پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

مرصاد قدیری
۲۲:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

گزارش مارس ۲۰۲۱ NPD Group که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که فروش سخت افزار در آمریکا همچنان به رشد سالانه‌ی خود ادامه می‌دهد. فروش دلاری سخت افزار‌های بازی نسبت به مارس سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته و با رسیدن به رقم ۶۸۰ میلیون دلار، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین اطلاعات جدیدی از فروش کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ نیز منتشر شده است که عملکرد عالی آن‌ها را نشان می‌دهد.

طبق گزارش NPD Group برای مارس ۲۰۲۱، نینتندو سوییچ موفق شد تا از نظر فروش دلاری و تعداد دستگاه‌های فروخته شده به پرفروش‌ترین کنسول این ماه در آمریکا تبدیل شود. این در حالی است که آمار مربوط به کل سه ماهه‌ی اول سال نشان می‌دهد که نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۵ به ترتیب پرفروش‌ترین کنسول‌های آمریکا از نظر تعداد دستگاه‌های فروخته شده و فروش دلاری بوده‌اند.

علاوه بر این، حالا پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول از نظر دستگاه‌های فروخته شده و فروش دلاری در تاریخ آمریکا را نیز به نام خود ثبت کرده است؛ آن هم در حالی که تنها پنج ماه از عرضه‌ی محصول محبوب می‌گذرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سونی در ماه فوریه، این شرکت در سال گذشته ۴/۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۵ را به فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها ارسال کرد. اگرچه سونی فروش ۷/۶ میلیون دستگاه را تا انتهای سال مالی جاری پیش بینی کرده، اما ممکن است شاهد فروش بیشتر پلی‌استیشن ۵ باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MrHill93 گفت:

    با وضعیت مزخرفی ک کرونا ایجاد کرده و کمبود کنسول تونسته رکورد فروش و بزنه
    فقط تصور کنین اگه کرونایی نبود و کمبود کنسول ایجاد نمیشد
    فک کنم همین اول نسل سونی کار و تموم میکرد
    چ اینکه فعلا سونی زده جاده خاکی

  • ASHEN ONE گفت:

    با وجود اینکه کنسولی هستش که از کمبود رنج میبره ولی باز هم با قدرت میفروشه :yes: :yes:
    این است قدرت سونی

  • Emmat گفت:

    حسم می گه چرا دارند سوییج می خرند بازی شوتی که نداره شاید بخاطر انحصاری هاش هست.
    ولی ادم در عجبم از انتخابای این انگیلسی ها و امریکایی ها.

  • NEON گفت:

    شک نکنید فروشش حتی از ps2 هم بیشتر میشه

    • قطعا همینطوره چون Ps5 فروشش توی یک روز به اندازه دوازده هفته ps4 بود تازه Ps5 نه بازی انحصاری به جز دیمنز سولز داره نه موجود هستش نه شرایط فروشش بهتره فکر کن با این شرایط وخیم کرونا و قرنطینه و کمبود قطعات و بازار سیاه و فروش به قیمت ۱۰۰۰ دلار در بازار و تقاضای بالا و اینهمه مشکلات اگه توی زمان ps4 میومد احتمالا تا الان فروشش بالای ۱۲ میلیون فقط در عرض چند ماه بود … زمان عرضه گاد اف وار یا بازی بزرگ دیگری که انحصاری اش است اگر بیاد توی یک روز فروشش چندین برابر میشه… فقط بزارید اینجا واسه تعصب فنا یک چیزی رو روشن بکنم سکوت سونی در آخر منجرب پدیده ای ناگوار خواهد شد که نهایت رضایت طرفداران را به دست می آورد…

  • MOHAMMADmp گفت:

    بهترین کیفیت زندگی،درآمد قابل قبول،زبان بین المللی،ارتش قوی ،بهترین کمپانی های تکنولوژی و خودرو سازی و … . ماه هم داریم بر سر هدایت اونها به سر کله هم میپریم.واقعا زیبا نیست.

    • مهم این هستش ما میریم بهشت این ها میرن جهنم :rotfl:

    • Emmat گفت:

      شما چرا اون طرف رو نمی بینید اون هم یه دره هست.
      اول نکاتی که شما می گید اشتباه هست : کجایش بهترین کیفیت زندگی رو دارند فقط پولداراش هستن که این جوری هستن از اون طرف زندگی سیاهپوست ها هم هست ، در امد قابل قبول تو خدا کی این رو گفته دایی من اونجاست ، زبان بین المللی اگر تاریخ رو خوانده باشی می فهمی بعد از جنگ جهانی امریکا و بریتانیا کبیر ( که لقبش توی تاریخ روباه پیر هست ) قرار بستن تا واحد پول دلار ( از طرف امریکا ) و زبان انگیلیسی ( از طرف بریتانیا ) باشه.
      من موندم شما از کجا اومدید.

      • xbox and halo گفت:

        تا حدودی با حرفت موافقم از نظر زبان بین المللی درست گفتین چون زبان انگلیسی و زبان آمریکایی تا حدودی با هم فرق داره ، ولی از نظر کیفیت زندگی باهات تا حدودی مخالفم چون حداقلش میتونی گلیم خودت رو از آب در بیاری و میتونی برای خودت یه خونه یا یه شغل داشته باشی درسته اونجا همه چیز گرون هست ولی ارزش پولش بالا هست ، ایران هم پولش بی ارزش هست و کالا گرون و نمیتونی چیزی رو راحت تهیه کنی ، اولش زندگی توی کشور های خارجی سخت هست ولی بعداً با مرور زمان آدم عادت میکنه ، الان عموی من هلند زندگی میکنه اولین باری که رفتند شرایط خیلی سخت بود ( پناهنده شد ) ولی الان زندگی خوب ، ماشین خونه همه چیز داره ، تازه بهمون میگه اونجا یعنی هلند کالا گرون هست ولی میشه راحت همه چیز خرید.

        • Emmat گفت:

          من درباره ای ایران هیچ حرفی نزدم و اگر نه خیلی مسئله داره که هم تاریخی هست هم سیاسی. تاریخ همیشه یه چیز رو نشون داده همه نیست کیه یا کجایی مهم اینه که حداکثر استفاده رو بکنی.
          و سوی دیگه این ماجرا با کسایی هستم که با نظر موافق نیستن شما وقتی می خوای مهاجرت کنی باید به همه چیز دقت داشته باشی همیشه نمی شه روی خوش ماجرا رو نگاه کرد یه جایی دیگه گیر می یفته یاده ام یه بند خدایی از دوست ای بابا که یه هفته توی بازداشتگاه های پلیس ژاپن بود می گفت : زندان هاشون خیلی وحشتناکه یعنی نه شکنجت می کنند نه به خانواده ات یا دوستات می گن دستگیر شدی فقط کاری می کنند از خلافت پشیمون بشی بعد دیگه ترسیدم برگشتم .

    • عزیزم اونور آدم های با شعور و با فرهنگ داره آدم هایی که واقعا عقل در سر دارن وتوهم دانایی نزدن و به اعتقادات بقیه توهین نمیکنن آدمایی داره که قبل حرف زدن فکر میکنن آدمایی داره که ادعای فرهنگ هفت هزارساله نمیکنن واقعا در عمل و ادب و عاطفشون فرهنگشونو نشون میدن

  • Kogami گفت:

    ولی ولی شایعه منفی از سونی داره میاد

  • Star1 گفت:

    چطور ممکنه نینتندو سوییچ از نظر فروش دلاری و تعداد دستگاه‌های فروخته شده پرفروش‌ترین کنسول باشه ولی ps5 رکورد بزنه؟

    فقط بین کنسول های سونی رکورد زده؟

  • Kℭ₦Å گفت:

    سلطان صنعت گیم همچنان میدرخشه تا هیتراش رو بسوزونه حسابی :-*

  • گفت:

    ۵ ماه بیشتر نمیگذره اونم در این وضعیت کمبود قطعات
    حالا فکر کنین تا اخر نسل چیکار میکنه

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    پلی استیشن ۵ ترکونده :heart:
    .
    .
    اقا یه نکته ایی بگم شاید بدرد کسی خورد متاسفانه از خیلی دوستان فروشنده شنیدم اکثر پلی استیشن هایی که تو ایران خصوصا خراب میشن دلیلش حمل و نقل هست و ضربه ایی که حالا نمیدونم چطور بهش وارد میشه و باعث میشه اون فلز مایع داخلش پخش شه روی مین بورد و سی پی یو و قطعات دیگه بار قاچاق وارد میشه و از اینچیزا زیاده ( خودم چند تا ویدیو در ایران دیدم که فلز مایع به خاطر ضربه شدید پخش شده و باعث میشه دستگاه کلا روشن نشه ) و مورد بعدی سعی کنین کنسولو مخصوصا وقتی از بازی بیرون میاین و کنسول گرم هست بهش ضربه وارد نکنین
    .
    .
    حالا راه حلی که من میشنهاد میدم بهتون برای اینکه بار قاچاق هست چیه ؟ کنسول رو خودتون انباکس نکنین از جایی که میخرید بگید چند بازی داخلش بریزه تا تست اولیه دست خود فروشنده انجام بگیره که اگر ناسالم بود شما ضرر نکنین ، دستگاه رو تست شده جلوی خودتون و با بازی تحویل بگیرین
    .
    .
    صرفا جهت اطلاع بود چون اصلا جایی ندیدم راجب اینچیزا حرفی بزنن و نکات ایمنی در مورد دستگاه ، هر چی هم هست فقط متون ترجمه شده هست و از تجربه خود گیمرا مطلبی نیست.

    • Mikasa گفت:

      نسل اول کلا نخرید بهتره
      دوال سنسای فعلی هم مشکل دریفت دارن
      تا سال بعد تولیدی بعدی شروع میشه مشکل دریفتم حل میشه (امیدوارم)

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        البته من و تعدادی از دوستان که از نزدیک میشناسم با دوال سنس تا الان خدا رو شکر 😀 به هیچ مشکل نخوردیم ،،،، کنسول کلا هیچ مشکلی نداره و کاملا شاهکاره این خرابی ها بسیاریش طبیعی هست مثلا در ۵ میلیون کنسول امکان خرابی هست ولی هر چی جلوتر بریم کمتر میشه اما از بین هیچ وقت نمیره حالا هر دستگاهی از هر برندی ، ماها بد شانسیم که یه نمایندگی نداره تو ایران که اگر به مشکل خوردیم بریم نمایندگیش واقعا همه جور ستمی به ما شده دیگه لعنتی ….. هر موقع بخوای یه چیزی بخری باید با کلی تحقیق و استرس بخریش همه گرونه هم پشتیبانی صفر

    • پیشنهاد من اینه از پی اس پرو بگیرید، ی مقدار گرون میده منتها وقتی ضمانتش بکنی ۲ سال بی قید و شرط تعویض می‌کنه، در صورت ضمانت نکردن ۱۰ روز. ولی واقعا تعویض میکنن

    • TzzzT23 گفت:

      من که هفته اول فروردین از tilno خریدم ( تبلیغ نمیکنم فقط میگم که مطمن هستن ) و تا الان که هیچ مشکلی نداشته از نظر سخت افزاری همینطور دستش ( به غیر از مشکلات نرم افزاری که هر از گاهی پیش میان که بدترینش loop download ها هست که نه میشه cancel کردش نه resume ) , اینکه میگن اولین نسخه های کنسول رو نگیرید به نظرم نه اشتباه هست نه درست , من برای ps4 هم اولین نسخه رو گرفتم و حتی همین الان که این کامنت رو می نویسم بدون مشکل داره کار میکنه دستگاه . واقعا اون لذتی که اوایل نسل کنسول میگیری یه چیز دیگه هست مخصوصا که جفت کنسول های نسل بعد تغییرات خیلی زیادی با نسل قبل خودشون دارن . اصلا سرعت بالا اومدن بازی ها , boost بازی های ps4 و بدون صدا بودن کنسول و خنک موندن کنسول موقع بازی اونم از اولین نسخه کنسول برام تعجب برانگیز هست که کنسول میان نسلی دیگه برای چی باید بیاد ؟ به غیر از تغییر gpu و cpu و ram تغییر دیگه ای به ذهنم نمیرسه همین الانش هم بدون نقص هست سخت افزار .

    • فرید گفت:

      لذتی که تو انباکس تو خونه هست تو فروشگاه نیست
      ولی درست میگید تو این وضعیت باید همونجا تست کنیم

  • فیل حقگو هم گفته بشینید بازی های یک نسل پیش بتسدا رو بازی کنید :rotfl:

  • حتمن تولید ایکس باکس تو آمریکا هم کم بوده نه؟
    گیم پس چی شد؟
    ۴کی واقعی؟
    بهتر اجرا شدن بازی ها؟
    قوی ترین کنسول تاریخ؟
    دسته باطری خور کپی پیست؟
    گیم پس؟
    گیم پس؟ :rotfl:

  • xbox and halo گفت:

    خیلی خوش حالم که کنسول ها دارند خوب فروش میرن ، نسل نهم بهترین نسل هست اونم برای گیمر های جهان ، نسل خوبی برای پادشاه نرم افزار یعنی مایکروسافت و سونی کبیر و قدرت قدیمی کنسول یعنی سونی و بهترین کنسول دستی یعنی نیتندو هست ، (فکر نکنین منظورم از قدرت قدیمی کنسول یعنی سونی دیگه ضعیف شده ، همون طور که به بریتانیای کبیر میگن قدرت قدیمی یعنی از نظر سیاسی و نظامی از قدیم قدرت مند بوده.)
    درضمن نماز و روزه های همه اعضای سایت قبول باشه. از کاربر گرفته تا مدیر سایت. :heart:

  • Codmw2 گفت:

    پراید هم رکورد سریع ترین و بیش ترین فروش ماشین رو داره :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Alifz گفت:

    با وجود تمام شایعه ها و هیتر ها
    در نهایت پلی استیشن و جامعه گیمرهاش برنده هستن

    • ...Eternal... گفت:

      همیشه هیتر ها از هر پلتفرمی بازنده هستن و فن های منطقی از هر پلتفرمی برنده هستن این موضوع نفسش یکیه سونی فن و مایکرو فن نمیشناسه
      همیشه تو هر فن بیسی یه تعداد آدم بی شخصیت و بی ظرفیت هستن اگر بخوام نام ببرم از هر دو طرف سونی فند و مایکرو فن میتونم یه لیست بلند بنویسم

  • ...Eternal... گفت:

    نوش جون سونی کاملا لایق این آماره لانچ عالیش خیلی تو این امر موثر بوده و خیلیا بی صبرانه منتظر تجربه بازی های معرعی شدش هستن فقط گاد به تنهایی دلیل خرید یه کنسوله رگناروک ۲۰۲۲ عرضه میشه

  • saman گفت:

    امیدوارم هدو کنسول به خوبی فروش کنن.
    در ضمن این موفقیت سونی معنیش این نیست که باید همش بکوبیمش تو صورت مایکروسافت که این موفقیت را به دست نیاورده.

  • خیلی دوست دارم الان میتونستم چهره ویچر و کماندر که یک نفرن و کوله ترین و محمد رضا ایکس باکس وان مولتی اکانت
    و فرشاد ایکس و مهدیار و مسعود پی سی و … ببینم :rotfl:

    • farshadx گفت:

      مخوای ببینی؟!
      :rotfl: این شکلیه
      چیزی که خودم گفتم الآ تایید شده چرا باید ناراحت باشم؟!
      nel_drackman@ پرسیده بود چرا سونی سکوت کرده؟!
      جواب تا وقتی کنسول سونی خوب میفروشه نیازی نداره حرفی بزنه
      این روزا خیلی نظراتم بهت فشار وارد کرده تو هر پست اسم میاری بنظرم باید یه مدت دوباره بری عصابت که خوب شد فشارت که اومد پایین برگردی توصیه برادرانه :yes:

      • حرفای تو اون هایی که اسم بردم من رو فشاری نمیکنه.این من رو میسوزونه که تو اون چند نفر دیگه خودشون رو پی سی فن میدونن ولی از ماکرو میرن بالا
        پی سی یک پلتفرم مولتی پلتفرم هستش و نباید فن بیس ماکروسافت باشه
        و اون کوله ترین و محمد رضا و الادار هم با مولتی اکانت بودنشون رو مخن
        خلاصه کلام از چند رویی بدم میاد. اگر هم میبینی من با این اکانت نظر میدم چون قبلی بن شده به اینکه مرض که ندارم با اکانت خودم نظر ندم همیشه هم شاهدید با یک اکانت نظر دادم مستقم و رک و …
        و مشکلم با تو این هستش که خودت رو بی طرف جا میزنی ولی ۲۴ ساعت به نفع ماکرو و ضد سونی هستی این دو رو بودنت رو مخمه

        • farshadx گفت:

          میدونی مشکلت کجاست؟!
          فکر میکنی همه باید از سونی تعریف کنن
          سونی نسل ۹ چیکار کرده که من بخوام بشینم ساعت ها ازش تعریف کنم؟!
          خودت بگو
          چند تا بازی انحصاری داده
          صداری ۳d رو رایگان گذاشته رو کنسولش
          دسته پیشرفته تر داده
          و داشبورد ۴k
          حالا بگو از کدومش باید تعریف کنیم؟!
          انحصاری که چیز واضحه ای هست اصلآ نیازی برای تعریف نداره
          صدای ۳d هم حداقل ۳ بار گفتم ماکرو داره براش پول میگیره
          دسته هم که مشکل داره حتی تو انتخاب بهترین دسته IGN فکر کنم شده دسته پنحم ولی من هیچی نگفتم نگین ترول داره میکنه دسته انقلابی که اینقدر تعریفش رو میشنیدن اگر اشتباه نگم دسته پنجم تو انتخابت ۱۰ دسته برتر IGN هست
          داشبورد ۴k هم چیز شاهکاری نیست و ماکرو هم میتونه با اپدیت بیار ولی من این مورد به نفع سونی گذاشتم
          عزیز شما فن ۳ اتیشه سونی هستی نه ما
          من چیزی که دیدیم و متوجه شدم و میگم حالا میخواد به ضرر سونی باشه میخواد به ضرر ماکرو باشه میخواد خیلی هارو ناراحت و یا خوشحال کنه
          واقعیت میگم
          نه برعکس شما کورکورانه طرف داری نمیکنم
          سر ۷۰$ شدن بازیها سونی فن ها چه طرفداری از سونی میکردن
          و یا واسه game pass به ماکرو توهین و انتقاد میکنن
          اصلآ خنده داره سونی فن بیاد بگه گیم پس خوب نیست
          ماکرو راضی
          بازیباز راضی
          بازی ساز هم راضی
          اون وقت میبینی سونی فن جماعت ناراضی
          چرا دلیلش چیه؟!
          دلیلش این نیست که میخواید بکوبید چون موفق بوده؟!
          اصلآ این حرفتون تو کتم نمیره
          فکر میکنید چون ۳ ۴ تا بازی سونی داده واسه pc باید سونی رو بپرستیم؟!
          شاید رو کنسولها اینجور باشه و بازیبازها شرکت سازنده رو بپرستن رو pc اینجوری نیست حتی واسه ماکرو
          “”مشکلم با تو این هستش که خودت رو بی طرف جا میزنی ولی ۲۴ ساعت به نفع ماکرو و ضد سونی هستی این دو رو بودنت رو مخمه””
          کدوم دو رو بودن؟!
          چند بار با اکانت خودم خودم رو ریپلای کردم؟!
          یا با دوستام تو تلگرام دست به یکی کردم منفی و مثبت دادم؟!
          یا حرفی زدم که بعدش معلوم بشه دروغ بوده؟!
          با تو معنی دو رو نمیدونی یا من نمیدونم
          خودت فن بوی متعصبی همه رو به این شکل میبینی

    • فشار نخور جون دل⁦:-D⁩
      زمین بخوره به آسمون دنیا متلاشی شه بازم پیسی سلطانه
      نیاز به گفتن ماهم نداره
      از اونطرف حتی اگه دلفینا هم پرواز کنن بازم کنسولا قوطین⁦:-D⁩
      بعد اینکه تکلیفت رو با خودت مشخص کن
      تا پریروز میگفتی آلادارم الان ویکی ویچر؟؟؟؟؟⁦:-|⁩
      به حول قوه ی الهی اول که گفتن فیک دکیم
      چرا؟
      چون جفتمون می‌گفتیم مجید جان دلبندم
      دیگه وقتی سنشون حتی به این قد نمی‌ده من چیکار کنم
      بعد گفتن آلاداری
      تو دو تا سایت آلادار بدبخت اومد کامنت گذاشت که من این نیستم⁦:-|⁩
      حالا هم که ویچر⁦:-|⁩⁦⁦:-|⁩

  • ای جانم سلطان چه میکنه

    یه سوال خیلی فنی از جعبه فن های عزیز
    چه حسی داره وقتی کنسولی که فنش هستید حتی توی کشور خودش هم حرفی واسه گفتن نداره و حریفش داره طوفان میکنه توی اون کشور؟ ?:-)
    خیلی دوست دارم بدونم

  • Mhdi442 گفت:

    حالا در عوض یه شایعه از طرف مایکروسافت میاد و دوباره قربون صدقه رفتن فیل اسپنسر از ایکس باکس فنا شروع میشه :-))

  • Wow فروشش خیلی خوب بوده
    ( این از اون خبراست که خیلی ها میریزن توش برا دعوا کلا بوی خون میاد 😀 )

    • کی میگه خوب بوده؟ خوب نبوده، فراتر از عالی بوده! وقتی بتونی تو خاک کشور رقیبت رکورد فروش تاریخ رو بزنی یعنی فراتر از عالی. جا داره از ماکروسافتم تشکر کنیم که نسل جدیدو با یه دسته قدیمی باتری خور و یه کنسول بدون انحصاری و بازی لانچ شروع کرد. این کارش خیلی تاثیر زیادی داشت که سونی همچین رکوردی رو بزنه :yes: :yes: :yes:

  • Amir گفت:

    حتما به خاطر گیم پس و اون چند تا استدیوییه که خریده . اخ یادم نبود اون مایکروسافته (((؛

  • و اما دکلی که فرو ریخت :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    سونی 😎
    ماکروسافت :beatup:
    سونی فنا :-*
    ماکروفنا 😛 (یعنی بدویین بریم از دکل مولتی و نینتندو و پی سی بریم بالا)

  • با سلام و احترام خدمت جناب آقای مرصاد قدیری . امیدوارم روز خوبی را داشته باشید . از آنجایی که پست متعلق به موفقیت های برند پلی استیشن در داخل خاک ایالات متحده می باشد ، شاید برای بازی بازانی که صاحب این کنسول محبوب هستند بد نباشد تا بدانند چه تغییراتی در آخرین به روز رسانی سیستم عامل این کنسول اتفاق افتاده است ، شاید این پیام قدری حوصله سربر و خارج از صبر برخی از خوانندگان باشد اما مطمئناً برای برخی اینچنین نخواهد بود , علی ایحال امیدوارم مفید واقع گردد . در نهایت تغییرات این به روز رسانی با نام نسخه ۲۱٫۰۱٫۰۸٫۰۰٫۰۰ به شرح زیر می باشد : ۱ – قابلیت ذخیره اصطلاحاً دیتای بازی های PS5 بر روی حافظه های ذخیره سازی جانبی ( برای بازی باید دیتای بازی مورد نظر حتماً بر روی حافظه داخلی منتقل شود ) ۲ – افزوده شدن قابلیت Share Play با جامعه PS4 . سوم : اضافه شدن قابلیت Zoom بر روی صفحه نمایش جهت بزرگنمایی بخشی از نمایشگر . ۴ – قابلیت فعال/غیرفعال کردن صدا در Game Chat و اعمال آن برای هر یک از بازی بازان بخش Game Chat . پنجم : تغییر در نمایش Party و نام دوستان جهت سهولت و دسترسی سریع . ۶ – اضافه شدن قابلیت فعال/غیر فعال کردن اعلان های هر Party به صورت مجزا . ۷ – قابلیت تنظیم جداگانه صدای هر بازی باز داخل Party . هشتم : دسترسی به گالری عکس ها و فیلم ها در تنظیمات پروفایل جهت تسریع و سهولت در به اشتراک گذاری آن ها . ۹ – تغییرات گسترده جهت دنبال کردن اخبار بازی ها در بخش Subscribe . دهم : نمایشگرهایی که از حداکثر قابلیت های HDMI استفاده می کنند اکنون می توانند کنسول شما را کنترل کنند ( با خاموش کردن تلویزیون ، حال کنسول به حالت Stand By می رود ) مراقب این مهم باشید تا برای کمی استراحت ناخواسته تلویزیون خودتان را خاموش نکنید، هر چند که بنده این قابلیت را غیرفعال کردم . ۱۱ – حال بر اساس منطقه یا کشوری که در آن سکونت دارید می توانید محدودیت های بیشتری را برای سایر کاربران و فرزندانتان اعمال کنید . ۱۲ – توانایی تعریف مجدد کشور و یا محدوده جغرافیایی جهت سایر کاربران و یا فرزندتان ( مسلماً این مهم برای مردم کشورهای مسلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود ) . ۱۳ – قابلیت مخفی کردن بازی ها در بخش Game Library. چهاردهم : حال دستگاه پلی استیشن شما به صورت خودکار با اجرای هر بازی به دنبال فایل های ذخیره آن بر روی فضای ابری می گردد . ۱۵ – اضافه شدن گزینه انتقال بازی ها بر روی Ex Drive به منوی Option بر روی هر بازی . ۱۶ – اضافه شدن Emoji های بیشتر . ۱۷ – از این به بعد می توانید انتخاب کنید از کدام تروفی ها عکس و فیلم گرفته شود . ۱۸ – توانایی اجرای نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز برای نمایشگرهای PC دارای این قابلیت . خاطر نشان می سازم حجم تغییرات به مراتب گسترده تر از موارد اعلام شده فوق می باشد اما سعی گردید مهم ترین آن ها گفته شود . در نهایت برای موضوع ستون فوق باید گفت محبوبیت کسب شده در نسل گذشته برای جامعه Playstation موفقیت امروز آن را تضمین می کند اما جهت ادامه کار علاوه بر تلاش و پشتکار بیشتر هوش و ذکاوت بالا برای پیش بینی آینده این صنعت لازم است که تا به امروز این را مدیران رده بالای این برند محبوب نشان داده اند . به امید موفقیت همه پلتفرم ها و بهره بردن جامعه کاربری آن ها از دنیای سرگرمی و بازی ها . پایدار و پیروز باشید .

  • MahyarMsm گفت:

    چه میکنه بابا ایول :yes:
    فروشش خیلی خوبه

  • حالا به قدرت سیستم سلری اسپایدرمن مایلز مورالز ایمان اوردید بدون شک این بازی بهترین لانچ عرضه پلی استیشن در تاریخ بود چرا که هم یک عنوان محبوب و پولساز که همه عاشقش هستند رو عرضه کرد و هم یک عنوان هنری و شاهکار نظیر دیمون سولز . البته اینم در نظر بگیرید که بازار آمریکا نهم ترین بازار ایکس باکس است و وقتی سونی این چنین موفق ظاهر می شود نشان می دهد اسپایدرمن مایلز مورالز چه محبوبیتی در آمریکا دارد ،تازه این آغاز کاره رچت و کلنک ، هورایزون فوربیدن وست ، و ریترنال از استودیو هوسمارک و چندین و چند عناوین دیگر مونده تا امسال را برای سونی رویایی کند

  • DOOM Slayer گفت:

    سلطان گیمینگ و انحصاری یعنی پلی استیشن
    Play has no limits

پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد
پلی‌استیشن ۵ رکورد سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ آمریکا را در اختیار دارد