نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود

ابوالفضل مناف زاده
۱۳:۱۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود

توسعه دهنده‌ی بازی Days Gone یعنی بِند استودیو (Bend Studio) اخیراً اعلام کرد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود خواهد بود و برخی از آن‌ها را نیز معرفی کرد.

در حالی که همواره شرکت‌های نینتندو و سونی را بیشتر به عنوان حافظان سر سخت بازی‌های با کیفیت انحصاری خود می‌شناختیم، اما اخیراً شرکت سونی تصمیم گرفته تا در سیاست‌های خود در قبال بازی‌های انحصاری انعطاف نشان داده و برخی از عناوین خود که سال‌ها برچسب Only on Playstation را روی خود می‌دیدند را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند. به هر ترتیب، پس از پورت بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، هم‌اکنون نوبت به بازی Days Gone رسیده است که در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار بگیرد و به گفته‌ی استودیوی بِند، این نسخه از بازی قرار است تا ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد.

اما از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان به پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، نرخ فریم متغیر و کیفیت گرافیکی بهبود یافته نسبت به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ آن و چند مورد دیگر اشاره نمود. اگر چه نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی طبیعتاً از تروفی‌های پلی‌استیشن پشتیبانی نمی‌کند اما برای این عنوان نیز اچیومنت‌های یکسانی درنظر گرفته شده است که بازی‌بازان فروشگاه استیم می‌توانند آن‌ها را کسب کنند.

در هر صورت، می‌توان بازی Days Gone را از جمله بازی‌هایی نامید که اگر از برخی از ایرادات ریز و درشت آن فاکتور بگیریم، عمدتاً به دلیل عملکرد فنی ضعیف از زیر تیغ منتقدان رد شد و عرضه‌ی آن بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌تواند این ضعف بازی را تا حدود زیادی پوشش داده و تجربه‌ای هیجان انگیز را برای بازی‌بازانش به ارمغان بیاورد.

بازی Days Gone هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ (با نرخ فریم ۶۰) در دسترس قرار دارد و در آینده نیز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Madeline گفت:

    بسیار عالی :yes:
    pc فنا حتما بازی کنید تا پی ببرید که این بازی بعد از آپدیت ها و رفع مشکلات چه تجربه ناب و فوق العاده ایی داره

  • Witcher گفت:

    حالا رو پی سی متاش بیاد با ۶۰ فریم اون نمره ی واقعیشه

    البته اگر باگ هاشو گرفته باشن تمیز

    • AmirAgha گفت:

      تو همونی نبودی که میگفتی last 2 با … متاش زیاد شده و…
      بعد که فک کردی میخاد برای pc بیاد از خوشحالی شاخ و دم درآوردی
      میومدی میگفتی شما دیگه انحصاری ندارین!!
      شاهکار ناتی داگ میخاد برای ما بیاد و…
      چجوری روت میشه دوباره بیای تو سایت؟
      ینی آفتاب پرست به این سرعت رنگ عوض نمیکنه!

      • Witcher گفت:

        خیلی شیرینی که فکر میکنی من خوشحال بودم واسه بازی کردن اون اشک ریزون :rotfl:

        من خوشحال بودم حال امثال تو گرفته میشه پسرم … چیزی نیست که بخاطرش روم نشه کامنت بزارم 😮

      • PCMR گفت:

        حالا من کاری با ایشون ندارم
        ولی امروز هر بازی یا فیلمی اگر ویژگی هایی مثل … داشته باشه اتوماتیک هندونه میزارن زیر بغلش و خیلی مهم و گنده جلوش میدن!!!
        مهم نیست که شاهکار تاریخی باشه یا اشغال قرن!!در هر صورت خیلی امتیاز ها شامل حالش میشه

        • Ozhan گفت:

          اگر بخاطر این مسائل قرار بود به لست۲ جایزه بدن الان سایبرپانک رو باید میدادن ازش تندیس طلا بسازن!

          • PCMR گفت:

            سایبر کسی رو مجبور نمیکنه!!بهت حق انتخاب میده که چجوری باشی…
            پر ضمن من منظورم بازی خاصی نبود کلی گفتم

            • اون کاربر darker than black رو یادته همیشه سونی رو ترول میکرد با انواع و اقسام بهونه های مختلف خودشم pc فن بود به قول خودش rtx3080 داشت توی اون پست دروغ سیزده عرضه لست دو روی pc اومد گفت دشمنی من با سونی تموم شده بعدشم که ضایع شد و برای همیشه از سایت رفت مشکل شما pc فنا با سونی اینه که در طول این همه سال سونی بازیهاشو روی پلتفرمتون نداده که بازی کنید وگرنه چه معنی میده یه pc فن بیاد توی جنگ کنسولی شرکت کنه و بخواد از بهونه های مسخره … سونیو ترول کنه لست دو رو کوچیک جلوه بده و بگه بخاطر …. گوتی شده مطمعنم در آینده که سونی بازیهای بیشتری برای pc بده شما pc فنا هم دیگه دشمنیتون با سونی تموم میشه همونطوری که الان دشمنی با مایکرو ندارید

              • farshadx گفت:

                عزیز یا زدی جاده خاکی یا کلآ با خاکی حال میکنی
                طرف اصلآ pc فن نبود تو اون پست هم pc فن ها تغریبآ هیچی نگفتن
                واسه گوتی هم من ندیدم pc فنی که بخواد اینجور حرفی زده باشه
                خلاصه کلام از توهم دشمنی pc با کنسولاتون بیاین بیرون
                اگه هم دشمنی باشه از سمت کنسولها هستن چون اونا نیاز به انحصاری دارن نه pc

                • داداش چی رو داری انکار میکنی همین دو خط بالاتر کاربر RevEn که pc فنه اومده گفته به لست دو بخاطر … گوتی دادن اون کاربر darker than black هم که همه میشناسنش توی همه ی پست ها میومد در مدح و ستایش pc حرف میزد حتی پست های بیربط همشم سونی رو ترول میکرد تا اینکه گفتند لست دو قراره بیاد که خودش گفت دیگه دشمنی با سونی نداره . یه سونی فن چیکار به pc داره pc اصلا رقیبش نیست که بخواد ترولش کنه حرف منم اینه یه pc فن باید بیطرف باشه توی جنگ کنسولی شرکت نکنه ماله کشی مایکرو رو نکنه و سونی رو ترول نکنه که متاسفانه نود و نه درصد pc فنا اینطور نیستند علتشم همونی بود که گفتم

              • PCMR گفت:

                اولا من گفتم منظورم بازی خاصی نبود(یه بار دیگه کامنت منو بخون)و کلی گفتم که متاسفانه هم در مورد سینما درسته و هم گیم!!کاریم با گوتی و اینا ندارم!!
                حالا توی اون پست دروغ ۱۳ یه کاربری اومده همچین حرفی زده بعد جنابعالی اینو تعمیم دادی به کل پی سی فنا؟؟میخوایی کلی پیسی فن نشونت بدم که ذره ای براشون اهمیت نداره که انحصاری های سونی بیاد برای پی سی؟؟؟نمونش خودم که حتی یک بار هم سراغ بازی hzd نرفتم و همینطور که قرار نیست days gone رو بازی کنم چون اینقدر بازی های مختلف و صد البته بهتری هست که نیازی نمیبینم بخوام برم سراغ اینا!!
                حالا چرا کامنت های خود سونی فنارو نمیگی که اکثرا داشتن اتیش میگرفتن از اینکه انحصاری های سونی یکی پس از دیگری میاد برای پی سی!!
                اتفاقا من هیچ علاقه ای به دعوای کنسولی شما ندارم تا وقتی که همون دعوای کنسولی بمونه و به پی سی ربطش ندید و به اصطلاح پاتون رو از گلیمتون درازتر نکنید!!!

                • مرد باش روی حرف خودت باش اینکه با کنایه حرف و منظورتو میرسونی بعد میزنی زیرش این جالب نیست یه بار دیگه در جواب شخص خودم همین ترول … بکار بردی من اعتقاد دارم کسی که بازی شاهکاری که تمام جوایز رو درو کرده گوتی و بیگ وینر شده رو میکوبه در واقع کوبیدن نیست داره براش له له میزنه بحث گلیم و اینا رو وسط نیار گفتم پلتفرم برتری وجود نداره pc که الان روی اوجه فقط چند ساله که به این موفقیت رسیده اگه سن گیمریت بالا باشه میفهمی که گیم همیشه به کنسولها گره خورده اگه کنسولها قدرت جدیدی در نسل جدید پیدا کنند از اون قدرت به بهترین نحو استفاده میشه اما قدرت اضافه pc بالارده اندازه پولی که براش میدی بهت آپشن نمیده این قضیه رو خودت توی نسل جدید میفهمی که cpu جدید قوی کنسولا انقلابی توی هوش مصنوعی و تخریب پذیری و فیزیک گیم ها ایجاد میکنه ssd هم نقش اساسی در گیم های جهان باز و لول دیزاین بازیها ایفا میکنه همه ی اینا قبلا pc داشته اما ازش استفاده ایی نشده چون گیم رو برای کنسول میسازن الانم این ماینینگ دشمن درجه یک pc گیمینگ هست و اگه طولانی مدت این قضیه ماینینگ ادامه داشته باشه pcگیمینگ هم برمیگرده به اون دوران مرده که نصف ناشرا براش بازی نمیدادن شخصا خودم الان توانایی ارتقا pc امو ندارم و این قضیه فقط مربوط به ایران نیست یه مساله جهانیه اینقدرم نگاه از بالا به پایین به کنسول فنا نداشته باش کنسول تنها بدیش بسته بودنشه وگرنه فوایدش از دید شخص خودم بهتر از pc هستش البته همون بسته بودنش باعث شده چیتر نداشته باشه که این مورد روی pc خیلی آزاردهندست . در کل کسی که ادعای pcفن بودن میکنه و میاد توی جنگ کنسولی شرکت میکنه در واقع داره به خودش توهین میکنه چون دیگه pc فن نیست مایکرو فنه و خودش داره میگه pc من با ایکس باکس هیچ فرقی نداره

              • farshadx گفت:

                الآ خودت داری میگی pc رقیب کنسول نیست
                من کامنت ایشون رو خوندم فکر میکنم شما نخوندی
                RevEn@
                “”حالا من کاری با ایشون ندارم
                ولی امروز هر بازی یا فیلمی اگر ویژگی هایی مثل …داشته باشه اتوماتیک هندونه میزارن زیر بغلش و خیلی مهم و گنده جلوش میدن!!!
                مهم نیست که شاهکار تاریخی باشه یا اشغال قرن!!در هر صورت خیلی امتیاز ها شامل حالش میشه””
                اصلآ اسمی از last توش میبینی؟!
                یا این یکی
                “”سایبر کسی رو مجبور نمیکنه!!بهت حق انتخاب میده که چجوری باشی…
                پر ضمن من منظورم بازی خاصی نبود کلی گفتم””
                برای شما خیلی مهمه برای ما مهم نیست
                ۵ سال ویچر پرافتخارترین بازی بود دیدم یه عده ای اصلآ قبول نداشن به هزار بهانه من درآوردی
                حالا هم همینه یه عده ای پرافتخارترین بودن last رو قبول ندارن
                چیزی که عوض داره گله نداره
                منظورم اینه که خیلی روی این موضوع حساس نشید قبلآ بوده الآ هم هست

                • مادر صمد هم فهمیده منظور کامنتش چیه دیگه از این واضح تر نمیشد بگه بار اولش هم نیست که این حرفو میزنه بار چندمشه پس جای انکار نداره ببین ویچر سه که مولتی پلتفرمه و خیلی از سونی فن ها عاشقش هستند . برای یه pc فن زشته که بیاد توی جنگ کنسولی که بهش ربطی نداره شرکت کنه و بازی شاهکار رو بکوبه به بهونه های مختلف تا حالا کدوم سونی فنی دیدی بیاد بازی فورزا هوریزون چهار یا اوری بکوبه نکوبیدن چون ارزش یه بازی شاهکار رو میدونند و بخاطر اینکه روی پلتفرمشون نیست ارزششو پایین نمیارن میدونی چی برام جالبه امثال کاربر darker than black تا قبل از اون خبر لست دو روی pc مدام لست دو رو میکوبیدن همین کاربر اوایل اصرار داشت که لست دو چون هیچ رقیبی نداشته گوتی شده بعد یه مدت فهمید نه بابا این ترول خوبی نیست اومد رو آورد به اینکه لست دو فروش نداشته چون سونی آمار دقیق فروششو هنوز اعلام نکرده و روی این موضوع زوم کرد که فروش نداشته پس بازی آشغالیه وقتی هم خبر عرضه ش روی pc اومد بال در آورد و گفت دشمنی من با سونی تموم شده اون رک بود همه چیه دلشو میگفت شک ندارم تک تک کسایی که به لست دو میگن بخاطر … گوتی شده آرزوشونه همین لست دو بیاد روی پلتفرمشون بازیش کنند منتهی قضیه گوشت و گربه ست

      • Witcher گفت:

        نه بابا … :laugh: مفتشم گرونه واسه همین کرکی میزنیمش :rotfl:

        • pegasus گفت:

          تو ایران بهترین کار کرکی زدن هستش احسنت از این طرز فکرت خوشم اومد اونا که مارو ادم حساب نمی کنن ما هم مفت دان میکنیم و میزنیم

          • مهدیار گفت:

            به نظرم این چیزی که گفتی هم درسته و هم غلط
            خب ، باید ببینیم چرا مارو حساب نمیکنن؟؟؟؟؟
            ما تو گذشته چی کار کردیم که الان حاضر نیستن بهای زیادی بهمون بدن؟؟؟
            به جز رایگان بازی کردن و همه چیز رو مفت خواستن ، بوده؟؟
            اگر ما محصولات رو خرید میکردیم و پولی برای هر چیزی که میخواستیم میدادیم و بازار درست میشد اون موقع یعنی نمیومدن بهمون بها بدن و حتا زبان فارسی رو هم تو بازی هاشون اضافه کنن؟؟؟
            درست نمیگم؟؟
            مشکلات مالی حدود ۳ سالی میشه که اوج گرفته و عموم گیمر ها نمیتونن خریداری کنن ولی واقعا حدود ۴ سال پیش به قبل واقعا عموم مردم میتونستن
            الان هم خیلی ها میتونن ولی به مراتب کمتر
            .
            به نظرم همین چیزا شد که الان این شده
            حالا هم که واقعا نمیتونیم بازار پر رونقی داشته باشیم به خاطر مشکلات مالی و عموم گیمر ها دارن کرکی میزنن
            باز من قبلا گفتم الان هم میگم
            اگر الان هم کسی پول داره ، باز خیلی خوبه بره بازی رو بخره و بازی کنه
            ولی اگر پولی نداشته باشه شخص ، مشکلی نیست کرکی بزنه ( گناه هم نداره )

            • pegasus گفت:

              ربطی نداره دوست عزیز از اولین روز که فروشگاه های آنلاین اومدن و کمپانی های بین المللی دست به انتشار محصول زدن اصلا ایران تو بیستشون نبود اصلا از اول امکان این نبود که به عنوان ایرانی و با واحد پول ایرانی بشه محصول اورجینال و بدون واسطه خرید
              در نتیجه دلال بازاری پدید اومد
              اگه مثل ترکیه یا کشور های اطراف ده یا پانزده سال پیش اقدام میکردن وضعمون این نبود یکم تحقیق کنین متوجه میشین از اول همین کاسه یوده بخاطر تحریما هیچوقت امکانش نبود

              • مهدیار گفت:

                وقتی پای پول وسط باشه ببخشید تحریم کشک میشه
                .
                الان خیلی از شرکت های بزرگ دارن با ایران همکاری میکنن ( به صورت غیر قانونی )
                و رسما تو بازار هستن
                وقتی یه شرکتی بخواد تو یه کشوری فعالیت داشته باشه مهم ترین چیز برای اون شرکت بازار هست که بتونه تو اون کشور سود هم داشته باشه
                برای همین اگر باز میگفتیم ۱۵ سال پیش تحریم ها نمیذاشتن دلیل خوبی نیست به نظرم
                چون باز اگر بازار خوب بود و مردم خرید خوبی میکردن ، حداقل یه سری از شرکت های اروپای جنوبی و شمالی میتونستن بیان ایران ( نمونش یوبیسافت )
                یا اگر هم نمیومدن یه راه حلی درست میکردن که کابرای ایرانی راحت تر بتونن محصولاتشون رو خرید کنن و اونا هم سود خودشون رو داشته باشن
                .
                ” اصلا از اول امکان این نبود که به عنوان ایرانی و با واحد پول ایرانی بشه محصول اورجینال و بدون واسطه خرید
                در نتیجه دلال بازاری پدید اومد ”
                معمولا خود شرکت ها رابط رو جور میکنن اگر ببین کشور مقصد بازار خوبی داره
                منم همین رو گفتم ، از همون اول فرهنگ اینو نداشتیم که اگر پولی داریم ، باید برای بازی کردن هزینه کنیم نه اینکه بریم کرکی بازی کنیم ( در حالی که پولشو داریم )
                .
                نمیخوام بگم ۱۰۰ درصد به خاطر بازار هست ، نه میخوام بگم اگر بازار داشتیم قطعا یه سری شرکت ها همکاری های خیلی بهتری باهامون میکردن

  • Witcher گفت:

    اسپم )

    دوستان این immortal fenyx یوبیسافت بازیش باحاله ؟؟

  • Eternal Man گفت:

    با وجود اشکالات فنی ای که داشت از نظرم فوق العاده بود بازیش

  • متای پیسی صد در صد بالای ۸۵٫ این پورت میتونه ی شانس دوباره برای استودیو bend باشه تا به همه نشون بده که این بازی چقدر پتانسیل های خوبی داره حتی با اون همه هیتی که بهش دادن. صد در صد پورت بی عیب نقصیه و به پیسی پلیرها خودشو ثابت میکنه که چه شاهکاریه

    • گوریلا با اون بازی زیر پورت زایید
      حالا ببینیم این چی میشه

      • گوریلا مثل اینکه اوایل گلیچ هایی داشت ولی با اپدیتاش تو همون هفته اول سریع تونست جمع کنه (;

        • farshadx گفت:

          Horizon Zero Dawn هنوز داره اپدیت میده نسخه استیم
          برام خیلی جالب هست
          وقتی میگیم دیزگان مشکل فنی و باگ داشت
          یه سری جوری تهاجمی موضع میگیرن که انگار به بازی و خودشون توهین کردیم
          این جمله چی هست میگید؟! “”هفته اول با اپدیت درست شد””
          فکر میکنید ما نبودیم خبرهاشو نخوندیم؟! چه فکری میکنید پیش خودتون
          بازی ۶ اردیبهشت برای ps4 عرضه شده
          اولین بهینه سازی بازی ۱۱ اردیبهشت اومده
          اخرین بهینه سازی بازی ۹ بهمن اومده
          یعنی ۱۰ ماه طول کشیده
          ایشالله که پرت pc بهتر باشه و روی متای بازی تاثیر نزاره
          اینارو برای متعصبین گفتم تا حرف از عرضه بد دیزگان میشه نگید یک هفته ای درست شد

          • داش گلم من نفهمیدم الان تو داری از هورایزن حرف میزنی یا دیزگان؟ دیزگان که تا مدتی باگی بود هورایزن رو والا تا جایی که من یادمه برای پیسی سریعا شروع کردن به اپدیت دادن. خیلی از ترولر ها اون توی فروم crackwatch حمله کرده بودن و مثل لست ۲ از سر هیت شروع کردن به مسخره کردن اینبار سر باگ های هورایزن. بازی درسته که گلیچ داشت ولی گلیچ هاش بیشتر از پورت ردد ۲ روی پیسی بود؟ خودتم برو یوزر اسکور ردد ۲ رو ببین دیگه دقیقا شده ۶٫۰ :pain: حتی اون ۷۵ و ۹۰ هایی که گرفت از سمت منتقد ها هم همه شون هم از پرفورمنس و اشکالات بازی و گلیچ هاش ایراد گرفته بودن :smug: شما هم فکر میکنید ما خبر هارو دنبال نکردیم و برای خودمون اومدیم ی حرفی زدیم آره؟ هورایزن همون اول بسم الله سر پیسی داشت اپدیت میگرفت و به مرور زمان هم تمام ایرادات مدل ها و تکسچر ها و انیمیشن هاش اوکی شد و اگه جالبه برات بازی بهینه تر هم شد تا حدی که هنوزم دارن اپ میدن که خودتم گفتی. مگه سی دی پراجکته؟

            • مهدیار گفت:

              ” بازی درسته که گلیچ داشت ولی گلیچ هاش بیشتر از پورت ردد ۲ روی پیسی بود؟”
              الان اینی که نوشتی شبیه جک میمونه :/
              حاجی انقدر گلیج و باگ داشت بازی که قابل بازی نبود اصلا ، تا میرفتی تو بازی یا کرش میکرد تا حین بازی کرش میکرد 😐
              .
              نمیگم رد دد خوب بود و مشکلی نداشت ، نهه اونم مشکل داشت ولی نه به اندازه هورایزن که 😐
              .
              ” هورایزن همون اول بسم الله سر پیسی داشت اپدیت میگرفت و به مرور زمان هم تمام ایرادات مدل ها و تکسچر ها و انیمیشن هاش اوکی شد ”
              آره ولی انقدر مشکل داره که هنوزم وقتی نسخه ۱٫۱۰ رو دادن ، باز تو توضیحاتشون گفتن که کرش فیکس کردن 😐
              یعنی انقدر بازی مشکل کرش و گلیچ داشته که از همون اول تا الان دارن کرش هاشو درست میکنن
              .
              من نمیخوام بزنم شرکت گوریلا رو ها
              اینا تجربشو نداشتن اینطوری بازی دادن ، اولین بازی برای کامپیوتر هم سال ۲۰۰۴ دادن از اون موقع تا حالا هم برای کامپیوتر چیزی ندادن
              .
              اگه تجربشو داشتن قطعا بهتر پورت میکردن نه با این وضع
              اینارو گفتم که بدونید که پورت بازی واقعا بد بوده ( به نظر خودم منطقی هم بد بوده )
              .
              ” مگه سی دی پراجکته؟ ”
              اینو از کجا در آوردی :rotfl: :rotfl: :rotfl:
              مگه سی دی به روز رسانی نداد برای سایبر؟؟؟
              بعد چند ماهیی که اومد جز اون به روز رسانی ها و هات فیکس ها مگه بزرگ ترین به روز رسانی رو برای بازیش نداد؟ ( ۱٫۲ )
              واقعا نمیشه از سی دی سر اینکه به روز رسانی نمیده ایراد گرفت چون واقعا داره میده
              ولی یه پوئنی که گوریلا در مقابل سی دی در اینجا داره اینکه بچه های گوریلا سر بی تجربه بودنشون پورت بد دادن
              این بچه های سی دی سر این مدیر های خنگشون بازی رو کلاااا بد دادن بیرون
              .
              وگرنه سی دی هم خوب کار میکنه سر به روز رسانی ها ( همونطور که سر ویچر خوب تونست باگ گیری کنه و مشکلات فنی رو درست کنه )

  • اینقدر ترولش کردم اسمش میاد یه بازی شبیه big rigs میاد جلو چشم⁦:-D⁩
    در حالی که تجربم یه چیزی در حد یونیتی بود
    حالا بیاد ببینیم چی میشه

    • pegasus گفت:

      خیلی معلومه بازیش نکردی
      کسی که بدون بازی کردن یا دیدن و خوندن اثری چ فیلم و کتاب و حتی بازی بنظر من خیلی ادم بیخودیه و ترست نیس مثل بقیه باهاش رفتار کرد
      حالا دیگه فهمیدین شبیه چ موجودیه

      • چرا بازیش نکردم؟
        بخاطر اینکه اندازه ی یونیتی دوسش دارم؟
        من نود درصد بازیای پلی رو بازی کردم ( جز فاینال هفت ریمیک و دو سه تا از این جدیدا ) ولی تقریبا جز معروفا مثل لست و گاد و اسپایدی تمومشون نکردم
        فقط اینقدر رفتم که بدونم با چی طرفم
        چیزی که من دیدم یه بازی پر باگ بود با هندلینگ موتور خوب و طراحی محیط عالی
        گیم پلیش هم بد نبود ولی بخاطر اینکه با زامبی طرف بودیم نمیشد اونقدر ازش لذت برد
        همینقدر بیشتر تجربه نکردم!
        اون سیستم بنزین هم هم جالب بود هم اعصاب خورد کن⁦:-|⁩

  • Red sina گفت:

    با اینکه زیاد استقبال نمیکنم بازی های سونی بیاد روی پلتفرم های دیگه ولی برای این بازی خوشحالم چون حقش بیش از ایناست و امیدوارم با این حرکت بیشتر سود کنند و به فکر ادامش باشن

    • Witcher گفت:

      سینا عکست رو پست های قبلی دیدم داداش مبارکه رد دد :yes:

    • pegasus گفت:

      چ بخوایم چ نخوایم وقتی اولین بازی فرست پارتی سونی که حتی برچسب only on ps روش بود اومد برای پی سی بقیه هم یواش یواش همشون میاد
      بنظرم دیگه نباید گارد گرفت و باید بپذیریم سیاست سونی عوض شده
      هیچکدوم از ما واسه ادامه گیرز یا هیلو کنسول اکس نمیخریدیک اگه شرایط برعکس بود
      همه اینا واسه سود بیش‌تره و سونی هم دیگه مزشو چشیده
      به زودی سری گاد و انچارتد و لست و گوست هم میاد شاید اوایل بازی های جدید با فاصله منتشر بشه ولی بعد یه مدت عین اکس میشه
      کسایی که پولشو دارن سیستم قوی میبندم کسانی هم که عاشق بازی تو نمایشگرای بزرگ هستن و بودجه‌شون محدوده می‌رن پلی میخرن
      طرز تفکر سونی اینه یعنی کسی که قدرت خرید پی سی نداره انتخابش پلی ۵ هست اکس هم دیگه تکلیفش مشخصه

  • ‌Aladar گفت:

    اخرین کامنت
    من سالهاست مشکل اعصاب دارم.
    ببخشید که اذیت شدید.
    من الان میرم و دیگه ام برنمیگردم.
    Log Out

  • Dr.Ali گفت:

    برای من که عاشق بازیهای Open world هستم قطعا تجربه جالبی خواهد بود ولی نسخه کنسولی ظاهرا بخاطر باگ و مشکلات فنی که داشت نمره متای خوبی نگرفت. امیدوارم نسخه PC خوب بهینه شده باشه و باگ نداشته باشه.

  • Amirhossein80 گفت:

    شاهکاره خالص
    من که عشق کردم با همه چیش
    ایشالا نسخه دوم به زودی :heart:

  • Amin گفت:

    تاریخ انتشارش هم به احتمال قوی ۲۶ آپریل هست
    دومین سالگرد عرضه بازی

  • NEON گفت:

    اینقدر تو این بازی موتور اپگرید کرده بودم داشت تبدیل میشد به moto gp :rotfl:

  • Amir Khan گفت:

    یعنی من واقعا تو کف اونایی هستم که خودشون به کامنتشون مثبت میدن محض اطلاعتون سیستم جدید کامنت گیمفا اگه به کامنت خودتون مثبت بدین لوتون میده پس حواستون باشه بیگدار به آب نزنید

  • Amir_69 گفت:

    حیف این شاهکار لعنت بهت جیم رایان. ما ۶۰دلار دادیم لز استور خریدیم pc گیمرا مفت که میخرن هیچ بعدش مسخرمون هم خواهند کرد.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Days Gone دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود