Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 

Resident Evil Village دارای بهترین معماها در تاریخ این سری خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۸:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 

جلد جدیدترین شماره از مجله‌ی Game Informer به بازی مورد انتظار Resident Evil Village اختصاص دارد و اخیراً جزئیات جدیدی از این اثر منتشر شده است. از طرف دیگر، داسک گولم (Dusk Golem) نیز اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است که از جمله‌ی این موارد می‌توان به جنبه‌ی تاریک شخصیت کریس ردفیلد و همچنین وجود بهترین معماها در تاریخ این مجموعه اشاره کرد.

اگر تاکنون اخبار و تریلرهای بازی Resident Evil Village را دنبال کرده باشید، می‎‌دانید که در این نسخه به جنبه‌های تاریک کریس ردفیلد، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی Resident Evil پرداخته شده است. البته هنوز نقش ردفیلد در این نسخه مشخص نیست. در یکی از تریلرهای این بازی شاهد آن هستیم که  کریس به میا همسر ایتن شلیک می‌کند و بچه‌ی آن‌ها را می‌رباید. مشخصاً اتفاقات بیشتری در این میان رخ داده است که فعلا اطلاعی از آن نداریم. ممکن است این موضوع به Mother Miranda، شخصیتی که Lady Dimitrescu همواره به آن اشاره می‌کند، مرتبط باشد. از طرف دیگر، به گفته‌ی داسک گولم تیم توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که این نسخه دارای بهترین معماها در تاریخ این فرنچایز است. معماها خیلی آسان و سخت نیستند و جنبه‌ی سرگرم‌کنندگی را دارند و در عین حال، همراستا با داستان و اتفاقات بازی خواهند بود.

کپ‌کام (Capcom) بامداد فردا در جریان قسمت دوم Resident Evil Showcase، نمایش جدیدی از بازی Resident Evil Village را ارائه خواهد داد. بازی مذکور در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم، سرویس گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Xbox+Bethesda گفت:

    به به چی بهتر از این 😀
    هایپم رسیده به سقف
    وای که تصور تجربه این بازی مو به تنم سیخ میکنه :inlove:

  • Witcher گفت:

    زیباترین جای این بازی همین معماش هستن مخصوصا ایول ۴ بهترین هارو داشت و شایدم سخت ترین هارو !!
    و ازون زیباتر زمانیه که مجبوری معما حل کنی و یکی مثل عمو جک دنبالته و نمیمیره !!! هم عصبی میشی هم حال میکنی

  • Xbox+Bethesda گفت:

    امیدوارم قبل عرضه مایکروسافت با کپکام مذاکره کنه
    این شاهکار هم بیاد روی گیم پس 😉
    مفتی زدن خیلی بیشتر کیف میده :rotfl: :rotfl: :laugh:

  • legendboy گفت:

    اگه از ریمیک ۳ فاکتور بگیریم ، همه نسخه های اویل تو چند سال اخیر قوی بودن
    به این نسخه هم خیلی امیدوارم

    • آرین گفت:

      سلام، ریمیک ۳ هم عالی بود. فقط انتظارات رو برآورده نکرد. یک سال بعد از ریمیک ۲ اومد و کپکام هم می‌دونست اندازه اون ریمیک ازش استقبال نمی‌شود، اندازه اون هم روش کار نکرد. ولی باز به نوبه خودش عملکرد قابل‌قبولی داشت. نمسیس ضعیف و کوتاهی بازی اذیتش کردند که دومی قابل انتظار بود ولی اولی نه.

  • Witcher گفت:

    فقط یه چیزی واقعا نگران شدم بخاطر تموم شدن سری ایول اخر داستان شخصیت ها چی میشه پس 😥

    • yazdan azizi گفت:

      اون اولا شایعه هست ثانیا اگر درست باشه من خیلی خوشحال می شم چون به نظرم رزیدنت اویل هر چه طولانی تر بشه ممکنه به جایی برسه که با خودت بگی این هر چیزی هست جز رزیدنت اویل بازی اصالت خودش رو از دست می ده.الان اساسینز کرید های جدید بازی های خوبی هستن ولی بی اصالتن کجای این بازی ها شبیه اساسینز کرید ۱ و ۲ و برادرهود و رولیشنز هست چرا چون یوبی جان نتونست از سود این سری بگذره و هی ادامه اش داد تا الان که بازیش به همه چیز شبیه جز اساسینز کرید.به نظرم اگر کپکام این کار رو کنه خیلی هم بهتره بره روی یک آی پی جدید سرمایه گذاری کنه شاید فروشش در حد رزیدنت اویل نباشه ولی عوضش رزیدنت اویل در اوج و با اصالت خداحافظی می کنه.

      • Witcher گفت:

        یعنی به نظرت بعد از نسخه ۶ دگ داره اصالتش خراب میشه چون صرفا اول شخصه ؟ از طرفی کاملا بازی تغییر کرده با نسخه های قبل یچیز دیگست ولی جذابیت خاصی داره همینم

        • yazdan azizi گفت:

          معلومه حرف من رو درست متوجه نشدی.من خودم یکی از طرفدارهای دوربین اول شخصم و برخلاف خیلی ها به نظر من نسخه هفت از نسخه چهار رزیدنت اویل تر بود.ولی می گم این فرمول رزیدنت اویل تا کی جواب می ده تا نسخه ۱۰ تا نسخه ۲۰ بالاخره تا هر جا دووم بیاره آخر به جایی می رسه که طرفدار ها می گن من دارم ۷۰ دلار برای این نسخه می دم در حالی که این هر سال همون گیم پلی تکراری می ده بعد کپکام مجبور می شه تغییر بده ولی معلوم نیست این تغییر تهش چی بشه یکدفعه ممکنه روزی برسه که رزیدنت اویل که کلی بازی ترس و بقا از المان هاش استفاده می کردن و الگو برای خیلی از بازی سازها بود خودش از المان های بازی های دیگه استفاده کنه و تهش بازی رو ببینیم که به هر چیزی شبیه جز رزیدنت اویل.

  • MahyarMsm گفت:

    عجب خبرهایی میاد از این بازی خیلی هایپم واسش چی بشه این بازی خدا میدونه :chic:

  • old gamer b گفت:

    تو نسخه قبل معما که چه عرض کنم اونقدر در هم تنیده و پیچیده کرده بودند که نمیشد ادامه داد اونوقت به جای حل این مشکل اومده اند بدترش کرده اند ؟!؟!

  • ShinjiMikami گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت همه
    خیلیا دارن ایول ۸ رو با دلایل چرت و الکی میکوبن مثل اقای امیر حسن پور.
    آقای امیر حسن پور منتظر باش روز انتشار متای بالای ۹۰ و حتی ۹۴ و ۹۵ بازی رو خواهی دید. اون موقع حتما بیا و کامنت بده و همچنین اقایان جی دالتون، لگند کیلر، فایت کلوب ، جی من. انشاالله روز انتشار اسمتون رو یبار دیگه با کوبیدن های الکیتون روی کامنت ها خواهم نوشت.
    هر روز جزئی از بازی معلوم میشه که بنظرم این جزئیات توسط خود کپکام به بیرون منتشر میشه تا قدرت بازی رو روز به روز بیشتر نشون بده، طبق پیج قبلی که درمورد گرگینه ها حرف زده شده باید بگم گرگینه ها فقط یکی از ۱۰ تا انمی یا حتی بیشتر هستش که قراره باهاشون مواجه بشیم و اینکه باید بگم هر انمی ویژگی های منحصر به فردی داره.
    لطفا دقت کنید ببینید در ایول ۴ انمی های روستا و قصر و اون محیط اخر همشون اکشن یکسانی داشتن به غیر قسمی مثل حشرات نامرئی و اون چیزایی که ازمایشگاه میومدن همچنین در ایول ۲ و ۳ و ۶ همه ی انمی ها و همچنبن اکشنشون کپی هم دیگه بودن در حالی که در ایول ویلیج ۱۰ نوع یا بیشتر انمی داریم که کاملا متفاوت از همدیگه هستن و هرکدوم نقطه ضعف و نقاط قوتی دارن.
    در مورد معما هم باید بگم که شاهد معما های بسیار جالب و سرگرم کننده هستیم که تعداد و نحوه ی چیدمان در گیم پلی بازی به طور عالی و دقیق چیده شده. تعداد معما ها نه زیاده و سخته و نه ساده و کم بلکه به طور عالی چیده شده طبق لیک ها.
    در آخر باید بگم هیچ بازی اول شخص ترسناک و بقایی نداریم که در حد این ایول ویلیج باشه همشون پوچ از داستان و گیم پلی هستن. واسه همین کپکام بهترین و جسورانه ترین ایده هارو در ایول ویلیج پیاده کرده و میشه گفت شاهکار ترین بازی اول شخص ترسناک و بقای تاریخ خواهد شد. شاهکاری که چه از نظر داستان چه گیم پلی و چه گرافیک و چه پایداری به ریشه های این سری به نحو احسن ساخته شده.
    با تشکر

    • Bh گفت:

      هر بار که کامنتات میخونم در مورد ایول ۸ هایپم ۲ ۳ برابر میشه

    • yazdan azizi گفت:

      داداش سخت نگیر این آدم ها همیشه بودن و هستن فقط شکلشون عوض می شه.من که اصلا بازی متاش ۱۰ بشه تجربه اش می کنم چون به نظر من قراره یکی از بهترین نسخه های رزیدنت اویل بشه.قشنگ می شه حس کرد این بازی رزیدنت اویل هست یکی از نکاتی که در نسخه هفتم بود این بود که وقتی نمایش ها رو می دیدی همش می گفتی کپی کرده از فلان بازی و داستانش هم ربطی به سری نداره در حالی که وقتی بازی رو می کردی قشنگ حس می کردی این بازی به هیچ بازی جز رزیدنت اویل شبیه نیست و داستانش هم در اواخر بازی یک ارتباط ریزی به سری پیدا می کرد.اما نسخه هشتم از همون نمایش اول آرم آمبرلا رو نشون دادکه برای من این معنی رو داشت که داستانش صد ها برابر جدی تر از نسخه هفت هست و بیشتر از هفت به سری ارتباط داره.درباره گیم پلی بازی هم واقعا با چیز هایی که دیدم ترکیبی از هفت و چهار و سه گانه کلاسیک بود.از یک طرف دوک رو به جای مرچنت در این نسخه گذاشتن که مثل چهار هست از یک طرف دوربین اول شخص رزیدنت اویل هفت و از طرفی معماها و فضاهای عمارت گونه(قلعه دیمترسکو به نظرم بیشتر یادآور عمارت اسپنسر هست تا قلعه سالازار) نسخه های کلاسیک و واقعا از بهترین المان ها استفاده کرده.(راستش من خودم این فضای مترویدوینیای رزیدنت اویل های کلاسیک رو خیلی دوست دارم که ممکنه تو بازی برای حل معما یا درهای قفل بارها به یک محیط سر بزنی و واقعا یکی از چیز هایی که تو نسخه چهار دوست نداشتم چپتری شدن بود که به نظرم باعث از بین رفتن یکی از بخش های جذاب بازی شد امیدوارم اون نقشه ای که از رزیدنت اویل هشت دیدم تو طول بازی شاهد چند چپتر نباشیم و بشه آزادانه در محیط دنبال آیتم گشت و معما حل کرد)

      • ShinjiMikami گفت:

        مهم ترین نقاط مثبت این بازی که برای اولین بار در سری ایول شاهدش هستیم عبارتند از :
        ۱. شاهد باس های خیلی بزرگ و جذابی هستیم که همش در طول بازی دنبالمون هستن و حس ترس رو در طی بازی ایجاد میکنن و همچنین در باس فایت ها هم محیط بزرگه و شاهد موجودات عظیم با هوش مصنوعی عالی هستیم.
        ۲. بازی پیچش های داستانی جالبی داره و پیچیدگی مطلوبی داره یعنی پیچیدگی داستان بازی نه خیلی زیاده ک اصلا نتونیم سر دربیاریم و نه اینکه ساده باشه بلکه داستان بازی در کنار پیچیدگی ها، جذاب و شوک کننده هست.
        ۳. گرافیک و محیط بازی خفنه و محیط بازی به خوبی غنی از مِه و تاریکی و خون و استرس زا هستش. ترس در این بازی به شدت بیشتر از سری های قبلیه حتی بیشتر از ایول ۷ همچنین موسیقی های بکار رفته استرس زا هستش که در کنار صدای سه بعدی به شدت ترسناک خواهد شد.
        ۴. انمی ها و سلاح ها و باس های جدید و متنوعی در بازی شاهدش هستیم که کپکام در بعضیاش ریسک کرده.
        در کنار این همه وجود محیط های عالی و عظیم و پایبند به ریشه ها مثل روستا و قصر و همچنین وجود فروشگاه و اینونتوری شبیه به ایول ۴ و گیم پلی ۲۰ ساعته حتی بیشتر، معما های عالی و همچنین اینکه بعد مرگ انمی ها مهمات و طلا ازشون میفته یا اینکه وسایل ارزشمندس هست که پیداشون کنیم و بفروشیمشون و در آخر توانایی گارد گرفتن، همه ی اینا باعث میشن بازی خیلی برتر از ایول ۷ و حتی در حد رقیب برای ایول ۴ باشه.
        در مورد آزادگی بازی در آخر باید بگم که ترکیبی هستش و در دو محیط قصر و کارخونه بنظرم میشه مثل ایول ۲ گشت و گذار کرده و حتی با حل کردن معما های کوچیکی تجهیزاتی رو برای سلاح ها پیدا کرد مثل همون‌گاو صندوق ها در ایول ۲ و ۳. ولی در محیط هایی مثل روستا و بقیه بازی به صورت روال طبیعی میره جلو و شما زیاد نمیتونین گشت و گذار بکنین و از برخی از دَر ها که رد بشین نمیتونین به عقب برگردین.
        با تشکر

    • Fight Club گفت:

      ShinjiMikami
      جوگیری و تعصب حد و مرز داره !!!!
      که شما گویا رد کردی….
      بنده فقط تو یه پست .. دوباره اشاره میکنم فقط تو یه پست درباره این بازی صحبت کردم..
      نظرمو گفتم درباره فرایچری که ۲۵ سال باهاش بزرگ شدم…
      حالا چه موافق .. چه مخالف
      باید از شما اجازه بگیریم؟؟؟
      مگه شما فقط رزیدنت اویل بازی کردی؟؟
      به چه اجازه ای به خودت این حق رو میدی اسم بقیه رو بیاری و بهشون برچسب چرت گویی بزنی!!
      اصلا بازی موفق بشه…
      اسم ما رو میاری ؟؟؟
      الان باید بترسیم :rotfl:
      بعد از ۹ سال فعالیت تو این سایت دیگه اینجوریش رو ندیده بودم..
      این بچه بازیا دیگه چیه … یه خرده بزرگ شین بابا

    • Old_Gamers گفت:

      برادر من این چه طرز کامنت نوشتنه ؟ اسم کاربرا رو ردیف میکنی و براشون خط و نشون میکشی ؟ سر یه بازی ؟ حالا خوبه هنوز نیومده بازی وقتی بیاد معلوم نیست چکار میکنی ؟ یجور برخورد میکنی انگار دعوای ناموسیه !!! اینجوری رو دیگه ندیده بودیم .

  • فرید گفت:

    وای چه شود
    جذابیت ۱۰۰
    اتمسفر ۱۰۰
    خوفناکی ۱۰۰
    خدا کنه اواسط بازی شاهد حضور افتخاری لیان هم باشیم در این بین
    شاهد یه داستان پر پیچ و خم باشیم
    و همچنین شاهد یک بازی عظیم باشیم
    هایپ هم ۱۰۰

  • Black Knight گفت:

    یکی از بهترین ویژگی هایی که Resident Evil داره و من ازش خوشم میاد همین معماهاش هستش خیلی حال میده یه پازل انجام بدی و در عین حال استرس داشته باشی که یهو زامبیه نیاد سمتت اینطور که به نظرم میرسه بازی بدجوری جاه طلبانست

  • رزیدنت اویل بدون معما واقعا یچیزی کم داره.
    فعلا که بازی خیلی امیدوارمون کرده و هر اون چیزی طرفدارا دوست دارن رو رعایت کرده. (البته ادعاهای سازندگان رو میگم)

Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود 
Resident Evil Village دارای بهترین معماها در این سری خواهد بود