توضیحات سازندهی Dying Light 2 در مورد گزارشات مربوط به پیچیدگی موتور C-Engine و تاثیر آن بر روی تاخیر بازی
بازی مورد انتظار Dying Light 2 پس از مدتها بالاخره قرار است امسال برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت منتشر شود. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش گزارشاتی در مورد تاخیر بازی منتشر شد که پیچیدگی موتور بازی سازی C-Engine را به عنوان یکی از مهمترین دلایل این اتفاق اعلام کرده بود. حال برنامه نویس ارشد تکلند (Techland) در مصاحبهای با WCCf Tech در مورد این موضوع صحبت کرده است.
Łukasz Burdka توضیح داد که «حرکت به سمت C-Engine با مراحل پیش تولید Dying Light 2 همزمان شد» و این که چنین تغییراتی برای ساخت دنیای پر جزئیات بازی «اجتناب ناپذیر» بودند.
توسعهدهندگان ما برای وفق دادن خود با تکنولوژی نیاز به زمان داشتند و تیم مختص موتور نیز برای بهبود تجربهی کاربری ویرایشگر جدید به زمان نیاز داشت. مراحل اولیهی توسعه و راه اندازی C-Engine دوران سختی برای ما بود، اما این کار برای رسیدن به ایدههای بلند پروازانهی Dying Light 2 الزامی بود.
در گذشته، تکلند اعلام کرده بود که نقشهی Dying Light 2 چهار برابر اندازهی نقشهی نسخهی اول است. زمانی از Burdka سوال شد که آیا این موضوع همچنان صحت دارد و یا اینکه آنها مقیاس بازی را به خاطر مشکلات فنی کاهش دادهاند یا خیر، او پاسخ داد:
C-Engine به لطف تکنولوژی استریم جهان به خوبی از جهانهای باز در مقیاس بزرگ پشتیبانی میکند. تکنولوژی چیزی نیست که اندازهی نقشه را محدود میکند. ابزاری مانند CityBuilder به ما اجازه میدهند تا مناطق بزرگ را به سرعت با محیطهای خیابانی واقعی که به خوبی در بازی رندر میشوند، پوشش دهیم.
در واقع چیزی که اندازهی نقشه را محدود میکند، زمان مورد نیاز برای پر کردن شهر با چالشهای منحصر به فرد گیمپلی، داستانهای به یاد ماندنی و فرصتهای جالب برای اکتشاف است. هیچ چیزی به خاطر دلایل فنی کاهش پیدا نکرده است. این که نقشهی Dying Light 2 چهار برابر بازی اصلی است، دقیقترین تخمینی است که میتوانیم ارائه دهیم. نقشهی Dying Light 2 بسیار عمودیتر است و فرصتهای بیشتری را برای اکتشاف ارائه میدهد. پس شهر حتی بزرگتر از چیزی که است به نظر میرسد.
پر بحثترینها
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- شایعه: راکستار درحال آمادهسازی یک اطلاعیه جدید است
- گزارش: نسخه پلی استیشن بازی Forza Horizon 5 احتمالا بهزودی منتشر میشود
- گزارش: Halo: The Master Chief Collection و Flight Simulator 2024 امسال به PS5 و Switch 2 خواهند آمد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
نظرات
به امید موفقیت بازی .
بچه ها اگه فردا دیدی half life 3 یا gta vi معرفی شد زیاد شاد نشین
کم کم وارد نسل پر جزئیات شدن بازی ها میشیم
بازی های راک استار و ناتی داگ خیلی وقته تو نسل بعدی بودن
به به چقدر عالی