تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد

محمد حسین کریمی
۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد

لحظاتی پیش تیم ایکس‌باکس رسماََ اعلام کرد که در تاریخ ۶ فروردین سال ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) رویداد ID @ Xbox برگزار خواهد شد که در جریان آن از بازی‌های مستقل زیادی رونمایی می‌شود و همچنین بسیاری از عناوین قبلی نیز معرفی کامل‌تری خواهند داشت.

توجه داشته باشید که ID @ Xbox نام برند و برنامه‌ی ایکس‌باکس برای پشتیبانی از عناوین مستقل است و در جریان رویداد ۶ فروردین نیز تنها بازی‌های مستقل حضور خواهند داشت، بنابراین انتظار رونمایی از عناوین بزرگ AAA را نداشته باشید.

با توجه به توضیحات رسمی از سوی ایکس‌باکس، این رویداد با همکاری توییچ (Twitch) برگزار می‌شود. استودیوها و ناشرانی مانند کِرو دیجیتال (Curve Digital)، دیوُلوِر دیجیتال (Devolver Digital)، درینک‌باکس (DrinkBox) و دیر ویلجرز (Dear Villagers) در این مراسم حضور دارند. مایکروسافت قول تریلر جدید و همچنین نمایش گیم‌پلی برای بیش از ۲۵ بازی مختلف را داده است. عناوین محبوبی مانند S.T.A.L.K.E.R 2 ،Second Extinction و The Ascent نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین انتظار داشته باشید که در این مراسم ورود چندین بازی مستقل به سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) اعلام شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد
تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • djma گفت:

    مراسمی که قرار نیست بازی بزرگ نمایش بده ،واسه چی اصلاً برگزار میشه،نتیجه این کار فقط اینه همیشه از سونی با این سیستم برنامه ریزی عقب خواهد افتاد ،هی هر ماه میخواد یک نمایش الکی بزاره ،یک نمایش بزرگ خوب بزار اون دیده میشه ،در غیر اینصورت اگر حتی هر یک ماه یک بازی بزرگ نمایش بده و بقیه بازی ها افتضاح باشن اصلاً دیده نمیشه ،این نمایش هم فقط واسه گیم پس و سود مایکروسافت هست ،برای بازی بازها کلا کشکه

    • K_R12 گفت:

      این ایونت های کوچیک جای خودش ؛ ایونت های بزرگ هم به جای خود . خودشون تایید کردن تو تابستون رویداد بزرگ دارن ؛ این ایونت هم واسه بازی های ایندی و کوچیک هم خوبه . نمیدونم چرا دارین این دوتارو با هم قاطی میکنین . هایپی هم پشتی این ایونت نیست کسی هم مجبور نکرده که این ایونت رو نگاه کنن .پس دیگه حرفی نمیمونه . حالا قرار هر ماه از برنامه های شرکت و برند ؛ کامنیوتی و کاربر های خودشو بروز نگه داره از این ناراحتین ؟ میخواستین تا تابستون که ۵ ماه دیگست همینجوری تو خماری بزارتتون از بی خبری ؟؟ اینجوری بیشتر دوست دارین؟؟

    • Mohamad.h گفت:

      تو محل شما به stalker میگن بازی کوچیک؟

  • ای بابا این سونی و مایکروسافت هم شورش رو در آوردن ای مراسم دارن میزارن بازی مستقل نشون میدن بابا فهمیدیم شما از مستقل ها حمایت میکنید یه مراسم هم بزارید بازی های بزرگ خودتون رو نشون بدید ( سونی و مایکروسافت تو E3 حضور دارن اگه اره که این مراسم های مستقل اشکالی نداره ولی اگه E3 هم نیان خیلی اعصاب خورد کن میشه این پنهان کاری هاشون )

    • جای نگرانی نیست ژوئن و جولای کلی مراسم برگزار میشه از سونی و مایکروسافت گرفته تا یوبی سافت و باندای نامکو. حتی مایکروسافت رویداد تابستان رو رسماََ تایید کرد. (داخل رویداد میزگرد بتسدا) به احتمال خیلی خیلی زیاد استارفیلد رونمایی میشه.

      • خدا رو شکر پس
        اگه اینطوری هستش که این مراسم های مستقل گذاشتن هاشون اشکالی نداره

      • djma گفت:

        اونم آش دهن سوزی نخواهد بود ،خواهی دید ،تهش همین یک بازی استارفیلد رو نمایش بده ،از ایندیانا جونز،اینا هم خبری نیست ،اگه ایندیانا جونز هم انحصاری نکنه و روش سرمایه گذاری نکنه ،هیچ اتفاقی براش نمیفته فقط با استارفیلد

        • Ninja Theory گفت:

          دوست من چندین معرفی مختلف از خانواده بتسدا خواهیم داشت.
          اول از همه Zenimax online که نزدیک ۳ سال هست روی یک عنوان AAA کار میکند و دیزاینر سن دیگو و ناتی داگ و یکی از دیزاینرهای Halo Infinite را استخدام کرده. شعبه Austin آرکین که نزدیک ۱ سال روی یک پروژه مخفی به رهبری Harvey Smith(کارگردان dishonored 2) کار میکند، هم احتمال رونماییش هست. استودیو تازه تاسیس Roundhouse که دو سال در سکوت خبری هست و کارگردان prey را دارد. از اون ور هم Machinegames که لیک های مختلفی از Wolfenstein 3 دیدم و با توجه به تعداد اعضای استودیو و آگهی های مختلف امکان عرضه طی یک سال آینده هست

        • نگفتم مراسم عجیب غریب و طوفانی خواهد بود. هر دو شرکت رویداد دارن با کیفیت مشابه سال های پیش، دو سه تا بازی فرست پارتی نمایش دارن و دو سه تا هم بازی مورد انتظار ترد پارتی. به نظر میرسه مایکروسافت از یکی دوتا بازی که گیمپلی ندیدیم رونمایی کنه (استارفیلد، گیمپلی جدید هیلو با تحولات شکل گرفته، یک یا دو پروژه دیگه از بتسدا چون داخل میزگرد بتسدا توضیح دادن که رویداد تابستان بر روی بتسدا تمرکز داره) از اون طرف به نظرم سونی بیش از این که بازی جدید نمایش بده (شاید یک پروژه فقط) گیمپلی بازی های از قبل رونمایی شده رو به نمایش می ذاره (GOW، هورایزن، Forspoken و ratchet و احتمالا برنامه هایی از فکشن لست)
          به نظرم شور و شوق بازی‌بازها برای E3 و ماه ژوئن بیشتر باید مربوط به عناوین مولتی پلتفرم بشه یا بازی‌هایی که برای مدت ها ازشون خبری نیست:
          Dying Light 2
          Elden Ring
          Far Cry 6
          Skull & Bones
          Beyond good and evil 2
          Suicide Squad
          (طبق لیک‌ها دو بازی از سری AC در دست ساخت قرار داره، یکی با کیفیت کاملاََ مشابه Valhalla که توسط یوبی‌سافت سوفیا در دست ساخت هستش و یکی هم یک Assassin’s Creed کاملاََ نسل بعدی با موتورگرافیکی بهبود یافته توسط تقریباََ کلیه استودیوهای یوبی سافت. یکی از این پروژه‌ها که احتمالاََ پروژه استودیو سوفیا هستش بر روی تمپلارها تمرکز داره و شخصیت اصلی یک شوالیه هستش، به عبارتی با چیزی شبیه به Rogue طرف هستیم و حتی نسبت AC IV BLACK FLAG با ROGUE ، میان این پروژه و Valhalla برقرار شده.) احتمال داره شاهد یک ac فرعی هم باشیم، البته این فقط یک سری اطلاعات لیک شده هستش.

          • Madeline گفت:

            اطلاع ندارید این ۲ نسخه چه زمانی معرفی و منتشر میشن؟

            • طبق اطلاعات لیک شده (بازم میگم منبع کاملاََ مطمئنی نیست)
              بازی نسل بعدی ۲۰۲۲
              نسخه فرعی ۲۰۲۱٫ اما من شخصاََ منطقی نمی بینم این موضوع رو چون تا آخر امسال یوبی سافت برای والهالا برنامه داره. بسته الحاقی اول آخر آوریل عرضه میشه. و بسته الحاقی دوم (و پایانی) اواخر ۲۰۲۱ منتشر میشه. منطقی نمیبینم که قبل از بسته شدن پرونده‌ی valhalla یک بازی جدید از این سری منتشر بشه. شاید نسخه‌ی فرعی برای ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده باشه و بازی نسل بعدی تاریخی دورتر از انتظار داشته باشه. بین ac iv black flag و rogue هم یک سال فاصله بود. یعنی اگر چنین فاصله زمانی رعایت بشه نسخه فرعی باید نوامبر / اکتبر سال ۲۰۲۱ منتشر بشه، اما خب به این شدت برای بلک فلگ برنامه ریزی نشده بود.

    • T800 گفت:

      ID @ xbox از ۲ ۳ سال پیش بوده و مخصوص بازی های مستقلیه کع ایکس باکس حامی مالی شون بوده
      پس جو ندید خواهشا

    • mamad1166 گفت:

      برادر من و شما مشتری بازی های مستقل نیستیم
      خیلیا با بازی های مستقل که عموما گیم پلی محور و بسیار خلاق هستن حال میکنن
      این مراسم برای اوناس شما نبین

  • Sajjad گفت:

    بد جوری منتظر استالکر ۲ هستم یه گیم پلی ازش نشون بدن ببینیم چطوری بازی

  • خدایا بسه دیگه
    یه مراسم خوب بذارید از بازی های بزرگتون

  • Yato گفت:

    S.T.A.L.K.E.R 2 :inlove: :inlove:
    من با این سری اشنایی ندارم ولی در ان تریلری که نشان دادن فضای بازی عالی بود من را یاد بازی مترو انداخت ، امیدوارم هم گیم پلی ای ازش ببینیم هم تاریخ انتشارش معلوم بشه

  • vas گفت:

    نمیدونم تام وارن بود یا جف گراب که این ایونت بازی ایندی رو ازش خبر داده بود.

تاریخ برگزاری رویداد بعدی ایکس‌باکس مشخص شد