گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید

گیم‌پلی دومین دموی قابل بازی Resident Evil Village را تماشا کنید

محسن رضوی فر
۱۹:۱۴ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید

دومین دموی قابل بازی عنوان Resident Evil Village اخیراً منتشر شده و وب‌سایت Gamesradar به‌تازگی ویدیویی از گیم‌پلی این دمو را به اشتراک گذاشته است.

در بازی Resident Evil Village، شما بار دیگر کنترل شخصیت ایتن وینترز (Ethan Winters) را برعهده خواهید داشت. ایتن به دنبال دختر گمشده‌اش و در این راه با شخصیت‌ها و موارد عجیبی روبه‌رو می‌شود. جدیدترین دموی قابل بازی این اثر هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس قرار دارد. این دمو در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۱ الی ۱۲ اردیبهشت در آمریکای شمالی و ۱۲الی ۱۳ اردیبهشت‌ماه در اروپا برای کاربران سایر پلتفرم‌های بازی مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان شما را به تماشای ویدیوی دومین دموی قابل بازی این اثر دعوت می‌کنیم.

هشدار: این ویدیو ممکن است بخش‌هایی از داستان بازی را اسپویل ‌کند.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید
گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    پس اون بخش مقایسه گرافیکی همین دموی بازی بود. حله چیزی نیست. چیز خاصی از داستانم معلوم نشده. فقط با این دمو این پیرزن رو نشونش دادن و همچنین شخصیت های دیگر بازی رو هم نشون دادن. بنظر من که عالی بود
    اونایی که دمو رو تجربه کردن بیان و نظراتشون رو درمورد بازی بگن تا ببینیم بازی در چه سطحه؟! آیا حق با بنده هست یا با کسایی که میگن این بازی موفق نمیشه.
    من که میگم عالیه و قراره شاهکار بشه. ایول ویلیج کاملا با ایول ۷ متفاوته و قراره حسابی بترکونه. ایول ویلیج در واقع در سطح همین ایول ۴ ولی با ترس بیشتری هستش. واقعا دوربین اول شخص و صدای سه بعدی و محیط ترسناک و برفی بازی رو چندین برابر ترسناک تر کرده.
    در آخر این پیرزن خیلی نامرده و عوضیه یادتون باشه.

    • ShinjiMikami گفت:

      ایول ویلیج ترکیب خیلی مناسبی از ایول ۲و۳و۴و۵و۶و۷ هستش که از هر بعدی به هریک از این سری ها شباهت داره. البته بیشتر شباهتش به ایول ۲و۴و۷ هستش.
      دموی بازی کاملا نشون میده متاش قراره بالای ۹۰ و حتی ۹۴ و ۹۵ بشه و خیلی خیلی بترسیم و غرق یک داستان شاهکار و پیچیده بشیم که برای اولین بار در سری ایول شاهدش هستیم. داستان و گیم پلی ایول ویلیج به شدت سرگرم کننده و جذابه و حتی لحظه ای از این بازی خسته نخواهیم شد. هر لحظه انمی و باس های مختلفی میاد سراغمون، هر لحظه دنبال پول های زیاد و اسلحه های متنوع هستیم، هر لحظه فکرمون مشغول حل معما هاست و هر لحظه فکرمون مشغوله که جریان داستان چیه؟! پیرزن کیه کریس کجاست؟! دخترمون کجاست؟! باس پیش رومون چیه و کیه؟ میراندا کیه؟ و از همه مهم تر هر لحظه ترس در وجودمونه و هزار تا چیز دیگه. گرافیگ بازی هم که کاملا عالی طراحی شده. یادتونم باشه که کلی سلاح و انمی و باس و محیط های جذاب منتظرمونه 😉
      اژدها بر روی قصر نشسته و منتظرمونه بچه ها آماده باشید 😉
      پیش بینی متای ۹۴ و ۹۵ دارم برای این بازی.
      با تشکر

      • با تمام قسمتای نظرت موافقم ولی اینو به یاد داشته منتقدا تا میتونن یک بازی رو میکوبونن و دوتا ایراد دیگه هم بهش اضافه میکنن مثلا من قطعا مطمعنم آی جی آن و گیم اینفورمر و گیم اسپات و پلیستیشن لایف استایل بهش ۸.۵ تا ۱۰ میدن اما یکسری منتقدای عقده ای مثل وی جی سی و وی جی ۲۴۷ و جکسس و … خیلی بهش نمره کم میکنن مثلا این وی جی ۲۴۷ به بازی های عالی مثل کراش ۴ نمره ۶ داد شاید اگه نمی داد متاش بالاتر از ۸۵ هم می‌شد یا حسابی از ایمورتال فینکس ایراد گرفت در حالی که دمو شو من بازی کردم در سطح خودش عالی بود و هی این بدبختو با زلدا مقایسه می‌کرد و آخر هم بهش نمره ۴ داد یا خیلی مورد های دیگه… توی هیتمن سه هم حسابی بعضی ها گفتاً همونه و هوش مصنوعی ضعیفی داره و بهش ۵ و ۶ دادن …بله متاسفانه اینجورین :smirk:

        • ShinjiMikami گفت:

          متوجه حرفتون هستم کاملا درسته
          ولی باید توجه کنید که ایول ویلیج در واقع میشه گفت اولین بازی ترسناک و بقا با دوربین اول شخصه و هیچ بازی ترسناک اول شخص دیگه ای در حد ایول ویلیج وجود نداره جز همین ایول ۷ و چون متای ایول ۷، ۸۶ بود قطعا متای ایول ویلیج باید بالای ۸۶ باشه. با دقت کردن به اینکه ایول ویلیج چقدر نسبت به ایول ۷ تغییر یافته متوجه میشین که متای ایول ۸ از ۹۰ به پایین نمیفته. چون از تنوع انمی و باس ها ومحیط ها گرفته تا عظمت محیط و نقشه ی بازی و کلی معما و همچنین وجود داستانی پیچیده و برگشت کریس و وجود فروشگاه و در آخر وجود المان های جدید بخصوص اینکه میتونیم حیوونارو بکشیم و غذا درست کنیم در کنار باس فایت های عظیم و در ذهن ماندگار، در همه ی این موارد ایول ۸ نسبت به نسخه ی ۷ خیلی پیشرفت هنگفتی کرده.
          نگران نباش از الان متای بالای ۹۰ رو براش نوشتم فقط اگه کوتاهی نکنن متاش تا ۹۵ میره ولی ایراد بگیرن تا ۹۰ و ۹۱ پایین میاد.
          شخصا پیش بینیم ۹۴ هست.
          با تشکر

          • oculus rift گفت:

            شما نسخه اول outlast رو بازی کن دوست عزیز متوجه ترس واقعی میشی این بازی از لحاظ داستان قطعا یک شاهکار از این گیمپلی تونستم متوجه بشم ولی ترس واقعی فقط outlast این بازی میتونه در رتبه دوم از لحاظ ترس قرار بگیره حتی نسخه دوم outlast هم نتونست به اون اندازه ترسناک باشه resident evil village از لحاظ گرافیک گیمپلی و داستان یک شاهکاره

            • ShinjiMikami گفت:

              همه ی بازی های ترسناک و بقارو به شخصه تجربه کردم. صد در صد ترس اوت لست بیشتره چرا؟؟؟ دلیلش عدم وجود سلاح و فرار کردنه. ساختن همچین بازی خیلی راحته و متا هم افت میکنه در این صورت چون نه داستان داره نه انمی نه باس و نه سلاح.
              البته اوت لست در سبک خودش که فقط فرار و گریزه عالیه بنظرم.
              کپکام میتونست به راحتی یه اوت لست و فرار و گریز بسازه ولی هم تکراری میشد و هم خسته کننده. پس اومده اکشن رو با ترس به خوبی آمیخته کرده و داستان و گیم پلی پیچیده و شاهکار هم بهش اضافه کرده و از همه لحاظ شاهکار شده.
              ایول ویلیج خیلی جاها داره که ترس رو در حد زیاد به وجودتون وارد میکنه و در برخی از مکان های ایول ویلیج چاره ای جز فرار ندارید. تریلر تازه رو اگه دیده باشید یجایی دستتون زنجیر شده و دارین فرار میکنید که یادآور قسمت زیر زمین اون لست ۲ هست که به شدت ترسناکه.
              ایول ویلیج ترکیب عالی از اکشن و ترسه که تا به حال غیر از خود سری های ایول در هیچ بازی دیگری شاهدش نبودیم.

              • oculus rift گفت:

                Outlast هم قرار نبود داستان خاصی رو اراعه بده فقط تمرکزش روی ترس بود ولی کار village قطعا تو ترسوندن سخت تره با اسلحه ولی اول شخص بودنش میتونه مزیتش باشه که واقعا از خیلی فیلمهای به اصطلاح ترسناک امروزی هم ترسناک تر بود ولی با evil village قراره یک داستان ناب و کاملا جدی و خشن و یک چیزی مثل لست۲ رو داشته باشیم این گیمپلی بدجوری به من چسبید این بازی میتوست ریمیک ایول ۴ هم باشه ولی به هر حال هرچی که هست برای من خیلی فوق‌العاده بود امیدوارم برای شما هم همینجوری باشه امیدوارم نسخه اصلی هم چنین گرافیکی داشته باشه

          • Fight Club گفت:

            ShinjiMikami
            دمو رو تجربه کردم.. نظرم رو بازی مثبت تر شده
            فضای بازی و اتمسفرش همون طور که قبلا گفتم فوق العاده هست..
            داستان بازی تو ۲۵ دقیقه خوب و دقیق بود… ادمای درمونده روستا که مونده بودن چه بلایی داره سرشون بیاد.. این حس رو خوب تونست انتقال بده توی ۲۵ دقیقه بازی..
            و از اون مهمتر بازی بی رحمه.. این ویژگی رو همیشه دوست داشتم
            مشکل … همون مشکلی هست که قبلا اشاره کردم دشمنای بازی !
            موقع تیراندازی به پدر اون دختره… احساس می کردم دارم به یه جسد تیراندازی میکنم که در حال حرکته و تاثیری روش نداره.. برای قضاوت روی این موضوع باید صبر کرد تا بازی بیاد..
            تو رو خدا انقدر هم متا متا نکنید…
            عناوینی بودن که متاشون زیر ۹۰ بودن وشاهکار شدن و ماندگار…
            این اعداد ۹۴ و ۹۳ و بقیه… برای زدن تو سر بقیه هست…
            مهم متای سبز و تجربه خود شخص هست…

            • ShinjiMikami گفت:

              نظرت مثبت تر هم میشه.
              شما معلومه اهل هک اند اسلش و dmc هستی از پروفایلت و تیپ و استایلت تشخیص میدم. سلیقتو درک میکنم.
              همیشه بازی هایی که متای بالای ۹۰ دارن مثل ویچر ۳ و گاد و لست ۲ و ایول ۴ و رد دد و … از بقیه بازی ها برتر بودن در این شکی نیست.
              درسته پایین بودن متا از ۹۰ دلیل بر عدم موفقیت بازی نمیشه.
              ولی اگر متای یه بازی بالای ۹۰ باشه یعنی صد در صد بازی موفقیه و شاهکاره.
              در مورد تیراندازی باید دقت کنید که طرف مقابل انسان نیست و بدن قوی و محکمی داره البته در برابر گلوله کلت. اثر گلوله شاتگان و اسنایپ رو در تریلر و گیم پلی ها دیدید دیگه؟! شخصا بنظرم هم اسنایپ و هم شاتگان عالی روشون کار شده.
              کلت هم که چندین بار در بازی عوض میشه و قوی تر و اثر گذار تر میشه نگران نباش.
              ببینید روی انمی گیر ندید این انمی ها حتی ترسناک تر و سریع تر از انمی های ایول ۴ و … هستن.

              • Fight Club گفت:

                ShinjiMikami
                :laugh:
                قشنگ گفتی درباره استایلم… ولی اشتباه حدس زدی
                بنده خودمو فنه متالگیر میدونم… و در مرحله بعد رزیدنت اویل مخصوصا کلاسیک هاش و بازی های نقش افرینی ژاپنی همیشه برام در اولویت بودند..
                بهترین رزیدنت اویلی هم که تجربه کردم کدورونیکا بود ….که به خاطر اینکه انحصاری دریمکست بود اونموقع به خاطرش دریمکست تهیه کردم..
                یه نکته هم بگم به خودت…
                اگه ما از بازی انتقاد میکنم.. یا حداقل خود من
                همش از دلسوزی و ناراحتی فرایچر مورد علاقمون بوده..
                نه دشمنی..
                اینجا یه سوءتفاهم پیش اومد.. که امیدوارم برای شما رفع شده باشه که بنده با بازی دشمنی ندارم..
                به هر حال دوست من همه نمیتونن با هم هم نظر باشند..

                • ShinjiMikami گفت:

                  اها پس فن متالگیری در اشتباه بودم. من از حسی که نسبت به پروفایلت گرفتم حدس زدم.
                  من هیچوقت نگفتم دشمنی داری با بازی دوست عزیز. من فقط گفتم ایراد هایی که دراوردید مثل دوربین و انمی های تازه ای که در این قسمت شاهدش هستیم ایراد و سو استفاده نیست بلکه تغییر و تحوله که این تغییر کاملا به شکل عالی ایجاد شده هست و آسیبی به بازی نمیزنه بلکه عالی ترم میشه. همچنین بازی هم هنوز منتشر نشده من مطمئنم بعد انتشار بازی نظرتون عوض میشه.

      • Old_Gamers گفت:

        جناب ببخشید ها ولی مثل اینکه راست راستی خود شینجی میکامی هستی . شوخی کردم دلخور نشی یه بار ..

    • داداش میگم من رزیدنت ایول ۴ رو خریدم ولی زیر نویس نداره اگه خبر داری ره حلی براش هست؟

    • من دمو رو تجربه کردم و باید بگم از تک تک لحظاتش لذت بردم. روی ps4 اسلیم اجرا کردم.
      گرافیک بازی بسیار بالا بود و فریم ریتش هم جا های شلوغ ۴۵ بود. یکی از مشکلات گرافیکی این بود که بعضی جا تکسچر هاش دیر لود میشدن و توی ذوق میزد. حالا شاید برای pro این طوری نباشه. خلاصه این که محیط روستا رو خیلی خوب درست کردن و دارای جزئیات بالایی هست و قشنگ محیط رومانیایی رو به تصویر کشیدن.
      داستان بازی هم به نظر من خیلی میتونه غیر قابل پیشبینی باشه چون ما وقتی وارد قلعه میشیم و طبق تریلر ها وقتی لیدی دیمیترسکو و دختراش ما رو میگیره، به ما میگه تو از بازی های مسخره برادرم فرار کردی. در حالی که ما اصلا هنوز با هایزنبرگ رو به رو نشدیم و فکر کنم بازی پیچش داستانی زیاد داره.
      من فقط از یه چیز میترسم اونم اینه که محیط روستا تو همین دمو نمایش داده شد و دیگه از جا های دیگه دهکده خبری نیست و این توی ذوغ میزنه و نشون میده که بازی چه قدر سریع میتوان تمومش کرد.
      شوتینگ بازی هم خیلی خوبه و همین طور چالش بر انگیز. دشمنان خیلی قوی هستن و برای کشتن آن ها که باید سرشون رو هدف بگیریم، کار رو سخت میکنه چون خیلی تکون میخورن و سریع هستن.
      اینونتری بازی هم یک شاهکاره درست مثل اویل ۴٫
      خلاصه که من خیلی راضی بودم از دمو و فقط دوست دارم که محیط روستا فقط همین قدر نباشه و خیلی بزرگ تر باشه.

      • ShinjiMikami گفت:

        ببینید از اینکه گفتید شوتینگ بازی چالش برانگیزه و اینکه گفتین انمی ها سریع و قوی هستن خوشم اومد. کپکام شوتینگ بدون نشانه گیری و با لرزش رو در بازی قرار داده تا استرسی تر بشه البته در شاتگان و اسنایپ زیاد مهم نیست.
        در مورد اینکه گفتید محیط روستا کمه نه اینطور نیست و این دمو فقط نیم ساعته و مربوط به بخش ورودی قصره. اول دمو رو دیدید؟؟ همون جایی که از دری وارد شدید و پیرزن رو دیدید اگه از اون قسمت به عقب تر برید به روستا برمیگردید این قسمت خود روستا نیست و قسمت ورودی به قصره. روستا بزرگ تره. همچنین روستا فقط این نیست و اون قسمت پایین نقشه همون آسیابان هم که یه دهکده ی خاص و دیگه ایه و اونجا هم کلی کار داریم. نگران محیط های بازی نباش چون خیلی متنوع و زیاده.

        • آره راست میگی اون پیرزنه در رو که بست اونجا هم جزو دهکده بود. فکر کنم ما با هایزنبرگ وقتی هیولا میشه، اونجا رو به رو بشیم البته بعدا.
          آره شوتینگش خیلی خوب بود. نمیدونم بعضی ها چرا گله میکنن. بازی باید چالشی باشه که دمشون گرم این طوری درست کردن. من قبل از تجربه دمو، وقتی تریلر ها رو میدیدم که ما بالای ۳۰ تا تیر داریم گفتم اینم اکشن شد رفت ولی وقتی دمو رو تجربه کردم و دیدم فقط یه دونه انمی انقدر سخته بکشیش، فهمیدم تعداد تیر واقعا درست بود.
          یه سوال: شما بازی رو پیش خرید کردید؟ اگه نکردید چه طور میخریدش؟ قانونی یا هکی؟

          • ShinjiMikami گفت:

            تا حالا یکی دو نفر از شوتینگ گلایه کردن ولش کن طرف شوتینگ ایول رو با شوتینگ سایبرپانک عوضی گرفته.
            اونجایی که ایتن وارد شد و پیرزن رفت و در رو بست در واقع قسمت های عقب و قسمت های ورودی و اوایل بازی هستش که مربوط به روستا میشه و دو سه ساعتی اونجا ها کار داریم بعدش وارد میشیم به این قسمت دمو. بعدشم یه قسمت آسیابان هم داریم که حالت دهکده مانند داره نگران نباش. هایزنبرگ هم ول کن نیست خیلی سراغمون میاد. نمیخوام اسپویل کنم.
            من بازی هارو روی پیسی و با کرک بازی میکنم.

  • چه بگم در وصف این بازی داش ShinjiMikami ما تا صبح هم بخوایم راجب خوبی های این بازی بگیم بازم کمه :inlove: :inlove:

    دمو رو theRadBrad گذاشته بود منم دیدم و واقعا عالی بود . فضاسازی بازی بی نظیر بود . طراحی های روستایی ها و لباس هاشون و دیزاینشون و همه چی عالی بود . صداگذاری ها ، گرگینه ها همشون Nice دلم میخواست یه رخی از سلطان میدیدیم اما خب دمو هستش دیگه باید صب کنیم برا خود بازی 😀

    فقط یکی به من بگه ناموسا اسپویل دمو :

    اون زنه که گردن یارو رو شکوند واقعا Mother Miranda بود ؟ عجب چیزی بود .

    • ShinjiMikami گفت:

      به حرف بقیه گوش نکن، ایراد های الکیشون رو ول کن برادر. مطمئن باش شاهکاره و میترکونه. یکی میاد میگه دوربین بده یکی از شوتینگ میگه یکی از بافت و گرافیکش میگه در حالی که این بازی شاهکاره. متاشم مطمئنن بالای نوده حتما تجربش کن.
      یه نکته ی مهم بگم که اون درمورد باس فایت های بازیه که عظمت خیلی زیادی داره، که برای اولین بار شاهد همچین باس فایت هایی هستیم.
      در آخر درمورد میراندا باید بگم بله ایشون مادر میراندا بودن.
      مادر میراندا یک نیروی ذهنی خاصی هستش که پر از پلیدی و منفیه و میتونه هرچیزی رو کنترل کنه. میراندا یکی از بدترین و منفی ترین و خفن ترین باس های کل سری ایول خواهد بود.
      با تشکر

    • ShinjiMikami گفت:

      یه نکته هم براتون که معلومه شما ایول باز هستی باید بگم که :
      لیک ها میگفتن قراره سه شخصیت رو کنترل کنیم که یکیشون این دختره بود که کشته شد. قبلا هم نگفته بودم الان چون درست درنیومد دارم میگم. الان خودمم نمیدونم سومین شخص کیه، کاملا مجهوله، شاید سومین شخصی در کار نیست شایدم شاهد یه کلر و جیلی بشیم در اواخر بازی.

      • یعنی این تئوری هات اگه درست در بیاد خداسس

      • NEON گفت:

        داداش سه شخصیت قابل کنترل !!!!؟؟؟ 😐 فقط میتونم بگم wow . ببخشید ولی میشه بگید که اون دوتای دیگه کی هستن ؟؟ چون که یکیش ایتن هست اون دوتای دیگه رو نمیدونم میخواستم ببینم اگه شما گیمفایی های عزیز به من بگید خیلی ممنون میشم :rose:

        • ShinjiMikami گفت:

          این حرف بنده نیست و لیک هایی که توسط هکر ها بیرون اومده گفتن سه شخصیت رو کنترل میکنیم.
          منم فقط ایتن و شخص دوم رو میدونم کیه، شخص سوم هنوز مجهوله و دیده نشده و شایدم لیک درست نیست و شخص سومی در کار نیست.
          اگه بازی ۱۵ ساعته باشه لیک ها در واقع از ساعت ۸ تا ۱۱ بازی رو نشون دادن و هنوز قسمت آخرش مونده بنظر خودم و هنوز معلوم نیست در آخر بازی چه خواهد شد. حتی میگن کپکام بخاطر این لیک ها در ماه های آخر قسمت های آخر بازی رو عوض کرده. شاید در اواخر بازی شاهد برگشت یکی از شخصیت های محبوب باشیم شایدم اصلا شخصیت سومی در کار نباشه و فقط دو شخصیت رو کنترل کنیم.
          من شخصا نمیخوام اسپویل کنم که لذت بازی از بین بره منتظر بمون تا بازی منتشر بشه و خودت تجربه کنی.

  • من دیروز توی یوتیوب توی صفحه رسمی آی جی ان نگاش کردم البته برای اینکه اسپویل نشه هر سه دقیقه جلو میزدمش این دمو بیشتر گشت و گذار توی روستا و آشنایی و نجات اهالی روستا بود یه پیرزنی هم بود که آنقدر اعصاب آدمو بهم میریخت آدم دلش میخواست تیکه پارش کنه و ته روستا یه در بزرگی هست که دو تا تیکه پازله باید بگردی پیداش کنی پازل هم درمورد نفرین و مورد حمله قرار گرفتن روستایی ها توسط شیاطین بود چیزی خاصی واسه اسپویل وحشتناک نداشت :-)) … اینم بگم که اولای بازی توی چمنزار یا وسطاش که توی چمنزار به یک گرگینه داشت شلیک می‌کرد به سختی داشت میزدش و فکر کنم سیستم شوتینگ بازی یکم مشکل داره مثلا حتی زوم هم روش نمیکرد از ده تا تیر شش تاش خطا رفت یا یک ایراد دیگر افت فریم یا ضعیف شدن بافت ها توی بعضی از کلبه های چوبی یا انباری و یکسری مناطق واقعا دیده می‌شد در کل فوق العاده عالی بود هنوزم یه بیست روزی وقت واسه رفع ایرادات هست اگر بازی همینطور عالی بمونه قطعا متای ۸۵ تا ۹۰ میگیره چون منتقدا سر افت فریم که توی ویدیو قبل هم بود و شوتینگ بازی حساب بازی رو میکوبونن ولی من دموی اولو که پلی دادم بهش ۸۸ از ۱۰۰ میدم واقعا لذت بردم باید ببینیم چی میشه…

  • MrHill93 گفت:

    من دمو رو تجربه کردم غیر از شوتینگ بسیار بسیار مزخرف و مفتضحانه ش باقی چیزاش عالی بود
    از محیطش گرفته تا طراحیه گرگینه ها و محیط بزرگ بازی و ….
    حقیقتا گرگینه های سگی داره 😀
    حتی مین ضد نفر استفاده کردم روشون افاقه نکرد
    خوبیش اینه هر گرگینه ایی ک میزنید جنازه ش همیشه دارای لوته ک خیلی خوبه
    سیستم کرفتینگش هم جالب تر شده مخصوصا برا کرفت کردن bullet علاوه بر گان پاودر نیاز به راستد متال هست ک خیلی واقع گرایانه تر میشه ب نظرم

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اتفاقا من خدا خدا میکردم سیستم شوتینگش خیلی حرفه ایی نباشه و به نظرم واقعی تره اینطوری ، اولا که ایتان نظامی و حرفه ایی نیست و بعدشم باعث میشه قشنگ بترسیم، دهنمون سرویسه :laugh:

    • ShinjiMikami گفت:

      خداییش انگار با کالاف بتلفیلد اشتباهی گرفتین؟
      برادر این بازی ترسناکه باید دست بلرزه تیر اشتباهی در بره تا بترسی نه اینکه درست نشونه بگیره. اینجا با زامبی سر و کار داری که بهت نزدیک میشن و قراره از نزدیک شلیک کنی نه اینکه از دور با بقیه شوتینگ داشته باشی.
      در رفتن تیر باعث میشه گلوله هات کم بشن و کمبود گلوله هم داشته باشی. شخصا از شوتینگ شاتگان خیلی خوشم اومد میترکونه. فقط کلت یکم آروم و عادیه که بایدم همینطور باشه چون کُلته. نمیدونم ایول ۷ و ۴ کلت چطور بود که ایراد نمیگرفتین ولی به هر حال.
      اینکه دست بلرزه و تیر ها دربرن باعث ترسناک شدن بیشتر بازی عم میشه یادتونه باشه اگه اینطر نباشه و قرار باشه هر تیرت به هدف بخوره که نشد ترسناک. باید اسمش کالاف باشه. کپکام خودش دونسته و اینکارو کرده وگرنه درست کردن شوتینگ مثل کالاف و بتلفیلد کار سختی نیست.

      • MrHill93 گفت:

        ای بابا نشد ما ی بار ی چی نگیم یکی ک تعصب چش شو کور کرده نیاد زیر کامنتم ریپلی بزنه طومار بنویسه اگه قرار بر این چیزا بود نسخه ۷ ام باید ی شوتینگ مزخرفی میداشت در صورتی ک اینطوری نبود
        من نمیدونم کجای وقتی ک دست بلرزه تیر خطا بره باعث ترسناک شدن بیشتر میشه
        ن تنها باعث ترسناک شدن بیشتر نمیشه بلکه … میشه به تجربه ادم

        • ShinjiMikami گفت:

          تعصب چشم مارو کور نکرده برادر.
          ایراد مسخره درنیار، شوتینگ بازی کجاش ایراده؟!!! شما سازنده بودی چطور درست میکردی؟!
          باز میگفتی باگ داره یا اینکه خسته کنندس گیم پلیش و بهینه ی بدی داره آدم قبول میکرد.
          شوتینک ۷ از شوتینگ ۸ بهتره؟! واقعا دیگه نمیدونم چی بگم. من که تغییر خاصی نمیبینم.
          شایدم نشونه گیری بلد نیستی!!!
          ایتن رفته جلو چند تا زامبی دست و پاش میلرزه لابد شما بری جلو زامبی میرقصی اره؟!
          بازی ترسناک مگه هدف گیری و نشونه گیری حرفه ای باید توش باشه؟! نه باید تیر خطا بره، انمی ها سریع حرکت کنن و بیان روت تا ترسناک تر بشه ثانیا هم اینجا انمی ها سلاح ندارن که دور باشن و نشونه گیری کنی بلکه میان به سمتت و نزدیک میشن و برای شاتگان هم نشونه گیری چنان واجب نیست. شما منظورتون فقط کلت هستش و به کلت گیر دادی ولی باید بدونی کلت بایدم همینطور باشه.
          در روند بازی تجهیزات مناسبی برای کلت پیدا میکنید که در نشونه گیری و قدرت اسلحه اثر زیادی میذارن همچنین در طول روند بازی چندین کلت بهمون میدن که قوی تر از کلت های قبلی خود هستن.

    • Old_Gamers گفت:

      خدایی گرگینه ها رو ترسناک درست کردن . تیر خورد رفت تو علف ها معلوم نبود از کجا دوباره میاد بیرون .

  • مازیار گفت:

    متای بالای۹۰حقشه :inlove:
    هر منتقدی زیر۷نمره بده باید بدیم دست شرک تا حالشو بگیره :rotfl:
    اون هیچ وقت زشت نبود :rotfl:

  • آقا من که الان دمو بازی کردم ولی شوتینگ شبیه the evil within 2 بود نه از نطر تیرندازی از نطر اینکه تیر به انمی برخورد داشت چون the evil within 2 وقتی میزدی به کله نمی دونم چطوری تعریف کنم ی جور ی حس the evil within داشت برام وقتی که تیر به انمی برخورد داشت

  • NEON گفت:

    اگر کسی خواست یکم اسپویل بشه این ویدیو رو ببینه . ولی خداییش بازی خوبیه حالا درسته باید بازی عرضه شه تا کامل متوجه میشیم چی به چیه اما بازی خوبی میشه البته اگه منتقدا ایراد بنی اسرائیلی از بازی نگیرن . پیش بینی متای بازی چیه به نظرتون من که فکر کنم حداقل ۸۹ حداکثر ۹۱

  • من نظرم در مورد بازی فرق کرد دیشب ساعت ۲ دموش رو دیدم …. به نظر من نمره خوبی میگیره و البته با نظر اون یکی دوستمون که گفت بعضی منتقدا مقرضانه نمره میدن هم موافقم و به نظر من متاش هرگز به ۹۰ نمیرسه …. این دوتا انمی جدیدی که نشون دادن و غیب میشدن لای علفا بسیار به وحشت بازی اضافه میکرد… البته چون طرف خیلی ترسیده بود و من دقیقا فهمیدم استرس گرفتتش … فهمیدم تیراندازیش بابت همین ضعیف بود و تقصیری به گردن بازی نبود :rotfl:
    یعنی تیر رو به هرجایی میزد الا هیولاها …. انقدر عقب رفته بود که خورد به در پشتی که ازش اومده بود :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    ولی چون کامنتاری نداشت نگاهش کردم ….

  • RE4 AND RE8 گفت:

    ببخشید تقریبا اسپویل
    .
    .
    .
    .
    .
    . آقا کریس مگه نه رز دزدید دختر ایتن تو اون موقع که کریس رفت چه اتفاقاتی افتاد که ایتن دوباره تو یک مخمصه دیگه افتاد مثل اویل ۷ که هیچی نمی‌دونست ایتن قبل از اینکه بره تو روستا چه اتفاقی افتاد این قبلش مهمه

  • mo1234 گفت:

    دختره باید زنده میموند خیلی مسخره افتاد تو آتیش با سپاس

  • Valhalla9 گفت:

    یه بدی که شرکت capcom داره انقدر تریلر و گیم پلی و دمو از بازی میزنه بیرون که اسپویل شه باید کمی از ubisoft یاد بگیره مثالش valhalla فقط یه تریلر و گیم پلی ۵ دقیقه ای قبل انتشارش اومد بیرون ولی capcom فقط ۵ تریلر ۳ گیم پلی معرفی تمام شخصیت ها ☹ ولی بازم دوسش دارم ولی این ویژگیشو خوشم نمیاد

  • All Alone گفت:

    Nothing but blood and death withe dual sense and 3d audio :inlove: :inlove: :inlove:
    عه یادم رفت من که ps5 ندارم 🙁 🙁 🙁 :-((

  • Old_Gamers گفت:

    بازی به نظر همه جوره اوکی هستش . فقط انمی های گرز بدست گرافیکشون یجوری بود انگار از مقوا ساخته شدن . بهرحال خوشم اومد کلا . دیگه دمو رو دانلود نمیکنم یه دفه خود بازی رو میگیرم . بازی خوف و سخت بنظر میاد .

  • ark.ps4 گفت:

    ناراحتم‌ برای سری محبوبم
    انیمیشنای صورت دختره چقد خشکککگک بود

گیم‌پلی دومین دموی بازی Resident Evil Village را تماشا کنید