بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید

بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید

محسن رضوی فر
۱۸:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید

Halo Infinite بدون شک جزو مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. این اثر ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما به دلایل گوناگون و از جمله کار بیشتر، توسعه‌ی آن به ۲۰۲۱ موکول شد. این بازی قرار است در پاییز ۲۰۲۱ منتشر شود و اخیراً یکی از بازیگران این اثر در خصوص تاریخ عرضه‌ی آن صحبت کرده است.

ورلون رابرتز (Verlon Roberts)، صداپیشه و بازیگر موشن کپچر Halo Infinite، اخیراً مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Gamesradar انجام داده است. وی در این مصاحبه اشاره کرد که بازی مذکور در نوامبر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

رابرتز در این خصوص گفت:

بازی Halo Infinite قرار بود زودتر منتشر شود، اما به علت همه‌گیری کرونا و ایجاد تغییرات در بخش مدیریت پروژه، انتشار آن به تعویق افتاد. اکنون عرضه‌ی این بازی به نوامبر سال جاری موکول شده است.

ورلون رابرتز در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد که وی نقش Spartan Griffin را بازی خواهد کرد. Spartan Griffin شخصیتی است که در رمان رمان Shadow of Reach حضور داشت، اما تا به حال در بازی‌های Halo ظاهر نشده است. هرچند حضور این شخصیت هنوز در بازی Halo Infinite به صورت رسمی تایید نشده است. وی در ادامه گفت که صحنه‌های موشن کپچر با بازیگر نقش مستر چیف انجام شده‌اند. رابرتز می‌گوید Spartan Griffin و مستر چیف در برخی صحنه‌ها با هم حضور دارند.

بازی Halo Infinite در پاییز ۲۰۲۱ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اخیراً اطلاعات جدید و مختلفی از این بازی را به اشتراک گذاشته است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید
بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • Reciver گفت:

      ایکس باکس و اسپنسر کرونا هستند با جمع کردن عده ای گیمر نسل هشتمی خواهان پیشرفت هستند اما چه فایده که همین ها روزی سیبیل هایشان سبز میشود و میفهمند عمو فیل چگونه انها را به بازی گرفته است.خواهیم دید.

      • bravo6 گفت:

        اگر میشه این قدر نظر فن بویی نزارید مایکرو داشت قید اکس باکسو میزد ولی فیل راضیشون کرد درشو تخته نکنن میدونی اگر درش تخته میشد چی میشد ؟
        شما بازی نسل ۸ رو نمیتئنستی رو ps5 تجربه کنی چون پشتیبانی نسل قبلو کلن کنار میزاشتن
        سرویس psnow بازی های انحصاری براش نمیومد
        کنسول ps4 pro برا رقابت با xbox one x نمیومد
        کنسول ps5 برای رقابت با اکس باکس به این زودی ها نمیومد و ویژگی های duel sense رو برای نشان دادن برتری دسته افزایش نمیدادن
        تا جایی که دلشون میخاست میرفتن ps5 گرون میکردن چون رقیب خاصی برا نسل بعد نداشتن
        و یچیزی مثل ps3 میشد که ۷۰۰ دلار بود
        و اینا همشم نیستن
        یعنی تو حاظر بودی اکس باکس نباشه که هیچکودوم اینا بهت نرسه رو ps ؟
        یه بار هم که شده فن بوی بازی رو کنار بزارید برا پلتفرم رقیب خوشحال باشید

        • AHM.Gamer گفت:

          دقیقا همین رقابت باعث پیشرفت میشه اگه کسی برای رقابت نباشه میشه مثل EA (فک کنم من اسپورت بازی نمیکنم)که اصلا هیچ رقیبی نداره و هرسال یه بازی میده =/(فیفا،هاکی،فوتبال آمریکایی و البته بسکتبال رو نمیدونم و کلی دیگه)

  • ۱۵ نوامبر میاد احتمال ۹۰٪ ولی سازنده هاش نمی‌دونم چرا چیزی رسمی نمیگه

  • T800 گفت:

    میریم برای کاندیدای گیم آواردز

  • قراره گیم اواردز رو با خاک یکسان کنه 😎

  • برید کنار که سلطان اومد :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship:

    • qmt گفت:

      بابا جمع کن خودتو دادا
      سلطان که هیچ کاه دان هم نیست :rotfl:
      پلی استیشن تو نسل قبل ثابت کرد بهتره … تو این نسل هم ثابت میکنه … شما هم فقط تو جو و رویا باش

      • Eternal Man گفت:

        اگه بهتر بودن به بیشتر فروختن بود الان مدیرای سایپا باید بازار دنیا رو رو انگشتشون میچرخوندن – اینکه طرفدار بیشتر داشته باشی یعنی عامه پسندتری و این اتفاقا چیزی که مایهٔ افتخار باشه – الان به بچهٔ پنج شیش ساله بگی کنسول فوری میگه پلی استیشن چون اصن نمیدونه گیم چیه ، فقط میدونه دوستاش پی اس دارن، اما وقتی همینو به یه گیمر واقعی بگی هیچ وقت فقط اسم یه کنسول رو نمیاره، و هیچ وقت پلی استیشن یا هر چیز دیگه ای تنها انتخابش نیست – پلی استیشن محبوب تره و محبوب تر بودن بهتر بودن نیست، صرفا نشون میده یک محصول برای عوام بی اطلاع ساخته شده و حالا میتونه در بین متخصصان یا کاربلدهای اون حرفه هم طرفدار داشته باشه – چرا مایکروسافت باید وقتشو برای توضیح مشخصات سخت افزاری کنسول هدر بده؟ چون اکس باکس فن ها بیشترشون پی سی گیمر هم هستن و پی سی گیمر نمیتونه بی سواد باشه، چرا همین سونی فن بوی های دو آتیشه اکثرا بی منطق (نه همهٔ فن هاش) باید بعد کنفرانس سرنی بریزن رو سرش که آره تو کنسول ضعیف تری ساختی؟ چون چشمشون به عدد و ارقام بود و یه کلمه از حرفای اون بنده خدا رو نفهمیده بودن، دقیقا به خاطر همین هم با دو بار SSD رو توی حلق مخاطب کردن همه چیز بر عکس شد، کیفیت اجرایی بدتر بعضی عناوین که مستقیما تقصیر توسعه دهنده بود رو گذاشتن پای SSD سونی، چون اینقدر بی سواد بودن که نمی فهمیدن فقط یه نوع حافظهٔ ست و ده ساله تو پی‌سی هست – و چرا حالا که یه بازی دو بعدی توی همین پی اس فایو ۱۴۴۰p اجرا میشه غیبشون زده؟ حالا که Dirt 5 توی سری اس هم گرافیک بیشتری از سری اس داره؟ حالا که Avengers تو اکس باکس وضوح بومی داره و تو پی اس فایو آپ اسکیله؟ چون به سطح پایین سواد سخت افزاریشون پی بردن، باید بگن اینم مثه اون بازی ها تو اکس باکس تقصیر کنسوله، ولی نمیتونن بگن چون هم حرف اشتباهیه هم در عین حال تعصب دارن – چرا گیم پس رو عامل نابودی صنعت گیم میدونن اما وقتی مدیر پلی استیشن میگه میخوایم رقیبی برای گیم پس درست کنیم همه واسش کف میزنن؟ اینا همه و هزاران مثال دیگه که توی یه کتاب هم جا نمیشه چه برسه به یه کامنت ثابت میکنه پلی استیشن کنسول بهتری نیست، کنسول عامی تریه، و بخاطر همین هم طرفدار هاش میگن بهتره چون چشمشون به همین هاست، دقیقا سونی هم اینو میدونه که وقتی نسل تموم شده هنوز میاد آمار فروش کنسول نسل هشتمش رو توی چشم مخاطب فرو میکنه – امیدوارم منظورم رو رسونده باشم

        • بهت لایک دادم فقط به خاطر اینکه اینقدر کلمه تایپ کردی با این اینکه ۹۹درصدش حرف تعصبی نسبت به واکترو های یوتوب بود

        • qmt گفت:

          خدا وکیلی یک سوال . ایکس باکس ما ایرانی هارو ادم حساب نمیکنه و رابط کاربریش رو ما فیلتره بعد چرا میرن کنسولش رو می خرن؟ ?:-) :rotfl: :-/ …. ولی پلی استیشن نیست :laugh:

        • فقط اینکه هنوز بعضی ها میگن ssd رو سونی ساخته و اکس باکس یه دفعه از تکنولوژی سونی اسکی رفت و ssd اورد

        • ۱_ این محبوب تر بودن چرت محضه هزار تا مثال نقض هم براش هست سه چهار سال اول نسل هفت پلی استیشن ضعیف ظاهر شد و xbox360 با اختلاف زیاد ازش پیشی گرفت خودم از اون دست سونی فنایی بودم که به سمت xbox360 رفتم چون بهترین کنسول تاریخ مایکروسافت بود اما سونی در اخر نسل با عملکرد درخشانش جبران کرد و چند میلیون بیشترم کنسول فروخت دقت کن با عملکرد درخشانش نه محبوبیتش چون همون محبوبیت رو سه سال اول هم داشت اما چون عملکردش خوب نبود توی اون مقطع با اختلاف عقب افتاد . مثال دیگه ش ویتا هست که با یدک کشیدن برند محبوب سونی و با ۱۷میلیون فروش شکست سختی خورد و پرونده کنسولای دستی سونی برای همیشه توی بازار کنسولای دستی بسته شد از نینتندو محبوب تر که نداریم چرا گیم کیوب و wii u شکست سخت و مفتضحانه ایی خوردند اما wii و سوییچ موفق شدند . ۲ _ اخه کدوم pc گیمری ایکس باکس داره چرا یه pc گیمر باید ایکس باکس داشته باشه وقتی خود ایکس باکس یه pc ضعیف تر و محدود تر از pc هست و همه انحصاری هاش روز عرضه با کیفیت بالاتر روی pc در دسترس هست ۳ _ ssd فقط یه حافظه نیست درسته ده پونزده ساله توی pc هست ولی چون تا حالا کنسولا ssd نداشتن و خود pc فنا هم اغلب به خاطر قیمت بالاش ssd نخریدن بازی بر اساس ssd ساخته نشده چون از لحاظ تجاری بازگشت پول نداشته که بازی بر اساس ssd بسازند اگه به مصاحبه اکثر بازیسازا در مورد نسل نهم و کنسولای نهم گوش بدی همشون بدون استثنا مهم ترین تغییر بنیادین در کنسولای نسل نه رو داشتن ssd های پرسرعت میدونستند . شما ادعای سواد سخت افزاری داری تمام تعریف و ذهنیتت از ssd فقط کمتر کردن همون لودینگ اولیه بازیه اصلا نمیدونی که تمام طول مدتی که بازی در حال اجرا هست لودینگ بازیها در حال اجراست ssd نحوه بازی ساختن توسعه دهنده ها رو به کل تغییر میده لول دیزاین بازیها کامل تغییر میکنه اولین بازی که این تغییر رو با خودش میاره رچت هست که ظرف یه ثانیه بین دنیاهای با جزییات پرش و سوویچ میکنه میدونی علت اینکه بیشتر مغازه ها و ساختمان های بازی gtav ظاهری و دکوری هستند و نمیشه داخلشون رفت چیه علتش نداشتن ssd پرسرعته میدونی علت نساختن بازی هایی AAA با گرافیک بالا که شخصیت بازی با سرعت وحشتناک بالا در حال پرواز باشه چیه علتش لودینگ و نداشتن همون ssd هست میدونی بازیسازها مجبور بودند توی بازیهاشون آسانسور و ساختمان های اضافه بزارن تا بتونند وقت کافی برای لودینگ محیط پرجزییات بعدی فراهم کنند . یه سوال ازت دارم چرا میگن گرافیک بازیهای خطی رو با گرافیک بازیهای جهان باز مقایسه نکنید و طبیعه که گرافیک بازیهای خطی بالاتر باشه چرا در محیط های بسته تر امکان افزایش گرافیک بازی بیشتره سخت افزار که ثابته چه فرقی داره بازی خطی باشه یا جهان باز باشه بله درسته علتش همون لودینگه که با اومدن ssd های پرسرعت به کنسول ها امکان ساختن بازیهای جهان باز با گرافیک فک برنداز و با جزییات بالا بیشتر از هر زمانی محیا شده ۴ _ شما که سطح سواد سخت افزاریت پایین نیست چطور وقتی مدیوم با دوربین ثابت و با اون انیمیشن های نسل ششی با ۹۰۰p و ۳۰ فریم همراه با افت فریمای زیاد تا ۲۶ فریم روی سریز ایکس اجرا میشه ربطش میدی به سازنده بازی اما وقتی یه سازنده کوچیک مستقل بازیش ۱۴۴۰p و ۶۰ فریم که معادل همون ۴k و ۳۰ فریمه روی ps5 اجرا میشه ربطش میدی به سخت افزار ps5 . بیش از نود درصد بازیها روی ps5 بهتر از سریز ایکس اجرا شدند اخرین بازی مقایسه شده هم کرش بندیکوت چهار هست که سایه های با رزولوشن بیشتری روی ps5 داره و ثبات فریم اش روی ps5 بیشتره نسبت به سریز ایکس که افت فریم و استاتر زیاد داره .

        • AHM.Gamer گفت:

          سلوم =/.خب من یه چندتا چیز میخواستم بگم و خوش اومدین به مقاله من.اولا یه پی سی گیمر به ایکس باکس نیازی پیدا میکنه چون ایکس باکس بازی انحصاری نداره(اگه داره هم فک نکنم معروف باشه)دوما واس گیم پس منم میگم باعث نابودی شرکت بازی هایی که روز عرضه میان روش میشه و توی یه پیام دیگه هم گفتم سونی هم اینکارو بکنه من باهاش مخالفم بعدش هم واسه سخت افزار SSD سونی بعضی جاها بهتر عمل کرده ولی بعضی اوقات مال ایکس باکس بهتر عمل کرده(من ویدیو مقایسه کم دیدم ولی فک کنم مال ایکس باکس در ابتدا بهتر باشه و شاید در کل)درباره سخت افزار هم بگم بیشتر گیمرا مانیتور و تلوزیون ۴k ندارن و نمیتونن بازی رو ۴k بازی کنن پس زیادمهم نیست حداقل توی ایران بعدشم بعضی از صاحب نظران =ا گفتن که این تفاوت سخت افزار زیاد فرقی نداره توی این نسل بازم میگم که گفتن زیاد فرق نداره و واسه اینم که میگی از هر بچه ای میپرسی میگه پی اس چون از زمان PS2 همه فقط با پلی استیشن ۲ و سگا آشنا بودن و ایکس باکس چون دیرتر اومد طرفدار کمتری داره بین مردم جهان داره(نه گیمر)و خودتم میدونی منم میدونم که حداقل بازی های ps(چیزی که به خاطرش کنسول میخری)نسل های قبل و این نسل تا به حالا بهتر بودن اگرم مایکرو این نسل بهتر بود من خودم اعتراف میکنم بهتره ولی خب نیست(فعلا)البته توی زمینه ریسنیگ فورزا رو داره که از هر نظر بهترین بازی ریسنگه(محض اطلا گرندتوریزما شبیه ساز طوره =/)و امیدوارم منظورم رو رسونده باشم =)

  • Witcher گفت:

    بیاد ببینیم چی در میاد امیدوارم به اندازه هیلو ریچ باحال باشه در حد همونم باشه عالیه

  • Wild Rage گفت:

    من نمیدونم شما ها دیگه گند ترول و هایپ کردن رو در آوردید. مثل ادم بشینید بازی بیاد دیگه.
    از الان شروع میکنن به کوبیدن و یا جایزه تاریخی ثبت کردن.
    شما ها نوبرید واقعا

  • باوجود علاقه‌ی زیادی که به سری هیلو و مسترچیف دارم، متأسفانه امید چندانی به هیلو اینفینت ندارم. بازی نه از نظر گرافیکی و نه از نظر گیم‌پلی، براساس آنچه که تا الان ازش منتشر شده، چیز جدیدی برای ارائه نداره؛ گرافیک بازی خیلی بعیده که فراتر از هیلو ۵ باشه و گیم‌پلیش هم چیزی که نشون دادن صرفاً تکامل Halo CE بوده. وقتی سازنده می‌گه بازی ما «ریبوت معنوی» هست و عملاً تغییر خاصی تو گیم‌پلی اعمال نمی‌کنه، یعنی یا نمی‌دونه ریبوت چیه یا فقط یه چیزی گفته که تنور رو داغ نگه داره.
    مایکروسافت باید هیلو رو دست یه استودیوی کاربلد بسپاره. قبلاً این رو گفته بودم که یکی از کارهای خیلی زیبایی که می‌شه با هیلو انجام داد، اینه که بازی بره دست استودیوهای زیرمجموعه‌ی بتزدا یا مثلاً آبسیدین، و هیلو از یه شوتر ساده‌ی اول‌شخص تبدیل بشه به یه عنوان نقش‌آفرینی، و حتی سوم‌شخص. هیلو نیاز به تغییرات اساسی داره تا بتونه مخاطب قبلیش رو حفظ کنه و مخاطب جدید جذب کنه.
    این ترکیب به‌نظر من خیلی می‌تونه بازی جذابی ارائه بده:
    داستان، جهان و شخصیت‌های سری هیلو + المان‌های نقش‌آفرینی مثل امکان شخصی‌سازی و انتخا‌ب‌های داستانی + جهان قابل گشت‌وگذار مثل No Man’s Sky

بازیگر Halo Infinite از انتشار این بازی در ماه نوامبر می‌گوید