فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

محسن رضوی فر
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

ایتن وینترز (Ethan Winters) شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 محسوب می‌شود که بازی‌بازان در عنوان Resident Evil Village بار دیگر در نقش آن قرار خواهند گرفت. در این بخش قصد داریم به بررسی ۱۰ حقیقت جالب در خصوص شخصیت ایتن وینترز بپردازیم.

بدون شک بازی Resident Evil Village یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود که حدود یک ماه دیگر رسماً منتشر خواهد شد. تاکنون اطلاعات گسترده‌ای از این بازی منتشر شده است و شخصیت Lady Dimitrescu جزو آنتاگونیست‌های منحصر به فرد این اثر محسوب می‌شود. با این حال نکات دیگری از این بازی وجود دارد که طرفداران مشتاقانه منتظر شنیدن آن هستند.

بازی Resident Evil: Village در ژوئن ۲۰۲۰ و در جریان رویداد ویژه‌ی پلی‌استیشن ۵ معرفی شد. در این بازی، بازی‌بازان بار دیگر کنترل شخصیت ایتن وینترز را برعهده خواهند گرفت. اطلاعات زیادی در خصوص این شخصیت و گذشته‌ی آن در دسترس نیست، اما جزئیاتی وجود دارد که بسیار جالب به نظر می‌رسد. حال به بررسی این نکات می‌پردازیم. لازم به ذکر است که این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان بازی Resident Evil 7 و  Resident Evil Village را اسپویل کند.

حقیقت اول: ایتن به عنوان مهندس سیستم کار می‌کرد

پیش از اتفاقات بازی Resident Evil 7، ایتن وینترز به عنوان مهندس سیستم در لس آنجلس کار می‌کرد. برخلاف دیگر شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی Resident Evil، ایتن عضو پلیس و نیروهای ویژه نیست. او یک مرد معمولی است که با همسرش میا زندگی می‌کرد. تا این‌که روزی همسرش ناپدید می‌شود. ایتن تقریباً امید خود را برای پیدا کردن میا از دست داده بود، تا این‌که یک روز میا پیامی ویدیویی را برای ایتن ارسال کرد. ایتن بدون هیچ‌گونه آموزش و تجربه‌ی رزمی قبلی تصمیم گرفت تا برای پیدا کردن همسرش به شهر دالوی (Dulvey) در ایالت لوییزیانا برود.

حقیقت دوم: ایتن شغل همسرش میا را نمی‌دانست

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

میا در واقع برای یک شرکت مخفی کار می‌کرد که با عنوان The Connections شناخته شده بود

پیش از این‌که ایتن به رازهای تاریک همسرش پی ببرد، تصور می‌کرد که میا در یک شرکت بازرگانی کار می‌کند که اغلب از او می‌خواهند به مکان‌های مختلف سفر کند. ایتن نمی‌دانست که شغل واقعی میا بسیار شرورانه است. میا در واقع برای یک شرکت مخفی کار می‌کرد که با عنوان The Connections شناخته شده بود. این شرکت در تحقیق و ساخت سلاح‌های بیولوژیک فعالیت دارد. میا به عنوان یک مدیر و مامور با The Connections کار می‌کرد و این موضوع را تا قبل از حادثه دالوی از ایتن پنهان کرده بود. این‌که چطور یک مرد معمولی مثل ایتن وینترز با یک مامور از یک شرکت ساخت سلاح‌های بیولوژیک ازدواج کرده بود، همچنان به عنوان یک معما باقی مانده است.

حقیقت سوم: ایتن یک دست و یک پای را خود را از دست می‌دهد و آن‌ها را جایگزین می‌کند

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

ایتن یکی از دستانش را توسط میای آلوده شده به ویروس و یکی از پاهایش را توسط جک بیکر از دست می‌دهد

در طول ساعات اولیه‌ی بازی Resident Evil 7، بازی‌بازان در عمارت خانواده‌ای به نام بیکر (Baker) قرار می‌گیرند. ایتن مانند یک قهرمان قادر به مبارزه نیست و مورد حمله‌های متعدد از سوی اعضای خانواده‌ی بیکر قرار می‌گیرد. او یکی از دستانش را توسط میای آلوده شده به ویروس و یکی از پاهایش را توسط جک بیکر از دست می‌دهد. خوشبختانه برای ایتان، کمبودی از لحاظ آیتم‌ها و داروهای شفابخش وجود نداشت و او توانست به طرز معجزه‌آسایی بهبود یابد. ایتن می‌تواند در طول بازی به استفاده از این داروهای شفابخش معجزه‌آسا ادامه دهد و به او این امکان را می‌دهد تا با کابوس‌های مزرعه‌ی خانواده‌ی بیکر روبه‌رو شود. هرگز در مورد چگونگی کارکرد دقیق این مواد درمانی توضیحی ارائه نشده است.

حقیقت چهارم: ایتن در حادثه‌ی دالوی آلوده شد

اغلب اوقات، قهرمان داستان در یک سناریوی مرتبط با زامبی‌ها به طرز عجیبی هرگز آلوده نمی‌شود. آن‌ها سقوط اطرافیان خود را مشاهده می‌کنند، اما به طریقی موفق می‌شوند که از آلودگی خود در کل داستان جلوگیری کنند. اما این مورد در خصوص شخصیت ایتن وینترز صدق نمی‌کند. در اواخر بازی Resident Evil 7، بازی‌بازان از طریق یک فلاش بک می‌توانند کنترل شخصیت میا وینترز را در دست بگیرند. در این مدت ایتن بیهوش است و در ویروس آنتاگونیست بازی یعنی اولین (Eveline) گیر می‌افتد. ایتن قبلاً به همسرش میا یک سرم تزریق کرده بود که باعث می‌شد آلودگی او را درمان کند. این امر باعث شد که ایتن هیچ ذخیره‌ای از آن دارو نداشته باشد. با این حال، این سرانجام پس از وقایع Resident Evil 7 بهبود می‌یابد.

حقیقت پنجم: ایتن از سلاحی استفاده می‌کرد که توسط آلبرت وسکر ساخته شده بود

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

ایتن در اواخر بازی Resident Evil 7، از یک سلاحی که توسط آلبرت وسکر ساخته شده بود، استفاده می‌کرد

ایتن پس از مبارزه با همه‌ی اعضای خانواده‌ی بیکر، مجبور می‌شود تا با Eveline مبارزه کند. در حقیقت Eveline منبع آلودگی و ویروسی است که موجب دیوانگی خانواده‌ی بیکر شده بود. از آنجا این بخش آخرین نبرد بازی است، Eveline برای نابودی ایتن به یک موجود غول‌پیکر تبدیل می‌شود. در زمان نبرد با Eveline، یک هلیکوپتر با اعضایی از نیروهای ویژه از راه می‌رسند. یکی از نیروها، یک سلاح هفت تیر قدرتمند به نام Albert-01 را برای ایتن پرتاب می‌کند. طرفداران قدیمی سری Resident Evil می‌دانند که این سلاح یک سلاح شخصی‌سازی شده به سبک Samurai Edge از عناوین قدیمی این مجموعه است. در حقیقت این سلاح توسط آلبرت وسکر، شخصیت مشهور سری Resident Evil، ساخته شده است. در نهایت ایتن با این سلاح توانست Eveline را نابود کند.

حقیقت ششم: ایتن توسط سازمان Blue Umbrella نجات یافت

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

ایتن در انتهای بازی Resident Evil 7 توسط کریس ردفیلد نجات می‌یابد

لحظاتی پس از نابودی Eveline، ایتن مورد اصابت تکه‌هایی از بدن عظیم‌الجثه‌ی او قرار می‌گیرد. با این حال، سربازی که خود را ردفیلد (Redfield) معرفی می‌کند، ایتن را نجات می‌دهد. این سرباز در حقیقت برای سازمان Blue Umbrella کار می‌کند. Blue Umbrella در حقیقت سازمانی محسوب می‌شود که از بقایای سازمان اصلی Umbrella تشکیل شده است.

Blue Umbrella ادعا می‌کرد که علیه بیوتروریسم مبارزه کرده و برای رفع اشتباهات شرکت اصلی Umbrella تلاش می‌کند. آن‌ها به طور رسمی نمی‌توانند ارتش مخصوص به خود را داشته باشند، بنابراین با سازمان‌های خصوصی نظامی یا نیروهای دولتی مانند اتحادیه‌ی ارزیابی امنیت بیوتروریسم (BSAA) قرارداد می بندند. ایتن توسط Blue Umbrella نجات می‌یابد و سرانجام به دلیل آلوده شدن به mold در مراکز آن‌ها نگه‌داری شد.

حقیقت هفتم: ایتن توسط BSAA اسکان داده شد

ایتن و میا پس از این‌که مدتی در مراکز Blue Umbrella زندگی می‌کردند، برای مدتی در BSAA اسکان داده شدند. در آنجا، میا و ایتن به دنبال یافتن خانه‌ی جدیدی بودند. ایتن بار دیگر با میا رابطه‌ی خود را از سر می‌گیرد. ایتن درباره‌ی گذشته‌ی میا اطلاعات بیشتری را کسب کرد و این دو بار دیگر با هم زندگی خود را ادامه دادند. آن‌ها همچنین توسط کریس ردفیلد، کاپیتان BSAA، مورد محافظت و حمایت قرار گرفتند. در حال حاضر مشخص نیست که ایتن و میا قبل از رفتن به اروپا، چه مدت در BSAA ماندند. همچنان نگرانی‌هایی در مورد آلودگی ایتن وجود داشت، اما او سرانجام تمام آزمایشات را انجام داد و پاک بودن وی از ویروس مشخص شد. سرانجام او به همراه میا به اروپا رفت.

حقیقت هشتم: ایتن به کریس ردفیلد اعتماد داشت

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

ایتن و کریس به تدریج با هم آشنا می‌شوند و به یکدیگر اعتماد می‌کنند

پس از آن‌که کریس ردفیلد، قهرمان مجموعه‌ی Resident Evil، میا و ایتن را نجات داد، از امنیت آن‌ها در Blue Umbrella اطمینان حاصل کرد. کریس همچنان با BSAA کار می‌کرد، اما مجبور بود در کنار Blue Umbrella نیز کار کند. او هنوز نسبت به Umbrellaو فعالیت‌‌های آن بی‌اعتماد بود، زیرا در تمام دوران حرفه‌ای خود با این سازمان مبارزه کرده بود. ایتن و میا به خوبی در Blue Umbrella محافظت می‌شدند. بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند که بدانند چه اتفاقاتی در طول اقامت ایتن و میا در این سازمان رخ داده است. ایتن و کریس به تدریج با هم آشنا شدند و ایتن به او اعتماد داشت. به نظر می‌رسد Resident Evil: Village به وضوح قصد دارد این اعتماد را از بین ببرد زیرا کریس به عنوان یکی از آنتاگونیست‌های کل بازی مطرح می‌شود.

حقیقت نهم: مهارت‌های مبارزه‌ای ایتن ارتقا پیدا کرد

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

توانایی‌های مبارزه‌ای ایتن در طول روند Resident Evil 7 ارتقا پیدا کرد

ایتن در بازی Resident Evil 7، ابتدا به عنوان یک مهندس سیستم تجربه‌ای در مبارزات نداشت، اما رفته رفته تجربه‌های قابل توجهی را در این بخش کسب کرد. ایتن در طول روند بازی توانست مهارت استفاده از سلاح‌های مختلف را بدست آورد. در جریان نمایشی از بازی Resident Evil: Village، مشاهده شد که ایتن می‌تواند حملات دشمنان را دفع کرده و به آن‌ها ضدحمله بزند. همچنین ایتن می‌تواند از سلاح تک‌تیرانداز در مبارزات بازی Resident Evil: Village استفاده کند. این نشان می‌دهد که ایتن به وضوح توانایی‌های مبارزه‌ای خود را ارتقا داده است.

حقیقت دهم: ایتن و میا یک فرزند دارند

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

میا و ایتن صاحب یک فرزند هستند

در طول حوادث Resident Evil 7، ایتن وینترز با دشمنان زیادی از جمله همسر خود میا مبارزه کرد. میا به ماده‌ای به نام Mold آلوده شده بود و توسط آن دچار جنون شد و به همه‌ی افراد اطراف خود حمله می‌کرد. ایتن موفق شد میا را نجات دهد اما بعداً از نقش او در جابه‌جایی و محافظت از سلاح‌های زیستی که باعث آلودگی او و کل خانواده بیکر شده بود، مطلع شد. مدتی پس از این‌که ایتن و میا از BSAA خارج شدند، آن‌ها صاحب یک فرزند شدند. به نظر می‌رسد داستان Resident Evil: Village تمرکز زیادی روی فرزند ایتن و میا دارد. ظاهراً کریس ردفیلد میا را می‌کشد و فرزند ایتن و میا را می‌گیرد. در ادامه مجموعه‌ای از اتفاقات رخ می‌دهد که داستان Resident Evil: Village را شکل می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز
فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فکت بازی؛ ۱۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت ایتن وینترز