شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد

شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد [تکذیب شد]

محمد حسین کریمی
۰۲:۳۱ ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد

از زمان معرفی عنوان Elden Ring در E3 گذشته، هواداران استودیوی محبوب فرام‌سافتور مشتاقانه منتظر دریافت جزئیات جدیدی از این بازی بوده‌اند. در این مدت، اطلاعات کمی مثل حیات وحش پویای بازی فاش شده است، اما هنوز شاهد اطلاعات رسمی نبوده‌ایم. در رویداد E3 2019 از بازی Elden Ring رونمایی شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت شاهد تریلری سینماتیک از این اثر بودیم.

اگر یادتان باشد ماه گذشته کلیپ‌های متعددی از بازی Elden Ring فاش شد که کیفیت خوبی هم نداشتند. بر اساس گزارش‌های متعدد از سوی منابع داخلی مختلف، تریلر و جزئیات فاش شده به یک ساخت قدیمی از بازی مربوط می‌شدند، ساختی که سهامداران و اعضای داخلی باندای نامکو (Bandai Namco) را هدف قرار داده بود. به احتمال زیاد سطح کیفی و گیم‌پلی تغییرات گسترده‌ای را نسبت به آن کلیپ‌ها به خود ببیند. همچنین اطلاعات منتشر شده به ما می‌گویند که تریلر رسمی کاملاََ با این نمایش تفاوت دارد.

دقایقی پیش یک منبع بی‌نام در ۴chan کلیپ تازه‌ای را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که کلیپ مذکور بخشی از همان ویدیوی تریلر مخصوص سهامداران باشد. با این وجود، باید به این موضوع تاکید کنیم که منابع داخلی این کلیپ کوتاه را تایید نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا با یک ویدیوی تقلبی روبه‌رو هستیم یا خیر.

دانلود

به‌روزرسانی:

کلیپ فاش شدن فیک بود. به نظر می‌رسد که این ویدیو توسط یکی از آرتیست‌های آرت‌استیشن ساخته شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد
شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • من نمیدونم چرا توو این دو تا سکانسی که نشون دادن از نظر فضاسازی هم دارکو حماسی تور بود و هم مدرن بود…شایدم اشتباه کنم..
      فرام‌سافتور دیگه معروف شده به طراحی محیط‌های فوق‌العاده‌ در کنار طراحی‌ باس‌های استثنایی
      الدن‌رینگ اگه ۲۰۲۲ بخواد بیاد عجب جنگی بشه سال بعد…
      امیدوارم همین ۲۰۲۱ بیاد

  • هایپ چسبیده به سقف برج میلاد :inlove:

    کی میتونیم این ابرشاهکار رو تجربه کنیم

    • با همین ۵ ثانیه؟ امیدوارم مثل بقیه بازیاش اونقد سخت نباشه که بعد ۲ ساعت نتونی بری. اصلا چی میشه درجه سختی داشته باشه؟!

      • saman گفت:

        خب بازیاش بخاطر همون سختی خاص هستن بعد بیاد بازی رو آسون کنه؟

      • بازی مال قشر کژوال نیست، برای طرفداران بازی های هاردکور ساخته شده. (البته این دو قشر برتری به یکدیگر ندارن فقط سلیقه اس). دلیل نذاشتن آپشن انتخاب درجه سختی اینه که فرام سافتور به دنبال اینه که اولاََ حس موفقیت و شکست دادن دشمنی سرسخت رو به وجود بیاره و یک نوع حس موفقیت و دستاورد به وجود بیاد. این که وقتی داخل کامیونیتی دو نفر وارد بحث میشن، هر دو نفر با ذوق و شوق در مورد شکست دادن فلان باس یا اسپید ران یا god run صحبت کنن، نه این که هر کسی یک view خاص خودش رو از بازی داشته باشه. در بازی های اکشن ادونچر سوم شخص مثل آنچارتد هدف یک روایت عالی و ماجراجویی بلاک باستر هستش و وقتی دو نفر در موردش بحث می کنن یک view کاملاََ مشابه دارن چون هدف روایته و روایت ثابته، اما برای بازی هاردکورد که درش اژدها و خدایان و هیولاهای مخلتف رو ازبین میبری و هدف قشر هاردکور هستش، اگر سختی های متفاوت داشته باشن اون کامیونیتی همیشه سردرگم هستش. و چون اینجا هدف گیمپلی چالش برانگیز هستش نه چیز دیگری، دید هر شخص نسبت به بازی کاملاََ متفاوت خواهد بود و کامیونیتی همدیگر رو درک نخواهند کرد.

        جدای از تمامی این موارد فرام سافتور با بازی های سخت مشهوره و اصلاََ این عزت و احترام رو به دلیل طراحی بازی های سخت اما نه unfair بدست آورده. ارائه درجه سختی خیانت به کامیونیتی سولزبورن هستش. وقتی محور کلیدی سختی بازی باشه و اگر ناگهان در این آثار درجه سختی اعمال بشه دیگه point view هر کس با دیگری فرق داره و هیچوقت بازی مطرح نمیشه.

        اگرچه در حقیقت به شکل هوشمندانه‌ای بازی یک نوع درجه سختی مناسب حال خودش داره و اون هم Summoning نام داره، می تونین برای شکست باس‌ها از دیگری کمک بگیرین. یا overlevel بشین یا build های overpower رو انتخاب کنین. این یعنی طراحی هوشمندانه.

      • میازاکی به خاطر همین طرز تفکرش برای من جز بهترین هاس.. اشخاص معدودی تو این صنعت باقی ماندن که حاضر نیستن تفکرشون برای سود بیشتر فدا کنن و این رفتارشون قابل تحسینه و دقیقا به همین دلیل که اگر به اشخاصی مثل من حق انتخاب بین ۹۹ درصد بازی های ویدئویی و بازی های میازاکی انتخاب شون از قبل روشنه

      • Reason گفت:

        بازیای میازاکی سخت نیستن، فقط واسه هر کسی ساخته نشدن، هم داستان هم گیمپلی مخصوص آدمای خاصیه (نمیگم این ادما الزاما برترن، صرفا بازی برای مخاطب عام نیست، علاقه‌ی زیادی به جست و جو و مطالعه در کنار صبر احتیاج داره)

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        درجه سختی رو موافق نیستم ولی اینکه بشه همه جا سیو کرد خیلی بهتره البته اینم با یه مکانیزم خاص مثلا موقع مبارزه ها نشه سیو کرد موقع مبارزه با باس ها نشه سیو کرد و اینکه بشه سیو همه جا کرد ولی با محدودیت ، چون واقعا باختن و برگشتن به اول ماجرا وقت میخواد که خیلی ها ندارن خب ، امیدوارم الدن رینگ یه رویکرد خاصی داشته باشه به این موضوع

  • PCMR گفت:

    امیدوارم کامبت بازی مثل دارک سولز نباشه چون مهمترین مشکل من با دارک سولز کامبتش بود
    از طرفی امیدوارم لول دیزاین بازی چیزی مثل دارک سواز یک باشه و طراحی باس هاش مثل دارک ۳ و طراحی و فضاسازی بلادبورن(اگر این ۳ تا ویژگی رو همزمان داشته باشه که کار خیلی سختیه ولی شک ندارم بهترین بازی سال انتشارش میشه)

    • با توجه به تاکید خود فرام سافتور و از طرفی اطلاعات از سمت معتبرترین اینسایدر فرام سافتور، کمبت به شدت شبیه Dark Souls هستش با این تفاوت که حس برخورد ضربات بهتر القاء میشه و یک سری المان های جدید مثل همون Arm وجود داره.
      موضوع دوم در مورد طراحی و فضاسازی، با توجه به تریلرهای لیک شده و این که بازی چندین Kingdom بزرگ داره، من حدس میزنم هر Kingdom فضاسازی خاص خودشون رو دارن و بازی می تونه چندین فضاسازی متفاوت در قالب این بازی ارائه بده و تقریباََ هم فضاسازی بلادبورن رو ببینیم هم DSها.
      در مورد لول دیزاین هم امیدوارم همون دارک سولز ۱ مبنا باشه چون هنوز ندیدم دیزاین هاب به این زیبایی در اثری اعمال بشه.

      • دقیقا آقای کریمی…بالاتر توضیح دادم…یه صحنه که مشخصه از محیط قرون‌وسطایی و دارک‌سولزی الهام گرفته اما اون یکی انگار یه محیط نسبتا مدرن هستش…نمیدونم چطور منظورمو برسونم
        شاید با پورتالی چیزی طرفیم…
        آقای کریمی هنوز مشخص نشده که بازی یک کاراکتر واحد داره یا کاراکترو میشه شخصی سازی کرد؟
        یه سوال دیگه…فرام‌سافتور انجینشو بابت الدن‌رینگ تغییر داده یا با همون انجین سکیرو طرفیم؟

        • این که همون روز رونمایی در سال ۲۰۱۹ مشخص شد کارکتر اصلی قابل شخصی‌سازیه.
          در مورد انجین اطلاعات رسمی منتشر نشده اما با توجه به معتبرترین منبع داخلی فرام سافتور، اومنیپُتنت، گرافیک بازی چیزی بین Sekiro و Dark Souls 3 هستش با طراحی هنری بی‌نظیر، محیط های متنوع و نورپردازی / افکت‌های پیشرفته‌تر. بازی در حقیقت برای نسل هشتم ساخته شده به همین دلیل انتظار کیفیت بصری نسل بعدی نداشته باشین.

          • ممنون آقای کریمی…
            بابت یه موضوعی خیلی نگرانم…اونم اینه که شما الان ببین فرام‌سافتور توو نسل هشتم که اوج شکوفاییش بود با چه سرعتی چه آثار شاخصی خلق کرد…از دارک‌سولزها تا بلادبورن و گوتی سال ۲۰۱۹ سکیرو و حالا الدن رینگ…
            نگرانیم بابت اینه که فرام‌سافتور نسل نهم راکستار یا خیلی دیگه از کمپانیای نسل هشتم نشه که خیلی خیلی کم کار شدن و بخاطر توقع زیاد طرفدارا توی کل نسل ۲ تا اثر منتشر کنه…
            درسته که پروژه‌ها بزرگتر و پرجزییات تر میشن اما برنامه‌ریزی جوری خوب پیش بره که مثل همین نسل حداقل ۴-۵ تا عنوان تاپ از این استدیو نابغه ببینیم…
            شما EA نسل هفتم که سه گانه رویایی دد اسپیسو خلق کردو با EA نسل هشتم مقایسه کن
            به هیچ عنوان دوست ندارم به عنوان یه طرفدار این اتفاق برای فرام‌سافتور بیوفته…اما نمیدونم چرا بعد از سکیرو یا شاید گوتی شدنش و یا هر چیزی…پروژه الدن‌رینگ توو این مسیر افتاد که از ۲۰۱۸ معرفی شد و حالا که به اواسط ۲۰۲۱ میرسیم هنوز گیمپلی از بازی ندیدیم و همچنان منتظر تریلر یا تاریخ انتشار بازی هستیم…
            بازم میگم پروژه بزرگتر یعنی نیرو و بودجه و زمان بیشتر…اما این استایل….استایل کاری فرام‌سافتوری که من میشناسم نیست..
            به امید موفقیت عظیم این اثر..

            • چند تا موضوع وجود داره:
              ۱- ممکنه فرام سافتور و میازاکی به این نتیجه رسیده باشند که بعد از Sekiro برای جلب نظر منتقدین، بازی‌باز ها و … تحول لازمه اصلی پیشرفت هستش و برای ایجاد نوآوری و تحول زمان لازم هستش و پتانسیل همان رویه قبلی سری سولز باDS 3 به اوج رسیده بوده و حالا نیاز به تغییر دیده میشه.
              ۲- احتمالاََ بعد از این پروژه Elden Ring تبدیل به یک پایه جدید بشه و چند عنوان بعد از elden ring با الهام و تکامل ایده های elden ring سریع‌تر عرضه بشن. مثل فاصله زمانی بین دارک سولزها.
              ۳- اگر فرام سافتور رویکرد قدیمی رو پیش بگیره و بازی بعدیشون با تغییرات بنیادین رلیز نشه و فقط فن سرویس باشه. مخاطبین جدید جذب نمی کنه. خیلی ها فکر می کنم بخاطر تحول به سمت دنیای وسیع تر جذب این اثر بشن.
              ۴- موضوع پایانی اینه که میازاکی بیزنسمن نیست بلکه آرتیسته و احتمالاََ برای رسیدن به اون ایده و هدف ذهنی خودش حاضر به هر کاری هستش. بنابراین اگر ایده‌اش نیازمند زمان زیاد باشه، به واسطه آرتیست بودن و تعهدش به هنر، زمان کافی رو هم صرف می کنه. این در حالیه که بیزنس من ها داخل استودیوهای دیگه گند زدن به خیلی از ipهای دیگه. شاید ایده میازاکی در مورد ds 3 ارائه باس فایت‌های جذاب و یک سری المان های خاص بود و ایده مربوط به elden ring دنیای وسیع باشه. اولی نیازمند زمان کمتری بود حالا ایده اصلی میازاکی نیازمند زمان بیشتری هستش.
              سطح انتظارات بالا از فرام سافتور هم در این موضوع بی تاثیر نیست و وقتی هر پروژه سطح انتظارات بالاتر میره ناخواسته حساسیت ها شدیدتر میشه و پروسه ساخت کندتر پیش میره. البته این موضوع رو هم بگم که covid بی تاثیر نیست در این زمینه ممکنه بخش زیادی از این پروسه ۵ ساله بخاطر کووید کند شده باشه.

      • PCMR گفت:

        اصلی ترین مشکل من با سری دارک سولز کامبت بازیه!!! هرچقدر سعی کردم باهاش کنار بیام نتوستم…دلیلش هم به خاطر اینکه زیادی خشک و مصنوعیه(نظر شخصی)

      • آقا کریمی خسته نباشی :rose: ببین اینکه بازی ۱۶ سال به بالا به این معناست سیستم قطع عضوی نداره؟

      • GameTorii گفت:

        آقا کریمی سوال داشتم به نظر شما اینE3خبری از الدرن میشه

    • ShinjiMikami گفت:

      جا نداشت کامنتت انقدر دیس بخوره چون گفتی بدون شک گوتی سال از آن خودشه فقط با این نکته که گفتی فضاسازیش مثل بلادبورن باشه موافق نیستم.
      دمت گرم سلطون❤ عشقی.

    • ShinjiMikami گفت:

      جا نداشت کامنت انقدر دیس بخوره چون گفتی بی شک گوتی سال از آن خودشه فقط با این نکته که گفتی فضاسازیش مثل بلادبورن باشه موافق نیستم.
      دمت گرم سلطون❤

    • ShinjiMikami گفت:

      جا نداشت کامنتت انقدر دیس بخوره چون گفتی بی شک گوتی سال از آن خودشه فقط با این نکته که گفتی فضاسازیش مثل بلادبورن باشه موافق نیستم.
      دمت گرم سلطون❤

  • MahyarMsm گفت:

    اینکه ۶ ثانیه بود کلا
    احتمال نداره یه تریلری از الدن رینگ نشون بدن تو e3؟

  • سال ساختش از ۲۰۱۳ بوده دیگه نه؟

  • ASHEN ONE گفت:

    چه فضای دارک و سورئالی داره :inlove:

  • Wounds گفت:

    حدس میزنم امروز هم مثل دوماه قبل ویدیو بیشتری از بازی فاش بشه دفعه پیش هم ویدیو اولی چند ثانیه بود….لعنتی کاری کرده که با صحنه های بی کیفیت بازیش هم هایپ میشیم هر چند تا الان کلی فوش کشش کردم 😀

  • bravo6 گفت:

    کاشکی یچی امسال نشون بدن باو مردیم بسکه صبر کردیم براش

  • Mikasa گفت:

    امیدوارم اگه اپن ورلد میشه
    اپن ورلد خالی نباشه و پر از محتوا باشه به طوری که حس filler بودن نده
    ساید کوئست های الکی و وقت پر کن نداشته باشه
    در یه اقدام انقلابی ، میتونه اپن ورلد باشه بدون مپ و گیمر رو مجبور کنه کل دنیای بازیو تو ذهنش حفظ کنه بجای اینکه ٢۴ ساعته به مارکر های نقشه نگاه کنه
    ترتیب شکست دادن باسها هم با خود گیمر باشه جالب میشه! و بر اساس level گیمر باسها scale بشن که گیمر هم نتونه با over_level شدن، باسهارو شکست بده

    • بازی اون open worldیی که من و شما در ذهن داریم نیست، داخل مصاحبه میازاکی با IGN، توضیح میده که بازی وسیع و عظیمه، اما ساختار OPEN WORLD بازی های دیگر رو نداره، مثلا ساید کوئست ها همچنان شباهت به آثار قبلی فرام سافتور رو دارن. بازی با نام Open-Field مطرح شده، یعنی دنیای وسیع در همان قالب ساختار قدیمی فرام سافتور. محیط وسیعی که ازش برای گیمپلی و سیستم مبارزه استفاده شده. خیلی در مورد این سیستم نمی دونیم، اما تنها نکته‌ای که بهش تاکید شده اینه که بازی یک open world متفاوت و در مسیر همان بازی های قبلی فرام سافتور هستش.
      بعید می دونم فرام سافتور از Map استفاده کنه، اما برای این کار باید محیط های به شدت به یاد ماندنی خلق کنه و چون بازی عظیم هستش لازمه که تک تک بناها و مسیرها آنقدر طراحی منحصر به فردی داشته باشند که بازی باز به خوبی مسیرها رو با چند بار بازی کردن در آن لوکیشن، حفظ کنه. داخل عناوین قبلی محیط های منحصر به فرد زیاد بود اما برای یک اثر عظیم این کار طاقت فرسا تر هم میشه براشون.

      • بنظر من یه مپ فیزیکی داشته باشه شخصیت اصلی که راه هارو نشون بده یا مکان هارو ، بدون مارکر مقصد و محلی که الان توشیم و اینا
        مثل یه نقشه ی واقعی

        • Mikasa گفت:

          اره این جالبه
          عین نقشه های‌گنج قدیمی صرفا شکل و شمایل کلی دنیای بازیو نشون بده( بدون جزییات زیاد) ولی‌مکان گیمر رو نشون نده
          جهت یابی با استفاده از level design و حفظ کردن مناطق خاص دنیای بازی و پرسیدن از npc ها باشه
          اینکه یه نقشه بزرگ کپی‌پیست بسازن و چهارتا map marker روش بذارن در شان میازاکی‌و فرام سافتور نیست

        • Witcher گفت:

          منظورت رو تمیز نفهمیدم ولی کل قشنگی بازیای فرام سافتور اینکه ندونی کجا بری و چیکاری و یکهویی شوکه بشی !! به نظرم نباید کوچکترین هینتی تو بازی باشه و دقیقا به اندازه دارک یا حتی بیشتر سخت باشه کامبت بازی

          از طرفی اصلا فکر نمیکنم بازی جهان باز باشه تنها چیزی که میشه گفت اینکه نسبت به گیم های قبلی وسیع تره و اون المان هایی که تو بازی های جهان باز نقش دارن فکر نکنم داخل این بازی پیاده سازی بشن

  • جااااان نزدیک به انتشار این بازی هستیم :inlove:

  • تریلر رو تیکه تیکه میدن بیرون بعد به مردم میگن سر هم کنید⁦:-D⁩

  • Alucard64 گفت:

    نمی دونم فقط من احساس کردم انگاری تو فاز دکتر استرنج بود این کیلیپ یا بقیه هم احساس کردن :laugh: :laugh:

  • Bh گفت:

    حیف شد انتطار داشتم مثل ویدیو های قبلی یکم طولانی تر باشه.
    آقای کریمی شما تو سری سولزبورن/سکیرو کدوماش رو‌ به ترتیب از لحاظ داستان و گیم پلی بهتر میدونید؟

  • Old Gamer گفت:

    شاید بازی در دو زمان متفاوت جریان داره.

  • همه تو کف این بازی هستیم. استاد میازاکی.

  • Black Knight گفت:

    به مولا خسته شدیم از بس صبر کردیم

  • RARE گفت:

    کلیپ فاش شدن فیک بود. به نظر می‌رسد که این ویدیو توسط یکی از آرتیست‌های آرت‌استیشن ساخته شده است
    .
    .
    😐
    مردم چقدر مریضن

  • Wounds گفت:

    من دیگه رد دادم امیدوارم میازاکی یک جور گند بزنه به این بازیش که تا آخر عمرش این افتضاحش یادش نره و بفهمه که نباید بازیش با یک تیزر و تاریخ انتشار معرفی کنه بعد شعور مخاطب به کتفش بگیره

  • saman گفت:

    اصلا شاید بازیش وجود خارجی نداره 😀 😀 :rotfl: (شوخی)

  • RE4 AND RE8 گفت:

    بازی های میازاکی فوق العاده هستن همین دارک سولز ها تقریبا ۱سال تا ۲ سال تو دست ساختن ولی شاهکار در میان نمره هاشون رو ببینید متوجه می شید تازه حجمشون هم نسبت به بقیه بازی کم تره امیدوارم این اثر خوب در بیاد

  • دلم برای اونایی میسوزه که با همین شیش ثانیه هایپشون خورد به سقف
    الان با اعلام خبر فیکیش رفت چسبید به کف مترو ستارخان⁦:-D⁩
    من خودم رویه ی فراموش سافتور رو میپسندم
    اول اینکه هایپ نمیکنه خیلی
    دوم هم اینکه فاصله های انتشارش منطقین
    از دیمن سولز تا دارک سه تقریبا هر دو سال یه بازی دادن که با وجود اینکه بیسشون یکی بود ، چند تا هویت مختلف داشتن
    بعد سه سال سکیرو رو داد که یه تغییر و پیشرفت اساسی بود!
    بنظرم الدن رینگ هم نباید منتظر اومدنش قبل از ۲۰۲۲ باشیم چون همون‌طور که خودشون گفتن چیز جدیدیه!

  • ShinjiMikami گفت:

    میدونستم..
    چون اینا همشون فِیکه و خوده بازی خیلی زیباتر و باشکوه تره

  • MahyarMsm گفت:

    خوبه باز ۶ ثانیه بود خدا کنه تا چند وقت دیگه یه تریلر ۲ دقیقه ای ببینیم حال کنیم 😀 اما جدا از اینا به نظرم این بازی خیلی خاصه یکی از خاص ترین اثر میازاکی مطمئنم میترکونه

شایعه: کلیپ کوتاه تازه‌ای از بازی Elden Ring فاش شد