برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا

برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند؛ از مستطیل سبز تا رینگ بوکس

سجاد باقریان
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - 09:00
برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا

می‌توان جذاب‌ترین بخش جهان بازی‌های ویدیویی را مربوط به عناوین ورزشی آن دانست، جایی که سازندگان با الهام از یک رشته ورزشی شروع به ساخت یک شبیه‌ساز می‌کنند. بدون شک بازی‌های زیادی در این زمینه می‌شناسید که شاید معروف‌ترین آن‌ها PES، FIFA و NBA 2k می‌باشند. قطعا همه ما خاطرات زیادی از تجربه بازی‌های ورزشی با دوستانمان داریم که یکی از زیبا‌ترین لحظه‌های زندگی‌مان را ساخته‌اند. حال بیایید سری به پلتفرم گوشی‌های هوشمند بزنیم، پلتفرمی که در چند سال اخیر پیشرفت‌ چشم‌گیری داشته و بازی‌های بزرگی بر روی آن منتشر گشته است. ما در این مقاله قصد داریم که به شما برترین عناوین ورزشی گوشی‌های هوشمند را معرفی کنیم و به بررسی مختصر آن‌ها بپردازیم. اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

 

eFootball PES 2021

برترین عناوین ورزشی

فوتبال محبوب‌ترین رشته ورزشی در جهان، که مخاطبین میلیونی آن هیچ‌گاه از تماشای مستطیل سبز، خسته نخواهند شد. اگر مثل اکثر مردم جهان دیوانه فوتبال هستید، قطعا با نام PES آشنا خواهید بود. عنوانی از کمپانی Konami که با تجربه چندین ساله خود در امر ساخت بازی PES نشان داده که استاد این کار است.

امروزه بستری فراهم شده که شما می‌توانید عنوان eFootball PES 2021 را علاوه بر کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خود، بر روی گوشی‌های هوشمند نیز تجربه کنید. بازی از نظر گرافیکی و گیم‌پلی نمی‌تواند دقیقا حال و هوای نسخه کنسولی را برای شما به ‌نمایش بگذارد، ‌اما مطمئن باشید که شما را ناامید نخواهد کرد. این عنوان از گرافیک مطلوبی برخودار است و چهره‌سازی‌ با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند قابل قبول می‌باشد. Konami  توانسته لایسنس تیم‌های بزرگی مانند منچسر‌یونایتد، یوونتوس، بایرن‌مونیخ و تیم‌های دیگر را به‌دست آورد و خوشبختانه بسیاری از آن‌ها در نسخه گوشی‌های هوشمند eFootball PES 2021  هم وجود دارد. بخش‌های متعددی در این عنوان وجود دارد و اگر از بازی‌های دوستانه لذت نمی‌برید، می‌توانید پا به دنیای تجارت فوتبال بگذارید و تیم خودتان را بسازید و با تیم‌های گیمر‌های دیگر به رقابت بپردازید.

بازی رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد. تنها چیزی که شما نیاز دارید سخت‌افزار مناسب و اتصال دائمی به اینترنت خواهد بود.

FIFA Mobile Soccer

برترین عناوین ورزشی

هر چقدر که از گیم‌پلی تکراری و عدم پیشرفت چشم‌گیر بازی FIFA صحبت کنیم، باز هم نمی‌توانیم منکر شویم که این عنوان در بین بسیاری از مردم محبوب بوده و خیلی از گیمر‌ها به آن اعتیاد دارند.

بازی FIFA Mobile Soccer با همان فیزیک و فرمول همیشگی از سوی EA SPORTS برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر گردید و همان‌طور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی نیز مواجه شد. عنوانی رایگان اما با همان پرداخت‌های درون برنامه‌ای همیشگی که حتی در نسخه‌های کنسولی این عنوان هم وجود دارند. گرافیک و گیم‌پلی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارند، اما نباید انتظار داشته باشید که دقیقا همانند نسخه‌های کنسولی ظاهر شود و بازی در اکثر زمینه‌ها دارای ضعف‌هایی می‌باشد. شما در FIFA Mobile Soccer باید تیم خود را ساخته و به رقابت با دیگر‌ تیم‌ها بپردازید، در تورنومنت‌های مختلف شرکت کنید و در گروه‌های مختلف عضو شوید تا پیشرفت در بازی برای شما آسان‌تر شود.

  بازی به دسترسی دائمی اینترنت نیاز دارد، به همین دلیل بعد از یک ساعت بازی کردن متوجه خواهید شد که بین ۱۰۰ مگ تا ۲۰۰ مگ از حجم اینترنت شما کاسته شده. در انتها باید گفت که اگر دیوانه فوتبال هستید و به‌دنبال یک عنوان فوتبالی آنلاین و جذاب می‌گردید، FIFA Mobile Soccer می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای شما باشد. این عنوان به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است که قادر هستید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود و نصب نمایید.

NBA 2K Basketball

برترین عناوین ورزشی

تعداد طرفداران ورزش جذاب بسکتبال در ایران کم نبوده و اگر شما هم جزو این دسته هستید، قطعا با بازی NBA 2K Basketball آشنا خواهید بود. عنوانی که به جرئت می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین عناوین ورزشی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

 بازی همان‌گونه که انتظارش را دارید از گرافیکی عالی برخوردار بوده و طراحی صورت و فیزیک بدنی بازیکنان‌‌ نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. شاید بتوان ایراداتی از نظر طراحی چهره به بازی وارد کرد، اما مطمئن باشید که در گوشی‌های هوشمند، عنوانی بهتر از NBA 2K Basketball در حوزه ورزش بسکتبال پیدا نخواهید کرد. گیم‌پلی بازی دقیقا حس و حال نسخه کنسولی را به شما نمی‌دهد اما همچنان جذاب و روان است. عنوان NBA 2K Basketball از بخش‌های متنوع و بسیار جذابی تشکیل شده که باعث می‌شود از بازی خسته نشوید. صداگذاری و گزارش بازی نیز با کمبود‌هایی مواجه بوده و از این حیث بازی تعریف چندانی نسبت به نسخه‌های کنسولی ندارد. اما بزرگ‌ترین مشکل بازی عدم بهینه‌سازی مناسب برای گوشی‌های هوشمند است. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، باید بدانید که بازی NBA 2K Basketball را می‌توانید فقط بر روی پردازنده‌های ARM64  نصب کنید و حداقل به چهار گیگ رم نیاز خواهید داشت. پس قبل از نصب بازی حتما سری به مشخصات گوشی خود بزنید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.

خوشبختانه بازی رایگان بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را از اپ‌استور‌ها یا سایت‌های مختلف دانلود کنید.

Football Manager 2021 Mobile

برترین عناوین ورزشی

همیشه‌ در جمع‌های فوتبالی وقتی بحثی از تاکتیک و مدیریت باشگاه به میدان می‌آید، همه ما با ا‌یده‌های مختلفی وارد بحث شده و ادعاهای زیادی داریم. Football Manager 2021 این‌جا است تا ما بفهمیم تا چه حدی ایده‌هایمان قابل پیاده سازی است.

بازی Football Manager 2021 یکی از کامل‌ترین عناوین ورزشی در سبک مدیریت فوتبالی می‌باشد که sega نسخه گوشی‌های هوشمند آن را منتشر کرده است. در این بازی باید هدایت تیمی را به عهده بگیرید و به رقابت با تیم‌های دیگر بپردازید و با برنده شدن در تورنومنت‌های مختلف رتبه تیم خودتان را بهبود ببخشید. تاکتیک تیم را تعیین کنید، بازیکنان مد نظر خود را بخرید، در صورت لزوم بازیکنان را بفروشید، بازیکنان جوان و آینده‌دار را شناسایی کرده و آن‌ها را تبدیل به ستاره کنید، برنده جام‌های مختلف شوید و در نهایت از مالکیت یک باشگاه در گوشی همراهتان لذت ببرید. در بازی بیش از ۲۰۰۰ بازیکن وجود دارد که نام و مشخصاتشان بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت طراحی گشته است. بازی در زمینه‌هایی مانند گرافیک و صداگذاری در حد و اندازه‌ بازی‌هایی مانند fifa mobile یا pes mobile نیست، اما با توجه به گیم‌پلی خاص آن، می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

  این عنوان به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید و ios در دسترس بوده و شما نیازی به یک گوشی با سخت‌افزار قوی برای اجرای Football Manager 2021 نخواهید داشت.

F1 Mobile Racing

برترین عناوین ورزشی

قطعا فرمول ۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین ورزش‌های حوزه اتومبیل‌رانی می‌باشد که علاقه‌مندان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. اگر شما هم به این رشته علاقه‌مند هستید، بازی F1 Mobile Racing مخصوص شما است. این عنوان توسط Codemasters Software Company Ltd توسعه یافته و به صورت رایگان منتشر شده است و توانسته نمره ۴٫۵ از ۵ را از اپ‌استور گوگل دریافت کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازی است.

بازی F1 Mobile Racing از روی نسخه کنسولی همین عنوان ساخته شده و سازندگان تمام سعی خودشان را کرده‌اند تا یک تجربه کنسولی را برای ما به ارمغان بیاورند که تا حدود زیادی موفق بوده‌اند، البته بازی دارای کمبود‌ها و محدودیت‌هایی است و قابل مقایسه با نسخه کنسولی آن نیست. با وجود تمام این کمبود‌ها، هم‌چنان عنوان F1 Mobile Racing بهترین بازی در حوزه فرمول ۱ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

گیم‌پلی بازی و هندلینگ واقع‌گرایانه و سخت، از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود و حتما از کنترل ماشین‌ها لذت خواهید برد. گرافیک و صداگذاری در سطح مطلوبی قرار دارند و هیچ ایرادی در این زمینه به بازی وارد نیست. یکی از نکات جذاب این بازی، لایسنس بودن تیم‌ها و رانندگان بزرگ می‌باشد و شما می‌توانید در نقش راننده موردعلاقه خودتان به مسابقه با رقبای خود بپردازید که به جذابیت بازی افزوده است.

شما می‌توانید این بازی را به ‌صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دریافت کنید.

Rush rally 3

برترین عناوین ورزشی

بازی Rush rally 3 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های حوزه ورزش رالی برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که در سبک شبیه‌ساز ساخته شده و سازندگان سعی کرده‌اند که یک تجربه واقع‌گرایانه از رالی را برای شما به ارمغان بیاورند که تا حدودی موفق عمل کرده‌اند. بازی نمره ۴٫۷ از ۵ را در اپ‌استور گوگل کسب کرده و ما در ادامه به بررسی مختصر آن خواهیم پرداخت.

عنوان Rush rally 3 دارای ۷۰ مرحله می‌باشد که دارای تنوع قابل‌قبولی هستند. شما می‌توانید در آب و هوای مختلف به رانندگی و مسابقه بپردازید که رانندگی در هر شرایط متفاوت بوده و سازندگان توانسته‌اند به خوبی تفاوت رانندگی در آب و هوای مختلف را پیاده‌سازی کنند. هندلینگ ماشین‌ها و کنترل کردن آن‌ها راضی کننده بوده و تا حدودی واقع‌گرایانه می‌باشد، البته نباید توقع یک هندلینگ در حد استاندارد‌های بازی‌های کنسولی را داشته باشیم. گرافیک بازی می‌توانست کمی بهتر کار شود و به راحتی می‌توان بازی‌های زیادی در این سبک پیدا کرد که گرافیک بسیار بهتری را به نمایش گذاشته‌اند، البته نمی‌توان گفت که گرافیک بازی ناامیدکننده است و در ذوق می‌زند، ولی سازندگان می‌توانستند در جزئیات و طراحی جاده‌ها و پیست‌ها بهتر کار کنند. صداگذاری بازی Rush rally 3 راضی‌کننده کار شده و ما شاهد صدا‌هایی بسیار جذاب و طبیعی‌ از ماشین‌ها هستیم.

شما قادر هستید بازی  Rush rally 3 را به‌ صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

Real Racing 3

برترین عناوین ورزشی

زمان زیادی از عرضه بازی Real Racing 3 می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت که هم‌چنان این عنوان، یکی از برترین بازی‌های racing برای گوشی‌‌های هوشمند می‌باشد که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در فوریه سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی ELECTRONIC ARTS، بازی Real Racing 3 را منتشر کرد. در آن زمان کمتر کسی باورش می‌شد که گوشی‌های هوشمند می‌توانند بازی‌ای با این گرافیک را اجرا کنند و قطعا بازی Real Racing 3، تحول بزرگی در بازی‌های گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.

این عنوان در هیچ‌ زمینه‌ای کمبود ندارد، ناسکار، فرمول یک و کلاس‌های بسیار متنوعی در بازی وجود دارد که این عنوان را به کامل‌ترین بازی racing برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. هندلینگ ماشین‌ها بسیار طبیعی بوده و تفاوت‌های آشکاری بین آن‌ها احساس می‌شود. شما با مد‌های مختلفی مواجه هستید که تجربه‌ هرکدام از آن‌ها می‌تواند جذاب باشد. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی، سخت بودن آن می‌باشد، به‌طوری که شما به راحتی نمی‌توانید از سد رقبای خود عبور کنید و همیشه با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستید که بازی را بسیار جذاب کرده است، البته نسخه قدیمی این عنوان بسیار آسان‌تر بود و خوشبختانه در نسخه‌های جدید این عنوان، بر سختی رانندگی و مسابقه افزوده شده که یک حرکت بسیار هوشمندانه از سوی سازندگان بازی می‌باشد. با گذشت ۸ سال از عرضه عنوان Real Racing 3، گرافیک بازی فوق‌العاده به‌‌نظر می‌رسد و ELECTRONIC ARTS با آپدیت‌های فراوان و پشتیبانی مناسب، توانسته بازی خودش را همیشه به‌روز نگه دارد. تنوع پیست‌ها و طراحی آن‌‌ها بسیار راضی کننده‌ بوده و بالاتر از استاندارد‌های گوشی‌های هوشمند ظاهر شده‌ است. ماشین‌ها با وسواس زیاد طراحی شده‌اند و از جزئیات راضی‌کننده‌ای برخوردار هستند. صداگذاری بازی در سطح مطلوبی قرار داشته و ایراد خاصی به آن وارد نیست.

بازی Real Racing 3 به‌صورت رایگان عرضه شده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که بازی از بهینه‌سازی بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و شما می‌توانید به راحتی آن‌ را در گوشی‌های پایین‌رده اجرا کنید.

Virtua Tennis Challenge

برترین عناوین ورزشی

اگر از طرفداران ورزش تنیس هستید، ساخته کمپانی سگا یعنی بازی Virtua Tennis Challenge می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد. این بازی بسیار سبک بوده و می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های قدیمی با هر نوع سخت‌افزاری نصب کنید و بدون مشکل اجرایش کنید.

شما در عنوان Virtua Tennis Challenge به بیش از ۵۰ بازیکن حرفه‌ای از ورزش تنیس دسترسی دارید که می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کرده و در ۱۸ استادیوم مختلف و معروف جهان به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. کنترل بازی اصلا سخت نیست و با کشیدن انگشتان به سمت‌های مختلف باید بازیکنتان را کنترل کنید. یکی از نکات جذاب بازی مربوط به بخش آنلاین آن می‌باشد، جایی که شما با گیمر‌های مختلفی از سرتاسر جهان به رقابت می‌پردازید و با آن‌ها در تورنومنت‌های مختلف شرکت می‌کنید. گرافیک بازی در سطح راضی‌کننده‌ای قرار دارد و نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد. در کل بازی Virtua Tennis Challenge، یک عنوان باکیفیت به حساب می‌آید و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر گشته است و قیمتی معادل ۴٫۹۹ دلار دارد که برای این عنوان گران به‌نظر می‌رسد.

Touchgrind Skate

برترین عناوین ورزشی

Touchgrind Skate، نام یک عنوان خاص از استودیو بازی‌سازی Illusion Labs می‌باشد که نصب آن را به همه‌ گیمر‌های گوشی‌های هوشمند، به خصوص علاقه‌مندان به اسکیت‌سواری پیشنهاد می‌کنم.

قطعا جذاب‌ترین بخش بازی مربوط به کنترل کردن اسکیت می‌باشد، جایی که شما باید از انگشتان خود استفاده کنید تا بتوانید حرکت‌های نمایشی مختلفی را اجرا نمایید. در بازی بخشی تمرینی وجود دارد که شما می‌توانید در آن کلیپ‌های آموزشی پیش‌فرضی را ببینید که با تماشای آن‌ها، مهارت لازم برای به اجرا در آوردن حرکات نمایشی را به‌دست خواهید آورد. علاوه بر بخش تمرینی، بیش از ۱۰۰ چالش مختلف وجود دارد که تکمیل هرکدام بسیار سخت و سرگرم‌کننده است.

شما قادر هستید عنوان Touchgrind Skate را به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

Real Boxing 2

برترین عناوین ورزشی

Vivid Games S.A با عرضه نسخه دوم بازی Real Boxing توانست توجه بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند را به بازی خود جلب کند. عنوانی در سبک boxing که بدون شک یکی از برترین بازی‌های ورزشی این پلتفرم به حساب می‌آید.

Real Boxing 2 شما را وارد دنیای خشن و هیجان‌انگیز ورزش بوکس و فیلم creed 2 می‌کند، سازندگان از داستان فیلم creed 2 الهام گرفته‌اند و ما در این بازی شاهد مبارزات جذاب راکی بالبوآ خواهیم بود. گیم‌پلی و مبارزات بازی بسیار طبیعی و نفس‌گیر می‌باشند و شما را غرق خود خواهند کرد. به لطف Unreal Engine 4، بازی از جزئیات و گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و زیبا به‌نظر می‌رسد. علاوه بر بخش داستانی، بخش آنلاینی در بازی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا با دیگر گیمر‌ها به مبارزه بپردازید. حتی می‌توانید شخصیت خودتان را بسازید تا او را تبدیل به یکی از بزرگان ورزش بوکس کنید. خلاصه Real Boxing 2 یک بازی کامل به حساب می‌آید و در اکثر زمینه‌ها بسیار خوب کار شده است و قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

این بازی کاملا رایگان بوده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

Table Tennis Touch

برترین عناوین ورزشی

بدون شک بازی Table Tennis Touch، باکیفیت‌ترین و بهترین عنوان در حوزه ورزش تنیس روی میز می‌باشد. Table Tennis Touch توانسته امتیاز فوق‌العاده‌ی ۴٫۴ از ۵ را در اپ‌استور گوگل کسب نماید که نشان‌دهنده محبوبیت این بازی است.

در کل سه مد در بازی وجود دارد که هرکدام به نوبه خودشان بسیار سرگرم‌کننده هستند. یکی از آن‌ها Arcade mod نام داشته که در آن مینی گیم‌های مختلفی گنجانده شده است، دومین بخش Quick Game mode بوده که از نامش پیدا است مربوط به بازی‌های دوستانه می‌باشد. آخرین بخش بازی هم Career mode می‌باشد که در آن باید به رقابت با ۳۲ بازیکن بپردازید تا با شکست دادن همه‌ی آن‌ها قهرمان شوید. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار معمولی بوده و انتظارش هم نمی‌رفت که این عنوان در این زمینه‌ها بسیار شگفت‌انگیز ظاهر شود.

شما می‌توانید این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب فرمایید.

NBA LIVE Mobile Basketball

برترین عناوین ورزشی

یکی دیگر از بازی‌های حوزه بسکتبال که می‌تواند در این لیست قرار بگیرد، بدون شک NBA LIVE Mobile Basketball می‌باشد. عنوانی از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS که شاید در حد و اندازه‌های رقیب خودش نباشد، ولی به هر حال بازی باکیفیتی است که ارزش تجربه را دارد.

هسته اصلی این بازی بسیار مشابه با fifa mobile بوده و شما باید تیم بسکتبال خودتان را بسازید و سعی کنید که تیمتان پیشرفت کند. بازیکنان جدیدی به تیم خودتان اضافه کنید و مهره‌های سوخته را از تیم خود خارج کنید، به آن‌ها تمرین دهید و استعداد‌های مختلف بازیکنان را کشف کنید، به تورنومنت‌های مختلف ملحق شوید و در نهایت قهرمان شوید تا تیمتان به یک ابرقدرت تبدیل شود. در بازی NBA LIVE Mobile Basketball هم پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یک نقش اساسی در پیشرفت شما دارند که یکی از نکات منفی این بازی به حساب می‌آید. گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و جزئیات گرافیکی بسیار عالی کار شده‌ است.

NBA LIVE Mobile Basketball از بهینه‌سازی بسیار بهتری نسبت به عنوان NBA 2k برخوردار است و شما می‌توانید با گوشی‌های پایین‌رده هم به تجربه این بازی بپردازید، پس اگر در اجرای NBA 2K به مشکل برخورده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم که به سراغ این بازی بیایید. می‌توانید NBA LIVE Mobile Basketball را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

Madden NFL Mobile Football

برترین عناوین ورزشی

شاید راگبی یا فوتبال آمریکایی از طرفداران زیادی در ایران برخوردار نباشد، اما به هر حال بازی Madden NFL Mobile Football بسیار باکیفیت و خوش‌ساخت بوده و حضورش در این لیست خالی از لطف نیست. این بازی ساخته استودیو ELECTRONIC ARTS می‌باشد و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر گشته است.

از ویژگی‌های بازی Madden NFL Mobile Football می‌توان به گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی بسیار طبیعی و هیجان‌انگیز آن اشاره کرد. کنترل بازی چندان پیچیدگی خاصی ندارد و شما می‌توانید به راحتی به تجربه بازی بپردازید. تقریبا تمامی بازیکن‌های لیگ NFL در این بازی وجود دارند که بر جذابیت بازی افزوده است.

بازی کاملا رایگان بوده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

سخن آخر

امیدوار هستیم از بازی‌هایی که خدمت شما معرفی کردیم رضایت داشته باشید، بسیاری از این بازی‌ها در حد استاندارد‌های یک عنوان کنسولی ظاهر شده‌اند و تجربه آن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد. سعی کرده‌ایم عناوینی از ورزش‌های مختلف را در این لیست قرار دهیم تا طبق سلیقه‌ خودتان و بسیار راحت‌تر بازی مد‌نظرتان را انتخاب کنید. شما چه عناوین ورزشی‌ دیگری برای گوشی‌های هوشمند می‌شناسید؟

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین ورزشی گوشی های هوشمند - گیمفا