معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 

معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند؛ تلفیقی از هیجان، معما و استراتژی

سجاد باقریان
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 

تاریخچه بازی‌های کارتی به سال‌های خیلی دور باز می‌گردد، بازی‌هایی متنوع، هوشمندانه و سرگرم‌کننده که کمتر کسی پیدا می‌شود با آن‌ها آشنایی نداشته باشد. با ظهور بازی‌های ویدیویی، بستری به‌وجود آمد که ما بتوانیم این‌بار این‌گونه بازی‌ها را در پلتفرم‌های مختلف تجربه کنیم. شاید بازی‌های کارتی را نتوان مانند دیگر سبک‌ها مانند شوتر یا نقش‌آفرینی بزرگ دانست، به هر‌حال عناوین بسیار جذابی در سبک کارتی وجود دارند که تجربه آن‌ها خالی از لطف نیست. ما در این مطلب دوباره به سراغ پلتفرم گوشی‌های هوشمند رفته‌ایم و قرار است در ادامه برترین عناوین کارتی این پلتفرم را خدمت شما معرفی کنیم. اگر از علاقه‌مندان این سبک هستید و دلتان می‌خواهد که هنگام بازی حسابی فسفر بسوزانید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

Clash Royale

برترین عناوین کارتی

نمی‌توان لیستی از بازی‌های کارتی را تهیه نمود و اشاره‌ای به بازی Clash Royale نکرد. این عنوان ساخته شرکت سوپر‌سل می‌باشد که استاد ساخت بازی‌های اعتیادآور است، بازی Clash Royale هم از این قضیه مستثنا نیست و ما با یک بازی اعتیادآور مواجه هستیم.

شما با استفاده از کارت‌های قهرمانان و مبارزان مختلف باید به جنگ رقیبان خود بروید، سه برج آن‌ها را نابود کنید تا در نهایت برنده نبرد شوید. کارت‌ها دارای کلاس‌ها و ویژگی‌های مختلفی هستند که شما با استفاده از هشت تا از آن‌ها کنار یکدیگر، باید به بهترین ترکیب خود دست پیدا کنید. علاوه بر نبرد‌های تن به تن، شما می‌توانید با یک هم‌تیمی و به صورت دو نفره هم به رقابت با دیگران بپردازید که قطعا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی به حساب می‌آید. اگر این‌ها برای شما کافی نیست، می‌توانید به عضویت قبایل مختلف در بیایید و در جنگ‌های بین‌قبیله‌ای شرکت کنید که بسیار متنوع و جذاب هستند. بازی هیچ کمبود یا ایراد خاصی در زمینه‌های مختلف ندارد و گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری آن در بهترین شکل ممکن قرار دارد. خوشبختانه شرکت سوپرسل از بازی‌های خود پشتیبانی فوق‌العاده‌ای می‌کند و ما همیشه شاهد آپدیت‌های مختلفی از طرف سازندگان هستیم.

اگر به دنبال یک بازی بسیار سرگرم‌کننده هستید، Clash Royale همان چیزی است که نیاز دارید. این عنوان را می‌توانید به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

The Elder Scrolls: Legends

برترین عناوین کارتی

عاشقان سبک rpg قطعا با سری The Elder Scrolls آشنایی کامل دارند، The Elder Scrolls: Legends نیز نام عنوانی است در سبک کارتی که بتسدا با الهام از اتمسفر این فرنچایز ساخته و برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است.

با نصب بازی The Elder Scrolls: Legends بر روی گوشی خود وارد دنیای skyrim می‌شوید و با استفاده از کارت‌های قهرمانان و اساطیر افسانه‌ای، به صورت آنلاین به رقابت با دیگر گیمر‌های سرتاسر جهان می‌پردازید. یکی از نکات مثبت این بازی تنوع بالای مد‌های موجود در بازی است که به همین سبب به این زودی‌ها از بازی خسته نمی‌شوید. بازی با کمک دنیایی از کارت‌ها و مد‌های گوناگون و تلفیق آن‌ها با حال‌ و هوای skyrim توانسته تجربه منحصر به فردی را برای گیمر‌ها به ارمغان بیاورد که بدون شک از بهترین‌های این سبک در گوشی‌های هوشمند نیز محسوب می‌شود. شاید تنها نکته منفی بازی مربوط به حجم آن شود، جایی که ما با یک عنوان یک و نیم گیگی مواجه هستیم که در سبک کارتی کمی زیاد به‌نظر می‌رسد، البته باید گفت که در این سبک عناوین حجیم‌تری هم وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بازی The Elder Scrolls: Legends برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios و به صورت رایگان عرضه شده است.

Gwent: The Witcher Card Game

برترین عناوین کارتی

استودیو‌های بسیاری با الهام از بازی‌های بزرگشان تصمیم به ساخت عناوینی فرعی گرفته‌اند که یکی از آن‌ها استودیو نا‌م‌آشنا و لهستانی CD PROJEKT RED می‌باشد. Gwent: The Witcher Card Game، عنوانی است که از دنیای فرنچایز بی‌نظیر Witcher بهره می‌برد و در سبک کارتی می‌باشد.

بازی Gwent: The Witcher Card Game در ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر گشت که با توجه به استقبال مناسب گیمر‌ها از آن، سازندگان تصمیم به انتشار آن بر روی گوشی‌های هوشمند گرفتند. شما در بازی باید مبارزان و سربازان خود که در قالب کارت می‌باشند را جمع‌آوری کنید و به مبارزه با دشمنان خود بپردازید. بدون شک Gwent: The Witcher Card Game جزو بی‌نقص‌ترین و کامل‌ترین عناوین کارتی جهان بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید و حسابی شما را سرگرم خود خواهد کرد. صد‌ها استراتژی مختلف را از دل بازی می‌توان پیدا کرد و از این نظر گیم‌پلی بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. حجم بازی به ۳ گیگ می‌رسد که واقعا برای یک بازی در سبک کارتی بسیار عجیب و غریب می‌باشد. به هر حال اگر با حجم این بازی مشکلی ندارید، حتما آن را دانلود کنید تا تجربه یکی از برترین بازی‌های کارتی را از دست ندهید.

قادر هستید بازی Gwent: The Witcher Card Game را از اپ‌استور‌های مختلف و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دریافت کنید.

Plants vs. Zombies: Heroes

برترین عناوین کارتی

سری Plants vs. Zombies همیشه در بین گیمر‌های گوشی‌های هوشمند از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هست و به احتمال زیاد خواهد بود. شاید دوران طلایی این عنوان گذشته باشد، اما هم‌چنان بازی Plants vs. Zombies: Heroes را می‌توان جزو برترین بازی‌های کارتی دانست که تجربه آن می‌تواند خاطرات گذشته را دوباره برای ما زنده کند.

شما در بازی لشکری از گیاهان خارق‌العاده‌ می‌سازید و به جنگ زامبی‌ها می‌روید. انواع و اقسام گیاهان با قابلیت‌های مختلف در بازی وجود دارند که ترکیب کردن آن‌ها با یکدیگر و استفاده از استراتژی‌های مختلف بسیار لذت‌بخش می‌باشد. سلاح‌های مختلفی هم در بازی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید تا کارتان در از بین بردن زامبی‌ها آسان‌تر شود. Plants vs. Zombies: Heroes توانسته در اپ‌استور گوگل نمره ۴٫۲ از ۵ را دریافت کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است.

اگر شما هم با این سری خاطره دارید، حتما به سراغ نصب Plants vs. Zombies: Heroes بروید تا بار دیگر با گیاهان، زامبی‌ها را از پای در بیاورید. این بازی کاملا رایگان بوده و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در آن وجود دارد که آن‌چنان تاثیری منفی بر روند بازی نداشته است. بازی در اپ‌استور‌های مختلف و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Hearthstone Heroes of Warcraft

برترین عناوین کارتی

بازی Warcraft را تجربه کرده‌اید؟ آیا از عاشقان این بازی هستید؟ پس قطعا از Hearthstone Heroes of Warcraft استقبال خواهید کرد. عنوانی کارتی که در آن تمامی قهرمانان دنیای وارکرفت حضور دارند و شما می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید.

Hearthstone Heroes of Warcraft تا به الآن ۵ میلیون بار در اپ‌استور دانلود شده است که نشان می‌دهد اگر بلیزارد بخواهد، حتی می‌تواند عنوانی باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند. گیم‌پلی بازی همانند دیگر عناوین کارتی به استفاده مناسب از استراتژی‌ها و کارت‌های مختلف خلاصه می‌شود. اما یکی از جذاب‌ترین نکات این عنوان که شاید آن را از رقبای خود متمایز می‌کند، قابلیت  Disenchant است، شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را ترکیب کنید و از این طریق آیتم‌هایی با ویژگی‌های جدیدی را بسازید که در هنگام بازی بسیار به دردتان خواهد خورد. گرافیک، موسیقی و در مجموع تمامی زمینه‌های مختلف بازی در بهترین سطح ممکن قرار دارند و ایراد خاصی به بازی Hearthstone Heroes of Warcraft وارد نیست.

نسخه اندروید و ios این عنوان را می‌توانید از اپ‌استور‌ها و سایت‌های مختلف و بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای دانلود کنید.

Meteorfall: Journeys

برترین عناوین کارتی

Meteorfall: Journey نام عنوانی است در سبک کارتی که توسط استودیوی بازی‌سازی Slothwerks توسعه یافته و منتشر گشته است. این بازی تا به امروز بیش از ده‌هزار بار در اپ‌استور گوگل دانلود شده و توانسته نمره فوق‌العاده ۴٫۷ از ۵ را از کاربران این اپ‌استور دریافت کند که برای یک بازی با قیمت ۳ دلار بسیار عالی است.

گرافیک بازی بسیار جذاب بوده و حالت خاصی دارد که در کمتر عنوانی شاهد آن بوده‌ایم، علاوه بر گرافیک، بخش گیم‌پلی بازی که بسیار اهمیت دارد نیز واقعا عالی کار شده و تعداد و تنوع مبارزان و کارت‌ها در سطح قابل‌قبولی قرار دارد. شما باید با استفاده از کارت‌ها و انتخاب استراتژی مناسب جلوی هیولاهای مختلف را بگیرید. دشمنان هم از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و به لطف هوش‌مصنوعی خوبشان منطقی عمل می‌کنند. حجم این عنوان بسیار کم بوده و تنها ۸۰ مگ می‌باشد و گوشی‌های پایین‌رده هم قادر به اجرای آن هستند که خبر خوشی برای دارندگان این نوع گوشی‌ها است.

بازی Meteorfall: Journeys را می‌توانید به صورت رایگان و برای گوشی‌ هوشمند خود دانلود کنید، لازم به ذکر است که بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios انتشار یافته است.

Miracle Merchant

برترین عناوین کارتی

یکی از خلاقانه‌ترین عناوین کارتی در گوشی‌های هوشمند، بازی Miracle Merchant می‌باشد که توسط استودیوی آلمانی Arnold Rauers ساخته شده است. اگر به دنبال یک بازی خاص در سبک کارتی هستید، Miracle Merchant گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

شما در بازی Miracle Merchant، در نقش کارآموزی قرار دارید که باید با ترکیب کارت‌های مختلف به فرمول ساخت معجون‌های مختلف دست پیدا کنید. بازی دارای مراحل متعددی است و با ساخت معجون می‌توانید به مراحل بالاتر دست پیدا کند. ساخت معجون‌ها با این‌که سخت نیست، اما بسیار سرگرم‌کننده است و گرافیک کارتونی و صداگذاری جالب آن، باعث شده که تجربه Miracle Merchant بسیار خاص باشد. در بازی حتی می‌توانید به رقابت با دیگر گیمر‌ها بپردازید و رتبه خودتان را با ساخت معجون‌های بیشتر بهبود ببخشید. علاوه بر تمامی این مسائل، فعالیت‌های فرعی روزانه‌ای هم در بازی وجود دارند که باعث می‌شوند شما هر روز به سراغ بازی بروید تا task‌ها را کامل کنید.

بازی Miracle Merchant برای تمامی گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های مختلف در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید آن را به سادگی از اپ‌استور‌های مختلف دریافت نمایید.

Reigns: Game of Thrones

برترین عناوین کارتی

بازی  Reigns: Game of Thrones، سومین نسخه از سری Reigns است که سازندگان در ساخت آن از اتمسفر و شخصیت‌های سریال و کتاب Game of Thrones استفاده کرده‌اند. شخصیت‌هایی مانند جان اسنو، دنریس تارگاریان و … در بازی وجود دارند که آن را بسیار برای طرفداران Game of Thrones  جذاب کرده است.

شما در بازی باید به پای دیالوگ‌های شخصیت‌های مختلف بشینید و دقیق آن‌ها را گوش کنید و در مواقعی که با کارت روبه‌رو می‌شوید با تصمیم درست آن‌ را جابه‌جا کنید. استفاده از کارت‌ها در مکان و زمان درست بسیار حائز اهمیت است و در روند بازی تاثیر بزرگی دارد. امکانش هست با انتخاب کارت‌ها کل داستان را کاملا تغییر دهید که البته بسیار جالب است و می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. این بازی توانسته نمره ۴٫۸ از ۵ را در اپ‌استور گوگل دریافت کند که فوق‌العاده است. تجربه این بازی را به تمامی طرفداران سریال Game of Thrones پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Reigns: Game of Thrones کاملا رایگان است و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Card Thief

برترین عناوین کارتی

استودیو آلمانی TiNYTOUCHTALES، با ساخت بازی Card Thief توانست نظر بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های کارتی را به ساخته خود جلب کند. این بازی که نمره‌ بسیار خوبی هم در اپ‌استور کسب کرده‌ است، با المان‌های جدیدی که در خود دارد می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

شما در نقش یک سارق قرار دارید که باید با استفاده صحیح و به موقع از کارت‌ها کار‌های مختلفی را انجام دهید تا مرحله را به پایان برسانید، باید از ویژگی‌های کارت‌ها استفاده کنید تا جواهرات و سکه‌ها را بدزدید، کلید را از نگهبانان بگیرید و هزاران کار دیگر انجام دهید. آیتم‌ها و مد‌های مختلفی در بازی قرار دارد که از تنوع خوبی برخوردار هستند، البته بازی در حد و اندازه‌های عنوانی مثل Gwent نیست، ولی با تمامی کمبود‌ها بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان بازی‌های کارتی باشد.

نسخه رایگان بازی Card Thief برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Through The Ages

برترین عناوین کارتی

Through The Ages در واقع یک بازی در سبک استراتژی است که از المان‌های سبک کارتی هم بهره می‌برد. همان ابتدا باید اشاره کرد که قیمت بازی چیزی در حدود ۱۰ دلار می‌باشد که تهیه آن را کمی سخت می‌کند.

شما در بازی باید امپراتوری خودتان را بسازید و سرزمین خودتان را در زمینه‌های دفاعی، کشاورزی و … بهبود ببخشید و سعی کنید که همیشه ارتشی بزرگ در اختیار داشته باشید تا سرزمینتان به مرز نابودی کشیده نشود. شما باید منابع، مکان‌های مختلف و سربازان را به صورت کارت به دست آورید و مراقب باشید تا آن‌ها را از دست ندهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی و کارتی هستید، Through The Ages عنوانی است که می‌تواند مناسب شما باشد.

بازی در اپ‌استور‌های مختلف قرار دارد و باید با پرداخت ۱۰ دلار آن را خریداری کنید.

Exploding Kittens

برترین عناوین کارتی

در آخرین بازی از لیست سراغ بازی‌ای به نام Exploding Kittens رفته‌ایم که به لطف گرافیک جذاب و خاص، صداگذاری عالی و گیم‌پلی اعتیادآورش طرفداران زیادی پیدا کرده است، به طوری که ۵۰۰ هزار نفر تا به الآن این بازی را فقط از طریق اپ‌استور گوگل دریافت کرده‌اند که با توجه به رایگان نبودن آن و قیمت ۲ دلاری آن، بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

بازی را می‌توانید تا حداکثر با ۵ نفر به صورت همزمان تجربه کنید و تمام هدف شما این است که از کارت‌ گربه سیاه که به گربه انفجاری هم معروف می‌باشد استفاده نکنید. هر فردی که از این کارت استفاده کند، می‌بازد و از دور بازی خارج می‌شود. استفاده از کارت‌های مختلف در زمان مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتما به این نکته توجه کنید. اتمام هر راند خیلی طول نمی‌کشد و شما خیلی سریع به سراغ راند‌های بعدی می‌روید و دوباره همه چیز از نو شروع می‌شود.

بازی جذاب Exploding Kittens را برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios با پرداخت تنها ۲ دلار می‌توانید دریافت کنید.

سخن آخر

شاید بازی‌های کارتی پیچیدگی و وسعت باقی سبک‌ها را نداشته باشند و خیلی از گیمر‌ها به بازی‌های کارتی اهمیت ندهند، با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم که برترین‌های این سبک که در این لیست قرار گرفته‌اند را تجربه کنید تا از گیم‌پلی خاص آن‌ها بی‌بهره نمانید. شما چه عناوین کارتی دیگری می‌شناسید که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 
معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام و احترام خدمت جناب آقای سجاد باقریان . امیدوارم روز خوبی داشته باشید . بابت ستون خبری فوق صمیمانه سپاسگذارم . لازم به ذکر است یک بازی همراه خوب ( فارغ از پلتفرم های شناخته شده همراه از جمله سوییچ ) همیشه بخش زیادی از اوقات فراغت افرادی را که تمایلی به گذراندن وقت پای بازی های ویدیویی را ندارند پر کرده است . خیلی از اقوام و دوستان و نزدیکان را دیده ام که تمایلی به بازی های ویدیویی نداشته اما همین که در صفی طولانی یا پشت در اتاق دکتر یا در هواپیما و تاکسی و خودروی شخصی شان پشت چراغ قرمز قرار می گیرند بلافاصله تلفن همراه خود را از جیب درآورده و مشغول بازی مورد علاقه خود می شوند . جدای از جامعه حداکثری به اصطلاح Mobile Gamers و عناوین به نسبت ساده تری که این ژانر در اختیار مخاطبینشان گذاشته ، هستند عناوینی که خود به نوعی تنه به تنه ی بازی های ویدیویی کنسولی و کامپیوتر های شخصی می زنند که از آن جمله می توان به عنوان به شدت محبوب و موفق Hearthstone Heroes of Warcraft اشاره کرد . علاوه بر دو عنوان فوق بنده عناوین Plants vs. Zombies: Heroes و Gwent: The Witcher Card Game را نیز تجربه کرده ام که می توان به جرات گفت هر سه عناوین به شدت با کیفیتی هستند که البته گمان می کنم قدمت عنوان Hearthstone Heroes of Warcraft به مراتب بیشتر از سایر عناوین باشد ( هر چند که به طور دقیق اطلاعی ندارم ) . در نهایت خاطر نشان می سازم ساخت عناوین برای تلفن های همراه جدای از فضای کاری نه چندان جدی نسبت به سایر پلتفرم ها بسیار چالش برانگیز و سخت بوده و شاید به نوعی بتوان گفت چالش های به مراتب بیشتری پیش روی بازی ساز نسبت به سایر پلتفرم ها قرار می گیرد و دلیل آن نیز تعداد اندک بازی های قابل قبول و با کیفیت این پلتفرم می باشد که البته روز به روز نیز بر گستره آن افزوده می شود . در نهایت این روز ها به دلیل مشغله کاری بالا مجبورم تا سر خود را با بازی های موبایلی گرم کنم که عنوان Subway Surfers بخش زیادی از وقت من را به خود اختصاص داده . این عنوان را برای افرادی که حالت های عصبی شدید دارند به شدت توصیه می کنم که دلیل آن Endless بودن و سرعت بالای بازی است ( هر چند که بنده نیز به دلیل مشغله بالایی که دارم به شدت این روز ها عصبی و عجول شده ام ) . پیروز و پایدار باشید .

    • متشکرم جناب چمنی
      بله کاملا حرف شما درسته. با وجود تمامی محدودیت‌های گوشی‌های هوشمند، نمی‌شه منکر عناوین باکیفیت این پلتفرم شد و خیلی از افرادی که نگاهی جدی به گیمینگ ندارن هم به سراغ این پلتفرم میان و با بازی‌های گوشی خودشون رو سرگرم می‌کنن. آینده بازی‌های گوشی‌های هوشمند به نظر روشن میاد و امیدوارم با گذر زمان استودیو‌های بزرگی به ساخت بازی برای گوشی روی بیارن تا بازار این پلتفرم داغ‌تر بشه.

  • MrHill93 گفت:

    Night of the full moon و pirates outlaws هم به این لیست اضافه کنین گزینه دوم روگ لایت هم هس

معرفی برترین عناوین کارتی گوشی های هوشمند - گیمفا