شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود

شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۴:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود

شایعات جدید منتشر شده حاکی از آن هستند که نسخه‌ی بعدی سری Assassin’s Creed احتمالاً یک پروژه‌ی کوچک همانند بازی Far Cry New Dawn است.

اوایل هفته‌ی جاری، شایعاتی در خصوص سومین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی عنوان Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد.  گفته می‌شود اطلاعات مربوط این بسته‌ی الحاقی از طریق فایل‌های موجود در دو بسته‌ی الحاقی دیگر که در کشورهای فرانسه و ایرلند جریان دارد، بدست آمده است. شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) هنوز سومین بسته‌ی الحاقی این بازی را به صورت رسمی معرفی نکرده است، اما با توجه به فایل‌های ارائه شده، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

به‌تازگی یوتیوبری به نام Rafiti در خصوص شایعات نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed صحبت کرده است. به‌ گفته‌ی وی، نسخه‌ی بعدی این مجموعه که ظاهراً در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد، یک بازی بزرگ نیست و بیشتر به یک پروژه‌ی مستقل و کوچک همانند بازی Far Cry New Dawn شباهت دارد. این یوتیوبر می‌گوید اسم رمز این بازی در حال حاضر Meteor است و پروژه‌ی مذکور بر روی جنگ با تمپلارها متمرکز نخواهد بود. همچنین وی در اشاره کرد که احتمالاً چند بازی دیگر از این مجموعه وجود دارند که در طی سال‌های آتی منتشر خواهند شد.

پیش از این نیز شایعاتی در خصوص نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed منتشر شده بود. طبق این شایعات، نسخه‌ی بعدی این سری ظاهراً در آسیای شرقی جریان خواهد داشت و استودیوی Ubisoft Sofia نیز وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد. با این حال، تاکنون شرکت یوبی‌سافت در خصوص این شایعات منتشر شده واکنشی نشان نداده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود
شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nathan Drak گفت:

    یوبی باید به اساسین استراحت بده
    حالا اگه به حرف ما گیمر ها گوش نمیدی اساسین رو بیار تو ایران 😉

  • اگه اینجوری باشه که خیلی بد ما منتظر ی اساسین کرید توی ایران هستیم/:

  • ASHEN ONE گفت:

    نهههههه.
    یوبیسافت تازه داشتی خیلی خوب کار میکردی.
    خواهشا اینکارو نکن.
    نیو داون افتضاح ترین‌ نسخه فار‌کرای بود.

  • ammar_iraqi گفت:

    کوچیکتر باشه خیلی بهتر از اینکه ۷۰٪ محتوای بازی تکراری باشه.

  • آقای رضوی فر میخواستم این رو توی مطلبی مربوط به بازی سازی بنویسم ولی یه ماهه چنین چیزی تو سایت نداشتیم پس به بزرگی خودت ببخش که اسپم میکنم
    .
    دوستانی که کد نویسی و طراحی و مدل سازی و … بلدن یا هم میخوان از بقیه یاد بگیرن بیان تو این سرور بازی سازی دیسکورد
    https://discord.gg/7uyUCYEm

  • Witcher گفت:

    عجب خبر بدی 😐 نمیری یوبیسافت

  • dizard گفت:

    خب چه کاریه مگه الان نباید بهشون ثابت شده باشه که هرچی رو یه پروژه بیشتر کار کنن فروشش هم بیشتر میشه؟ مثل همین والهالا امیدوارم اینکارو نکنن (یوبی تو این همه کشور پای اساسین رو باز کردی بیا و یه سری هم به کشور تاریخی ما بنداز 🙂

  • Ahmad_bk گفت:

    منتظرم رونمایی شه هرچی میخواد باشه :yes:

  • آرین گفت:

    سلام
    خیلی هم عالی، تصمیم خوبی گرفتند. تازه هنوز اولای نسل هم هستیم.

  • 30nabhl گفت:

    شاید میخوان یه بازی نسبتا خطی تر بسازن که عناصر نقش آفرینیش کمتره
    کاش یه بازی با مراحل فرعی کمتر و یه داستان فوق العاده باشه
    به هر حال امیدوارم بازی خوبی باشه

  • majidam گفت:

    امیدوارم شایعه باشه چون اگر بخواد مثل نیو داون باشه یعنی کپی از دنیای والهالا هست همانطور که نیوداون کپی از دنیای فارکرای پنج بود بدون هیچ تغییرات فقط رنگ و لعابشو عوض میکنن امیدوارم شایعه باشه و نسخه ی جدید اساسین کاملا در یک دنیای جدید رقم بخوره

  • Red sina گفت:

    برعکس بقیه من اصلا با valhalla حال نکردم شاید به عنوان یه بازی دیگه بود بهتر بود واقعا به نظرم الان اتفاقا وقتشه که اساسین برگرده به دوران اوجش الان همه به یه چیزی شبیه assassins creed 2 نیاز دارن بسه دیگه کل تاریخ بردید این سری رو و الکی یه جوری وصلش کردید به این اسم

  • ShinjiMikami گفت:

    والهالا برای من که سرگرم کننده بود بخصوص نحوه ی مبارزه و قطع اعضای بدن و تنوع سلاح ها و مراحل . فقط باگ یکم زیاده و خیلیم بهینه نبود نسبت به گرافیکی که داره. بنظرم میتونست خیلی بهتر بشه از نظر فنی و گرافیکی.
    دوست دارم یوبیسافت این نسل رو استراحتی به سری اساسین و واچ داگز
    و فارکرای بده تا ۵ سال مثلا و بره سراغ پرنس اف پرشیا و اسپلینتر سل و یه بازی کاملا جدید. اگه اینکارو بکنه موفقیت های بزرگی کسب خواهد کرد ولی اگه همینطور ادامه بده مثل نسل ۸ چنان موفقیت بدست نمیاره.

    • مهدیار گفت:

      داداچ داری اچتباه میزنی ها :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      یوبیسافت یه شرکت کوچولو موچولو نیست که بخواد هر سال ( نسل که هیچی ) رو یه بازی یا ۲ تا کار کنه
      اینا فقط ۱۵ تا استدیو دادن برای والهالا و همزمان چند تا بازی کوچولو و چند تا بازی بزرگ مثل legion , immortals , far cry 6 , persia , beyond , skull and bones و… رو داشتن میساختن 😐
      .
      فقط ۶ تا استدیو دادن برای skull and bones
      واقعا توقع نمیشه داشت اینا با این جمعیت یه سری رو به کل برای یه نسل ول کنن 😐
      نسل ۸ هم بازی های با کیفیتی داد و خیلی ها هم لذت بردن 🙂

      • ShinjiMikami گفت:

        منظورتونو کامل نفهمیدم. ولی فکر میکنم میگید چون یوبیسافت شرکت بزرگیه باید هر سال بیشتر از یک یا دو عنوان رو بسازه.
        ببینید دوست عزیز اولا من نگفتم که یوبیسفات هرسال یه بازی بسازه یا اینکه بازی کمی بسازه بلکه من گفتم زمان اینه که به اساسین و فارکرای و واچ داگز استراحتی بده و بره به عناوین قدیمی یا تازه. من کاری به اینکه یوبیسافت هر سال چند تا بازی بده ندارم اصلا بیاد ۱۰ تا بازی بده هر سال ولی بازیایی بده که کیفیت بالایی داشته باشن.
        آیا شما دوست ندارید یوبیسافت بجای ادامه ی اساسین و فارکرای اونم به این صورت که خیلی تکراری و به دور از ریشه ها شدن بره و پرنس اف پرشیا یا اسپلینتر سل یا بازیای جدیدی رو بسازه؟ من که شخصا اینو دوس دارم شما رو نمیدونم.

        • مهدیار گفت:

          ” خیلی تکراری و به دور از ریشه ها شدن ”
          آهاننن داستان اصلی اینه پس :rotfl:
          آقا این قضیه ریشه خیلی داستان و صحبت داره ، اول از همه باید ببینید ریشه سری اساسین چی هست در کل
          .
          بعد اینا ریمستر هم دادن تا الان ، که آخریش ریمستر نسخه ۳ بود
          .
          ” پرنس اف پرشیا یا اسپلینتر سل یا بازیای جدیدی رو بسازه؟ ”
          خب برای همین گفتم گندس
          اینا الان که دارن پرنس رو میسازن که هیچ
          میمونه اسپلینتر ، که به نظر خودم به احتمال ۹۰ درصد دارن میسازن ولی صداشو در نمیارن ، احتمالش رو خیلی بالا میدونم
          برای این گفتم که استدیو زیاد داره چون اینا لازم نیست یه مجموعه ای رو مثل اساسین ول کنن و برن سراغ بازی های دیگه ، اینا همون زمانی که میتونن یه اساسین جدید بسازن ، میتونن یه واچ داگ جدید ، یه ریمستر اساسین ، یه پرنس و فارکرای و چندین تا بازی دیگه رو هم بسازن
          برای همین گفتم
          شما همون اول گفتی استراحت بده ، منظورت رو به نظرم درست نگفتی ، الان تو این نظر جدیدت منظورت اصلی رو گفتی
          خب به نظر من و به نظر خیلی از طرفدار های یوبیسافت ، الان اساسین هایی که داره میسازه هیچ مشکلی نداره ( به صورت کلی نه جزئی )
          اگر به نظرت خوب نیست بگو خب ، به نظرت کجاش ایراد داره و میتونه بهتر باشه؟ 🙂

          • ShinjiMikami گفت:

            پس چه بهتر پرنس و اسپلینتر و چندین بازی دیگه رو رو در کنار همین اساسین و فارکرای بسازه، من که کاری ندارم ولی خب فقط دقت کنه که همشونو با کیفیت بالا بیرون بده با زمان کم یک سال که داره برای این چند تا بازی واقعا فشار خیلی بالایی وارد میشه به یوبیسافت.
            اساسین بنظرم عمرش تموم شده و خیلی تکراری شده و تا الان بیش از ۱۰ قسمت ازش ساخته شده، برای مثال از ساختمون بالا رفتن و مبارزات و اسب سواری و ماموریت و مخفی کاری هاو حتی نوع ورود به بازی و لودینگ ها و نماد ها و انمی ها تکرارین. این والهالا انگار همون ادیسه هستش فقط محیط و تاریخ عوض شده و اعضای بدن قطع میشن و با دوستات میتونی به یه قبیله حمله کنی و چند تا جزئیات ریز تازه هم اضافه شده والسلام.
            ببینید اساسین ایراد نداره و بازیاش سرگرم کننده و خوبه ولی دیگه باید استراحت داد بهش چون تکراری شده و ۴ ۵ سالی فاصله بدن و یه اساسین باکیفیت و با ایده های جدید بسازن تا هم متای بالایی بگیره و هم طرفداراش بعد چند سال و چشم انتظاری هجوم ببرن به طرفش.

            • مهدیار گفت:

              اساسین تکراری نشده و نمیشه با این روشی که اینا پیش گرفتن
              نگا
              سه گانه اتزیو رو ببین
              یه شهر ساختن تو نسخه ۲ و میتونی از ساختمون ها بالا بری و مخفی کاری کنی و این چیزا ، تو برادر هود هم دوباره یه چیزی عین همون ساختن فقط محیطش فرق میکرد ، تو رولیشن هم دوباره یه چیزی مثل همون ساختن و محیطش باز فرق میکرد
              .
              بعد که نسخه ۳ رو دادن یه تغییری دادن ، سر یونیتی یه سری تغییرات دادن و بازی خیلی خوب شد ، و سیندیکیت هم باز خیلی خوب بود ( هر چند خیلی ها راضی نیستن ازش )
              نسخه ۴ هم باز تغییر دادن و دریاش رو بیشتر کردن نسبت به نسخه ۳ و بعدش روج رو دادن ( یا روگ ) که شبیه ۴ بود و داستان و محیطش متفاوت بود ( البته ترتیبش رو درست نگفتم )
              اوریجینز که کلا اومد همه چیز رو عوض کرد و دیگه مثل قدیم اونطوری نبود که آدم هی از ساختمون ها بالا بره و خیلی زمینی شد ، اودیسه هم که تقریبا کپی همون اوریجینز بود ، فقط یه سری اصلاح سازی داشت و داستان جدید و محیط جدید و به نقش آفرینی نزدیک تر شد ، بعد که والهالا اومد ، دوباره یه چیزی مثل اودیسی ولی باز کامل تر و بهتر و داستان جدید و محیط جدید ، حالا یا اینا دوباره میان نسخه بعدی رو مثل همین ۳ بازی میدن ، یا میان دوباره یه تغییری توش میدن ، اگر قرار باشه یه نسخه کوچیک بدن مثل libration که به احتمال زیاد بعد از اون میان کلا تغییرش میدن دوباره و شاید بازی رو دوباره مثل ۳ گانه اتزیو کنن
              .
              بحث اصلیم اینه که اینا تلاش کردن هی تغییر بدن سری و یکسان نکنن قضیه رو ، یه بخشی از اون طرفدار های قدیمی از این بازی های جدید خوششون نیومده و میگن مثل ریشه هاش نیست ( به نظرم ریشه این سری یه تعریف واحد داره که خیلی ها نمیدونن این تعریف واحدش چیه و عموم کسایی هم که از این نسخه های جدید خوششون نیومده این تعریف رو نمیدونن )
              یه سری ها هم مثل من از این بازی های جدید خوششون اومده و راضی هستن و بازی میکنن و لذتش رو هم میبرن ، فروش اودیسه هم حداقل ۱۰ میلیون بوده ، فورش والهالا فقط تو لانچش که هفته اول زمانی هست که بازی اومده ۱٫۸ میلیون نسخه بوده و حدود ۵۰ درصد از فروش اودیسه بیشتر بوده
              خب این ارقام نشون میدن ، بازی های جدید سری هم موفق بودن و در کل فروش خوبی داشتن
              .
              ” ۴ ۵ سالی فاصله بدن و یه اساسین باکیفیت و با ایده های جدید بسازن تا هم متای بالایی بگیره و هم طرفداراش بعد چند سال و چشم انتظاری هجوم ببرن به طرفش ”
              تا اونجایی که من استراتژی یویبسافت رو دیدم ، اینطوریه که حاضره یه ایل رو بزاره واسه توسعه بازیش که بتونه سریع جمش کنه ولی زیاد زمان نزاره ، دیگه بیشترین زمانی که تا الان گذاشته ۲٫۵ سال بوده که سر والهالا گذاشتن و ۱۵ تا استدیو هم رو بازی کار کردن که بتونن جمش کنن ، کلا این یوبیسافت هزینش بالاست ، باید بالاخره یه جوری سود در بیاره که بتونه خرجشو بده بالاخره
              فکر کن ۵ سال اساسین نده ، به جاش چی بده خب ؟
              خب آره اگر بگیم یه سری جدید بیارن قضیه فرق میکنه ، ولی اگر قرار نباشه سری جدید بیارن دیگه یه جورایی مجبورن همین اساسین رو بدن و سود بکنن

    • majidam گفت:

      بازی والهالا به محض کرک شدن تجربه کردم هیچ باگی نداشت بسیار بهینه بود روی pc اون هم روی حالت ۴k و الترا تجربه کردم روی یک سیستم متوسط فریم بسیار خوبی داشت و کلا بازیش خوب بود و کیفیت گرافیکیش اونقدر زیاد بالا هست انگار فکر میکنی در دنیای واقعی بازی میکنی گل گیاه چمن و درختها و خاک و زمین و اسمان و ابرها و به خصوص بافتهای صورت هم از نظر رنگ و هم از نظر بافتی عالی به نظر میرسن بازیش خیلی اعتیاد اوره

      • ShinjiMikami گفت:

        اینکه این بازی هیچ باگی نداره و بهینه هست حرف درستی نیست. من هم روی سیستم متوسط با رزلوشن ۱۰۸۰ کیفیت مدیوم و هم سیستم قوی با رزلوشن فورکی کیفیت الترا بازی کردم. برای سیستم متوسط هم بهینه نبود هم باگ داشت و اما برای سیستم قوی فقط باگ داشت و بهینه بودن و نبودنشو حس نکردم برای مثال در فینیشر ها عوض اینکه سر طرف رو بگیره دستش رو هوا بود یا اینکه وقتی از بلندی با اسب به زور میرفتی جلو پاهای جلوی اسب توی هوا میموند و …
        در مورد گرافیک و بهینه بودن بازی اگه دقت کنید رد دد با گرافیکی که خیلی بهتر از اینه سیستم مورد نیاز کمتری میخواد واسه همین والهالا چون سیستم مورد نیاز بالایی نسبت به رد دد داره باید گرافیکشم بیشتر از رد دد میبود. واسه همین میگم والهالا نسبت به سیستم مورد نیازی که داره گرافیک مطلوب نداره و بهینه نیست. گرافیگ بازی نسبت به ادیسه پیشرفت چندانی نداره و بنظرم درخت ها و همچنین کناره های رودخانه ها و کوه ها و مسیر ها از دور چنان طبیعی نیست.
        در آخر اینکه نگفتم گرافیک بازی افتضاحه یا بده بلکه اولشم گفتم بازی سرگرم کننده و خوبیه فقط بهینه نیست و باگ داره.

        • مهدیار گفت:

          سیستم مورد نیاز فقط به گرافیک و کیفیت تکسچر ها خلاصه نمیشه
          بحث هوش مصنوعی هم هست
          بحث تراکم بافت محیطی هم هست که تو هر لحظه با چه تراکم و فشاری طرف هستی
          یکی از تکنیک هایی که عموما میزنن که بتونن سیستم رو پایین نگه دارن همین بحث تراکم و عمق دید هست ، که سر لست ۲ این قضیه رو تا تونستن کم نگه داشتن که این پلی استیشن ۴ پایه هم بتونه بازی رو اجرا کنه ، زاویه دید رو کم کردن و … ، این حرکت رو سر هورایزن زیرو هم زدن که بتونن اون گرافیک رو تو کنسول پایه اجرا کنن
          .
          بحث اینه ، سر رد دد اومدن یه جنگل درست کردن ، خب
          باید بریم ببینیم به این جنگل چه قدر تراکم دادن و چه قدر انیمیشن و … در محیط هاش هست
          به نظرم تو اساسین ها این بافت ها بیشتر هست مخصوصا تو شهر ها و روستا ها
          من خودم که رد دد میزدم ، تو جنگل ۲۸ الی ۳۰ بودم و مشکلی هم نبود
          ولی وقتی میرفتم تو شهر رسما زیر ۲۵ میگرفتم چون واقعا تراکم زیاد میشد
          ،
          این بحثش جایی جدی میشه که با صحنه ای مثل باز شدن در تو والهالا رو به رو میشیم که تو یه مرحله که تو عموم تست فریم ها هم نشون میدادن ، دره باز میشه و یه گله آدم میریزن تو و یهو یه زاویه دید بزرگ درست میشه و سر هر دو کنسول فریم رو میندازه
          .
          همه اینا تاثیر میزاره تو سیستم مورد نیاز بازی
          باگ هم که قبول دارم داره ، بهینه هم اونقدر نیست که بتونیم بگیم افتضاحه و خیلی بده ، ولی بدک نیست از نظر بهینه بودن به نظرم
          .
          من داشتم چند وقت پیش مقایسش رو با اودیسه میدیدم ، چهره شخصیت ها به صورت کلی بهتر شده ، بعضی از تکسچر هایی مثل سنگ و علف ، بعضی هاشون بهتر شدن
          این انیشمین و کیفیت اسب ها هم بهتر شدن در کل ، یه سری پیشرفت های گرافیکی داشته به صورت کلی ولی اونقدر محسوس نیستن که آدم بگه واقعا تغییر کرده

          • majidam گفت:

            تا به این جای کار اساسین والهالا بهترین بهینه داره روی pc کنسولو نمیدونم اما میدونم عمق دید در والهالا روی pc بسیار بسیار زیاد هست و میشه تا کیلومترها شهرها کوها و اشیا رو دید والهالا شاید باگ داره مثل تمام بازیها اما در مقایسه با اونها میشه گفت که خوب بهینه شده روی pc باز شدن دره ها ریختن گوسفندها مال اونهایی که سیستمشون ضعیفه نه متوسط رو به بالا چون وقتی سیستم پایین باشه باگها بسیار زیاد میشن حتی در شاهکارترین و بهینه شده ترین بازیا پس سیستم مورد نیاز رو ببینید اگر سیستمتون همون باشه و باگ داشته باشه که حرفی ندارم معمولا سیستم مورد نیاز سازنده ها روی ۱۰۸۰ هست و سیستم پیشنهادی اونها برای حالت ۴k هست که سخت افزار نسبتا قوی نیاز داره پس سیستم مورد نیاز ۱۰۸۰ و سیستم پیشنهادی ۴k که نباید این دوتا با هم اشتباه گرفته شه و سیستم گرافیکیش بسیار تغییر کرده و کاملا محسوس هست به شدت زمانی میونید کیفیت بالای گرافیک بازی رو ببینید و کاملا تغییر رو حس کنید که روی pc بازی کنید و سخت افزار پیشنهادی و تلویزیون پیشنهادیشو هم داشته باشید اونوقت کاملا میتونید پیشرفت گرافیکی در این بازی رو حس کنید لامبورگینی و پراید هم هر دو ماشی هستن حرکت میکنن
            اما انتظار نداشته باشید که پراید بتونه کارایی لامبورگینی بهتون بده سیستم بازی هم به همین شکل هست

  • شاهرخ گفت:

    تا اساسین ایرانی نبینیم آروم نمیگیریم

  • NEON گفت:

    احتمال داره اینم میان نسلی باشه ؟؟

  • ‌Aladar گفت:

    ایول ac valhalla .
    بچه ها من برگشتم. 😉

  • G.LN گفت:

    امیدوارم یه بسته الحاقی والهالا باشه مثلا روایت رگناروک باشه.
    خیلی دوست دارم ببینم چطور سرت و فرزندان اوکی با باباشون باعث نابودی ادین و رفقا میشن :laugh:

  • Dr.Ali گفت:

    ای کاش تمام تلاش خودشون را روی نسخه اصلی بعدی بذارن. این نسخه های فرعی و کوچک هیچ وقت برای من که لااقل جذاب نبوده حالا چه در مورد این سری و چه در مورد سری فار کرای.

شایعه: نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed احتمالاً پروژه‌ای کوچک مانند Far Cry New Dawn خواهد بود