آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد

آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد

محسن رضوی فر
۲۱:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد

براساس آگهی شغلی جدید منتشر شده، ظاهراً استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده‌ی عنوان Ghost of Tsushima، در حال کار بر روی یک عنوان چندنفره است.

استودیوی ساکر پانچ به‌تازگی آگهی شغلی جدیدی را برای پروژه‌ی بعدی خود منتشر کرده است. طبق این آگهی، بازی جدید این استودیو یک اثر چندنفره خواهد بود. در این فهرست شغلی به مواردی مانند جذب یک برنامه‌نویس شبکه و ساخت تجارب گیم‌پلی آنلاین اشاره شده است. در واقع، در این لیست شغلی به طور خاص از یک “بازی چند نفره‌ی خاص و جذاب” نام برده شده است که نشان می‌دهد پروژه‌ی جدید آن‌ها یک اثر کاملاً چندنفره خواهد بود و یک حالت چندنفره برای یک اثر تک‌نفره نیست.

استودیوی ساکر پانچ در پاییز گذشته حالت چندنفره‌ی بازی Ghost of Tsushima را تحت عنوان Ghost of Tsushima: Legend منتشر کرد. در این حالت، ماموریت‌های داستانی دونفره و حالت‌های با چهار بازی‌باز در ماموریت‌های بقا به بازی اصلی اضافه شدند. همچنین در ماه ژانویه، اطلاعاتی در صفحه لینکدین یکی از اعضای ارشد ساکر پانچ منتشر شده بود که نشان می‌داد این استودیو در حال کار  روی یک بازی Ghost of Tsushima برای پلی‌استیشن ۵ است. این مورد می‌تواند به پورت بازی با بهبود گرافیکی و یا ساخت دنباله برای آن مربوط باشد.

بازی Ghost of Tsushima، آخرین ساخته‌ی ساکر پانچ، در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد
آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PlayDead گفت:

    خب دیگه مدیر وقتی غیر ژاپنی شد کم کم باید شاهد فاصله گرفتن از روزهای اوج پلی استیشن باشیم حالا شاید بگین زوده واسه قضاوت یا یه بازی نشونه خراب کردن نیست ولی باید بگم که این تنها یه مورد نیست و از موقعی که این آقا اومده سر کار شاهد سیاست های به شدت عجیب غریب و چیپ بودیم از سونی

    • بعد چندین چند سال سونی یه بازی سرویس محور داد اکس فنا ذوق مرگ شدن
      البته منم اگه طرفدار یه پلتفرمی بودم که یک روز درمیون گیم سرویس محور بیرون میداد،همینطوری فشار میخوردم و دنبال سوژه واسه ترول بودم 😉

      خلاصه درکتون میکنم 😥

      • T800 گفت:

        بازی سرویس محور بد نیست
        چیزی که بده اینه که استدیو و شرکتی یه عمر داستان محور میساخت الان داره داستان محور میزنه اینکه باحاله :laugh:
        بتسدا یه عمر داستان محور میساخت گوتی درو میکرد
        بعد ۷۶ ساخت تر زد
        بایوور یه عمر داستان محور میساخت اونم Anthem رو ساخت و تر زد
        حالا هم نوبت سونیه :laugh:

  • بازی بعدیشون مثل گوست چه حالی از یکسری ها بگیره 😉

  • Xbox+Bethesda گفت:

    مگه مایکروسافت فقط بازی آنلاین و سرویس محور نمیزد؟ ?:-) :rotfl:

  • pegasus گفت:

    خب فک‌ کنم منظور جیسون از انتشار بازی های بلاک باستری بیشتر از سونی منظورش بازی آنلاین بلاک باستری بود
    سونی این نسل مثل اینکه میخواد فقط تر بره
    کلا ۱۸۰ درجه فرق کرده
    حیف واقعا حیف

  • Wild Rage گفت:

    از وقتی جیم رایان اومده احساس میکنم کلمه ازادی عمل که سونی بخاطرش معروف بود یه ذره کم رنگ شده.
    البته شایدم من اشتباه میکنم ولی اگه شان لیدن الان رئیس بود عمرا ساکرپانچ میرفت سراغ یه بازی چند نفره.
    البته شایدم دارن گوست اف سوشیما ۲ رو میسازن جدا از بازی چند نفرشون.

    • Black Knight گفت:

      گوست آو سوشیما ۲ رو چند ماه پیش خبرش اومد که به احتمال زیاد ساختش شروع شده اینم یه پروژه دیگشونه خود جیم رایان یا یکی از افراد سونی گفت میخوایم استودیو هامون رو گسترش بدیم به طوری که روی چندین بازی کار بکنن و محدود به یه بازی نباشن بازی آنلاینشون هم با توجه به پسوندی که زدن احتمالا باید بازی هیجان انگیزی باشه و یه چیزی مثل گوست آو سوشیما لجندز باشه ولی اینبار با افراد حرفه ای برای بازی های آنلاین جیم رایان هم به نظرم باید بهش فرصت داد همین الانش هم که اومده سرویس های پلی استیشن رو از این رو به اون رو کرده استودیو هارو هم گسترش داده ولی با حرفت درباره شان لیدن موافقم کاش برگرده سونی واقعا اسطوره ای بود برای خودش

  • Devil گفت:

    اگه اینقدر از بازیهای چندنفره بد نمیگفتین الان از این خبر ناراحت نمیشدین.قدرت کلمات رو دستکم نگرید چون تو تجربه گیمینگ آدم تاثیر میزاره

  • احتمالا ساکر پانچ دو عنوان رو در دست ساخت دارد ، چون اگر دنباله گوست آف سوشیما در دست ساخت است نمی تواند یک عنوان چند نفره باشد . ولی به هر حال سونی نیاز شدیدی به بازی های چند نفره داشت و حالا با توجه به اینکه EVO رو در اختیار دارد میتواند موقعیت های بزرگی را رقم بزند

  • Sam_fisher_47 گفت:

    چند بار گفتم با یه مقاله یاد بدین سرویس محور چیه تا بعضی از این بچه ها هر بازی آنلاینی می بینن بش نگن سرویس محور:smug:

  • یه کوآپ با گیم پلی محشر
    بهتر از یه تک نفره ی به درد نخور و پر نقصه
    این رو به یاد بسپرید

  • Xbox+Bethesda گفت:

    من که از این بازی خوشم نیومد
    ولی سرویس محورش یه چیز دیگه ست

  • من همواره عاشق دیدن عناوین چند نفره سونی بودم و این اتفاق به لطف مدیریت درست جیم رایان انجام می شود .شان لیدن مدیر بزرگی بود اما حساب زیادی روی عناوین کوچک باز می کرد و از عناوین چند نفره دوری می کرد حالا به لطف جیم رایان نه تنها عناوین انحصاری چند نفره ساخته می شود که EVO هم اکنون دست سونیه و با عرضه عناوین گوشی بر اساس ای پی های سونی این نسل قرار است پر سود ترین دوران سونی رقم بخورد

  • من که بازی کوآپ و چند نفره دوس میدارم راضیم ازشون 😀

  • دوستان یک چند تا نکته رو بدونیم

    اول اینکه بازی چند نفره با بازی سرویس محور فرق میکنه
    دوم اینکه اگه ساکرپانچ بازی چند نفره بسازه حتما باید بازیش کرد
    سوم اینکه به پیر و به پیغمبر توجه نکنید به کسایی که میگن مایکروسافت همه بازی هاش سرویس محورن به خدا ایکس باکس غیر سی اف تیوز انحصاری سرویس محور دیگه ای نداره .

    اما خب بماند قضیه وقتی جالب میشه که این دو تا جمله رو کنار هم بزاری 😀

    “بازی های داستانی تک نفره بخاطر سونی زنده ان و سونی هرگز بازی های سرویس محور و یا چند نفره نمیسازه

    “همواره عاشق دیدن بازی های چند نفره سونی بودم”

    بازم میگم با مهارت ساکرپانچ یه بازی چند نفره عالی میشه اما تغییر عقیده با سرعت جت بعضیا واقعا جالبه

    • T800 گفت:

      اتفاقا من فکر میکنم بازی ساکرپانچ خوب نمیشه
      چون اصلا تجربه ای تو ساخت بازی های مولتی پلیر نداره
      بزرگترین تجربش مود legend گوسته که یه بخش کوچیکه
      به نظرم اگه همون ادامه گوست رو میساختن بهتر بود اینجوری فقط اعتبار خودشون رو خدشه‌دار میکنن

      • Black Knight گفت:

        آره خوب نمیشه فقط دارن برای دکور افرادی که توی بازی های آنلاین سررشته دارن رو جذب میکنن و از پسوند (یه بازی چند نفره جذاب و خوب) استفاده میکنن همون بخش آنلاین سوشیما توی ps غوغا کرد جهت اطلاعت هم بگم استودیو های سونی بزرگ تر شدن و دارن روی چندین پروژه کار میکنن چیزی که چندین بار هم جیم رایان و هم بقیه افراد سونی بهش اشاره کردن و این فقط یکی از پروژه های ساکر پانچ عه اون یه پروژه دیگه هم هست که دنباله سوشیماست که حتی چندین بار شایعش اومد و توی یه آگهی دیگه نوشته بودن به فردی نیاز داریم که گوست آو سوشیما رو بازی کرده باشه آره حالا باز حق بگو یه نسل کامل داری فشار میخوری و چشم دیدن موفقیت های سونی رو نداری هیتر ترول
        تایید لطفا گیمفا

  • جیم رایان عملکرد مالی سونی را به بالاترین حد خود خواهد رساند ، سود سونی در سال ۲۰۱۹ ۸ میلیارد دلار بوده اما در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۴ میلیارد دلار رسید بزرگترین دلیل این موفقیت پلی استیشن بود و بزودی با ورود استریم انیمه و بازی های کرانچی رول و فانیمیشن مخصوص پلی استیشن ، عرضه ای پی های پلی استیشن در بازار گوشی ، توجه بیشتر بر عناوین بلاک باستر ، عرضه بیشتر عناوین پلی استیشن در pc ، عرضه بازی های چند نفره و برگزاری تورنمنت های evo, و تولیدات فیلم و سریال پلی استیشن پروداکشنز . سونی سود بسیار بیشتری را در این نسل کسب خواهد کرد . شان لیدن توجه بسیار به پلی استیشن به عنوان یک هنر داشت اما جیم رایان نگاهی مثل اندرو ویلسون ( مدیر عامل الکترونیک ارتز) دارد و شان لیدن در واقع شوهی یوشیدای آمریکایی بود و زیادی توجه هنری به صنعت بازی داشت . فراموش نکنید کنچیرو یوشیدا پیش از رسیدن به سمت مدیرعاملی سونی ، مدیر کل امور مالی سونی بود و برای چنین افرادی که مدام با آمار و ارقام سر و کار دارن پول و کیفیت تولید مهم ترین اولویت است و جیم رایان به همین دلیل بر خلاف شان لیدن بیشتر مورد احترام کنچیرو یوشیدا بود چون طرز تفکر و استراتژی های مالی او همواره شباهت زیادی به کنچیرو دارد . البته اگر می خواهید بگویید سونی پول پرست است اینم بگویید که تا سال ۲۰۱۴ سونی روی دور ضرر دهی بود و از آن سال به بعد سوددهی شروع شد در سال ۲۰۱۲ طبق نظر تحلیلگران که معتقد بودن سونی به احتمال ۷۸ درصد ورشکست می شد کازو هیرای مدیر عامل افسانه‌ای سونی این شرکت رو از ورشکستگی نجات داد و به بالا سوددهی تاریخ شرکت در آن زمان رساند ، در واقع سونی باید پول طلب شود تا کنون خیلی از رقبای خود عقب افتاد و پول زیادی در ضرر ها از دست داده حالا وقتش است یا سرعت بیشتری مسیر موفقیت رو بپیمایند .

  • یه چند تا بنده خدا بودن میگفتن مایکرو تو نسل نهم همش بهتون بازی چند نفره سرویس محور میندازه ( البته نمیتونیتن اسم پنج تا بازی اینطوری نام ببرن کخ برا نسل نهم معرفی شده )
    حالا ببینید خودتون

  • MR 47 گفت:

    چه قدر خبرهای بد و ناراحت کننده ایی چند وقته به گوش میرسه ، نمیدونم چقدر و چند درصد افراد ولی احساس میکنم خیل عظیمی از طرفداران سونی با این خبر ها به شدت مثل من حالشون گرفته باشه و تو لاک خودشون فرو رفته باشن حس جالبی نیست شاید برای بعضیا خنده دار باشه ولی برای من مثل مردن یه انسان دوست داشتنی و عزیزیه که جز تماشای مرگش کار دیگه ایی از دستم بر نمیاد و باید تا لحظه آخر نابودیش رو نظاره گر باشم…
    واقعا کجاست اون سونیه ریسک پذیری که پر بود از پروژه ها خلاقانه و نوآورانه ؟ کجاست اون عزیزی که داود قفس رو کشف کرد ، میازاکی کبیر رو کشف کرد ، به امثال دراکمن و بارلوگ و اوئدا و کوجیما آزادی عمل و بودجه میداد ؟ حتی اگه مطمئن بود آثارشون فروشی نخواد داشت اما بعضی پروژه ها رو به خاطر هنرشون و به خاطر خاص و جذاب کردن برندش دست به ردشون نمیزد و اونوقت آثاری مثل لست گاردین که ده سال تو گیر دار ساخت بود کنسل نمیشد و موفق بیرون میومد گرچه با فروش اندک یا بلادبورنی که فلسفه و حقایق و خطوط داستانیش اینقد غنی پر شکوه و فلسفیه که امکان نداره کسی اونور ببینه و ستایشش نکنه …
    حیف واقعا حیف این سیاست ها و کارهای اخیر مثل یه دست عظیم گلمو گرفته و هر چی میگذره ، میگذره و بیشتر میگذره بیشتر گلمو فشار میده و مثل بغضی میمونه که بجونم افتاده و با گذر زمان کلنگشو بیشتر و بیشتر و بیشتر شخم میزنه و بازم مثل همیشه تو اونجا نشستی و کاری از پیش نمیبری جز خوردن افسوس.

  • قطعا شاهکاره :yes:

    دوستان ایکس باکس فن از الان فشار خوردن رو شروع کنید که وقتی این بازی عرضه شه یهو منفجر نشین :rotfl:

  • Iliya گفت:

    تا موقعی که محتوای درست و حسابی داشته باشه و نصفه نیمه عرضه نشه چندنفره یا تک نفره مهم نیست (برا من حداقلش)

    • Sajjad گفت:

      داداش اینایی که هی سرویس محور سرویس محور میکنن از ۳۶۵ روز سال ۳۶۰ روزش رو فورتنایت بازی میکنن کلا نابودن نمیدونی خودشون فرق بین چند نفره و سرویس محور رو نمیدونن چیه فقط دارن اغده هاشونو خالی میکنن

  • Black Knight گفت:

    کامنتارو که میخونم واقعا حالم بهم میخوره یه عده فن بوی ایکس باکس ریختن کل کامنتارو کردن سونی داره سرویس محور میسازه و هیت و ترولش میکنن از اونور هم یه عده فن بوی سونی بعد تر جوابشون رو میدن و مثل خودشون باهاشون رفتار میکنن واقعا مثل بچه ها میمونید
    نیمدونستم ساکر پانچ بخواد بازی آنلاین بسازه باید از یه سری ها اجازه بگیره حالا قبلش چندین بار بازی داستانی ساخته و با همون بخش آنلاین Ghost of Tsushima هم ترکونده حسابی بعد یه عده میان هی یه کلمه سرویس محور رو هزار بار طوطی وار تکرار میکنن همون سونی چندین و چند برنامه و پروژه در دست ساخت داره که بیشترشون بازی های تک نفره و داستانی هستن بینشون این وسط داره به یه گروه از مخاطبین کژوال و آنلاین پلیر هم اهمیت میده این به هیچ وجه بد نیستش هنوز بازی بیرون نیومده یه عده یه جوری میگن سرویس محور و آشغال انگار ماشین زمان دارن ! سوزش تا کی

  • Ali_Rez_M گفت:

    این احتمالا همون مود legends بازی ghost of tsushima 2 هستش که دارن روش کار می کنن طبیعی هستش چون طرفدارا از اون مود استقبال کردن فکر کنم این بار با خوده بازی عرضه بشه

  • ...Eternal... گفت:

    سونی الان سیاست های جدیدش برای من حداقل همونقدر که عجیب بوده، وقتی بیشتر فکر میکنم میبینم منطقیه
    مثلا عرضه انحصاریاش رو pc به نظرم خیلی حرکت هوشمندانه ایه حالا فارغ از حتی اینکه چه تعداد از عناوینش رو عرضه میکنه، مشخصا به درآمد بیشتر بخش پلی استیشن و در نتیجه بودجه بیشتر برای پروژه های بسیار بزرگش که از قرار معلوم از نسل های قبل خیلی پر خرج تر و بزرگ تر خواهند بود پس این حرکت سونی به اندازه کافی از نظر من توجیه پذیره
    در پی این تغییراتی که داره رخ میده این خبر پست یکی دیگه از اون تصمیماتیه که باید فواید و مضراتش رو در چند سال آینده مورد بررسی قرار بدیم از الان نمیشه هیچ چیز رو با قاطعیت گفت چه درباره سونی چه مایکرو و حتی نینتندو
    سونی میتونه با عرضه بازی هایی با هدف تمام آنلاین بودن طیف زیادی از طرفداران این جور بازیا رو به سمت خودش بکشونه و از اون طرفم با پول خوبی از این راه به جیب بزنه و براش راحت تر باشه تا بودجه های کلان و بیشتری به استودیو هایی مثل ناتی داگ و سانتا مونیکا اختصاص بده تا بازی های داستانی به شدت شاهکار رو بسازن، درسته که تا همین جا هم بازی های بزرگ سونی همشون فوق العاده و شاهکار بودن ولی هر نسلی که میگذره شرایط هم به همون نسبت برای ناشر ها و بازیساز ها تغییر میکنه و سونی هم از این بابت بیخبر نیست و قطعا نمیان کاری کنن که مطرح ترین بخش سونی که پلی استیشن باشه رو دچار از هم گسستگی کنن بلکه دارن خودشون رو با شرایط جدید وفق میدن، به نظرم سونی توجهش نسبت به آثار داستانی هرگز کم نشده بلکه دیدش نسبت به حضورش در صنعت بازی داره گسترده تر میشه و برای این امر در تلاشه تا با ایجاد زیر ساخت هایی برای سیاست های خودش اونارو در طول زمانی مشخص عملی کنه و الان اصلا موقع مناسبی برای قضاوت این نیست
    دقیقا اتفاقات جالبی داره میفته از اون ور مایکرو چند سالیه بیشتر متوجه اهمیت آثار داستانی شده و در تلاشه تا با خریدن استودیو های داستانی ساز مثل آبسیدین و نینجا تئوری و اینگزایل و… طیف گسترده طرفداران بازی های تک نفره رو به سمت پلتفرم های خودش بکشونه و کمبود هایی که در این زمینه داشته رو رفته رفته جبران کنه و از این ورم سونی داره برای زمینه سازی میکنه برای ورود گسترده تری در بین بازی های آنلاین و جذب طرفداران این سبک، اتفاقا امروز که یه مقاله جالب بود که به این میپرداخت که هیچ کدوم از اینا کامل نیستن و اشتباهاتی دارن، دقیقا زمان باید بگذره تا اثر چیزی مشخص بشه، اما چیزی که شخصا دارم میبینم‌اینه که این نسل هم برای سونی و هم برای مایکرو نسل درخشانی خواهد بود و فنای هر دو پلتفرم رو راضی میکنن هیچ چیزی قشنگ تر از این که تمام صنعت گیم پیشرفت کنن نیست، سونی و مایکرو و نینتندو سه ستون بزرگ در صنعت بازی ها هستن و حذف هر کدوم از اونها یعنی نابودی کل یک بنا
    همین لاین آپ حال و حاضر سونی رو نگاه کنیم میبینیم عناوین تک نفره هنوزم در اولویت برای سونی قرار داره گاد و هورایزن و اسپایدرمن و دیمون سولز، اگر اون شایعات پیرامون سایلنت هیل و ریمیک نسخه های مختلف متال گیر رو هم در نظر بگیریم بیشتر به این موضوع پی میبریم که این امر هنوزم برای سونی اصل اوله

  • T800 گفت:

    دوستان سونی فن حواستون به ت.رول هایی که میکنید باشه
    زمین گرده میچرخه :laugh:
    این همه از کلمه سرویس محور برای ت. رول استفاده میکردید ولی حالا باهاش ضربه فنی شدید 😀
    وقتی آدم میتونه کامنت مفید بزاره چرا ت. رول کنه؟

  • من که جایی ندیدم نوشته باشه سرویس محور … گاست یه بازی تحسین شده ست…. حتی قسمت دومش با توجه به موفقیت سری قبلیش تایید شده …. چه ایرادی داره یک بازی انلاین چند نفره یه استودیوی موفق بده بیرون …. هیچی ….
    من تو یوتوب یه جا دیدم یک شمشیرزن واقعی و استاد هنرهای رزمی ژاپنی با حرکات گاست حتی تمرین میکرد …. این بازی هنره …
    یه عده میان این بازی رو ترول میکنن یه عده هم میان نینجا گایدن ایکس باکس رو ترول میکنن …خیلی مسخرس واقعا …
    تموم کنین این سطح از پایین بودنو …

  • NEON گفت:

    به شخصه من با این بازی خیلی حال کردم مخصوصا از گرافیک بازی که برای اولین بار بازیش کردم چشمام از حدقه زد بیرون از تعجب بس که رو گرافیک بازی خیلی کار کردن . از همه جالب تر اون سیستم مبارزات بازیه . برای هر سرباز بسته به سلاحی که داره یک جور گارد میگیره و ….. خلاصه کلا بگم هرکی این بازیو تجربه نکرده نصف عمرش بر فناست

آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد