برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا
برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا

برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند؛ لذت هیجان در قاب های کوچک

سجاد باقریان
۸ فروردین ۱۴۰۰ - 09:00
برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا

سبک شوتر، سبکی از بازی‌های ویدیویی که هیجان‌ خالص را به ما منتقل می‌کند و تا به الآن بازی‌های شاهکار زیادی در این سبک ساخته شده که لیستی بلند از آن‌ها می‌توان تهیه کرد، عناوینی که توانسته‌اند با ارائه یک گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز ما را میخکوب کنند. حال ما به سراغ گوشی‌های هوشمند رفته‌ایم و می‌خواهیم برترین عناوین سبک شوتر‌ اول‌شخص و سوم‌شخص این پلتفرم را خدمت شما معرفی کنیم. با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات پلتفرم گوشی‌های هوشمند، هم‌چنان عناوین شوتر باکیفیت زیادی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. اگر از عاشقان سبک شوتر هستید، حتما با ما همراه باشید.

 

GTA Series

برترین عناوین شوتر

شاید نتوان گیمری را پیدا کرد که نام gta  را نشنیده باشد. عنوانی که برای اکثر ما خاطرات زیادی را رقم زده و هیچ وقت از تجربه دوباره نسخه‌های قدیمی آن خسته نخواهیم شد. شرکت RockstarGames، تمامی نسخه‌های نسل ششم این فرنچایز را برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر کرد تا بار دیگر گیمر‌ها بتوانند این عنوان را از طریق گوشی‌های‌ هوشمند تجربه کنند.

 فرنچایز GTA، شاهکاری بی‌رقیب در سبک اکشن و جهان‌باز محسوب می‌شود. در تمامی نسخه‌های این بازی، شما در نقش خلافکاری قرار دارید که به‌ دنبال پیشرفت و پول بیشتر می‌رود و در این راه اتفاقات فراوانی برای او رخ می‌دهد که همین مشکلات و اتفاقات را می‌توان به عنوان هسته اصلی بازی معرفی کرد، جایی که شما باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید. سرقت اتومبیل، کشتن دشمنان، درگیری با باند‌های خلاف، خیانت دوستان و هزاران اتفاق دیگر در انتظار شما است.

خوشبختانه تمامی نسخه‌های بازسازی شده GTA از بهینه‌سازی عالی‌ای برخوردار می‌باشند و شما با گوشی‌های پایین‌رده نیز می‌توانید به سادگی به‌تجربه gta بپردازید.

Pubg

برترین عناوین شوتر

می‌توان عنوان pubg  را یکی از پرسروصداترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر دانست که با شروع عالی در شبکه steam به شهرت دست ‌یافت. این بازی در سبک اکشن و بقا می‌باشد و شما در آن باید سعی ‌کنید از بین ۱۰۰ گیمر دیگر که همراه شما به رقابت می‌پردازند جان سالم به‌در برده و مقام اول را کسب کنید.

بازی pubg در سال ۲۰۱۸ و توسط شرکت چینی Tencent برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر شد و همانند نسخه‌های دیگر این عنوان در پلتفرم‌های مختلف، با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو گردید، به‌طوری‌ که Pubg در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان بهترین‌ بازی سال در حوزه گوشی‌های هوشمند شد. این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای در گوشی‌های هوشمند بهره‌ می‌برد و قطعا شما را محو خود خواهد کرد. کنترل بازی می‌تواند برای اولین‌بار که به تجربه این عنوان می‌پردازید کمی پیچیده و سخت به‌نظر برسد، اما با صرف ساعت‌های بیشتر در بازی می‌توانید قلق بازی را به‌ دست آورید.

 این عنوان با آی‌پی ایران در دسترس بوده و نیازی به تغییر ‌آی‌پی نخواهید داشت. اگر به‌ د‌نبال یک بازی در سبک اکشن و بقا می‌گردید، Pubg تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

Fortnite

برترین عناوین شوتر

عنوان دیگر در سبک اکشن و بقا در این لیست چیزی نمی‌تواند باشد به ‌غیر از بازی محبوب و شناخه‌شده fortnite. عنوانی که نه‌تنها صنعت بازی‌سازی را تحت تاثیر خودش قرار داد، بلکه در هر زمینه‌ای که فکر  می‌کنید نفوذ کرد و جوامع مختلفی را با خود همراه ساخت. از حاشیه‌های مختلف این عنوان که بگذریم، بازی fortnite بسیار سرگرم‌کننده بوده و شما را می‌تواند معتاد خودش بکند.

 EpicGames با انتشار این عنوان به صورت رایگان توانست گیمرهای بیشتری را به سمت این بازی اعتیادآورد بکشاند و هم‌اکنون با انتشار بازی بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید و ios توانست موفقیت Fortnite را ادامه دهد. این عنوان به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری نتوانست مانند Pubg Mobile به موفقیت بزرگی برسد، اما هرگز نمی‌توان گفت که نسخه گوشی‌های هوشمند بازی Fortnite با شکست روبه‌رو شد.

 اگر گوشی شما دارای پردازنده ARM64 می‌باشد و از سخت‌افزار قدرتمند آن مطمئن هستید، می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

Call of duty: Mobile

برترین عناوین شوتر

همیشه سری cod یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در هر نسلی از کنسول‌ها بوده و ما با بخش چند نفره و داستانی این عنوان خاطرات زیادی را ثبت کرده‌ایم. حال نوبت به آن رسیده که با گوشی‌های هوشمندی که در دستانمان قرار گرفته وارد دنیای COD شویم.

  عاشقان بازی شوتر اول شخص به‌هیچ وجه نباید Call of duty:Mobile را از دست بدهند، چون این بازی هیچ کم و کاستی نسبت به نسخه‌های کنسولی این فرنچایز محبوب نداشته و می‌تواند همان حس آشنای همیشگی را به شما منتقل کند. اگر کنترلر‌های مختلفی در دسترس‌ دارید، معطل نکنید و با اتصال آن به گوشی‌خود، لذت مضاعفی از تجربه بازی ببرید.

 Activision این عنوان را به صورت رایگان در اختیار گیمر‌های گوشی‌های اندروید و ios عرضه کرده و تنها نگرانی شما، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همیشه در صحنه خواهد بود. هیچ الزامی در خرید تفنگ و اقلام مختلف بازی بر شما وجود ندارد و شما می‌توانید با افزایش ساعت‌های بازی، لوت‌های خوبی به ‌دست آورید. اما همچنان افرادی را در بازی خواهید دید که با پرداخت پول و خرید اقلام مختلف، یک قدم از شما جلوتر هستند.

Max Payne

برترین عناوین شوتر

عنوان Max Payne یکی از زیباترین بازی‌هایی است که نسل قدیمی گیمر‌ها با آن بسیار خاطره‌ دارند. عنوانی با داستان زیبا و گیم‌پلی مهیج که شما را میخکوب خواهد کرد. این بازی ساخته کمپانی Rock Star بوده و چندین سال پیش برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد.

 داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که مکس پین بعد از بازگشت به خانه متوجه مرگ همسر و فرزندش شده و به دنبال انتقام خون آن‌‌ها می‌رود. در این مسیر با ماده‌ای به نام V آشنا شده که استفاده از آن باعث می‌شود تا انسان‌ها دست به ‌کار‌ها و رفتار‌های عجیب بزنند. داستان بازی قطعا شما را جذب خود می‌کند و از این حیث اصلا نگران نباشید. گرافیک بازی بعد از رفع مشکلات و باز‌سازی‌های کوچک صورت گرفته بسیار چشم‌نواز به‌نظر می‌آید و برای گوشی‌های هوشمند قابل قبول است.

 این عنوان از بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی گوشی‌های پایین‌رده نیز به تجربه آن بپردازید. Max Payne برای گوشی‌های اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Doom classic

برترین عناوین شوتر

بدون شک Doom یکی از فرنچایز‌های جذاب در دنیای بازی‌های شوتر اول شخص بوده و این بازی با گیم‌پلی سریع و مبارزات خونین و هیجان‌انگیز، همیشه تجربه خاصی را برای گیمر‌ها به ارمغان آورده است.

 اگر از گیمر‌های قدیمی هستید، تجربه دوباره نسخه قدیمی Doom، این‌ بار در قالب گوشی‌های هوشمند می‌تواند برای شما بسیار جذاب و خاطره‌انگیز باشد. گرافیک بازی با وجود این‌که از استاندارد‌های امروزی بسیار فاصله گرفته اما همچنان حس نوستالژیک خاصی را در آدم ایجاد می‌کند. شاید کنترل بازی در گوشی‌های هوشمند کمی سخت بوده و با گذشت زمان هم‌چنان شما با کنترل بازی درگیر باشید. در هر صورت با تمام مشکلات مختلف در زمینه کنترل بازی، تجربه دوباره Doom برای گیمر‌های قدیمی به شدت پیشنهاد می‌شود.

Modern Combat 5

برترین عناوین شوتر

خوشبختانه کمپانی Gameloft در ساخت بازی‌های شوتر هیچ‌وقت کم‌کاری نکرده و ما شاهد عناوین شوتر بزرگی از این کمپانی هستیم.

یکی از این عناوین، بازی بسیار جذاب Modern Combat 5 می‌باشد که می‌توان گفت یکی از برترین بازی‌های حال حاضر پلتفرم گوشی‌های هوشمند می‌باشد. بازی دارای دو بخش مولتی‌پلیر و کمپین می‌باشد و هیچ‌چیزی از بازی‌های کنسولی کم ندارد. داستان بازی مربوط به یک سرباز آمریکایی خیانت‌کار می‌باشد که با ساخت گروه تروریستی و حمله به آمریکا، سعی بر نابودی این کشور دارد. شما در نقش یک سرباز آمریکایی قرار دارید که باید جلوی این خیانت‌کار را بگیرید و آن را نابود کنید.

بخش کمپین بازی با‌ وجود مشکلاتی مثل هوش مصنوعی ضعیف، هم‌چنان بسیار سرگرم‌کننده می‌باشد و مراحل بازی قطعا برای شما جذاب خواهند بود. اما جذاب‌ترین بخش بازی، قسمت مولتی‌پلیر آن می‌باشد که شما در مد‌های مختلف به مبارزه با دیگر افراد می‌پردازید. بخش مولتی‌پلیر بازی، تا حدود زیادی مشابه عنوان COD: MOBILE  می‌باشد و بسیار عالی ساخته شده است. گرافیک، صداگذاری و گیم‌پلی بازی Modern Combat 5  بسیار خوش‌ساخت بوده و شما با تجربه این عنوان، ساعات خوشی را سپری خواهید کرد.

بازی کاملا رایگان بوده و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما بازی را با گوشی‌های میان‌رده یا بالا‌رده تجربه کنید، زیرا بهینه‌سازی بازی خوب کار نشده و بازی دارای لگ و افت فریم فراوانی است.

Six-Guns: Gang Showdown

برترین عناوین شوتر

بازی‌های وسترن همیشه برای گیمر‌ها جذاب بوده‌اند و عناوین موفق زیادی با حال‌وهوای وسترن در صنعت بازی‌های ویدیویی ساخته شده که می‌توان Red Dead Redemption را بزرگ‌ترین بازی وسترنی تاریخ دانست. کمپانی Gameloft با ساخت بازی Six-Guns: Gang Showdown، تا حدود زیادی توانست جای خالی یک بازی باکیفیت در سبک وسترن را برای گوشی‌های هوشمند پر کند، عنوانی که با الهام از بازی Red Dead Redemption  ساخته شده و توانسته به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

شما در این بازی شاهد داستان خاصی نیستید و باید در جهان‌ آن به گشت‌وگذار بپردازید و ماموریت‌های مختلف آن را انجام بدهید. در بازی بیش از ۴۰ ماموریت وجود دارد که با توجه به طولانی بودن و تنوع بالای این ماموریت‌‌ها، احساس خستگی نخواهید کرد. سیستم تیر‌اندازی بازی Six-Guns: Gang Showdown بسیار جذاب بوده و درکل از نظر گیم‌پلی، شما با یک بازی‌ بی‌نقص مواجه هستید. این عنوان از لحاظ گرافیک راضی‌کننده می‌باشد، اما سازندگان می‌توانستند در جزئیات جهان بازی کمی بیشتر کار کنند. Six-Guns: Gang Showdown  قرار نیست قاب‌های زیبای زیادی را به نمایش در بیاورد و باید گفت که طراحی محیط بازی خیلی زود تکراری خواهد شد.

با وجود این مشکلات، بازی Six-Guns: Gang Showdown هم‌چنان بهترین بازی گوشی‌های هوشمند در سبک وسترن می‌باشد و قطعا دوستداران غرب وحشی از تجربه آن لذت خواهند برد. خوشبختانه بازی آفلاین بوده و به‌صورت رایگان عرضه شده است و شما می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف آن را دانلود و نصب کنید.

Brothers in Arms 3

برترین عناوین شوتر

یکی دیگر از بازی‌های اکشن کمپانی بزرگ Gameloft، عنوان جذابی به نام Brothers in Arms 3 می‌باشد که در سبک شوتر سوم‌شخص ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن برای گوشی‌های هوشمند  به حساب می‌آید.

شما در این بازی با یک گیم‌پلی جذاب مواجه هستید که بازی Brothers in Arms 3 را خاص و متمایز کرده است. شما در این بازی در نقش یک سرباز می‌باشید که علاوه بر کنترل آن، باید به کنترل ۱۱ نفر دیگر از افراد گروه بپردازید تا با پیشروی در هر مرحله و رسیدن به پایان مسیر، از آن ماموریت با موفقیت بیرون بیایید و به سراغ ماموریت بعدی بروید. کنترل ۱۲ نفر و چیدن استراتژی‌های مختلف بسیار جذاب بوده و شما قطعا از تجربه این بازی لذت خواهید برد. با جمع‌آوری سکه می‌توانید قدرت سلاح و هرکدام از سرباز‌ها را ارتقاع دهید تا در مراحل سخت بازی به مشکل برنخورید.

بازی از نظر گرافیک فنی بسیار عالی بوده و مشکل خاصی در این زمینه به عنوان Brothers in Arms 3 وارد نیست. صداگذاری بازی هم در سطح خوبی قرار دارد و شما را راضی خواهد کرد، اما بزرگ‌ترین مشکل بازی طراحی مراحل آن می‌باشد که خیلی زود خسته‌کننده و تکراری می‌شود که امیدوار هستیم با انتشار آپدیت‌ و اضافه شدن مراحل جدید، این مشکل رفع شود.

بازی Brothers in Arms 3 به صورت رایگان منتشر گردیده و از نظر بهینه‌سازی بسیار عالی کار شده است و شما می‌توانید حتی با گوشی‌های پایین‌رده به تجربه این عنوان بپردازید.

Gangstar Vegas

برترین عناوین شوتر

بازی Gangstar Vegas، یکی از موفق‌ترین عناوین کمپانی Gameloft  می‌باشد که در سبک جهان‌آزاد و اکشن می‌باشد. شما در این بازی با یک محیطی تقریبا مشابه با فرنچایز GTA روبه‌رو هستید و باید سعی کنید با انجام ماموریت‌های مختلف، سطح خودتان را بالا‌ ببرید. سازندگان بازی از بخش آنلاین عنوان gta v الهام گرفته‌اند و شما در همان اولین نگاه متوجه شباهت بسیار زیاد عنوان Gangstar Vegas با بخش آنلاین GTA V خواهید شد.

بازی Gangstar Vegas از لحاظ گرافیک فنی و بصری یکی از پرقدرت‌ترین عناوین گوشی‌های هوشمند می‌باشد و باید اعتراف کرد که با توجه به جهان بزرگ بازی، جزئیات آن بسیار عالی است و قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ماموریت‌های بازی بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا گروهی آن‌ها را به اتمام برسانید. شما قادر هستید که گروه مافیایی خودتان را در بازی بسازید و ساعت‌ها با دوستان خود به تجربه این عنوان جذاب بپردازید.

اگر از طرفداران بازی‌های جهان آزاد و به‌خصوص فرنچایز GTA هستید، حتما عنوان Gangstar Vegas را تجربه کنید. این بازی رایگان بوده و متاسفانه با آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما باید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌پی به سرور‌های بازی وارد شوید. به‌غیر از همین مشکل، بازی هیچ ایراد دیگری ندارد و یک عنوان باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

N.O.V.A

برترین عناوین شوتر

سری N.O.V.A یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ساخته شده توسط کمپانی Gameloft می‌باشد که در سبک اکشن و اول‌شخص می‌باشد. سری N.O.V.A در بین مخاطبین گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب بوده و اکثر گیمر‌های این پلتفرم با آن آشنا هستند.

شما در تمام نسخه‌های این بازی با داستانی تقریبا مشابه مواجه هستید که در آن باید با مبارزه با ربات‌ها و بیگانگان، نسل بشریت را از نابودی نجات دهید، اما نکته مثبت بازی داستان آن نیست و باید گفت که گیم‌پلی آن تمامی تفاوت‌ها را رقم می‌زند. گیم‌پلی این بازی بسیار سریع و هیجان‌انگیز می‌باشد و سیستم تیر‌اندازی و گان‌پلی بازی فوق‌العاده است. علاوه بر بخش کمپین، بخش مولتی‌پلیر نیز در بازی وجود دارد که شما می‌توانید در مپ‌های مختلف و در مد‌های گوناگون به مبارزه و جنگ با دشمنان خود بپردازید. باید گفت که گیم‌پلی بازی N.O.V.A  تا حدود زیادی شبیه به بازی HALO می‌باشد. گرافیک فنی و بصری بازی در سطح مطلوبی قرار دارند و صداگذاری آن نیز بسیار راضی‌کننده و جالب می‌باشد.

شما قادر هستید تمامی نسخه‌های بازی N.O.V.A را به‌‌صورت رایگان دانلود و نصب نمایید.

Deus Ex: The Fall

برترین عناوین شوتر

اگر از طرفداران سبک بازی‌های مخفی‌کاری هستید، حتما بازی Deus Ex: The Fall را به شما پیشنهاد می‌کنم. عنوانی بسیار باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند که توسط SQUARE ENIX Ltd ساخته شد و در سال ۲۰۱۳ برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر گردید.

مانند دیگر عناوین این فرنچایز، داستان بازی Deus Ex: The Fall نیز در آینده روایت شده و اتفاقات بعد از عنوان نسخه سوم را دنبال می‌کند. شما باید به بن ساکسون کمک کنید تا در این جهان نیمه رباتیک و نیمه انسانی جان سالم به ‌در ببرد. تمرکز اصلی گیم پلی بازی بر روی مخفی‌کاری بوده و به جرئت می‌توان گفت که عنوان Deus Ex: The Fall، یکی از برترین بازی‌های مخفی‌کاری برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد، البته شما می‌توانید بدون برنامه و پر سر و صدا به تجربه بازی بپردازید و مراحل را پشت سر بگذارید، پس همه ‌چیز به سبک بازی شما برخواهد گشت. با گذشت حدود ۸ سال از عرضه بازی، هم‌چنان گرافیک فنی و بصری عنوان Deus Ex: The Fall قابل‌قبول می‌باشد، البته در بعضی مواقع شاهد تکسچر‌های بی‌کیفیتی هستیم که لطمه چندانی به تجربه بازی وارد نکرده‌ است.

شما می‌توانید بازی Deus Ex: The Fall را برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید. لازم به ذکر است که بازی رایگان نیست و حدود ۵ دلار قیمت دارد.

Kill Shot Bravo

برترین عناوین شوتر

Kill Shot Bravo، نام عنوانی ساخته استودیو Hothead Games می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های هوشمند منتشر گشت که با استقبال نسبتا خوبی از سوی گیمر‌های این پلتفرم روبه‌رو شد. تا به الآن این بازی در اپ‌استور گوگل بیش از ۵۰ هزار بار دانلود شده و توانسته نمره عالی ۴٫۷ از ۵ را از کاربران دریافت کند.

شما در این بازی در نقش ماموران ویژه‌ای قرار دارید که باید با قدرت‌های مختلف آن‌ها دشمنان را پشت سر بگذارید تا به مراحل بعدی بروید. گیم‌پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز و اعتیاد‌آور بوده و کاملا شما را سرگرم خواهد کرد. بازی Kill Shot Bravo دارای بیش از ۲۰۰ مرحله بوده که خوشبختانه از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند، نبرد‌های هوایی، زمینی و دریایی در بازی قرار داده شده که هرکدام از آن‌‌ها در جذاب‌ترین سطح قرار دارند. گرفیک بازی راضی کننده است، البته گرافیک بازی در حد عناوین بزرگ گوشی‌های هوشمند نیست و نباید توقع چندانی از آن داشت.

این بازی به صورت رایگان در دسترس شما بوده و می‌توانید آن را برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب کنید.

Dead Trigger 2

برترین عناوین شوتر

به جرئت می‌توان گفت که بازی Dead Trigger 2، یکی از برترین عناوین شوتر اول شخص در سبک زامبی است که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و اکثر گیمر‌های این پلتفرم با آن آشنایی دارند. بازی Dead Trigger 2 توسط کمپانی Madfinger Games ساخته و عرضه شده است. این عنوان در اپ‌استور گوگل نمره فوق‌العاده ۴٫۵ از ۵ را دریافت کرده که نشان‌دهنده محبوبیت این عنوان در بین کاربران گوشی‌های هوشمند است.

بازی دارای ۴ مد مختلف می‌باشد که هرکدام از آن‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند. در مد اول باید تعداد مشخصی از زامبی‌ها را از بین ببرید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید، در مد دوم شما با یک محدودیت زمانی مواجه هستید و در یک بازه زمانی مشخص باید هرچه‌قدر که می‌توانید زامبی‌ها را نابود کنید، در مد سوم باید یک وسیله را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید و در طول مسیر حواستان به زامبی‌ها باشد تا کشته نشوید، در مد چهارم باید از یک وسیله یا یک منطقه محافظت کنید و اجازه ندهید که آن وسیله به دست زامبی‌ها نابود گردد. خلاصه تجربه بازی Dead Trigger 2، با آن گرافیک چشم‌نوازش می‌تواند بسیار جذاب باشد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما این عنوان را در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

بازی Dead Trigger 2 کاملا رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Hitman Sniper

برترین عناوین شوتر

با بازی Hitman Sniper، مامور ۴۷ را به قاب گوشی‌های خود بیاورید. این بازی توسط استودیو SQUARE ENIX Ltd ساخته شده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios عرضه گردیده است و توانسته نمره ۴٫۴ از ۵ را در اپ‌‌استور گوگل دریافت کند.

بازی Hitman Sniper، برخلاف دیگر عناوین این فرنچایز در سبک شوتر اول شخص بوده و گیم‌پلی آن به شلیک با اسنایپر خلاصه می‌شود. البته فکر نکنید که با عنوانی ساده و بدون دردسر روبه‌رو هستید، خوشبختانه بازی از سختی قابل‌قبولی بهره می‌برد و شما نمی‌توانید به آسانی دشمنانتان را بکشید و به مراحل بعدی بروید. گرافیک بازی در سطحی معمولی قرار دارد و شما را شگفت زده نخواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتر ‌اول‌شخص هستید، بازی Hitman Sniper گزینه خوبی برای شما است و قادر هستید آن را از اپ‌استور‌های مختلف و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب کنید.

Into the Dead 2

برترین عناوین شوتر

بازی‌های سبک دوندگی در گوشی‌های هوشمند بسیار پرطرفدار بوده و عناوین محبوب زیادی در این سبک ساخته شده است که یکی از آن‌ها، بازی Into the Dead 2 است، عنوانی شوتر اول‌شخص که بدون شک از برترین بازی‌های زامبی‌محور و دوندگی دنیای بازی‌های ویدیویی است.

شما در یک مسیر بی‌انتها قرار دارید و باید با استفاده از تفنگ‌ و سلاح‌های سرد از سد زامبی‌ها بگذرید تا رکورد خودتان را بهبود ببخشید. گیم‌پلی بازی در عین سادگی بسیار جذاب و اعتیادآور بوده و شما را غرق خود خواهد کرد. عنوان Into the Dead 2، از نظر گرافیک فنی و بصری در سطح فوق‌العاده‌ای قرار داد و قاب‌های باکیفیت و زیبای زیادی را برای شما به نمایش می‌گذارد. تنها نکته منفی بازی مربوط به خرید‌های درون برنامه‌ای است که به یک معضل بزرگ در بازی‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

بازی کاملا رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

Gods of Boom

برترین عناوین شوتر

بازی‌های team fortress 2 و overwatch با ارائه یک گیم‌پلی سریع، فانتزی و اعتیادآور توانسته‌اند به برترین عناوین شوتر تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شوند. اگر از علاقه‌مندان این سبک از شوتر‌ها هستید، بازی Gods of Boom مخصوص شما است. Gods of Boom، عنوانی است کاملا آنلاین که بیش از ۵۰ میلیون بار از اپ‌استور گوگل دانلود شده است و توانسته نمره بی‌نظیر ۴٫۱ از ۵ را دریافت کند.

مبارزات بازی از سرعت بالایی برخوردار است و بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. سرور‌ها همیشه شلوغ بوده و شما به هیچ‌وجه با مشکلاتی مانند پیدا نشدن سرور مواجه نخواهید شد. یکی از کاراکتر‌ها را انتخاب کنید و با توجه به سبک بازی خودتان، به تجربه بازی بپردازید. تنوع در سلاح‌ها بسیار عالی بوده و دریایی از سلاح‌های گرم و سرد در بازی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. بازی در زمینه گرافیکی بسیار شبیه به عنوان team fortress 2 بوده و بسیار راضی‌کننده است و مشکل خاصی به آن وارد نیست، البته بهینه سازی آن می‌توانست کمی بهتر باشد، زیرا در محیط‌های شلوغ با لگ و افت‌ فریم شدید روبه‌رو خواهید شد.

بازی Gods of Boom را می‌توانید به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

———

سعی کرده‌ایم بازی‌های باکیفیت سبک شوتر گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با تجربه آن‌ها ساعات خوشی را سپری کنید. بازی‌های معرفی شده از ارزش تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری در سطح قابل‌قبولی قرار دارند. تجربه خودتان را از بازی‌های شوتر گوشی‌های هوشمند با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برترین عناوین شوتر گوشی های هوشمند - گیمفا