نسخهی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
آدام کیچینسکی از استودیوی سیدی پراجکت رد در مصاحبهی اخیرا خود چنین اظهار داشت که تاکنون تاریخ معینی برای انتشار نسخهی نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته نشده است، اما این نسخه میتواند جو منفی پیرامون بازی را از بین ببرد.
بدون شک بازی Cyberpunk 2077 را میتوان یکی از مورد انتظارترین عناوین نسل پیشین کنسولهای بازی قلمداد کرد که متاسفانه سرانجام خوشی نصیبش نشد. این بازی به دلیل مشکلات فراوان فنی خود در زمان عرضه، باعث شد تا نمرات فاجعهای در کنسولهای نسل هشتمی دریافت کند. اما از طرفی دیگر، کاربرانی که رایانههای شخصی قدرتمند را در دسترس خود میدیدند، جز باگها سایر ایراداتی که گریبانگیر دارندگان کنسولها بودند را تجربه نکرده و توانستند تا از اتمسفر فوقالعادهی نایت سیتی، داستان جذاب بازی، گرافیک بصری و چند مورد دیگر آن لذت فراوانی ببرند.
در واقع، شاید بتوان مدعی شد که بخشی از مشکلات کنسولهای نسل هشتمی در این بازی به دلیل بهینهنبودن Cyberpunk 2077 و بخشی دیگر به قدرت سختافزاری پایین آنها بازمیگردد؛ موضوعی که بلا استثنا در کنسولهای نسل نهم نسبتاً وجود ندارد و با توجه به فاصلهی زمانی انتشار نسخهی نسل نهمی بازی و زمان عرضهی اولیهی آن، میتوان انتظار داشت که این نسخه از بازی بتواند دیدگاه بازیبازان کنسولی را نسبت به آن تغییر دهد.
از همین رو، مدیر سیدی پراجکت یعنی آقای آدام کیچینسکی (Adam Kiciński) در آخرین مصاحبهی خود با یکی از نشریهها به نکتهی فوق اشاره کرد، اما این را نیز افزود که فعلاً تاریخ معینی برای انتشار نسخهی نسل نهمی بازی درنظر گرفته نشده است. وی چنین اظهار داشت که:
بدون شک انتشار نسخهی نسل نهمی بازی تأثیر قابل توجهای در آمار فروش و مثبت کردن جو پیرامون بازی خواهد شد. به طور کلی، بیشتر مشکلات بازی به سختافزارهای ضعیف پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان مربوط میشد. بنابراین، فکر کنم که نسخهی نسل نهمی بازی بتواند قدمی بزرگ در جهت رشد بازی بردارد.
بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴ (فقط به صورت فیزیکی) و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات