احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا

شایعه : Fortnite در فصل ششم دایناسورها را اضافه می‌کند!

محمدمهدی روح‌الامینی
۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
fortnite

دیتاماینرها (Dataminers)، کسانی که در فایل‌های یک بازی جستجو می‌کنند و اطلاعاتی را به دست می‌آورند، شواهدی را کشف کرده‌اند که نشان می‌دهند دایناسورها ممکن است به زودی به بازی پرطرفدار Fortnite اضافه بشوند. البته این موضوع آنچنان عجیب نیست چرا که قبل از آغاز رسمی فصل ششم این بازی نیز شایعاتی از این مورد خاص منتشر شده بود.

بازی Fortnite یکی از آن دست بازی‌هایی است که توانست به سرعت نامش را در تاریخ این صنعت جاودانه کند و با ارائه‌ی محتواهای جذاب روزانه و هفتگی و سالیانه از زمان عرضه‌ی خود تا به الان، به صورت مداوم بر تعداد طرفداران خود بیافزاید و هر روز محبوب‌تر از دیروز باشد.

بالاخره چپتر دوم فصل ششم این بازی نیز از امروز به طور رسمی آغاز شد و بازی‌بازان را برای اولین بار به گذشته‌ای دور در مکانی بکر و دست نخورده برد که فناوری مدرن و تجهیزات امروزی در آن یافت نمی‌شد و حیوانات وحشی آن را پر کرده بودند و به نوعی پادشاه این مناطق به حساب می‌رفتند. اکنون حیواناتی مانند انواع گراز، گرگ و مرغ در طول نقشه وجود دارند و در مناطق مختلف محیط پرسه می‌زنند. نکته‌ی جالب اینجاست که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد قرار است تا موجودات بزرگ‌تر و وحشی‌تر نیز با پیشرفت فصل و در ادامه‌ی آن به این بازی افزوده شوند که بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

فصل ششم Fortnite، مرحله‌ی پایانی Zero Crisis را با تجربه ای منحصر به فرد خاتمه می‌دهد. برخلاف رویدادهای مهم گذشته در Fortnite، بدانگونه که بازی‌بازان مجبور بودند تا در طول یک زمان خاص وارد بازی شوند تا یک سناریوی مهم و بزرگ داستان این عنوان را با هم تجربه کنند، ماموریت افتتاحیه‌ی فصل ششم به صورت انفرادی است و هر کس می‌تواند در هر زمان که دلش خواست وارد بازی شده و آن را بدون هیچ کم و کاستی تجربه نماید که در نوع خود برای طرفداران این بازی ویژگی بسیار مثبتی است. پس از اتمام این ماموریت اولیه، بازی‌بازان با نقشه‌ای که مربوط به زمان‌های بسیار گذشته است و حیوانات وحشی به صورت کاملا آزادانه در آن پرسه می‌زنند، مورد استقبال قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که این تغییرات بخشی از تغییرات اولیه‌ی آغاز فصل ششم این بازی هستند و حیوانات وحشی تازه معرفی شده نیز قرار است تا یکی از مکانیک‌ها و ویژگی‌های اصلی فصل جدید Fortnite باشند.

قضیه از اینجا جالب می‌شود که شواهد جدید کشف شده در فایل‌های فصل ششم Fortnite نشان می‌دهند که دایناسورها ممکن است به زودی به این بازی افزوده گردند. این اطلاعات که بلافاصله پس از شروع فصل جدید بازی توسط دیتامینرها کشف شد شامل تصویری از چیزی که به نظر می‌رسد یک تخم مرغ دایناسور باشد و همچنین کلمه‌ی Dino در بین فایل‌های بازی، هستند. کاربری با نام مستعار FortTory که یکی از دیتاماینرها و طرفداران بازی Fortnite است، در توییتر (Twitter) خود نوشت

نمی‌دانم که به چه معناست، اما در اطلاعات بدست آمده تصویری از یک تخم دایناسور دیده‌ام که به خودی خود عجیب است! من واقعا نمی‌دانم که این تصویر به چه معناست و سازندگان چه قصدی از افزودن آن داشته‌اند، اما نکته‌ی جالب اینجاست که در ادامه‌ی این فایل‌ها کلمه‌ی Dino را نیز دیده‌ام! شما چه فکر می‌کنید؟

افزوده شدن دایناسورها به فصل ششم با توجه به تم اولیه‌ی فصل شمم Fortnite و حیواناتی که در حال حاضر در اطراف نقشه سرگردان هستند، به نظر می‌رسد که یک احتمال بسیار قوی باشد. علاوه بر این همه می‌دانیم که تیزر تبلیغاتی منتهی به فصل ششم این عنوان نیز اشاره‌ای به احتمال ورود دایناسورها کرده بود. اگر به خاطر داشته باشید در تیزر فصل ششم این بازی تصویری وجود داشت که خیلی شبیه به چشم یک دایناسور بود. این تیزر-تریلر مختصر تبلیغاتی همچنین حاوی این خط دیالوگ بود: “شکار یا استفاده‌ی از حیات وحش روی زمین برای همه لازم است تا هم مواد لازم برای زندگی و هم خوراک مورد نیاز را به دست آورند. اگرچه ممکن است که در این راه لقمه‌ی گرگ‌هایی بشوید که پرسه می‌زنند، اما ترسناک‌ترین شکارچیان این محیط تازه، هنوز وارد بازی نشده‌اند!” خیلی‌ها معتقدند که این جمله قطع به یقین مرتبط با اضافه شدن دایناسورها به این بازی است. شما چه نظری دارید؟

اگر دایناسورها به زودی به نقشه‌ی تازه‌ی بازی Fortnite بیایند، یک سوال مهم پیش می‌آید. اینکه این موجودات قرار است تا چگونه گیم‌پلی بازی را تغییر دهند و یا بر آن تاثیر بگذارند؟ همچنین سوال مهم‌تری نیز در این زمینه مطرح می‌شود و آن هم این است که بازی‌بازان چگونه خواهند توانست تا با آن‌ها مقابله کرده و یا از آن‌ها در جهت سود خود استفاده نمایند؟

می‌دانیم که از آغاز فصل ششم، بازی‌بازان می‌توانند گرگ‌ها و گرازهایی را که در حال حاضر در این جزیره هستند، شکار یا اهلی کنند. بنابراین می‌توان گفت که به احتمال زیاد برای دایناسورها نیز شاهد همین رویه باشیم و بتوان تا مانند همین کاری که با گرگ‌ها و گرازها انجام می‌دادیم را با دایناسورها نیز انجام دهیم. همچنین به نظر می‌‌رسد که بازی‌بازان بتوانند تا سوار بر دایناسورها شوند و از آن‌ها برای رسیدن به مقصد استفاده کنند، اما هنوز هیچ چیزی در این زمینه به صورت رسمی منتشر نشده و بهتر است که فعلا این‌ها را در حد همین شایعه در نظر بگیریم.

البته لازم به ذکر است که در حالی که به نظر می‌رسد اضافه شدن دایناسورها به بازی تأیید شده است، اما هنوز بازی‌بازان چند هفته‌ای تا اعلام رسمی این موضوع توسط اپیک گیمز (Epic Games) وقت خواهند داشت که باید به انتظار بنشینند.

عنوان Fortnite هم اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و موبایل‌های هوشمند در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تا نقد و بررسی این بازی را به قلم محمد حسین باجلان از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این مورد چیست؟ به نظرتان بازی Fortnite چگونه عنوانی است؟ آیا تا به حال آن را تجربه کرده‌اید؟ تجربیات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا
احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

احتمال اضافه شدن دایناسورها به فصل ششم Fortnite ! - گیمفا