تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد

محسن رضوی فر
۰۱:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد

استودیوی این‌اگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) و شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) تاریخ انتشار اولین بسته‌ی الحاقی بازی نقش‌آفرینی Wasteland 3 را اعلام کردند. این بسته الحاقی که The Battle of Steeltown نام دارد، در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ (۳ ژوئن ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، Wasteland 3: The Battle of Steeltown شامل یک محیط و ماموریت داستانی جدید است. Steeltown مکانی است که در تلاش برای جنگ Patriarch، تولید ربات، اسلحه و موارد دیگر قرار دارد. پس از متوقف شدن تحویل محموله‌ها از شهر، Patriarch رنجرزها را برای تحقیق در این مورد می فرستد. راهزنان در حال حمله و اعتصاب کارگران هستند اما دشمنان روباتیک نیز برای مقابله با آن‌ها وجود دارند. در این بسته الحاقی همراه با ماموریت‌های جدید، دو سلاح، زره، دشمنان و یک نقشه‌ی جهانی به بازی اصلی اضافه می‌شوند. همچنین مکانیزم‌های جدیدی مانند حملات تلگرافی، سلاح های غیر کشنده، سپرهای عنصری و موارد دیگر نیز معرفی شده‌اند. پیش از عرضه‌ی The Battle of Steeltown، بازی Wasteland 3 یک بهینه‌ساز ۱٫۴٫۰ را دریافت می‌کند که برخی ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز را اضافه خواهد کرد.

Wasteland 3: The Battle of Steeltown در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ (۳ ژوئن ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر این بسته‌ی الحاقی را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نه فقط یکی از بهترین RPG های نسل، از بهترین RPG های تاریخ. مثل خیلی بازی های دیگه فقط به ظاهر RPG نیست. واقعا stat کرکترهات توی گیمپلی و دیالوگ تاثیر داره. انتخابای های بازی سیاه سفید نیستن و ممکنه نتیجه ی هرکدوم شون رو تا وسطای بازی نبینی. بعضی استودیوها به بازی های اکشن ادونچرشون بخاطر چندتا انتخاب بی معنی میگن RPG ولی این اصلا اینطور نیست (یاد Life path های پنج دقیقه ای افتادم… :/ )

    انتخابات زنجیره وار به هم متصل میشن و یه داستان خیلی خوب رو ارائه میدن. جدا از این مثل Divinity Original sin یه Co-Op کامل و خفنی داره

    به شدت منتظر اینم که IP جدید AAA شون با یه بودجه ی خفن رو ببینم :inlove: :yes:

  • خسته نباشید آقای رضوی فر، چند وقت پیش نقد بازی Pisto Whip را پیشهاد دادم اما خبری نشد لطفا این بازی را نقد کنید برترین بازی تاریخ واقعیت مجازی در نسل بشر و برترین بازی شوتر اول شخص در نسل هشت می باشد.
    بازی Wasteland 3 از بهترین بازی های تاریخ در نسل بشر است اما حیف که سلیقه ی مردم ایران با این شکل بازی ها هماهنگ نیست این شکل از بازی ها معنای واقعی سبک
    Rol_Playing Game می باشند شاید ظاهر این سبک از بازی ها از دور کسل کننده. خسته کننده. گیج کننده و فاقد هیجان به نظر می رسند اما باور کنید مقداری صبر و حوصله و عزم تلاش به پایان رساندن بازی. شما را شیفته این نوع از بازی ها می کند. به عنوان مثال شخص بنده علاقه ی به این نمونه از بازی ها نداشتم اما خب در نهایت تصمیم گرفتم که امتحان کردنش ضرر نداره. همه چیز برای بنده با بازی
    Digimon World 1999 شروع شد و با صد نه با یک نگاه بنده را عاشق خود کرد دقیقا مثل تمام مرد های حاضر در گیمفا که هنگام خوابیدن شروع به رؤیا دیدن می کنند و خواب زن مورد علاقه ی خود را میبینند که دوست دارند با او کار های غیر اخلاقی انجام دهند دقیقا از همان نوع عاشقی منظور بنده است 🙂 پس همان طور که مستحضر هستید دوستان بنده هیچ چیز ناممکنی وجود ندارد. فقط دوستان من توجه کنید که برای شروع بهتر است از نسل سوم صنعت بازی ها آغاز کنید زیرا این گونه مانند سفر کردن در جهان بازی ها می ماند از نسل سوم به چهارم و بعد پنجم و الی آخر بهترین گزینه برای شروع نیز همان اولین نسخه بازی Dragon Quest 1986 می باشد. برای نحوه بازی کردن نیز نگران نباشید به لطف زحمات دوستان شبیه سازان اکثر بازی های که در روند نسل اول تا همین نسل هشت عرضه شدند بر روی یک سیستم خوب یا تلفن های همراه قابل قبول به راحتی قابل اجرا می باشند. (( هشدار)) ادامه متن زیر و اقدامات آن بر اساس سیستم عامل های Android می باشد.
    به Google Play رفته در بخش جستجو نام این دو شبیه ساز را بنویسید Super GBAC و Super PSX به ترتیب هر دو برنامه را دانلود کنید و منتظر بمانید تا نصب شوند فضای کاربردی و نحوه استفاده از این برنامه ها بسیار ساده و کاملا شبیه به هم دیگر هستند اختلاف فقط در یک سری مسائل جزئی می باشد.
    Super GBAC تمرکز این برنامه بیشتر بر اساس Nintendo می باشد. این برنامه به ترتیب قابلیت اجرای بازی های کنسول های این لیست زیر را می باشد.
    (Family Computer (Famicom
    (Nintendo Entertainment System (NES
    Super Famicom
    (Super Nintendo Entertainment System (SNES
    Nintendo Game Boy
    Nintendo Game Boy Color
    Nintendo Game Boy Advance
    (Playstation (PSX
    Super Psx این برنامه قابلیت اجرای تمام بازی های کنسول های لیست بالا و کنسول های لیست زیر می باشد.
    Nintendo DS
    Nintendo 64
    Atari 2600
    Sega Master System
    Sega Game Gear
    Sega Genesis/Sega Mega Drive
    (Playstation Portable (PSP
    (Final Burn Neo (FBNeo بنده دقیقا نمی دانم این یکی قابلیت اجرای کدام بازی ها را دارد و یا این که کدام Game ROM مورد نظر را دانلود کنم تا بازی های این برنامه را اجرا کند اما تا جایی که متوجه شدم این یک کنسول بازی نیست بلکه برنامه ی برای بازی کردن بازی های Arcade می باشد به علاوه چند سخت افزار دیگر مانند MSX اما همان طور که بالاتر ذکر کردم بنده مطمئن نیستم. نحوه دانلود کردن بازی ها و اجرای آن در شبیه ساز بازی مورد نظر بالا برای مثال Dragon Quest اسم سایت Roms-Download. Com را می نویسید تمرکز این سایت بیشتر بر روی بازی های نینتندو می باشد در بخش جستجو اسم بازی Dragon Quest را بنویسید ((توجه)) اگر نسخه های اول این بازی را پیدا نکردید از اسم Dragon Warrior استفاده کنید معمولا این بازی تا قبل از سال ۲۰۰۵ با دو اسم یاد آوری می شد Dragon Warrior و Dragon Quest.
    بازی را دانلود کنید و آن را ذخیره کنید حالا به برنامه های شبیه سازی که دانلود کردید بروید مقابل شما در بالای برنامه پنج گزینه در دسترس است از سمت دست راستتان یعنی از سمت راست گزینه اول را فشار دهید بر روی نوشته Directory کلیک کنید و به برنامه اجازه کامل به محصولات نصب شده را بدهید که به این شکل است Allow Access To Downloads حالا به صفحه قبل بازگردید و گزینه Rescan را فشار دهید صبر کنید تا برنامه بازی موردنظر را پیدا و آن را آماده اجرا بکند بعد از پایان این کار از میان پنج گزینه بالا گزینه آخر از سمت راست یا اول از سمت چپ را فشار دهید بازی مورد نظر آماده اجرا است بر روی بازی کلیک کنید و از آن لذت ببرید. ((توجه)) بازی هایی که معمولا حجم بسیار پائینی دارند مانند بازی Dragon Quest 1986 که چیزی حدود ۴۰ کیلوبایت حجم دارد نیاز به فشرده سازی یا همان Extract نیستند این برنامه ها خیلی راحت این پوشه ها را پیدا میکنند معمولا این کار را برای بازی های با حجم بالاتر انجام دهید مانند بازی های نسل پنج که حجمی بیش تر از ۱۰۰ مگابایت دارند. و اینک برنامه ما به پایان می رسد از این که در برنامه بهزاد خان. چگونه ساخته شده همراه بودید تشکر می کنم تا برنامه ی دیگری که با شما دوستان گرامی همراه باشیم شما را به اعضای کادر گیمفا می سپارم شهوتی باشید و دیگران را نیز شهوتی کنید. 🙂 😎

    (( هر گونه کپی برداری و یا ذکر تفاصیل. متون. و یادداشت های نوشته شده از اثر فوق بدون ذکر و یا یادآوری اسم شخص منبع کاملا غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده از طرف بچه های بالای گیمفا و اعضای نگهبان چگونه ساخته شده پیگرد انحرافی به همراه خواهد داشت :meeting: هشدار داده شد حتی شما دوست عزیز)) 🙂 😎

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد
تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 اعلام شد