پشتیبانی از DLSS به Call of Duty Warzone اضافه خواهد شد
اخیرا شرکت اکتیویژن (Activision) از طریق یک ایمیل تبلیغاتی اعلام کرد که قرار است هفتهی آینده پشتیبانی از فناوری DLSS شرکت انویدیا (Nvidia) به بازی بتلرویال Call of Duty Warzone اضافه شود.
بازی Call of Duty Warzone یک عنوان نسبتاً بهینه شده به شمار میآید و علاقهمندان به سبک بازیهای بتلرویال برای تجربهی این اثر با کیفیت و نرخ فریم قابل قبول، نیاز به سیستمهای بسیار قدرتمند ندارند. حتی اگر برخی از تنظیمات گرافیکی این عنوان تا حد زیادی کاهش یابند، شاهد اجرا شدن آن بر روی بسیاری از سیستمهای قدیمیتر نیز خواهیم بود.
البته، برخی از کاربران پلتفرم رایانههای شخصی که سیستمهای قدرتمندی را در اختیار دارند، تمایل خواهند داشت این بازی اکشن و تیراندازی را با نرخ فریمهای بالاتر تجربه کنند. حال برای تحقق این هدف، فناوری DLSS شرکت انویدیا قرار است در هفتهی آینده به بازی Call of Duty Warzone اضافه شود. علاقهمندان میتوانند با استفاده از این فناوری محبوب، کمی از کیفیت بصری نهایی را کاهش داده اما در عوض به نرخ فریم دو تا سه برابری دست یابند که نتیجهای فوقالعاده به حساب میآید.
عنوان Call of Duty Warzone در حال حاضر پشتیبانی از فناوری DLSS را در اختیار ندارد اما قبلاً شرکت اکتیویژن اعلام کرده بود که این قابلیت به زودی اضافه خواهد شد. حال تاریخ در دسترس قرار گرفتن این قابلیت مشخص شده و قرار است در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۲۲ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) در قالب یک بهروزرسان در دسترس بازیبازان قرار گیرد.
برای استفاده از تکنولوژی DLSS، بازیبازان به پردازندهی گرافیکی سری RTX 2000 یا ۳۰۰۰ شرکت انویدیا نیاز دارند. لازم به ذکر است که پردازندههای گرافیکی شرکت AMD و سریهای قبل از RTX 2000 شرکت انویدیا از فناوری DLSS پشتیبانی نمی کنند. بازی Call of Duty Warzone هماکنون بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
سلام
به نظر تون توی استراتژی بازی کردن تفاوت پابجی با وارزون چیه تو وارزون چیا مهم اند و چی کار باید بکنیم که تو پابجی نه و بلعکس؟
سطح بازیکن های وارزون خیلی بهتره البته به گیم پلی سنگین این بازی هم مربوطه پابجی گیم پلی ساده تری داره
وقتی به قسمت های شهری بازی میرین واقعا کاری جز کمپ نمیشه کرد کل ساختمون با کلی در و پنرجه که اکثرا میرن بالا ساختمون ها بقیه رو اسنایپ میکنن یه سری هم داخل ساختمون کمپ میکنن تا وقتی بقیه برای تجهیزات وارد میشن درجا کیل بگیرن
خودم به شخصه چند ماهه بخاطر اپدیت های زیادی که میداد پاکش کردم و بازی نکردم ولی به نظرم داشتن یه اسنایپ و یه ازالت رایفل مناسبه و بهتره تو محیط شهری نری جز اینکه مجبور شی مثلا مپ شروع به کوچیک شدن کنه
اگه کولد وار یا مدرن وارفر رو داری اسلحه هات رو تو بخش مولتی پلیر ازاد و اپگرید کن چون بازی وقتی دراپ میده میتونی اسلحه های مولتی پلیری که خودت شخصی سازیش کردی رو توی وارزون بگیری و به نظرم این به نفعته
موفق بیاشی
والا تو پابجی هعی باید کمپ کنی و هعی تفنگت رو کج بگیری برای شلیک تو چمن قایم بشی و این حرفا ولی تو وارزون تا جایی که میدونم یه یا علی باید بگی بری فقط حواست باید باشه موقعی که با چتر داری میای پایین کسی با اسنایپر نزنت :laugh:
پابچی روند کند تری داره ولی وقتی با روند هماهنگ شی درسته مثلا من مایل ها کسی رو پیدا نمی کنم تا کیل بگیرم.
استراتژی من توی پابچی این جوری بود از شهر های کوچیک و کم جمعیت می رفتم معلولا ۴ نفره می رفتم بعد خیلی ساپورت می کردم ته بازی هم معلولا ۸۰ می گرفتم.
سلام.در راستای کامنت های پست قبلی یه میم درست کردم
https://uupload.ir/files/yb92_img_20210418_003807.jpg
تایید لطفاً چون واسه ایده اش چیزی نزدیک به ۱ساعت از وقتم رو گرفت و حیفه که تایید نشه :brokenheart: :rose:
:rotfl: :rotfl: