نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از ۲۳ میلیون یورو درآمدزایی کرده است

محسن رضوی فر
۰۹:۵۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است

شرکت Digital Bros، کمپانی مادر ۵۰۵ گیمز، آخرین گزارش مالی خود منتهی به ۳۱ دسامبر را منتشر کرد. طبق گزارش منتشر شده، بازی Death Stranding بر روی رایانه‌های شخصی تاکنون بیش از ۲۳ میلیون یورو (معادل ۲۷٫۳ میلیون دلار) درآمدزایی کرده است.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding در جولای ۲۰۲۰ منتشر گردید و ظاهراً تا به حال عملکرد خوبی را از نظر فروش داشته است. در گزارش مالی جدید Digital Bros، این بازی عملکرد بهتری را نسبت به عناوین Control و Ghostrunner کسب کرده است. شرکت ۵۰۵ گیمز اخیراً امتیاز بازی Ghostrunner کرده است و در سال جاری میلادی محتوای بیشتری برای آن منتشر خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید تا این بازی تا انتهای ۲۰۲۱ چه مقدار درآمدزایی می‌کند.

براساس این گزارش، پلتفرم رایانه‌های شخصی ۶۶ درصد از کل درآمد دیجیتالی سال گذشته را برای Digital Bros رقم زده است. این در حالی است که کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو تنها حدود ۲۸ درصد از این بخش را تشکیل می‌دهند.

گرچه استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) تاکنون عنوان بعدی خود را معرفی نکرده است، اما یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت این بازی احتمالاً در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود. از طرف دیگر نیز لودویگ فورسل، آهنگساز بازی Death Stranding، مدتی پیش جدایی خود را از این استودیو اعلام کرد. وی قرار است از این پس به عنوان آهنگساز مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

بازی Death Stranding در حال حاضر بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ASHEN ONE گفت:

    چقدر این بازی رو کوبیدن.
    چقدر بهش نمره پایین دادن.
    ولی باز هم‌ داره فروش خیلی خوبی میکنه.
    کوجیما تو این بازی یک سنت شکنی خاصی انجام داد.
    داستان و گرافیک بازی خیلی عالی بود
    اما متاسفانه تو گیم پلی زیاد خوب عمل نکرد
    ولی دلیل نمیشه این بازی رو دوست نداشت.
    زنده باد کوجیما

    • مهدیار گفت:

      ” اما متاسفانه تو گیم پلی زیاد خوب عمل نکرد ”
      اگه خوب نبود انقدر فروش بالایی نداشت ، بازی با کیفیت فروش خوبی هم داره

      • ASHEN ONE گفت:

        برادر من بازی های کوجیما بخاطر داستان فوق العاده جذاب ارزش این فروش رو دارند.
        گیم پلی درسته که سنت شکن بود.
        ولی یکسری ایراداتی داشت.

        • Witcher گفت:

          حالا اینارو ول کن مارمولک ماجراجو چه زود کرک شد 😀

          امشب میزارم دان تا با سبک زندگی خزندگان آشنا بشم

        • مهدیار گفت:

          آره ایراد که صد در صد داشت ، ولی کلیتش خوب بود دیگه ، نه؟؟

          • من نمیخوام باز بحث باز کنم پس لطفاً فقط لایک و دیس بدید
            یه سریاش حرفای خودمه یه سریاش حرفای دوستان که باهاش موافق بودم
            ببین همه ی بازیا میان دوتا نقطه میذارن
            a , b مثلا
            تو اکثر بازیا اتفاقات تو این دو نقطه می‌افته و اون وسط یه چیز وقت تلف کن اتفاق می‌افته
            مثل اسب روندن تو رددد یا رانندگی تو gta و …
            یه سری از بازیا برای برطرف کردن این قضیه اومدن کلا صورت رو حذف کردن ، یعنی a , b رو یکی کردن و فاصله ای بینشون نیست ( مثل pop 2008 که به عنوان یه بازی اپن روم کل بازی اون دو نقطن )
            یه سریا اومدن بازی رو به اون وسط منتقل کردن یا اون وسط رو هم هیجان انگیز و چالشی کردن ، مثل Zelda breath of the wild و دث
            دث کاری که کرده و خواسته بکنه قابل تقدیره ، ولی نتونسته به صورت سالم اینکار رو انجام بده ، کاری کرده که شما فقط قصدتون رفتن از a به b و برعکس نباشه و از راه لذت ببرید
            ولی با شیوه ی غلط
            اومده بجای اینکه راه رو خیلی باحال و هیجان انگیز کنه ، اون دو نقطه رو از هیجانش کاسته

            • مهدیار گفت:

              فرمانده جان
              من نمیخوام دوباره صحبت کنم چون به نظرم یه مشکلی که داری اینکه هر چه قدر هم سند و مدرک بیارم باز رو حرف خودت هستی
              سر فیفا و پس هم از چندین جا سند آوردم ولی باز سر حرفت موندی
              به نظرم اگر واقعا فکر میکنی اشتباه هست برو نقد دوستان تو سایت های ایرانی و خارجی رو بخون ، انگلیسیت هم که خوبه
              این جمعیت میلیونی نمیان این بازی رو فقط به خاطر داستانش بخرن ، چون زیاد ویدیو دیدم طرف از داستان راضی بوده ولی به خاطر اینکه از گیم پلی راضی نبوده کلا بی خیالش شده و ادامه نداده
              اگر کلیت گیم پلی مشکل داشت انقدر فروش نمیرفت ، من موندم چطوری از این گیم پلی لذت بردم !!!!
              خیلی از کاربرای این سایت هم لذت بردن ولی به هر دلیلی نمیان نظرشون رو بگن !
              دیگه چی بگم ، بازم حالا میای میگی نه گیم پلیش مشکل داره ، نمیگم که مشکل نداره ، دارم میگم کلیتش خوب بوده و لذت بخش بوده ، چرا چند تا مشکل ریز هم هستش که اگر نبودن خیلی بهتر میشد
              خداییش دیگه اصرار چیه که هی میای میگی این اینطوریه 😐
              به خدا من تا الان هیچ درکی از سری سولز نتونستم داشته باشم ، هنوزم درک نمیکنم این بازی چیش لذت داره ، خیلی هم گیم پلی ازش دیدم ، ولی اصلا جذبش نمیشم ، کاملا عادی هم هست خب ، گیم پلیش هم قبول دارم خیلی خوبه در کل ولی من جذبش نمیشم
              دیگه چی بگم والا….
              خداییش کلاتو قاضی کن ، بازی که گیم پلیش خوب نباشه انقدر بازیکن میتونه داشته باشه؟؟
              اقا اصلا همه اینا به کنار ، من لذت بردم از این بازی ، وقتی من لذت ببرم یعنی یه سری آدم دیگه هم هستن که لذت میبرن ، وقتی خودت لذت نبردی پس ۱۰۰ درصد یه سری آدم هستن لذت نمیبرن ( منطقم یه ذره شاید ایراد داشته باشه ولی کلیتش درسته )
              همون روز اول هم که بازی اومد گفتن که این بازی سلیقههه ای هست
              میخوای مدرک یه سری منتقد بیارم که نوشتن این بازی گیم پلی خوبی داره و لذت بخش هست؟؟
              داداش نوشتی نمیخوای بحث دوباره باز کنی ، بعد اومدی دوباره نظرت رو گفتی :rotfl: :rotfl: :rotfl:
              قشنگ باز کردی 😀 :heart:

              • حالا⁦:-D⁩
                ببین وقتی نمیدونی چرا از یه چیزی خوشت نمیاد اون بحث سلیقس
                مثلا من نمی‌دونم چرا ولی کلا از لیمبو خوشم نمیاد
                ولی عاشق اینسایدم
                یا کلا از فورزا هورایزن خوشم نمیاد
                ولی عاشق nfs ام
                ولی من میدونم چرا از گیم پلی دث خوشم نمیاد و این جالبه
                حسم نسبت به بازی هم برام جالبه
                یعنی در عین حال که بدم میاد از ادامه دادن ، انقدر کامنت مثبت خوندم هنوز ادامه میدم
                اگه حسم برام جالب نبود دوباره شیش ساعت وقت صرف نمی‌کردم که دانلودش کنم ⁦:-D⁩
                و اینکه صد درصد درسته ، ولی وقتی یه بازی اکشن ماجرایی اینقدر دو دستگی بین بازیباز ها ایجاد میشه ، قطعا یه مشکلی داره

                • مهدیار گفت:

                  ” ببین وقتی نمیدونی چرا از یه چیزی خوشت نمیاد اون بحث سلیقس ”
                  وقتی بحث سلیقه پیش میاد ، که یه چیزی با روحیات و روان شناسی یه فرد نخونه یا بخونه
                  نه اینکه طرف ندونه چه چیزی باعث میشه از یه بازی لذت نبره
                  .
                  گیمر هایی که از گیم پلی این بازی به صورت کلی ناراضی بودن ، اون روحیاتشون و رفتارشون به این بازی نخورده
                  وقتی آدم داره یه مسیری رو تو بازی طی میکنه و از طبیعت و صداها لذت میبره ، این خودش برای خیلی ها آرزو هست که تو دنیای واقعی همچین تجربه ای رو داشته باشن ، همون افراد میتونن با این بای خودشون رو ارضا کنن و رسما برن فضا
                  .
                  این بازی هیچ مشکل جدی نداره ، به جز اینکه سبک خیلی خاص و منحصر به فردی داره ( اگر این مشکل حساب بشه )
                  اونقدر این سبک و گیم پلیش منحصر به فرد و خاص هست که کلا یه سری افراد مثل خودت باهاش ارتباط نمیگیرن
                  باور کن نمیتونی مشکل در بیاری از این گیم پلی ( به جز همون چند مورد جزئی که همه مشکل دارن باهاش )
                  .
                  ” مثلا من نمی‌دونم چرا ولی کلا از لیمبو خوشم نمیاد ”
                  چون به روحیاتت نمیخوره ، چون فضاش برای مغزت جالب نیست
                  هر چیزی یه دلیلی داره ، وقتی از دث خوشت نمیاد شک نکن یه دلیلی داره که اونم تو مغزت هست ، ولی اینکه میای میگی بین مسیر هیچی نمیشه کاملا اشتباه هست
                  تو مسیر انقدر اتفاقات میوفته که گیمر تو هر لحظه گیرش میگیره و شاد میشه
                  هر لحظه از بازی کلی اتفاق میوفته
                  فقط بعضی ها نمیتونن این اتفاقات رو ببین یا نمیتونن درک کنن ( که بازم عادی هست )

      • Devil گفت:

        مهدیار جان حالا زیادم فروش بالایی نداشته چهارصد هزار نسخه اصلا تو فروش دیده نمیشه احتمالا رو کنسول ۵۰ هزار نسخه فروخته بعد اومده رو پی سی ۴۰۰ هزار نسخه فروخته براشون موفقیت آمیز بوده الان بازیهای خوبی که میان رو استیم تو هفته اول زیر ۴ میلیون نسخه نمیفروشن سایبر تو هفته اول ۶ میلیون نسخه فروخت

        • مهدیار گفت:

          سایت gamerant :
          four million copies
          Death Stranding is an action game developed by Kojima Productions. The game was met with positive critical reception and also performed quite well financially, with analysts estimating the game has already sold around four million copies.18 Sep 2020
          .
          سایت socialbeat :
          Publisher: 505 Games. In its debut week, Death Stranding was the best-selling physical game in Japan, with Famitsu reporting that the game had sold 185,909 copies. 14 juillet 2019.28 Jan 2021
          .
          نمرات :
          https://uupload.ir/files/dq36_scores.jpg
          .
          سایت gamstat :
          https://uupload.ir/files/u6k0_psn.jpg
          .
          ” الان بازیهای خوبی که میان رو استیم تو هفته اول زیر ۴ میلیون نسخه نمیفروشن سایبر تو هفته اول ۶ میلیون نسخه فروخت ”
          پلتفرم اصلی سایبر رو برای pc گذاشته بودن
          بعد سبک سایر خیلی عمومی تره ، اون همه برای بازیش تبلیغ کردن و کلی سر و صدا کردن
          سر دث واقعا تبلیغی کردن وقتی میخواستن برای کامپیوتر بدن؟؟
          فقط گفتن میاد و همین
          منم قبول دارم فروش این بازی نباید مثل بازی های دیگه سونی خیلی خوب و عالی باشه
          چون بازم میگم ، این بازی خیلی درصد سلیقش بالاست برای همین عادیه فروشش هم کم باشه خب 🙂
          ممنون :heart:

        • آرین گفت:

          سلام
          می‌گم این درآمد با میزان فروش فرق می‌کند فکر کنم، مثلا ۲۰ میلیون سود کرد با فروش ۷ میلیون نسخه یا…

          • Devil گفت:

            نه آماری که اعلام شد ماه اول دث ۴۰۰ هزار نسخه بود در حالی که سایبر رو پی سی تو سه روز به ۶ میلیون رسید

            • آرین گفت:

              سلام، ممنون
              بنظر شما این درآمدزایی ۲۳ میلیونی، سود حاصل از فروش بوده یا میزان کل فروش بوده؟ آخر اگر سود باشد، شاید بشه فروش میلیونی بازی رو تخمین زد.
              شاید تخفیف هم زدند کمی و بعدها فروش بهتر شده ولی بنظر شما راست می‌گید، تازه این تعریف از فروش هم از سوی ناشر بوده.
              سلامت باشید!

  • ASHEN ONE گفت:

    دوستان حالا که صحبت از دث استرندینگ شد.
    شایعه شده از جف گراب که مایکروسافت با کوجیما برای ساخت بازی جدید مذاکره داشته.

  • با گذشت زمان به حقش رسید…یک تجربه شاهکار و فراموش نشدنی بود
    Emily:We run together
    ?Sam:Run
    “Emily:Yeah…like mario and princess “beach

  • مهدیار گفت:

    این مطلب رو خوندم ، یاد نظرات یه سری از دوستان افتادم که چند هفته پیش با بچه های پیسی گیمر سایت بحث میکردن
    ( مخصوصا یکیشون که ….. بود )

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    بزودی میرم سراغش ، چه حالی باید بکنم :inlove: یه بازیگرایی هم کوجیما انتخاب کرده برا این بازی که همشونو دوس دارم

  • Nathan Drak گفت:

    من بعد از اتمام بازی سرم رو ماساژ دادم و به آخرین ساخته عجیب کوجیما فکر کردم

  • PCMR گفت:

    بیخود نی سونی میخواد انحصاری هاشو بده برای پی سی
    هیچ شرکتی سود بالایی که از فروش بازی هاش رو پی سی بدست میاد رو نمیتونه انکار کنه!!
    مهم هم نیست که چندتا فن بوی بی منطق این موضوع رو هیت کنن

    • مهدیار گفت:

      واییی خدااااا :rotfl:
      روز قبل از اینکه خبر انتشار رد دد ۲ روی پیسی بیاد ، داشتم با یکی از دوستام صحبت میکردم و میگفتم ” خداییش برو این کارزار رو امضا کن ، اینا زود تر رد دد رو بدن ) ، بعد گفت ” نه ، پر رو میشین دیگه همه چی داره براتون میاد ”
      ولی امضا کرد
      همون فرداش خبر اومد قراره برای پیسی بیاد :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      فکر کنم سونی هم گرفته که اگر برای پیسی بازی نده خودشو از یه سود زیاد محروم کرده 😎

    • این بازی بدلیل اینکه برای یه تجربه کامل حتما باید انلاین باشی عملا نسخه کرک بازیو بی ارزش کرده بود و کسایی که قصد تجربه ش رو داشتند بازیو خریدن باید بینیم بازیهای دیگه ی سونی چقدر فروش دارن روی pc . البته ۲۷ میلیون دلار اگه قیمت استاندارد یه بازیو در نظر بگیریم که ۶۰ دلاره یعنی بازی چهارصد و پنجاه هزار نسخه فروش داشته که برای pc بدک نیست ولی برای کنسول سونی که بازیهای لست و گاد و اسپایدرمن و انچارتد چهار که هر کدوم بیست میلیون فروش داشتند بیشتر چیزی شبیه به شوخی و جوک میمونه

  • این کاربر برنامه کودک چقدر داره خودش رو عذاب میده توی این پست

  • آرین گفت:

    سلام
    آقا این درست روی نسخه‌های جدید ویندوز ۱۰ فقط نصب می‌شود؟

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding بیش از 23 میلیون یورو درآمدزایی کرده است