سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند

سازندگان Resident Evil Village از ویژگی‌های Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند

محسن رضوی فر
۱۱:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند

تنها یک ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil Village باقی مانده است. از زمان نمایش Lady Dimitrescu در این بازی، محبوبیت این شخصیت به شدت در میان طرفداران افزایش یافت. در همین راستا، برخی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی اخیراً در مصاحبه با IGN در خصوص این شخصیت و دختران او صحبت کرده‌اند.

مورماسا ساتو (Morimasa Sato)، کارگردان بازی Resident Evil Village، تصمیم برای قرار دادن دهکده در این نسخه از همان اوایل روند توسعه گرفته شد و به دنبال آن تیم توسعه‌دهنده به دنبال خلق شخصیت‌‌هایی برای این فضا بودند. وی در این خصوص گفت:

برای خلق یک دهکده‌ی جذاب و البته ترسناک، وجود شخصیت‌هایی که در آن زندگی می‌کنند، بسیار مهم هستند. برای شخصیت‌های اصلی منفی، در مورد فضایی که هر کدام از آن‌ها قرار دارند و نوع تجربه‌ای که می‌توانند ارائه دهند، فکر کردیم.

همچنین به طرز جالبی، تومونوری تاکانو (Tomonori Takano)، کارگردان هنری Resident Evil Village، ابتدا کار طراحی Lady Dimitrescu را با استفاده از مدل شخصیت میا وینترز (Mia Winters) از Resident Evil 7 آغاز کرد. وی در این باره گفت:

ما ابتدا از مدل شخصیت میا از Resident Evil 7 برای طراحی Lady Dimitrescu استفاده کردیم و یک لباس و کلاه را برای او قرار دادیم. من فکر کردم که این امر برای ارائه‌ی یک شخصیت شبح مانند کافی است، اما نمی‌توانستیم حس ترس را در او قرار دهیم. سپس تصمیم گرفتیم تا مدل شخصیت را بزرگ‌تر کنیم و این آغاز کار Lady Dimitrescu بود. من یک طرح مفهومی را کشیدم که در آن او خم می‌شود تا از یک در عبور کند. در آن زمان احساس کردم که این طرح در نهایت به نتیجه می‌رسد.

ایتن وینترز (Ethan Winters) در این نسخه علاوه بر Lady Dimitrescu باید با دختران جادوگر او نیز مبارزه کند. آقای ساتو در این خصوص گفت:

ایتن صاحب خانواده‌ای است که سعی در محافظت از آن دارد، بنابراین ما می‌خواستیم برای Lady Dimitrescu نیز خانواده‌ای تشکیل دهیم تا یک تضاد ایجاد شود.

تاکانو در ادامه توضیح داد که ایده‌ی اولیه‌ی آن‌ها داشتن قلعه‌ای با ۱۰۰ جادوگر بوده است، اما پیاده‌سازی آن در بازی دشوار بود. به همین دلیل، به آنچه که اکنون موجود است، تغییر پیدا کرد. وی در خصوص این موضوع گفت:

این طرح ابتدا به عنوان یک قلعه با ۱۰۰ جادوگر آغاز شد، اما پیاده‌سازی آن در یک بازی ویدیویی کار بسیار سختی بود. به همین علت طرح را به این صورت فعلی پیاده‌سازی کردیم. در واقع هنگامی که شما بازی را تجربه می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که فضا هنوز به آن ایده‌ها نزدیک است. همه‌ی دشمنان حاضر در قلعه مونث هستند. ما این سلسله مراتب زنان را با انتخاب Lady Dimitrescu به عنوان استاد راهنمای فرقه ایجاد کردیم. خون مردان توسط این زنان گرفته شده است و آن‌ها به نوعی خون‌آشام محسوب می‌شوند. خارج از قلعه و جلوی درب ورودی قلعه می‌توانید اجسادی را ببینید که خون آن‌ها تخلیه شده است. این اجساد مانند مترسک‌های لاغر به نظر می‌رسند و همه‌ی آن‌ها مرد هستند. این قلعه محیطی است که زنان در آن بسیار قوی هستند.

ساتو در ادامه گفت که همه‌ی افراد در تیم توسعه‌دهنده از این موضوع آگاه بودند که همه چیز باید در ترس و وحشت باقی بماند. وی گفت:

ما تیمی نیستیم که یک ایده‌‌ی خوب را شروع کنیم و آن را به تدریج گسترش دهیم. هنگامی که ایده‌های جدید را آزمایش می‌کنیم، آن را با پیگیری شدید و مستمر انجام می‌دهیم. با پیشرفت در کار، ایده معمولاً از حالت وحشت خالص منحرف می‌شود. بنابراین نکته‌ی مهم این است که ما باید در پایان تجربه را به حالت وحشت و ترس بازگردانیم.

تاکانو پیش‌تر اشاره کرده بود که Lady Dimitrescu و دخترانش و قلعه تنها بخشی از این بازی هستند. کپ‌کام (Capcom) پیش از این تایید کرده بود که بازی Resident Evil Village بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌ی قبلی خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که هنوز چیزهای مختلفی در این بازی وجود دارند که ما هنوز آن‌ها را ندیده‌ایم.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند
سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اونا دختر هاش بودن؟ میخوام بدونم اخه کدوم مردی با این هیولا ازدواج کرده :rotfl: احتمالا خودش هم یه همچنین چیزی بوده

  • فقط ایتن و کریس نمیرن 😥 😥 . این بازی خیلی خوبی میشه

  • NEON گفت:

    جان ؟؟ 😐 تمام جادوگران قلعه زن هستن ؟ حتی یه مرد هم توش نیست ؟؟ چی میکشه ایتن از دست اینا 😀 :laugh: :rotfl:

  • Nathan Drak گفت:

    وحشت تو این دهکده با ویژگی های دوال سنس

    وحشتی بدون لودینگ راستی از کویک ریزویم پشتیبانی میکنه

  • ASHEN ONE گفت:

    خوشا بحال کسی‌که با او ازدواج کرد و صاحب ۳ دختر شد

  • این بازی شاهکار میشه 😀
    پ ن: هنوز کلی باس هس که کپکام راجب اش شون توضیح نداد مثل همونی که اخیرا تو کاور بود
    پ ن۲: خدایش اگه لباس لیدی سیاه بود بهتر نبود اینجوری خیلی ترسناک نیس
    پ ن۳:اسم و ویژگی دختر های لیدی هم فاش شده
    اولی بلا است اونی که تو عکس پست کنار لیدی تنها واستاد و از همه دخترها قدرت اش بیشتر و ساکت تر(مو قرمزه)
    دومی کاساندرا است (مو قهوه‌ای ) که قاتل ترینه
    سومی هم دنیلاست همونی که میگفتن کلره که کلان کذب و دروغه (موهاش زرده) که متوهم ترین و مجنون ترینه همون طوری که تو تریلر دیدیم
    پ ن۴ : یجوری میشه لیدی رو درک کرد چون داره به خاطر خانواده اش ایتن میکشه که موفق نمیشه احتمالا ولی خب ایتن هم داره به خاطره دخترش و میا اونا رو میکشه
    پ ن۵: امیدوارم کریس نمیره اگه بمیره یکی از پایه های رزیدنت اویل دیگه نیست
    پ ن ۶: دستتون درد نکنه آقای رضوی فر بخاطر پوشش خوب خبر ها :rose:

    • ShinjiMikami گفت:

      در شاهکار شدنش شکی نیست.
      بازی دارای ۴ باس اصلی و مهمه درست مثل ایول ۴ که اولی کچل در روستا بود و دومی مرد قد کوتاه سالازار که در قصر بود که کپکام در ایول ۸ اومده درست برعکس و تناقضشو یعنی یه زن با قد بزرگ در قصر گذاشته همچنین سومی کرازور همون سرباز و چهارمی لرد سدلر.
      الان سوال پیش میاد که در ایول ۸ بجای اولی و سومی و چهارمی چه باس هایی قراره بیاد؟؟؟!!! من از سه تاشون اطلاع دارم و هنوز یکیش برای منم مجهوله. در کنار این ۴ تا باس بنظرم سه چهار تا باس فرعی دیگه هم هست از جمله اون قوریل قد بلند که چکش دستش داره که بجای اون غول بزرگ ایول ۴ در تریلر ها نشون داده شده.
      اگر بیشتر و واضح تر نگفتم بخاطر این بود که اسپویل نشی ولی در آخر باید بگم اون فرد ماسک دار مرموز و ترسناک و بدتر از لیدی دیمیترسکو هستش.
      موفق باشی

    • دوست دارم در کنار کریس . ایتنم زنده بمونه :-(( 😥 😥

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    به به عجب قلعه ایی عجب دهکده ایی ، فکر کنم باز هم کپکام یکی از اون شخصیت منفی های افسانه ای خودشو خلق کرده :thunder: :devil:

  • ShinjiMikami گفت:

    با سلام و عرض ادب
    باید بگم که در این بازی ۴ تا محیط مختلف داریم و فقط یکی از اونا قصره و کپکام هم توی تریلر و گیم پلی ها بیشتر سعی کرده روی این قصر تمرکز کنه تا بقیه بعد از عرضه ی بازی و دیدن محیط های گوناگون بیشتر علاقه مند تر بشن. در واقع لیدی لیدی دیمیترسکو یکی از باس های عظیم و طولانی بازیه و همچنین دختراش انمی های قصر بازی. با داشتن ۴ محیط مختلف صد در صد ۴ تا باس داریم ولی شخصا بنظرم در بازی جمعا ۷ یا ۸ تا باس داریم.
    یکی از دوستان پیج قبلی در مورد یک فرد ماسک دار روی جلد جدید بازی صحبت کرده بود که باید بگم طبق لیک ها اون شخص خیلی فرد مهمیه و حتی این لیدی دیمیترسکو جلوش تعظیم میکنه.
    در آخر باید بگم تنوع در محیط و انمی و سلاح های بازی به شدت زیاده به طوری که در این ۲۰ ساعت گیم پلی هرگز خسته نمیشید چون ۴ محیط و قبیله با انمی های مختلف داریم. برای مثال بعد از قصر میرید روستا و بعد از روستا وارد یک کارخانه میشد و محیط ها عوض میشن که هرکدوم از محیط ها چندین انمی مخصوص به خودشون رو دارن( فقط مثال زدم و حاوی اسپویل نیست) که همه ی این موارد در کنار فروشگاه و کلی امکانات و اسلحه ها باعث لذت بردن از لحظه به لحظه ی بازی خواهد شد.
    با تشکر

  • ای بانوی سفید روی و بلند قامت، هرقدر خون خواهی از بنده‌ی حقیر بِمَک که من در جوار شما همچو گدایی در طلب عشق هستم…

  • recidivist گفت:

    “من یک طرح مفهومی را کشیدم که در آن او خم می‌شود تا از یک در عبور کند.”
    😎 😎 😎 :laugh:

  • Witcher گفت:

    پس اینجور که معلومه این بانو سر شوهرش رو خورده بعدا ۴ تا دختر سر خور دگ هم اضافه کرده و هرچی مرد گیر اوردن چیز شدن …بعدش تبدیل به چیز شدن نتیجه میشیم که تو این بازی نباید مرد باشی :laugh:

  • Black Knight گفت:

    شدیدا برای Resident Evil 8: Village هایپم به نظرم میتونه متای بالای ۹۰ بگیره و به یکی از بهترین نسخه های Resident Evil تبدیل بشه به امید موفقیتش

  • Mikasa گفت:

    راجع به طراحی کرکتر جالب و بیاد موندنی قبلا بحث شد
    این بانو ۱۰۰٪ میره جزو کرکتر های آیکونیک تاریخ گیم

    • Ozhan گفت:

      کلا کپکام کارش شخصیت تاریخی ساختته
      تو کدوم بازی میتونی شخصیت بسازی که با یه “استارز” گفتن؛ هنوز تو یاد ملت بمونه؟
      بجز شخصیت پردازی تو بخش تبلیغاتشون هم خیلی باهوشن
      این قضایا بانو تو رزیدنت۸ بیشترین بار پی ار بازی رو بدوش کشید 😀

  • اگه من جای ایتن بودم در یک حرکت تاکتیکی داستان ترسناک رو به عاشقانه تبدیل میکردم :rotfl: :rotfl:
    اوه اوه راستی ایتن زن داشت 😐 😐 ولی واقعا جای یک جوان هموطن تو اون قلعه خالی هست :rotfl: :rotfl:

  • Fight Club گفت:

    والا بنده یه دایی دارم… که بیشتر از ۳۰ ساله گیمره..
    فکت های جالبی هم میده که اکثرا درست در میاد…
    به قول خودش… رزیدنت اویلی که بخش انلاین داشته باشه باید ازش ترسید..
    به نظر خودمم.. تا حالا چیزی که از بازی دیدم…
    و البته تنها نکته مثبت بازی..
    اتمسفر عالی بازی که کپکام عالی دراورده..
    و بقیه چیزای بازی که اصلا به DNA رزیدنت اویل نمیخوره.. گرگینه و جادوگر و این حرفا.. که اصلا ربطی به رزیدنت اویل ندارن!
    ولی از اوجایی نسخه قبلی با دوربین اول شخص که اونم به عقیده بنده ربطی یه رزیدنت اویل نداره (فقط یه کریس توش گزاشتن که ربطش بدن) و استفاده نام رزیدنت اویل برای موفقیت تجاری بازی…مورد استقبال طرفدارای جدید قرار گرفت…
    این که تو نسخه هشتم شاهد گرگینه و جادوگر و حتی خوناشام باشیم یه چیزی عادیه :yes:
    تو شماره بعدیشم احتمالا شاهد ادم فضایی خواهیم بود … توش یه لیون یا کریس میزارن که ربطش بدن به رزیدنت اویل!

    • رزیدنت اویل با ایتن وینترز هم بازی خوبی است . این شخصیت میتونه به یکی از بهترین شخصیت ها تبدیل بشه . گرگینه و خون اشامم برای تنوع است همش که نباید زامبی باشه . این کریس و لیانم دیگه کم کم دارن پیر میشن بنظرم شخصیتای جدیدی باید وارد بازی بشن . کریس و لیانو دوست دارم ولی دیگه دارن پیر میشن

      • Fight Club گفت:

        گرگینه و خون اشام برای تنوع خوبه!!!!
        این عجیب ترین حرفی بود که میتونستم درباره فرایچر رزیدنت اویل بشنوم!
        بعدشم بنده نگفتم.. رزیدنت اویل با ایتن بازی بدی هستش….یا نسخه ۷ بازی بدی بود…
        نسخه هفتم اگه نام رزیدنت اویل رو پاک کنیم ازش بازی خوبی بود.. البته تا وسطاش
        نیمه دوم بازی … بازی راهش پم میکنه
        بنده گفتم به این کار میگن شیردوشی از نام رزیدنت اویل..

        • Red devil گفت:

          بنظرم این تغییرات برای موفق شدن بازی لازم بود . بازی از حالت تکرار خارج شد و با ی قسمتی از نظر شما موافقم

          اتمسفر بازی شاهکاره بنده دموشو بازی کردم گرافیک ب شدت واقع گرایانه هس :sweat:

          بنظرم داستان بازی یچی می شه در حد نسخه ۴ ام و البته باس ها و شخصیت های دوس داشتنی

          کلا امیدم ب بازی بالاست مطمعنم شما هم بعد تجربه ش نظرتون عوض می شه

          • Mikasa گفت:

            همه فرنچایز ها ازین تغییرات میکنن اگه بخوان موفق بمونن البته
            همیشه هم خیلی از فنای قدیمی ناراضی میشن ولی بجاش دوبرابر فن جدید اضافه میشه!
            چنتا ازین مثال هاش:
            گاد آف وار کلا کوبید عوض شد
            ۲۰ میلیون فروخت بیش از چند برابر بعضی از نسخه های قبلی
            breath of the wild کلا کوبید زلدا رو عوض کرد
            خیلی از فنای اصلیم‌ناراحت شدن دقیقا مثل god of war
            ولی نهایتا زلدا ۲۰ میلیون فروخت تقریبا ۶ برابر نسخه قبلیش
            همین re7 پرفروشترین نسخه سریه
            تغییرات دوربینم همیشه بوده
            از نسل ۴ به ۵ خیلی بازیا دوربیناشونو عوض کردن تا بتونن با تغییرات سه بعدی شدن بازیا خو بگیرن
            شاید بگی استفاده از نام سری صرفا برای موفقیت تجاری هست و…
            اتفاقا این خیلی مهمه. ممکن بود اگه این پشتوانه تجاری یعنی نام رزیدنت اویل نباشه، چون سازنده ها مطمئن نیستن از موفقیت یه ip جدید با چنین ویژگی هایی، پس اصلا نسازنش
            ولی حالا که پشتوانه مالی (یعنی اسم رزیدنت) اویل هست
            سازنده ها میتونن راحت دست به جسارت بزنن و کارای جدیدی بکنن بدون ترس ازینکه بازی جدید موفق میشه یا نه
            به اندازه کافی از بازی هم دمو و تریلر بیرون اومده که خریدار بدونه با چی طرفه و‌نمیتونیم بگیم با اسم رزیدنت اویل دارن ملتو گول میزنن
            هرکس هم ناراضیه از تغییرات re, کپکام تو ۲ سال اخیر ۲ تا رزیدنت دیگه داده اونارو میتونه بازی‌کنه D:

            • Fight Club گفت:

              Mikasa
              دیدگاه شما دوست عزیز من..به غیر از خط اخر رو… در راستای نظر خودم میدونم و کاملا باهاش موافقم..
              به این موضوع اعتقاد دارم که همه فرایچرها به تغییر احتیاج دارن..که مثال های قشنگی هم زدی
              ولی این تغیرات نباید بنیاد و پیکره ی اون فرایچر رو تغییر بده… تو مثال هایی که زدی این اتفاق نیوفتاد و رزیدنت اویل هفت قطعا شامل این موضوع میشه!
              پس خواهشن فرایچر رزیدنت اویل رو کنار زلدا و گاد جدید نیار..
              زلدا و گاد جدید در کنار حفظ ساختار و DNA فرایچرشون … بازیشون رو به تکامل رسوندن…
              دقیقا همون کاری که شینجی میکامی سال ۲۰۰۵ با همین سری رزیدنت اویل کرد و جوابم داد..
              ولی نسخه هفت؟ نخیر
              یه بازی کاملا دیگه بود… که میرسیم به نکته زیبای شما… استفاده تجاری از نام رزیدنت اویل
              موضوع ترسناک اینجاست.. که نسخه هفتم موفق ظاهر شد.. به دلایل زیاد
              الان دیگه همه بازی های پر خرج مخصوصا تو نسل ۹ … کلی دمو و تریلر ازش میاد بیرون..این دیگه ربطی به گول زدنه ملت نداره… تو نسخه هفتم کارش انجام داد کپکام
              هدف کپکام طرفدارای جدید سری هستن… با توجه به این که بازی درست و حسابی هم تو این سبک در حال حاظر وجود نداره .. ملت براش له له میزنن.. مخصوصا طرفدارای جدید
              اما درباره خط اخر شما..
              نیازی به تیکه انداختن نیست عزیز… از کاربرای مثل شما انتظار همجین جملاتی نمیره
              بعدشم بیست و اندی این فراچر رو تجربه کردیم.. نمیتونیم دو تا نظر مخالف بدیم؟
              تحمل دیدگاه مخالف فکر نکنم کار سختی باشه

              • Mikasa گفت:

                “نیازی به تیکه انداختن نیست عزیز… از کاربرای مثل شما انتظار همجین جملاتی نمیره”
                تیکه نبود برادر اگه اینطور برداشت کردی واقعا شرمنده لحنم شاید خوب نبود
                منظورم اینه که کپکام هم برای فنهای کلاسیکش داره بازسازی میسازه و هم برای فنهای جدید داره نسخه های جدید میده
                نه سیخ میسوزه نه کباب. هردو طرف بازی دارن و تضاد منافعی وجود نداره
                در رابطه با حفظ DNA زلدا و گاد هم با شما شدیدا مخالفم
                به عنوان فن گاد اف وار
                و فن زلدا
                نمیگم نسخه های اخیر این فرنچایز ضعیف بودن نه اتفاقا جفتشون بازیای خوبی بودن
                نه ولی با ایده آل هام برای این دوتا سری بسیار فاصله دارن و زدن چیزاییو تغییر دادن که هویت اون دوتا سری بود
                زلدا که زد دانجن هارو عملا حذف کرد و نصف هویت سری کلا محو شد همینجا
                گاد اف وارم که کلا از هک اند اسلش بودن فاصله گرفت و ژانرو یهویی عوض کرد
                و سونی برای فنهای گاد اف وار کلاسیک هیچ جایگزینی هم نذاشته ولی شما فنای رزیدنت کلاسیک دوتا بازی ریمیک خوب گرفتین پس وضع فنای رزیدنت کلاسیک به مراتب بهتر از فنای زلدا یا گاد اف واره
                البته link’s awakening ریمیک خوبی بود باز دمشون گرم یه چیزی دادن حس زلدا بهم بده این نسل
                منظورم اینه بازیا تغییر میکنن و فنهای هارد کورشونو خیلی مواقع جا میذارن برای فنهای جدیدتر و بیشتر
                مثل یه ققنوس میمونه. میمیره و دوباره زنده میشه
                تقریبا تمام فرنچایز های بزرگ گیم چنین کاری کردن
                (همون رزیدنت اویل ۴ هم هیتر خیلی خیلی زیاد داره از خود فن بیس رزیدنت اویل و اتفاقا اونها هم میگن DNA سری رو رزیدنت ۴ به یغما برده دقیقا همین نظری که شما در مورد re.7 دارین)

                • Fight Club گفت:

                  Mikasa
                  مرسی که شفاف سازی کردی…چرا که جزئ محدود کاربرای درست و حسابی این سایت هستی بنده همیشه نظراتتو دنبال میکنم و یه چیزی یاد میگیرم..
                  با حرفات کاملا موافقم..
                  به نکته ظریفی اشاره کردی درباره گاد جدید که از هک اند اسلش فاصله گرفته..
                  تو یکی از مقالاتی که درباره بهترین هک اند اسلش های تاریخ تو این سایت منتشر شد که اتفاق همین چند وقت پیش بود./.
                  گاد جدید رتبه اولوداشت… و بنده مونده بودم سرمو به کدوم دیوار بزنم!
                  امکان نداره bayonetta 2 و نسخه جدید DMC باشن گاد جدید که اصلا هک اند اسلش نبود… بهترین بشه!
                  دو تا ریمیک گرفتیم… اولیش نسخه دوم بود که الحق فوق العاده بود …که نسخه دوم رو یه بنا در نظر بگیر که کپکام ساخته…
                  ریمیک نسخه سوم رو یه بمب در نظر بگیر داخل همون بنا!!!
                  نسخه سوم از صد تا کابوس برای ما بدتر بود.. از حذف ۴۰ درصد بازی بگیر تا دامن پا کردن نمسیس!!!
                  این کارای کپکامه که ادمو میترسونه.. به دوست عزیزمون پایین تر گفتم بنده از خدامه بازی موفق بشه.. ولی تغییرات زیاد و غیر قابله حضمه خداقل برای بنده
                  بهت پیشنهاد میکنم… رزیدنت اویل: کد ورونیکا رو تحربه کنی

            • Red devil گفت:

              کاملا با دیدگاهتون موافقم 😉

              • Mikasa گفت:

                مرسی حتما
                البته با توجه به احیای DMC بعید نیست کپکام یه سری رزیدنت اویل کلاسیک هم بسازه چون ریمیک ٢ عالی فروخت
                این کپکام نسل هشتی بنظرم خوب کپکامیه
                مانستر هانترو هم خوب ادامه داد حالا امیدوارم نهایتا اکثر گیمرا راضی باشن

      • Old_Gamers گفت:

        اصلا ایتن رو دیدی تا حالا ؟ حسی نسبت بهش داری ؟!!!

    • باحرفتون مخالفم مگه رزیدنت ایول۴زامبی داشت؟. نه وخیلیا گفتن ضعیف میشه که برعکس بهترین نسخه رزیدنت ایول هم شد باید کناربیایم رزیدنت ایول نیاز داره تغییرکنه همش که نمیشه زامبی. دوربین بازیم کپکام هم سوم شخص وهم اول شخص استفاده داره میکنه

      • Fight Club گفت:

        Fanresidentevil
        شما عزیز اصلا متوجه حرف های بنده نشدی…
        لطف کن یه بار دیگه مطالعه کن دیدگاهمو
        … بنده حرفم کلا یه چیز دیگست..
        شاهکار شینجی میکامی تکرار نشدنیه

        • ShinjiMikami گفت:

          ما ایرانیا همیشه قدیم پسند و منفی گراییم و همیشه میگیم نسخه ی قدیمی این فیلم یا بازی یا هرچیز دیگه ای عالی بود و تکرار نشدنیه. حتی اگر متای این بازی ۱۰۰ بشه و صد تا گوتی ببره شما میگید ایول ۴ تکرار نشدنیه. چرا؟! چون ایول ۴ رو زمان کودکی و سن کم تجربه کردید و به عنوان خاطره ی خوب در دوران بچگی در ذهنتون باقی مونده وگرنه ایول ۴ درست مثل ایول ۵ اکشنش زیاده و حتی انمی هایی داره نظیر غول و مگس های بزرگ و مردم روستایی که حرف میزنن و ارپی جی و تیرکمون به دست میگیرن که به هیچ وجه زامبی نیستن. الان میگید کپکام تنوع ایجاد کرده. بله کپکام در ایول ۸ هم خواسته انمی هایی کاملا متفاوت و دور از ذهن همه بسازه.

    • ShinjiMikami گفت:

      حاضرم هم با شما و هم با داییت شرط ببندم که متای این بازی قراره بالای ۹۰ باشه حتی ۹۴ و ۹۵. این بازی بخش انلاین نداره و بخش انلاین و افلاین کاملا جدا از هم هستن.
      بعد از تجربه ی بازی دلیل وجود گرگینه و خون آشام رو خواهید فهمید.
      همچنین واقعا نمیفهمم چرا شما برای ایول ۴ به وجود غول و مگس و همچنین مردم عادی روستا ایراد نمیگیرید. دلیل ایراد گرفتن الکی شماهارو نمیدونم واقعا!!! چرا بعد از ایول ۳ که ایول ۴ رو تجربه کردین به حرف زدن مردم روستا و انمی های بازی ایراد نگرفتید؟! چرا نگفتید اینا زامبی نیستن؟! چرا متاش ۹۶ شد؟!
      حتما بعد از عرضه بازی و مشخص شدن متای بازی نظرتونو میبینم. شاهکار شینجی میکامی با ریسک دوربین اول شخص و همچنین نوآوری های جدید با داستانی پیچیده امسال تکرار خواهد شد و حتی با متای بالای ۹۰ و حتی ۹۴ یا ۹۵ گوتی سال رو میبره.

      • Fight Club گفت:

        ShinjiMikami
        دوست عزیز… یه نکته درباره ایرانی ها گفتی
        بزار منم یه نکته بهت بگم
        ما ایرانی ها از قدیم کلا تحمل دیدگاه مخالف رو نداشتیم!
        بنده به اعداد متا اعتقادی ندارم..
        یعنی به این موضوع اعتقاد ندارم که بازی متای ۹۴ از بازی ۹۰ بهتره.. متای بازی رنگش سبز باشه کافیه..
        انشالله بنده از خدامه بازی بیاد و بترکونه.. با بهترین متا
        ولی با این سیاست های کپکام اصلا چشمم اب نمیخوره..
        در بهترین حالت نسخه هشتم یه بازی خوب میشه مثل نسخه هفتم… نه بیشتر از این
        بازی اویل ۴ متاش ۹۶ شد چون خود خالق رزیدنت اویل یعنی شینجی میکامی بازی رو ساخت.. دیگه الان شینجی میکامی ای در کار نیست!

        • ShinjiMikami گفت:

          دیدگاه تو دیدگاه مخالف و انتقاد نیست بلکه شما فقط در تلاشی از یه بازی ایراد بگیری و ثابت کنی که اون بازی خوب نیست وگرنه کاملا معلومه که بخاطر دوربین و خون آشام و گرگینه نمیشه از یه بازی ایراد گرفت اونم وقتی که بازی رو تجربه نکردی. شخصا همه ی لیکای بازی که توسط هکرا بیرون اومده رو دیدم و اسپویل شدن خیلی برام مهم نیست و گیم پلی مهمه.
          بنده دلیل آوردم براتون برای ایراداتی که گرفتین و باز هم میگم که چرا بعد از ایول ۳ که دوربینش از دور بود و همچنین زامبی داشت وقتی ایول ۴ رو تجربه کردی به دوربین روی شانه ایرادی نگرفتین؟! چرا به انمی های بازی که حرف میزدن و سلاح دستشون میگرفتن و وجود غول توی بازی ایراد نمیگرفتین؟! اگه قرار باشه تغییر توع دوربیت و انمی های استفاده شده در بازی ایراد باشن، ایول ۴ نباید موفق میشد.
          اونجا میگی متا مهم نیست اینجا ایول ۴ رو بخاطر متای ۹۶ تشویق میکنی. شخصا ایول ۴ رو فراشاهکار میدونم ولی ایول ۸ قراره جاشو بگیره در نسل ۹ و بهترین بازی ترسناک اول شخص تاریخ بشه.

          • G_man گفت:

            (شخصا ایول ۴ رو فراشاهکار میدونم ولی ایول ۸ قراره جاشو بگیره در نسل ۹ و بهترین بازی ترسناک اول شخص تاریخ بشه.)
            چطوری اینقدر مطمئن حرف میزنی؟کپکام توی نسل ۹ دوران پرفراز و نشیبی داشته
            از کجا معلوم وعده هایی که راجب بازی دادن رو بخوبی عمل کنن؟
            فراموش کردی چه بلایی سر یکی از موردانتظار ترین بالزی های تاریخ(سایبرپانک۲۰۷۷) اومد؟
            واقعا عجیبه که اینقدر مطمئن داری راجب کیفیت بازی حرف میزنی

          • Fight Club گفت:

            ShinjiMikami

            شما مثله اینکه دوهزاریت کجه عزیز من…
            وقتی رو یه چیزی الکی تعصب داری و نمی تونی درست و حسابی بحث کنی… تو بحث شرکت نگن و به دیگران برچسب نزن..بازم بخوای برچسب بزنی قطعا بحث ادامه پیدا نمیکنه
            این از این….
            کی گفته ما ایراد نگرفتیم از نسخه چهارم؟؟؟
            من خودم یک سال طول کشید بازیش کنم… چندتا دوستام که اصلا سمتش نرفتم
            تجربش کردم و شاهکار بود… ولی نه به عنوان رزیدنت اویل اصیل
            بازی انقدر بی نقص بود که نمیشد بهش ایراد گرفت… همون موقع هم به زامبی ها و چیزای دیگش ایراد گرفتیم
            اولشم بهت توضیح دادم…عدد متا برام مهم نیست رنگش برام مهمه!
            بازم میگم انشالله بتونه بهترین بشه… ولی نه با این سیاست ها

      • Old_Gamers گفت:

        اویل ۴ بجای زامبی گانادو داشت که خیلی به زامبی شبیه بود و کاملا ادم رو یاد زامبی های قدیم مینداخت فقط بازی درجه اکشنش زیاد شده بود که اونقدر خوب ساخته شده بود که اعتراض هر فن قدیمی سری رو هم ساکت میکرد . کپ کام بعد از اویل ۴ حرف تازه برای گفتن نداره نمیشه هم بهش ایراد گرفت . دوستمون میکاسا در بالا به نکته ایی اشاره کرد که پاک از نظر من دور مونده بود و اینکه کپکام دیگه برای فن های قدیمی ایول مثل من و امثال من بازی نمیسازه و هدفش مخاطب جوان و تازه نفس هست که خاطره ایی از این سری ندارن و سری اویل رو با هر تغییراتی بازی میکنن و بهش به چشم یه ای پی تازه نگاه میکنن .

    • اگه یادت باشه هر ویروس یک کار در بدن انجام میداد و گاهی از کنترل خارج میشد.
      برا همین همونطور که ویروس باعث شبیه کرم شدن شد باعث شبیه گرگ شدن هم میشه و همونطور که باعث جنون شد باعث خونخواری هم میشه
      بچه ها این بار فلسفی حرف زدم xddddd فکر کنم اولین بار تو زندگیم بود جدی حرف زدم

    • Old_Gamers گفت:

      دیگه با اویل اصیل و درست حسابی باس خداحافظی کرد . کپکام هر چی داشته رو کرده . ایول ۴ اوج این سری بود دیگه افتاده به ریمیک سازی و گرگینه بازی تو رومانی و قلعه دراکولا .!!!

  • شاهرخ گفت:

    آخه کی از لیدی میترسه نه سکوت مستر ایکس و داره نه قدرت نمسیس

  • Red sina گفت:

    حس میکنم ایرانیا بیشتر از اینکه بترسن با این باس هایی که اینا درست کنن حال کنن

  • infinity گفت:

    هروقت Lady Dimitrescu رو میبینم یاد آهنگ hey sexy lady میوفتم

  • RE4 AND RE8 گفت:

    چقدر بازی داره هایپ ایجاد میکنه به خدا من شبا بخاطرش نمیتونم بخوابمم چون هایپش منو کشته امیدوارم کریس آدم منفی نباشه اینقدر فضاش دارک و ترسناک هست که خاطرات اویل۴ رو برامون زنده میکنه به امید موفقیتش

  • RE4 AND RE8 گفت:

    میگم جدی جدی همه عاشق لیدی شدن 😀 😀 دوست عزیز این شخصیت بازی هست وجود نداره البته امکان داره شب بیاد تو خوابمون 😀 ولی خب مغزتون رو با این حرفا پر نکنید الان ۲۰ نفر میریزن سرم

  • Ninja theorey گفت:

    چند روزه گیمفا تو گوکل می نویسم یه سایت گیم دیگه اول میاد و گیمفا دومه

  • اگه دوستان نمیریزن سرم این بازی هم داره به صورت مشکوکی مثل The last of us 2 رنگ بوی فمنیستی میگیره…

    • تو هرموقع معنی فمنیست رو فهمیدی نظر بده غرب زده

    • متاسفانه برای اینکه جایزه بگیری یا باید بری طرف زنا یا باید بری طرف مردا …. یه نگاه به اسکار بندازی متوجه میشی …. داستانهایی که چیزی برای گفتن ندارن به این سمت و سو میرن تا نظرات مخاطب های خاص رو جلب کنن ….

      اما سری tlou خودش فرنچایز بزرگیه و یک بازی خوش ساخته حتی اگر داستانش کمی به اون سمتا کشیده بشه خود بازی اونقدر بزرگ هست و توانایی داره که اکثر نمراتش رو با هویت خودش به دست بیاره …نه با یه سری لابی های خاص فمینیستی …درسته حالا یکذره تکرار میکنم یکذره داستانش سمت و سو به فمینیست داشت اما اون هم ممکنه صرفا یک داستان بوده باشه نه دست های پشت پرده …. من تجربه بازی کردنش رو نداشتم اما واکترو هاش رو تو یوتوب دیدم ، به دور از تعصب های کورکورانه بعضی از دوستان میگم بازی بزرگیه … امیدوارم اینچنین بازی هایی برای برند مورد علاقه خودم مایکرو هم بیاد … تا از زیر فشارها بیاد بیرون ، البته با رفتن ساتیا نادلا که تقریبا مخالف توسعه اقلام فیزیکی مایکرو بود این اینده برای این شرکت دوست داشتنی روشن تره …. به امید موفقیتش :inlove:

  • بازی فقط سفیر عشق من غرب زده نیتسم این بازی های غربی که میخوان با جنگ نرم نیمه نرم کمی نرم مخ ما رو شست و شو بدن بازی کنم :smug:

  • Old Gamer گفت:

    این موارد بیشتر شبیه کسلوانیا و ون هلسینگ هست تا رزیدنت ایول

  • آرین گفت:

    سلام
    “با پیشرفت در کار، ایده معمولاً از حالت وحشت خالص منحرف می‌شود.”
    این دلیل تغییر رویه نسخه هفتم از میانه بازی نیست؟

  • Old_Gamers گفت:

    کپکام هم راه سی دی پراجکت رو در پیش گرفته . انتاگونیست اصلی بازی رو که اینقدر اسپویلش نمیکنن . یه چیزی هم واسه کشف کردن ما باقی بزارید .

سازندگان Resident Evil Village از Lady Dimitrescu و دخترانش می‌گویند