پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم

رئیس پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های با کیفیت PSVR متعهد هستیم

حسن اکرامی
۱۰:۲۶ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم

به تازگی آقای جیم ریان (Jim Ryan)، رئیس بخش پلی‌استیشن در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت سونی همچنان به ارائه‌ی با کیفیت محتوا برای نسل بعدی PSVR پایبند خواهد بود و بخش واقعیت-مجازی را فرصتی استراتژیک می‌داند.

برخی از فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی، محصولات واقعیت-مجازی را گامی جسورانه به سوی آیند‌ه و غوطه‌وری بیشتر افراد در بازی‌ها به شمار می‌آورند. البته هنوز این بخش از دیدگاه بسیاری از کاربران، فاقد جذابیت‌های گسترده بوده و به نسبت گران قیمت است. با این حال به نظر می‌رسد آقای جیم ریان قصد حمایت بیشتر از بازار عناوین واقعیت-مجازی را دارد و در نسل نهم شاهد پیشرفت بیشتر این بخش توسط شرکت سونی خواهیم بود.

مدیر عامل بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) در مصاحبه‌ی اخیر خود با یک نشریه‌ی ژاپنی به نام Nikkei Business Daily، در مورد نسل بعدی PlayStation VR صحبت کرده است. وی محصولات واقعیت-مجازی را فرصتی استراتژیک برای شرکت سونی توصیف نمود و در مورد برنامه‌ها برای PSVR2 نیز مطالبی را توضیح داد.

سیستم واقعیت-مجازی در نسل نهم، یک فرصت استراتژیک برای پلی‌استیشن به شمار می‌آید. ما بخش PSVR را در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کردیم و سال‌ها وقت داشتیم که تجربه‌های زیادی را در این بخش کسب کنیم. آن چه که من از بازار محصولات واقعیت-مجازی دریافتم، پتانسیل بالای این بخش است. از همین رو ما می‌خواهیم همچنان یک تجربه‌ی با کیفیت از واقعیت-مجازی برای سرگرم کردن جامعه‌ی بازی‌بازان ایجاد نماییم.

این نقل قول با گفته‌های سابق جیم ریان درباره‌ی آینده‌ی بخش واقعی-مجازی پلی‌استیشن مطابقت دارد. در سال گذشته، مدیر بخش پلی‌استیشن در مصاحبه‌ای با Washington Post تاکید کرد که شرکت سونی قصد دارد به طور فزاینده‌ای در زمینه‌ی واقعیت-مجازی فعالیت داشته باشد و این تلاش با چگونگی نگاه طولانی مدت سونی به بخش واقعیت-مجازی ارتباط مستقیم دارد. طبق گفته‌ی جیم ریان، بازی‌های واقعیت-مجازی لزوماً تا سال ۲۰۲۲ تسلط کافی بر بازار مصرف نخواهند داشت اما سونی در حال سرمایه‌گذاری‌های گسترده در این بخش بوده و اعتقاد دارد بخش واقعیت-مجازی یکی از سرگرمی‌های تعاملی اصلی در آینده‌ی نه چندان دور خواهد بود. البته این اظهارات جیم ریان چندان دور از انتظار نیست؛ چرا که برخی محققان پیش‌بینی کرده‌اند تعداد کاربران بخش واقعیت-مجازی تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۴۵ میلیون نفر خواهد رسید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم
پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پلی‌استیشن: ما به ارائه‌ی تجربه‌های PSVR متعهد هستیم