بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا

بترس، بجنگ، زنده بمان! بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها – بخش اول

سعید آقابابایی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:00
بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا

عرض سلام دارم خدمت تمامی کاربران فهیم و دوست‌داشتنی وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت بوده و در کنار فعالیت‌های روزمره، مشغول لذت بردن از بازی‌های محبوب و موردعلاقه‌ی خود نیز باشید. در ادامه‌ی روند انتشار ویدئوهای مختلف برای کاربران عزیز گیمفا، امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی جذاب در خدمت شما باشیم و امیدواریم که بتوانیم روند خوبی را در انتشار ویدئوها داشته باشیم. امروز نوبت به یک ویدئو از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفا می‌رسد که یک ویدئوی خاص است. در این ویدئو که قسمت اول از یک ویدئوی دو قسمتی محسوب می‌شود، به سراغ برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها رفته‌ایم و قصد داریم تا ۱۰ بازی برتر این ژانر را با شما مرور کنیم. در ابتدای این مطلب باید خدمت شما عزیزان ذکر کنم که مثل هر مقاله و ویدئوی ۱۰ برتر دیگری در دنیا، در انتخاب این عناوین، مواردی مثل سلیقه‌ی شخصی و نظرات و بازخوردهای جهانی و ویدئوهای مختلفی که در مورد این موضوع منتشر شده‌اند، دخیل بوده‌اند.

برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها

قطعا با توجه به این که تعداد عناوین شاهکار وحشت بقا بسیار زیاد هستند، ممکن است که نظرات بسیار متفاوتی در مورد این رتبه‌بندی و بازی‌های آن وجود داشته باشد و در واقع هر کسی بسته به علاقه و سلیقه و عنوانی که بازی کرده است لیست خود را داشته باشد، در حالی که شاید نفری دیگر لیست کاملا متفاوتی داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که چیزی در این ویدئو به صورت قطعی اعلام نشده است و مانند تمامی ویدئوهای ۱۰ برتر در دنیا، صدها نظر مختلف ممکن است در مورد آن وجود داشته باشد و در چنین ویدئوهایی نه کسی قطعا درست می‌گوید و نه کسی قطعا غلط. زیرا که در این‌جا سلایق شخصی و تجربه‌هایی که بازی‌باز داشته است دخیل هستند. بسیار خوشحال خواهیم شد که از نظرات شما نیز در مورد برترین بازی‌های وحشت بقای تاریخ آگاه شویم و سلایق کاربران عزیز گیمفا را نیز بدانیم و با هم مقایسه کنیم. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو، شاهد پیشرفت آن‌ها خواهید بود. شما را دعوت می‌کنم به مشاهده و دانلود ویدئوی قسمت اول “بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها.”

 دانلود با کیفیت  SD

 دانلود با کیفیت Full HD


تماشا در یوتیوب

تماشای قسمت دوم

امین

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دمت گرم آقای بابایی بار دیگر کار شما درسته عزیز.

  • ممنون آقای بابایی
    مطمئنم RE اول لیست خواهد بود
    بچه ها من یه نفر نت ندارم ببینم لطفا یکی لیست کنه

  • ShinjiMikami گفت:

    بهترین بازی وحشت و بقا به زودی بعد یه هفته منتشر خواهد شد. این ویدیو هم بنظرم بخاطر نزدیک شدن به روز عرضه شاهکار ایول ویلیج در سایت گذاشته شده.
    کپکام ایول ویلیج رو ساخته تا نشون بده بهترین عنوان وحشت و بقای اول شخص از هر نظری از آنِ کپکامه درست مثل ایول ۴ که بهترین عنوان وحشت و بقای سوم شخص تاریخه که در دست کپکام قرار داره.
    با افتخار و اطمینان بهتون قول میدم ایول ویلیج اونقدر میترکونه که شاید ایول ۴ رو زیر سوال ببره و رکوردشو بزنه و به یکی از خاطره انگیز ترین بازی ها در سری رزیدنت ایول تبدیل بشه. البته با توجه به داستان پیچیده و محیط بزرگ و پیچیده با باس های متنوع و عظیم و محیطی خفن و خشن و پر از ترس در کنار المان های نسخه های قبلی ( ایول ۲و۴و۶و۷) معلومه شاهکار میشه و میترکونه.
    همچنین در مورد لیدی دیمیتریس کمی میخوام حرف بزنم و حرفم اینه که همه میدونن لیدی دیمیتریس یجور تایرنته و شبیه نمسیس یا مستر ایکسه. همه لیدی رو به شوخی گرفتن. ولی توصیه ی من اینه نگید دیمیتریس ترسناک نیست. لیدی دیمیتریس خیلی بدتر و باعظمت تر از نمسیس و مستر هستش و قراره خیلی بلا ها سرمون بیاره و ول کن نیست و هر لحظه دنبالمون خواهد گشت. کپکام خودش لیدی رو شیرین نشون داده، مطمئن باشید اگه ایول ویلیج رو تجربه کنید از لیدی متنفر میشید و بدتون میاد 😉 حتی کپکام همه ی این دمو ها که میگید طولانیه و اسپویل میکنه منتشر کرده تا برخی تفکرات غلط در ذهن کاربران ایجاد بشه و هنگام عرضه بازی حیرت کنن.
    در آخر در مورد بهترین بازی های وحشت و بقا بنظر شخصی خودم رزیدنت ایول، سایلنت هیل، داینو کرایسیس، دایینگ لایت، اویل ویتن تا به حال بهترین ها هستن. بقیه زیاد جالب و مورد پسند من نیستن.
    با تشکر

    • خود کپکام هم راضی نیست انقدر از بازیش تعریف کنی
      با این تعریف هایی که تو میکنی متاش قراره تو بدترین حالت ۹۷ بشه

      • ShinjiMikami گفت:

        از کجا میدونی کپکام راضی نیست خودشون هم گفتن بهترین بازی وحشت و بقای تاریخ قراره بشه 😐 ؟! من خودم متا رو زیر ۹۵ در نظر گرفتم از خودت شعر نگو و متا رو نبر تا ۹۷ و دهنمون حرف نذار.
        تعریف نکردم، حقیقت و حرف خود کپکام رو گفتم و مطمئنم در سبک وحشت و بقا یا در رتبه اول یا هم در رتبه دوم بعد از ایول ۴ قرار خواهد گرفت و شاهکار خواهد شد.
        خوشت میاد بیاد، نمیاد تشریف ببر ریپلای نزن دیس رو بده رد شو.

    • SOLID گفت:

      RE که سوم شخص نباشه اون re نیست با اجازه :yes: بهترین نسخه ها این سری همگی سوم شخص اند نه اول شخص این رو فقط پلیر ها قدیمی این سری می دونن این نسخه آخر فقط یک بازی ترسناک مثل outlast با اسلحه بود 😐

  • لیست جالبی بود الن ویک واقعا یه اثر اندرریتدی هست که بنظرم دیگه مثلش نمیاد حتما تجربش کنید مخصوصا برای داستان و روایتش

  • scar گفت:

    کسانی که آلن ویکو تجربه کردن میتونن بگه
    آیا توماس زین داستانی رو نوشته که توی اون آلن به وجود میاد و با تاریکی میجنگه؟؟؟
    یا آلن داستانی رو نوشته که توی اون توماس زین داستانی رو نوشته که توی اون آلن به وجود میاد و با تاریکی میجنگه؟؟؟
    بنظر خودم اولی

  • MahyarMsm گفت:

    الن ویک واقعا عالی بود داستانش هم خوب بود رمدی ترکوند با این بازی. درباره دایینگ لایت باید بگم فوق العاده بود داستانش زیاد انچنانی جالب نبود اما گرافیک عالی داشت امیدوارم نسخه بعدی این بازی حتی بهتر باشه.
    منتظر قسمت دوم هستم امیدوارم با منتشر شدن ویلیج این بازی به قدری خوب باشه که در این لیست جا داشته باشه.
    بسیار ممنون از اقای اقابابایی

  • Price گفت:

    دمتون گرم لیست خیلی خوبی بود :-)) :-)) :-))

  • آقا بابایی چرا اسمی از نسخه ۱ the evil within نبردین این بازی از نظر داستان گیم پلی حتی از نظر وحشت عالی بود تنها مشکلش روایت بود که باید تموم ویس هارو گوش کنید حیف این بازی که تو این لیست نیست

  • دستتون درد نکنه آقای آقابابایی. ممنونم بابت ویدئو عالی تون :rose: :heart:
    سبک وحشت و بقا یکی مهیج ترین سبک های گیم است که تقریبا با ورود رزیدنت اویل به طور جدی شروع شد در ویدئوی بعدی احتمالا حداقل ۱ بازی از فرنچایز رزیدنت اویل، سایلت هیل (احتمالا۲) و the evil within 2 را میبینم

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خیلی ویدیو زیبایی بود مخصوصا با قسمت دینو کریسیس و پارازیت ایو خیلی حال کردم یادش بخیر … من تو قسمت بعدی لیستم رو میگم ، وحشت بقا جزو مورد علاقه ترین ژانر های من تو گیم هست ژانری که شاهد شاهکار های بزرگی بوده به بزرگی خود ویدیو گیم و انقلابی که تو این ژانر اتفاق افتاد در نسل ۵ و ۶ به عقیده من رو کل ویدیو گیم تاثیر گذاشت و این رو مدیون یکی از قدرتمند ترین و شاید قدرتمندترین مثلث تاریخ ویدیو گیم هستیم . :star: پلی استیشن ، میکامی ، کپکام :star:

  • آرین گفت:

    سلام، خسته نباشید!
    الآن بازی‌ها بر این اساس لیست شدند که کلا بهترند یا فقط تو وحشت‌و‌بقا بهترند؟ البته زیاد فرقی ندارد و تفاوتی نمی‌کند ولی مثلا دو تا بازی داریم، اولی از دومی بهتر است بطور کلی، ولی دومی از اولی تو زمینه وحشت‌و‌بقا تخصصی‌تر است و بیشتر به این ژانر نزدیک است. الآن اینجا کدوم انتخاب می‌شوند؟ یعنی معیار نزدیک بودن به ژانر یا سبک و… هست یا خوب بودن بازی حتی اگر خیلی و عالی به ژانر و سبک نزدیک نباشد.
    البته در کل چندان فرق خاصی هم نیست.
    تشکر، خداقوت!

  • آقای بابایی . غلط کردم گفتم سایبر پانک ۲۰۷۷ بازی خوبیه. بعد از دانلود ۱۲۰ گیگ آپدیت. و ۱۵ ساعت گیم پلی بازی. با افتضاحی مواجهه شدم که از ویرانه های هیروشیما هم بدتر بود. جمع اضداد افتضاحات.
    بازی هنوز سنگین اجرا می شه. نیم ساعت تو خیابان حرکت کردم یه ماشین رد نشد سوارش بشم. بازی بیخود و بیجهت شلوغه.و در اوج شلوعی به یکباره برهوت می شه. مشغول شلیک به شهروند محترمی بودم و او هم با هیبت خجسته ای و بدون آسیب دیدن فقط داشت نظاره می کرد. همه این بدبختی ها مشت نمونه خروار این بازی مهلکه.
    دیروز بازی اسپایدر جدیدو گرفتم و کامبت ۱۱ …. آخی راحت شدم..

  • Parasite eve1-2
    Dino crisis1-2
    Resident evil1-2-3
    Alone in the dark a new nightmare
    Silent Hill
    آخ آخ آخ اسم اینها رو نیارید آدم گریه اش میگیره :weep:
    چه روزهایی بودند اون روزها چقدر همه چیز خوب بود 😥

بررسی ویدیویی برترین عناوین وحشت بقا در تاریخ بازی ها- گیمفا