بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا

بترس، بجنگ، زنده بمان! بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها – بخش پایانی

سعید آقابابایی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 17:00
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا

عرض سلام دارم خدمت تمامی کاربران فهیم و دوست‌داشتنی وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت بوده و در کنار فعالیت‌های روزمره، مشغول لذت بردن از بازی‌های محبوب و موردعلاقه‌ی خود نیز باشید. در ادامه‌ی روند انتشار ویدئوهای مختلف برای کاربران عزیز گیمفا، امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی جذاب در خدمت شما باشیم و امیدواریم که بتوانیم روند خوبی را در انتشار ویدئوها داشته باشیم. امروز نوبت به یک ویدئو از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفا می‌رسد که یک ویدئوی خاص است. در این ویدئو که قسمت پایانی از یک ویدئوی دو قسمتی محسوب می‌شود، به سراغ برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها رفته‌ایم و قصد داریم تا ۱۰ بازی برتر این ژانر را با شما مرور کنیم. در ابتدای این مطلب باید خدمت شما عزیزان ذکر کنم که مثل هر مقاله و ویدئوی ۱۰ برتر دیگری در دنیا، در انتخاب این عناوین، مواردی مثل سلیقه‌ی شخصی و نظرات و بازخوردهای جهانی و ویدئوهای مختلفی که در مورد این موضوع منتشر شده‌اند، دخیل بوده‌اند.

برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها

قطعا با توجه به این که تعداد عناوین شاهکار وحشت بقا بسیار زیاد هستند، ممکن است که نظرات بسیار متفاوتی در مورد این رتبه‌بندی و بازی‌های آن وجود داشته باشد و در واقع هر کسی بسته به علاقه و سلیقه و عنوانی که بازی کرده است لیست خود را داشته باشد، در حالی که شاید نفری دیگر لیست کاملا متفاوتی داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که چیزی در این ویدئو به صورت قطعی اعلام نشده است و مانند تمامی ویدئوهای ۱۰ برتر در دنیا، صدها نظر مختلف ممکن است در مورد آن وجود داشته باشد و در چنین ویدئوهایی نه کسی قطعا درست می‌گوید و نه کسی قطعا غلط. زیرا که در این‌جا سلایق شخصی و تجربه‌هایی که بازی‌باز داشته است دخیل هستند. بسیار خوشحال خواهیم شد که از نظرات شما نیز در مورد برترین بازی‌های وحشت بقای تاریخ آگاه شویم و سلایق کاربران عزیز گیمفا را نیز بدانیم و با هم مقایسه کنیم. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو، شاهد پیشرفت آن‌ها خواهید بود. شما را دعوت می‌کنم به مشاهده و دانلود ویدئوی قسمت اول “بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها.”

 دانلود با کیفیت  HD

 دانلود با کیفیت Full HD


تماشا در یوتیوب

Alirezaامین

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مهدی گفت:

    لیست کاملا عالی بود ممنون اقای سعید آقابابایی

  • farshadx گفت:

    یکی از بزرگترین کارگردانهای صنعت بازی
    همین اقای شینجی میکامی هست که به دور از هر نوع تبلیغ و حاشیه و با بودجه کم بازیهای عالی میسازه
    شینجی میکامی و تاد هاوارد در حال حاضر برای ماکرو بازی میسازن توقع دارم ماکرو به این ۲ تا الماس صنعت بازیهای ویدیویی بیشترین بها رو بده

  • مهدی گفت:

    بایوشاک ۱ رو هم میشه حساب کرد ؟؟
    چون هر وقت با شخصیت راه میرفتم حتی بدون جامپ اسکر هم مو های تنم سیخ میشد :rotfl: :rotfl:

  • ShinjiMikami گفت:

    لیست ترتیب بسیار خوبی داشت.
    کپکام بهترین بازی وحشت و بقا رو ساخته و هیچ شرکت دیگه ای در سبک وحشت و بقا و هک اند اسلش رقیب کپکام نبوده و نخواهد شد.
    اگه دقت کنید پنج تای اول همشون سوم شخص بودن و هیچ بازی در سبک وحشت و بقا و با دوربین اول شخصی وجود نداره که متای بالایی داشته باشه و موفق باشه، کپکام قراره دو روز دیگه بهترین عنوان وحشت و بقا با دوربین اول شخص رو عرضه کنه و اولین بار شاهد یه بازی شاهکار اول شخص در سبک وحشت و بقا با متای بالای ۹۰ باشیم.
    سایلنت هیل هم که بهترین بازی در حیطه روانشناسی و وحشت بقاس و همه میشناسنش و جز اولین سبک هاس.( منظور از روانشناسی اینه که سایلنت هیل با روح و روان سر و کار داره نه با ویروس) دد اسپیس هم بهترین بازی در سبک وحشت و بقا با محیطی فضایی و موجودات فضاییه که در سبک خودش بهترینه و رتبه اول رو داره. ما بقی بازی ها مثل لست و ایول ویثن و … از این سه بازی ذکر شده الهام گرفتن.
    هایپ برای ایول ویلیج صد برابر بیشتر شده و بشدت منتظرشم.

    • سلام دوست عزیز .ببینید این که میگید هیج بازی در سبک هک اند اسبش و ترس و بقا نمیتونه رقیب بازیای کپکام بشه با تمام احترام حرفتون اشتباه است همه بازی ها عالی و شاهکار هستن . من خودم هم میدونم که رزیدنت اویل ویلیج شاهکار میشه ولی شما دارید میگید هیج بازی بهتر از رزیدنت اویل ویلیج نمیاد .با حرفتون مخالفم اینهمه بازی شاهکار هک اند اسلش هم در کنار بازیای کپکام هم هستند . با تشکر و ارزوی موفقیت برای شما

      • ShinjiMikami گفت:

        شما از یطرف از ایول ویلیج حرف میزنید از یطرف از هک اند اسلش و قاطی کردید دوتاشونو.
        من منظورم فقط ایول ویلیج نبود، بلکه من کل سری رزیدنت ایول رو گفتم. اینو همه میدونن بهترین بازی ترس و بقا تا به الان ایول ۴ و ایول ۲ ریمیک هستن که این بازیا مال کپکامه پس بهترین بازی در سبک ترس و بقا مال کپکامه. و به زودی ایول ویلیج هم در کنار ایول ۴ و ایول ۲ ریمیک اضافه خواهد شد و بهترین بازی ترس و بقا با دوربین اول شخص خواهد شد. اگر بازی دیگه ای به سبک ترس و بقا میشناسید که دوربین اول شخص داشته باشه بفرما بگو تا تجربه کنم.
        DMC هم که پدر و آغاز کننده ی سبک هک اند اسلشه و بهترین عنوان در این سبکه و فقط گاد میتونه با dmc رقابت داشته باشه که البته گاد از قسمت چهار دیگه کم کم سبکش عوض شده. DMC با قسمت ۶ میترکونه من مطمئنم چون کپکام میدونه که باید چیکار کنه و قراره به دوران اوج خودش برگرده.
        در آخر حتما بهترین بازی در سبک ترس و بقا با دوربین اول شخص رو بهم معرفی کن تا ببینم کدوم بازی با دوربین اول شخص از ایول ۷ بهتره چه برسه به ایول ویلیج.

    • داش اینقد که شما سر اویل۸ مطمعنی خود کپکام مطمعن نیس شاهکار میشه 😐 البته خودم دوس دارم بازی خوبی شه ولی با این قاطعیت حرف میزنی اگه بازی خوبی نشه میخوره تو ذوقت.

      • ShinjiMikami گفت:

        خود کپکام مطمئنه برادر چون گفته ایول ویلیج قراره بهترین بازی در سبک وحشت و بقا در تاریخ بشه. برو حتما یه سر بزن
        ایول ویلیج باید متاش ۹۰ به بالا باش وگرنه ظلمه البته اگه باگ داشته باشه و بهینه نباشه بایدم متاش تا ۸۵ افت کنه ولی باگ و بهینه سازی بد از کپکام بعیده.
        شما هم اگه بازی در سبک وحشت و بقا با دوربین اول شخص میشناسی که متاش بالا باشه و بازی موفقی باشه حداقل از همین ایول ۷ بهتر باشه رو بگو تا ما هم بدونیم.

    • G_man گفت:

      (هیچ شرکت دیگه ای در سبک هک اند اسلش رقیب کپکام نبوده و نخواهد شد.)
      سه گانه گاد اف وار سلطان بی چون و چرای سبک هک اند اسلشه
      هر وقت نسخه ای از دویل می کرای(بجز نسخه اول) تونست متای بالای ۹۰ بگیره اونوقت شاید بتونه این جایگاهو به دست بیاره :loser:

      • ShinjiMikami گفت:

        گاد از نظر متا صد البته بهتره و بازی موفقیه.
        ولی باید اینو بدونی DMC آغاز کننده ی سبک هک ان اسلشه و حرکات مبارزش و سلاح هاش خیلی متنوع و پیچیده تر از گاده. Dmc از نظر هک اند اسلش بودن برتر از گاده. گاد هم یجور کسلوایا الهام گرفته.
        قسمت های DMC متای خیلی خوبیم گرفتن و ۹۴و۸۷و۸۹ نمره های کمی نیستن. صبر کن تا GOW 5 با DMC 6 بیاد. 😉 کپکام با dmc 6 یه جوابی بهت بده که کیف کنی.

        • G_man گفت:

          اتفاقا از لحاظ هک اند اسلش بودن هم گاد بهتره
          اولین بودن به معنی بهترین بودن نیست.گاد از یه بازی واحد الهام نگرفت بلکه المان های دویل می کرای۱ و کسلونیا و.. رو ترکیب کرد و ارتقا داد و بهترین سری هک اند اسلش تاریخو داد
          اون متاهای که گفتی کم نیستن ولی دربرابر ۹۴و۹۳و۹۲و۹۴ مثل شوخی میمونن 😛 (متای دویل۵هم۸۷ئه.باید تعداد نقد بیش تر رو حساب کنی)
          فعلا که dmcزیر گاد بوده و در آینده هم خواهد بود :snicker:
          گاد۶ اونجور هک اند اسلش نیست
          من منظورم سه گانه گاده

  • خوب بود
    ولی اولا موسیقی ویدیو خیلی بیشتر از صدا بود من بیشتر مواقع نمیشنیدم چی میگه

  • به به.دمتون گرم.واقعا سایلنت هیل۲ ورزیدنت۴ جزو بهترین گیمای عمرم هستن و دداسپیس۲ و اویل ویزین۲ هم حتما میتونن تویtop10نم باشن.عشق است ژانرhorror :yes:

  • سلام آقای آقابابایی.ممنون از مقاله های هر روز بهتر از دیروز.واقعا میخوام دست به دامنتون شم.این همه نویسنده و خبرنگار فوق العاده.شما آقای نامجو آقای کریمی و…..
    ولی چرا هیچ حرکتی در جهت این کامنتای تاکسیک نمیکنید 🙁 کسایی که فقط توهین میکنن.من خودم شحصا تا این رفع شه دیگه کامنت نمیدم و منتظر جوابم.

  • اویل ویتین ۱ واقعا شاهکار بود که حیف حقش خورده اند :-(( اون آهنگ ،اون از باس فایت ترسناک و محیط سازی خفن کمتر کسی میتونه بسازه :-(( 😥

  • Price گفت:

    رزیدنت اویل هشت هم قراره به زودی به این لیست اضافه بشه. :inlove: :inlove:

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خسته نباشی سعید جان ویدیو عالی بود و انتخاب ۵ تای اول من هم تو این سبک دقیقا همنه واقعا این ۵ تا بازی و در راس اونها رزیدنت اویل خیلی بزرگ هستن و این سبک با کپکام و میکامی انگار گِرِه خورده و جالب اینکه لست اف اس و دد اسپیس از لحاظ المان های بازی کاملا از رزیدنت اویل الگو گرفتن و حال اونکه شما یک بازی از سری رزیدنت اویل انتخاب کردین چون خود نمسیس و البرت وسکر کافیه که این رتبه بندی دگرگون بشه :laugh: رزیدنت اویل خیلی بزرگه لعنتی :heart: ویدیویی که گذاشتین از لست اف اس رو هرگز یادم نمیره تو مجله بازی رایانه اولین بار دیدمش و همین تریلر بود دقیقا ، اخ که چقدر کفم بریده بود واقعا ناتی داگ چه داستانی خلق کرد ….
    .
    .
    .
    اینم دلم نیومد بگم بنده لئون اس کندی رو به عنوان نماد سبک وحشت بقاء انتخاب میکنم ، یک نگاه به چهره و کاریزمای وحشتناک بالای این شخصیت خلق شده کافیه که من هیپنوتیزم بشم ، ممنون به خاطر ویدیو زیباتون

  • دستتون درد نکنه آقای آقابابایی واقعا منتظر بخش دوم این ویدئو بودم re4 و سایلنت هیل ۲ سلطان بازی های وحشت و بقا هست

بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا