بودن چون انگشت کوچیکه تو مسیر باز شدن هیدن بلید قرار داره
                این فقط برداشت منه و لزومی نداره درست باشه…
                وگرنه بازی هزاران بار بازبینی میشه و کلی آدم پشتشه و عده زیادی هم بازی رو تست میکنن و امکان نداره که یه سوتی انقد مزخرف رخ بده و تازه بعد از انتشار بازی بهش پی ببرن.

              • کلا نمیخوام بحث راه بندازم ولی بزارید برای این هیدن بلید شفاف سازی کنم .
                دوست عزیز من که میدونم شما اوریجینز رو تاحالا بازی نکردید و این حرفت از کدوم یوتیوبر میاد .

                اسپویل از اوریجینز و بسته الحاقی اودیسی
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                اول از همه بگم که این مطلبی که میخوام بگم بر طبق گفته های واضح بازی نیست ولی دیگه واقعا هم نمیشه ندید گرفتشون .
                اولین خنجر رو داریوش ایرانی ساخت و اون رو به پشت دستش وصل میکرد . این خنجر رو آیا به بایک میده و بایک اونو به داخل دستش وصل میکنه .خب این کار ریسک داره چون وقتی دست مشت باشه نمیشه خنجر رو آزاد کرد. طی یکی از ترور ها بایک مجبور میشه وقتی دستش به صورت مشته خنجر رو آزاد میکنه و انگشتش قطع میشه . جلو تر این قضیه به نماد هیدن وانز تبدیل میشه و اعضا هم بعد از ورود انگشتشون رو قطع میکنن . خب قطع انگشت کار رو خیلی راحت تر میکنه برای کار با هیدن بلید . به پوستر های بازی ac1 هم نگاه کنی الطایر زمانی که دستش مشت شده با هیدن بلید کار میکنه . این ضعف تو نسخه دوم توسط داوینچی جبران شد .
                بازم میگم این ها فرضیه های من هستن و بازی اینا رو به شکل واضح توضیح نمیده .
                ولی آخه شما واقعا عقلتون قبول میکنه که سازنده ها که این همه راجع به پیشینه های تاریخی منطقه بازی و خود لور این سری تحقیق کردن این موضوع مهم رو فراموش کنن 😐

              • Bh گفت:

                “یوبیسافت هم از زمان ادوارد تا الآن شخصیت درست و حسابی ای تو این سری خلق نکرده”.

                آرنو، بایِک، شی و…
                اگر اینا از نظرت شخصیت درست حسابی نیستن واقعا دیگه نمیدونم کی میتونه باشه!

              • ALFAR3D گفت:

                یوبیسافت از زمان ادوارد شخصیت درست حسابی نداده؟بشین اساسینز روگ بازی کن تا متوجه بشی یا یونیتی و سندیکت تا قشنگ دستت بیاد ….

              • انگشتشون رو برای این قطع میکردن که وسط ماموریت ها خود به خود قطع نشه
                همون اتفاقی که برای لایک رخ داد⁦:-|⁩

                • Winter1868 گفت:

                  نه برای خود به خود قطع شدن نبود، برای نشون دادن این بود که خودشون رو برای انجمن وقف کردن، یه فداکاری بود، بعد از اتزیو قسمت ایتالیایی انجمن لازم نداشت این فداکاری رو ولی بقیه قسمت ها انجام میشد تا وقتی که به دنیای جدید یا آمریکا رسیدن، تا اون موقع خیلی از قسمت ها این رسم رو کنار گذاشتن.

              • Price گفت:

                سونی فن Ellie راست میگی هر چی باشه که داستان و گیم پلی اساسین به پای فورتنایت نمیرسه که.حالا برو فورتنایتت رو بازی کن :laugh: :laugh: :laugh:

    • Mhdi442 گفت:

      خدا کنه همین باشه الطائر فوق‌ العاده است :inlove:
      واقعا پتانسیل این رو داره که بیشتر از یه نسخه شخصیت اصلی باشه

      • P224 گفت:

        الطائر تو چندتا بازی دیگه هم هست که خودمم زیاد نمیشناسمشون یه حالتی مثل برای پی اس پی اینا داشتن یادمه که توشون نشون میده الطائر با ماریا میرن سمت قرهقورم تا چنگیز رو ترور کنن تا جایی که شنیدم

    • اینم خیلی جالبه 😎 .با تشکر از اقای کریمی عزیز

    • ALFAR3D گفت:

      اره اگر در نقش ماریا باشه که خیلی خوبه و همینطور الطائر رو دوباره ببینیم…به شخصه این شخصیت هنوز جای کار داره و خیلی اندر ریته تو سری….

  • Paprika گفت:

    هرچه از یوبی سافت رسد نیکوست :inlove:
    البته ما که خیلی وقته دیگه نمیتونیم بازیاشو تجربه بکنیم 😥

  • با این وضع یوبی سافت هیچ امیدی ندارم بهش
    ولی عوضش واسه ی فارکرای ۶ خیلی هایپم

  • Man1380 گفت:

    خدا کنه لغو نشده باشه
    خطی بودن و دوری از نقش آفرینی به علاوه استفاده درست از پتانسیل ها میتونه یک اساسین واقعی خلق کنه

  • ‌Aladar گفت:

    بنظرم اساسین بعدی تو چین جریان داره.

  • اسم این سری رو باید به شبیه ساز جمع کردن کالکتیبل تغییر بدن

  • خیلی دوست دارم اساسین بعدی داستان شخصیت شی کورماک را ادامه بدن چون تو روگ شخصیت جالبی داشت 😎 .

  • تنها کارکتر اساسین که حقش خوردن الطائر حیف این شخصیت :-((

  • «یوبی‌سافت قصد دارد با این پروژه از فرمول نقش‌آفرینی فاصله بگیرد»
    خب خداروشکر
    ی خبر درست و حسابی

  • واقعا اگه یوبی سافت نبود
    نصف خاطرات ما از گیم خالی بود :inlove:

  • مثل همیشه هیترای نسل هشتی یوبی ریختن پست دارن ترول میکنن :rotfl:

  • javad گفت:

    بجای فارکرای و اساسین بره یه پرنسی یه اسپلینتر بسازه

  • دو نسخه ی آخر به شدت bloated و تکراری بودن از لحاظ محتوا. یکی نیست به اینا بگه طولانی تر به معنای بهتر بودن نیست. اسم نقش آفرینی روشه ولی درحد یه action rpg هم نیست. 😐

    امیدوارم اون پروژه ی فرعی کوتاه تر ساخته بشه. :yes: بنظر جالب میاد مخصوصا بخاطر اینکه دوتا کرکتر جدا از هم ولی مرتبط داره

  • evgeny grinko گفت:

    شایدم یه پروژه جدید باشه مدت پادشاهی ریچارد اول از سال ۱۱۸۹ تا ۱۱۹۹ حکومت کرد که سال اخر هم مرد ولی تو اون دوره یه شخصیت هم بود که ارتباط نزدیکی با ریچارد داشت رابین هود
    ترجیح میدم اگه قراره بازی مثل uncharted باشه شخصیتش رابین هود باشه

  • Black Knight گفت:

    یعنی میشه توش الطائر و ماریا باشن :inlove:
    اگه باشن که عالیه خیلی خوبه سبکش هم میخوان تغییر بدن و بکنن Action Adventure چون واقعا ژانر اصلی Assassin’s Creed همون Action Adventure بود دلم لک زده برای یه بازی شاهکار مثل Assassin’s Creed II یا Assassin’s Creed Unity
    امیدوارم این قابلیت انتخاب مرد و زن رو هم از بازی وردارن واقعا چیز رو مخیه

  • mehdi_1981 گفت:

    به نظرم ریمیک نسخه اول هست. یه اساسین کرید واقعی با یه اساسین واقعی الطایر ابن لااحد

  • 30nabhl گفت:

    خیلی دلم میخواد یوبیسافت یه بازی شبیه آنچارتد و توم ریدر بده :inlove:
    میدونم پتانسیلشو داره
    سازنده پرنس و اساسین و اسپلینترسل حتما میتونه یه همچین چیزی بسازه

اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد
اطلاعاتی از پروژه‌های آینده Assassin's Creed فاش شد