Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد

Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۱۲ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بازی resident evil village

کارگردان بازی Resident Evil Village یعنی آقای موریماسا ساتو (Morimasa Sato) در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که بازی‌بازان در این بازی با انتخاب‌ها و مسیرهای مختلفی روبرو خواهند شد و حتی ممکن است تا در محیط‌های وسیع بازی گم شوند.

هم‌اکنون مدت زمان کوتاهی تا انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil Village فاصله داریم و می‌دانیم که این عنوان دنباله‌ای از نسخه‌ی هفتم بازی با نام Biohazard و با الهام از بازی تحسین‌شده‌ی Resident Evil 4 ساخته شده است. البته، نکته‌ی قابل توجه در این بازی، به محیط‌های وسیع آن بازمی‌گردد که بیش از پیش دست بازی‌بازانش را برای گشت و گذار در آن باز می‌گذارد.

از همین رو، آقای ساتو به عنوان کارگردان این بازی طی مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت IGN در این باره چنین اظهار کرده است که:

در Village با یک تحول روبرو خواهید شد؛ چرا که ما یک فضای بسیار باز و گسترده را برای گشت و گذار و ایجاد سرگرمی برای بازی‌بازان و علاقه‌مندان این مجموعه طراحی کرده‌ایم؛ چیزی که پیش‌تر هیچ‌گاه در این مجموعه ندیده بودید. اما حتی با وجود احتمال گم‌شدن بازی‌بازان در این بازی، نحوه‌ی آزاد بودن بازی‌بازان در حالی رخ می‌دهد که روند داستانی بازی به بهترین شکل ممکن پی‌گیری شود. البته، می‌توانید با درنظر نگرفتن داستان بازی نیز به تجربه‌ی این اثر بپردازید و بخش‌های مختلفی نیز وجود دارند که حتی ممکن است که وارد آن‌ها نشوید، اما من چنین حس می‌کنم که این موضوع به تشویق بازی‌بازان برای گشت و گذار بیشتر در جهان بازی و متعاقباً دریافت جوایز مختلف برای انجام این امر منجر خواهد شد. در واقع در این بازی همیشه چیزی برای کشف کردن و دریافت جوایز بیشتر وجود خواهد داشت و ما واقعاً تلاش زیادی به کار گرفتیم تا این حس گشت و گذار آزادانه برای بازی‌بازان جذاب باشد.

در حقیقت، شما با وارد شدن به جهان Village با مجموعه‌ای از ماموریت‌های فرعی و اختیاری روبرو خواهید شد که پیش‌تر در این مجموعه وجود نداشتند. البته، ما در این زمینه تلاش فراوانی کردیم تا محتوای ایده‌آلی برای علاقه‌مندان وجود داشته باشد و برای اتمام ۱۰۰ درصد آن‌ها باید زمان بسیار زیادی را صرف بازی کنید.

بازی Resident Evil Village یک هفته‌ی دیگر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس استیدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد
Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی شاهکاره و میتونه متاش بالای ۹۰ بشه . فکر کنم هم که تو این بازی ایتن بمیره 😥 😥 چون اگر کریس بمیره طرفدارا ناراضی میشن .خیلی ایتنو دوست دارم ولی 😥 😥 😥 این نسخه احتمال مردنش هست

  • یه حسی بهم میگه اویل ویلیج معما های آبکی داره و بیشتر رفته سمت اکشن شدن

  • بیشتر طرفدارا از ایتن خوششون نمیاد پس شاید بخاطر هنینه که میخوان احتملا حذفش کنن . من نمیگم لیان و کریس بده اتفاقا خیلی هم دوستشون دارم ولی باید یک شخصیت ضعیف تر تو بازی بیاد تا بتونه حس ترسو به ما القاء کنه . به عنوان مثال دی ال سی not a hero رزیدنت اویل ۷ که شخصیت اصلیش کریس بود اکشن بود چون کریس مهارت های رزمی زیادی داره و این میتونه حس ترسو القاء کنه این نظر منه .

    • ShinjiMikami گفت:

      چرا شما با اطمینان میگید ایتن حذف میشه؟ازکجا دقیقا میدونید؟ باید بگم هنوز معلوم نیست چه کسی میمیره. ایتن با خوب ظاهر شدن در ایول ویلیج تا رتبه سوم یا دوم شخصیت های مهم رزیدنت ایول خواهد اومد.

      • برو بابا سه تا تریلر سه دقیقه ای دیدی آدم شدی فکر میکنی سهام دار کپکانی منکه هم دموی میدن و هم سه دموی دیگه رو بازی کردم یعنی الان من یک ساعت این بازی رو تجربه کردم نمیام مثل تو تومار بنویسم تا هندوستان و با قاطعیت تمام همه رو راضی کنم به جای یوتیوب برو دمو هاشو بازی کن بد بیا کری خونی کن!!!

  • Dragon 313 گفت:

    ما که پیش خرید کردیم تو استیم آماده ایم.

  • فرید گفت:

    واقعا نسخه جذابیه و پتانسیل زیادی واسه تبدیل شدن به یک بازی درخور سری resident evil رو داره
    داستان مرموزش و همین که بدونیم سرنوشت کریس ردفیلد چه خواهد شد واقعا یه زمینه رو ایجاد میکنه که واسه بازی کردن هایپ زیادی بشیم
    امیدوارم شخصیت پردازی ایتن نسبت به نسخه ۷ خیلی بهتر بشه و اونقدری روش کار کنن که به جمع شخصیت های برتر این سری از نظر محبوبیت هم اضافه بشه
    ممنون آقای مناف زاده :rose: :rose:

  • انقدر لو دادن و گیم پلی گذاشتنو و داستان رو تعریف کردنو غیره که من بازی نکرده حس میکنم این بازی رو تموم کردم ، حتی اون قسمت پایانشم تو ذهنم هی مرور میکنم …

    بابا یکم استرسم برا ما بزارین خودتون که همشو گفتین :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    سر مبارزه با بانو خیلی اذیت شدم بعد چندین بار مردن ، ردش کردم .. بازی خیلی خوبی بود ، امیدوارم رزیدنت ۹ هم به همین خوبی باشه ، به دوستانی هم که هنوز برای بازی هایپ هستن توصیه میکنم بازی کنن خیلی خوبه ،،،،، واقعا از این قسمت راضی بودم :yes: :yes: :yes: :yes: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized:

    • ShinjiMikami گفت:

      نظرتو راجب داستان بازی بگو و حدس بزن، میخوام ببینم از کجا فهمیدی آخر بازی قراره چی بشه. حتما تعریف کن تا بگم در چه حد درسته یا غلط.
      من با اینکه در کنار این دمو و تریلر ها در کل شش هفتا کلیپ دیگه هم دیدم ولی هنوز از داستان بازی و گیم پلی و باس های بازی سردرنیاوردم.

      • حالا جدا از شوخی بیا یکم در مورد اخبار رزیدنت صحبت کنیم … نگا اول که اومدن و وجود کریس در کنار ایتن رو نشون دادن ، بعد اومدن گفتن بازی در روستا هست ، (البته طبیعیه ها من با این موارد مخالف نیستم) بعد اومدن و شخصیتهای ضد قهرمان رو یکی یکی لو دادن ، دارو دسته گرگ نماها و بانو دیمیتریس و دخترانش و مادر میراندا ، بعد اومدن در مورد شکل گیری این ایده شون توضیح دادن ، یادت که هست ، اومدن و از بزرگی محیط بازی صحبت کردن و اینکه چه چیزایی قراره برامون اتفاق بیوفته تو اون مکان ها و سر آخر کلی تریلر که واقعا آدم اول و آخر رو میتونه تشخیص بده و بازهم از همه بدتر وجود اون آقای دوک رو نشون دادن که خودش میتونست یه سورپرایز بزرگ باشه ، نمای قلعه ، محیط بازی و کلی چیزای دیگه که وقتی بازی میکنیم ، حتما موقع بازی کردن میگیم اااا اینو دیده بودم ، ااا اینجا رسیدم به اینجا الان اینجوری میشه ، !!!!!!!!! خداییش انقدر که خودشون اسپکیل کردن ، اون دزد بدبخت اطلاعات ندزدید و خبر نشر نکرد.. بازی به این بزرگی که شما میگید رو در حد فکر کنم ۳ یا ۴ تا سورپرایز پایین اوردن …. حتی من خودم یه حدس زدم مادر میراندا با اون نقابش میتونه jill ولنتاین باشه ، اگر دقت کنی نقابش خیلی شبیه وقتی هستش که تو رزیدنت اویل پنج تو دار و دسته وسکر گیر کرده بود و کریس رفت نجاتش بده …. ..
        خدایی هرچه قدر هم که بازی گنده باشه ، نباید این همه اسپویل و خبر توسط خود ناشر درز پیدا کنه !!!!!

        • ShinjiMikami گفت:

          اکثر دیدگاه هاتون اشتباهه.
          کریس باید نشون داده میشد و الان اگه شما از داستان اطلاع داری بگو کریس مثبته یا منفیه؟!
          ۸ تا باس وجود داره که فقط هایزنبرگ و لیدی رو بیشتر نشون دادن و بقیه رو غیر از اینکه یه حالت کلی از دور نشون بدن، اطلاعاتی ازشون ندادن، همین تریلر ایول ۴ کل باس ها حتی لرد سدلر نشون داده میشد یا همین ایول سه نمسیس نشون داده میشد. همین لیدی هم فقط ظاهرش نشون داده شده.
          خبری از جیل ولنتاین و نقاب و وسکر هم نیست. همینکه کپکام میراندا رو با نقاب نشون داده تا تورو منحرف کنه.
          در مورد محیط ها هم فقط روستا و قلعه نشون داده شده که اونم کامل نشون داده نشدن و فقط یه قسمتشون رو دیده ایم.
          سوپرایزم خیلی زیاده همین باطن لیدی دیمیتریس سوپرایزه، شخصا دو سه تا سوپرایز داستانی رو میدونم که قراره شاهدشون باشیم.
          اگه قرار باشه کپکام طبق حرف شما پیش بره کلا باید فقط یه تریلر بیرون میداد و تمام. اینم بگم که بازی بالای ۱۵ ساعته و بطور کلی کمتر از یه ساعتش نشون داده شده.
          با تشکر

  • شینجی میکامی ،داش ی چند مطلبی چیزی در مورد اویل بنویس دوباره ما هایپ کن :inlove:

  • Black Knight گفت:

    هر روز داره انتظارم برای این بازی کمتر میشه
    به نظر خودم میشه بهترین نسخه Resident Evil
    واقعا اثر جاه طلبانه ایه

  • مهدی گفت:

    چقدر از این ویلج خبر میاد ، خدا کنه مثل سایبر نشه که بد میشه

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    به به منو بسیار بیشتر هایپ کرد :inlove:

  • ShinjiMikami گفت:

    سلام و خسته نباشید
    قبلا گفتم و بازم میگم ایول ویلیج در حد ایول چهاره. در کنار این شباهت، نوآوری های خیلی جذابی داریم مثل محیط های متنوع و خیلی بزرگ، معما های زیاد و جالب، باس فایت های عظیم و عالی، داستانی پیچیده و پر از سوپرایز، ترس زیاد حتی بیشتر از ایول ۷ و در آخر برخی امکانات جدید مثل همین شکار و پخت و پز دوک و اپگرید توانایی های ایتن. همچنین تنوع انمی ها و باس ها درحد ایول چهاره و حتی شاید بیشتر.
    قبلا به یکی از دوستان در مورد اسلحه اسنایپ و دلیل نشون دادن زیاد این اسلحه توسط کپکام صحبت کردم و گفتم دلیلش اینه که محیط روستای بازی عظیمه و میتونید یجایی قایم شید و از دور با اسنایپ شلیک کنید همچنین برخی انمی هایی داریم که قراره پرواز کنن که الان خود کپکام واضح گفت که محیط بازی خیلی بزرگه و حتی شاید توش گم بشید واقعا خیلی عالیه و خودمم همچین تصور نمیکردم.
    خیلیا میان و میگن آقا متاش نمیتونه به بالای نود برسه 😐 این حرف عجیبه چون ایول ویلیج در سطح ایول چهاره و حتی بهتر و دلایل بهتر بودنش بالا هست. من گرافیک بازی رو هم نگفتم چون بنظرم گرافیک دو بازی با دو سال مختلف رو نمیشه باهم مقایسه کرد. ایول ویلیج هرچند شاید نتونه متای بالای ۹۵ بگیره ولی بالای ۹۰ رو مطمئنم میگیره. پیش بینی من اوایل بین ۸۵ تا ۹۵ بود ولی با دیدن لیک ها مطمئنم بالای ۹۰ خواهد بود. و از این موفقیت خود کپکام هم مطلع هست و بار ها گفته. در آخر سوالتون اینه که نکنه مثل سایبر بشه؟!! نه عزیز سایبر کلا قضیش فرق داره، کپکام میدونی چقدر بازی ساخته؟! مگه شوخیه؟ کپکام همیشه حرف راست رو گفته و به طرفداراش وفاداره( نمونه بارز ساخت DMC V طبق خواسته ی کاربران) همچنین میدونید بهینه سازی کپکام حرف نداره برادر پس مطمئن باش ایول ویلیج بهینه و گرافیکش عالیه.
    با تشکر

  • Valhalla9 گفت:

    بسه کپ کام چقدر اطلاعات میده تاحالا ۵ تا تریلر ۳ تا گیم پلی معرفی تمام شخصیت های اصلی و فرعی ۲ تا دمو فقط پایان بازی مانده اونم به امید خدا دو روز قبل از انتشار میده بیرون

  • MahyarMsm گفت:

    چه حالی بکنیم با این بازی من که از بس کپکام اومد اطلاعات از این بازی داد هایپ شدم اونم چه چیزایی :chic: :giggle:

  • j.dalton گفت:

    جالبه امروز دیسک پلمپش رو توی پشت شهرداری دیدم / فکر کنم چیزایی که تو همون آمریکاش با اون عظمتش پیدا نمیشه اینجا به راحتی گیر میاد فقط ی حروم خوری داشت دو میلیون چهارصد میفروخت فقط دوستان کسی واقعا اگر علمش رو داره ی توضیح بده این آقا چطوره ی هفته زودتر بازی دستشه اونم توی این ایرانی که سراسر تحریم هستش

Resident Evil Village محیط‌ها و مسیرهای مختلفی را در اختیار بازی‌بازانش قرار می‌دهد