بهروزرسان روز عرضهی بازی Returnal با حجم ۱۰ گیگابایت منتشر شد
خریداران بازی Returnal هماکنون میتوانند به بهروزرسان روز نخست (۱٫۰۰۳٫۰۰۰) این بازی دسترسی پیدا کنند که به اصلاح باگها و رفع ایرادات بازی میپردازد. همچنین این بهروزرسان حجمی معادل ۱۰٫۳ گیگابایت دارد.
هماکنون، چندین ساعت از انتشار عنوان انحصاری جدید کنسول پلیاستیشن ۵ با نام Returnal نمیگذرد و طرفداران بازیها همچنان تحت تاثیر روز گذشته و میزبانی این عنوان از نمرات مثبت منتقدین بازیهای ویدیویی از سراسر دنیا پیرامون آن هستند. در واقع، این بازی روگلایک چالشبرانگیز گویا به خوبی میتواند تجربهی نابی از یک اکشن دلچسب سریع را در قالب یک عنوان نسل نهمی در اختیار بازیبازان قرار بدهد و همین موضوع باعث شده تا از آن به عنوان یکی از معدود بازیهای موفقی که در سال جاری میلادی منتشر شده است، یاد شود.
علاوه براین، طبق روال همیشه این بازی نیز در روز عرضهی خود میزبان یک بهروزرسان است که البته هنوز جزئیات دقیقی از سوی استودیوی هاوسمارک (Housemarque) در زمینهی این بهروزرسان منتشر نشده است اما انتظار میرود که طی این بهروزرسان، اشکالات کوچک و بزرگ فنی بازی رفع و رجوع شوند؛ از جمله مشکل کرش شدن بازی که اندکی برای منقدین آزار دهنده بود را رفع کند. البته، بسیاری از منابع رسمی این بهروزرسان را مورد آزمایش قرار دادهاند اما متاسفانه همچنان شاهد وجود تروفیهای گلیچدار بازی هستیم و به تروفیهانترها پیشنهاد میشود که برای تجربهی این عنوان عجله نکنند؛ چرا که تروفی پلاتینیوم این بازی فعلاً غیرقابل دریافت است.
بازی Returnal هماکنون به صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۵ قرار دارد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
این بازی بزرگ ثابت کرد در زمانی که هیچ کس قادر به طراحی ایده های جدید برای یک بازی AAA جدید نیست هنوز هم ریسک پذیری ناشری مثل سونی برگ برنده نسل هست…بنظرم هیچ ایرادی این شاهکار نداره فقط یک چندتا باگ جزعی با مشکل سیو بازی هست که همگی قابل حل شدند هستند…همین استودیو هوسمارک آنقدر با استعداد و با انگیزه است که فکر کنم سونی لازم نیست دست چک بزاره یک شرکت را بخره روی همین استودیو کار کنه و براش خرج کنه میتونه بهترین بازی های اکشن ماجراجویی و روگ لایک یا ترسناک نسل رو با متای بالای نود بسازه…
بازم میگم
تو روگ لایک سیو معنی نداره
چون میمیری از اول میاد
منتقد آیجی ان و دوتا دیگه به این گیردادن که چرا بازی اینقدر طولانیه
همین
طولانی بودن هم شد ایراد!؟ 😐
بله ایراده
گفتم قبلا تو روگ لایک وقتی میمیری پیشرفتت از دست میره و دوباره از اول باید شروع کنی
فکر کن بازی سه ساعت باشه
تو باس آخر دقیقه ی آخر بمیری
خب بازی رو ول میکنی دیگه
ولی اگه یه ساعت باشه الکی هم بمیری اعصابت خرد نمیشه
قطعا اینطوری نیست. و تغییراتی که گفتن پس از مرگ بوجود میاد و آیتم های جدید، انگیزه دوباره جنگیدن رو به بازیباز میده.
همه ی بازیای روگ لایت این قضیه رو دارن
ولی بازم دلیل نمیشه اینقدر طولانی باشه
حتی اگه مثل هیدیس صد نوع دشمن وجود داشته باشه تو بازی
ببین قضیه اینجاست کل راه رو دوباره باید بیای
کل باس هارو دوباره بزنی ( اینو برداشتن که کار اشتباهیه واقعا )
کل دشمنا رو دوباره بکشی
بعد دو ساعت یه سوتی بدی تمومه مردی باید کل دوساعت رو دوباره بیای!
دو ساعت خیلیه زمان کمی نیست ( مثال میزنم تموم نکردم بازی رو که:-|)
باس ها (اختیاری) میشن و یسری دشمنان برداشته میشن. ضمن اینکه مهمترین مسئله جهان بازی هست که با هر بار مردن تغییر میکنه.
با توجه به بازیهای قبلی این استودیو، حتما هم که کلی آیتم و اسلحه ی “کاملا” جدید تو مسیر بدست میاری که شکل بازی رو عوض میکنه.
قرار نیست بازی رو درست مثل قبل پیش ببری که حوصله ات نرسه!
مشخصا داری گیر الکی میدی، چون مطمئنا بارها حضور تکراری تو یه محیط رو با بازیهای میازاکی تجربه کردی واسه لول زدن.
نه
من هیچوقت سمت لول زدن نمیرم و نخواهم رفت
بنظرم چیز و کار مزخرفیه
حضور تکراری فرق داره چون محیط های میازاکی رو اگه رفته باشی توش قبلاً و جوریده باشیش زیر پنج دقیقه میتونی برسی به بعدی
این به کنار
ببین شما خودت رو در نظر گرفتی
حرف من اینه
درسته بازی خسته کننده نمیشه و شوق تکرار داری
ولی نه وقتی بعد سه ساعت جون کندن بمیری!
بازی شیش تا منطقه داره
هر منطقه حداقل ده نوع دشمن
فکرش رو بکن بهترین سلاح ها و ارتقا های بازی رو دریافت کنی ولی تو آخرین منطقه ی بازی سر یه اشتباه ساده بعد سه و خورده ای ساعت زرت بمیری
خب معلومه من باشم بازی رو پاک میکنم با جاش!
دقیقاً من خودمو در نظر گرفتم.
تو اگه بعد از گرفتن تمام ارتفاع ها و آیتم ها و سلاح ها (که به احتمال زیاد به بیشتر از یک بار بازی رو تا ته رفتن احتیاج داره و باید بارها تو دنیای بازی بمیری و زنده بشی :-|)
ته بازی با یه اشتباه ساده بمیری! خب همون بهتر که بری بمیری و بازی رو پاک کنی با این طرز فکرت. 😀
یک بازی خوب و عالی
پس فعلا باید بیخیال شم تا هم قیمتش یخورده بیاد پایین هم باگ تروفی هاش رفع بشه. این همه پول بازی بدم تا پلات نکنم ول کنش نیستم
دقیقا چجوری بازی روگ لایک رو پلات میکنن؟ بدون ترول
من چمیدونم بالاخره تروفی پلاتینیوم داره دیگه
دوستان یه سوال فنی دارم
به نظرتون تو ایران چند نفر ادم خبره پیدا میشن راهی پیدا کنند برای زیرنویس کردن بازی های ps4 و ps5.
یعنی اول قفل بازی رو با دیسک بتونن بشکونن.بعد به محتویات بازی دسترسی پیدا کنند.بازی رو زیرنویس کنند سپس روی یه دیسک بلوری دیگه رایت کنند و منتشر کنند.هزینه رو مد نظر قرار ندین فقط میخوام بدونم امکانش از ۱ تا ۱۰۰ چقدره؟از حرفایی نظیر خیلی وقت میبره و باید سرمایه گذاری بشه پرهیز کنید..تشکر
اینو برو از گیم ساب بپرس که این کارو میکنن
به نظر من سه نفر پیدا میشه که بتونن
زبان ترکی و چینی و عربی به کنسول اضافه شده نمیدونم چرا سونی زبان فارسی اضافه نمیکنه ؟؟تو این بنیاد بازیهای رایانه ایی یه مشت بیسواد و بی عرضه با پارتی بازی اومدن نه بلدن مذاکره کنن و نه مکاتبه کردن با سونی.
دوست عزیز این کار فقط روی کنسول های کپی خور امکانش هست و اونم تو چند تا گیم محدود که وقت گذاشته شده و براشون زیرنویس تهیه شده اگه میخوای علاوه بر گیم پلی از داستان بازی هم لذت ببری باید زبانت رو تقویت کنی تا دیگه از دنبال زیرنویس گشتن و دوبله و اینجور کارها خلاص بشی
تشکر از همگی
تازه میخواستم امشب بزنم تو دانلود تا سحر تموم شه امشب تجربش کنم حجمش ۵۶ گیگه..۱۰ گیگ دیگم اضافه شد ای بابا
بازیه مرموز و عجیبیه