فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

فهرست قیمت پلی‌استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

محسن رضوی فر
۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

همان‌طور که اطلاع دارید، چندماهی از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ به بازارهای جهانی عرضه می‌گذرد. اکنون با بررسی جدیدترین قیمت این کنسول در بازار ایران همراه شما خواهیم بود.

کنسول پلی‌ استیشن ۵ جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی است که حدود ۳ ماه قبل به صورت جهانی به بازار عرضه شد. این کنسول با ترکیب فناوری جدید AMD، یک SSD فوق‌العاده سریع، نوآوری در رابط کاربری و کنترلر و همچنین صدای سه‌بعدی، انتخاب بسیار جذابی به نظر می‌رسد. برخلاف نسل قبل که هر دو کنسول از نظر سخت‌افزاری ضعف‌های متعددی داشتند، به نظر می‌رسد پلی‌استیشن ۵ از همین آغاز یک پیروزی برای تیم طراحی و مهندسی سونی است.

شما می‌توانید مشخصات فنی کامل این کنسول را در قسمت پایین مشاهده کنید:

مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵

فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

قیمت پلی استیشن ۵

قیمت پلی استیشن ۵

در هر صورت سونی یک کنسول قدرتمند را روانه‌ی بازار کرده است که از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری کیفیت بالایی را به کاربران خود ارائه خواهد داد. از آن‌جایی که چندماهی از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ در بازار ایران می‌گذرد و از آن‌جایی که به دلیل عرضه‌ی محدود نوسان قیمت بالایی را در بازار شاهد هستیم بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در این پست به بررسی قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ بپردازیم. در کل نسبت به اوایل اسفند ماه، شاهد کاهش نسبی قیمت پلی‌استیشن در بازار ایران هستیم.

توضیحاتقیمت 
بالاترین قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ در بازار ایران مدل استاندارد:  ۳۲,۵۴۹,۰۰۰ تومان
مدل دیجیتال: ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پایین ترین قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ در بازار ایرانمدل استاندارد: ۲۲,۶۴۹,۰۰۰ تومان
مدل دیجیتال: ۲۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)
فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Asir console گفت:

    تا قیمتش ۱۳ نشه اروم نمی گیگیریم

  • یعنی فکر کن فقط پلی استیشن فور رو با تمام لوازم جانبی دو میلیون خریدم ، حالا فقط برای پلی استیشن فایو باید بیست و دو تومن بدم بدون لوازم جانبیش .

  • چه عجب میبینم کمی قیمت ها کاهشی شدن 😐

  • old gamer b گفت:

    والا درد فقط قیمت ps5 نیست درد اصلی تلوزیون ۴k مخصوصش هست که شاید ۵ برابر قیمت خود کنسوله . حالا شاید بعدا آپدیت شد تلوزیون ۸k هم نیاز شد!

    پی نوشت: میدونم رو تی وی hd هم اجرا میکنه !

    • نه تلوزیون ۴k قیمتش زیاد نیست نگران نباش
      من خودم تلوزیون فقط سونی میخرم.. الان یه ۴۰ اینچ براویا ۱۰۸۰ دارم و برا نسل بعدم حتما باید سونی بخرم.. با برند دیگه اصلا نمی تونم کنار بیام.
      یه مدل سونی برا نسل بعد پیدا کردم عاااالی.. هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت فوق العادست..جز تلوزیون ای اقتصادی سونی به حساب میاد.. قیمتش فقط ۱۲ ملیونه..قصد خریدش دارم و به زودی میخرمش تا گرونتر نشده.
      فقط میمونه کنسول که اونم قسطی حله.. ps4 میفروشی. پیش پرداخت میدی وتا یه سال هم قسط میدی تموم میشه..
      خلاصه اینکه برنامم واسه کوچ کردن به نسل بعد همینه.. با این گرونی تنها راهش همینه

    • همه تو خونه یه تلویزیون دارن و میشه بازی کرد نیاز به فور۴ نیست همون ۱۰۸۰ کافیه

  • همون باید قسطی بخریم از دم قسط ماهی پنجاه

  • ShinjiMikami گفت:

    با سلام و عرض ادب
    باید بگم کسایی که انتظار دارن قیمت ps5 زیر ۲۰ میاد( که بعضیا انتظار قیمت زیر ۱۵ هم دارن 😐 ) کاملا در اشتباهند. البته اگه میخوان تا اخر نسل ۹ صبر کنند مشکلی نیست چون بعد ۴یا۵ سال قیمت این کنسول تا ۱۷ یا ۱۶ تومن میاد ولی در این سال های ابتدایی از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ شایدم زیاد البته از ۲۰۲۴ کم کم قیمتا افت میکنه، فکر نکنم قیمت کنسول از ۱۹ یا ۲۰ پایین تر بیاد مگر اینکه صبر کنید و بعد از ۵ سال کنسول رو تهیه کنید.
    در آخر اینو بگم که فکر نکنید که کسی کنسول نمیخره بلکه خیلیا هستن که ps5 رو با قیمت های ۲۵ و ۳۰ میلیونی تهیه کردن که فقط پزشو بدن و همینا باعث میشن فروشنده ها سواستفاده کنند و قیمت رو بالا پایین کنند و افراد رو برای خرید جذب کنند.
    با تشکر

    • Dr.Gamer گفت:

      متاسفانه حقیقته و واقعا هم تلخه….در حالی که خیلیا توی تهیه بازیای نسل ۸ موندن و حتی بسیاری از گیمرا کنسول نسل ۸ هم نتونستن تهیه کنن افرادی هم هستن که این پولا براشون پول خرد هست و اراده کنن میخرن کاری به اینکه قیمتا واقعی نیست و چقد دلالا سود میکنن ندارن اصلا‌. قیمت سخت افزار رو این روزا ادم میبینه نمیدونه بخنده یا گریه کنه کارت گرافیک ۱۰۰ ملیون :sarcasm: یه زمانی با ۱۰۰ ملیون میشد یه خونه و ماشین و باغ خرید تازه بازم اضاف میومد 😀

    • Amirhowsein گفت:

      عزیزم قیمتش تو مارکت جهانی بالاعه فرقی نمیکنه
      تو دبی الان دوربرای ۴۰۰۰ درهمه حتی تو عراقم ۷۳۰ دلارع وقتی فروشنده با این قیمت داره وارد کمیکنه کنسولو نمیاد ۱۵ ۱۶ بفروشه به ما ک
      عرضه ی سونی درست بشه صد در صد قیمتش میاد پایین نهایتا یکسال طول بکشه.
      البته ب شرط اینکه قیمت دلار ثابت بمونه

      • ShinjiMikami گفت:

        مارکت جهانی برای کشور ما نیست برادر. هرچیم بشه توی کشور ما میکشن روش و قیمتش میره بالای ۲۰. وقتی ما مردمی داریم که کنسول رو با قیمت ۲۵ تومن میخره فروشنده چرا بیاد قیمتارو بیاره پایین با این سودی که میکنه؟! کسایی که لایک هم میکنن به دلیل امیدوار تر شدنشون هستش ولی نمیدونن که الان برای مثال یه بلوزی که قیمتش یه سال قبل ۲۰ تومن بود و نه توی مارکت جهانیه نه چیز دیگه الان قیمتش تا ۱۵۰ رفته. فقط مثال زدم. قیمت اجزای کامپیوتر رو هم ببین. یه گرافیک که واسه سال ۲۰۱۶ هستش و ارزشش فقط یک تومنه الان شده هفت هشت تومن. دلار میره بالا قیمت میره بالا ولی میاد پایین قیمت ثابت میمونه.
        الان فرض کن قیمت کنسول اومد تا ۱۸ مردم یجور هجوم میبرن میخرن که باز دوباره قیمتا میره بالا. الان همین امروز قیمت کنسول یه تومن رفته پایین بخدا خیلیا هجوم بردن خریدن فردا پس فردا باز قیمت میره بالا. شما اینجارو با یجای دیگه اشتباه گرفتی
        موفق باشی برادر

    • اصلا در اشتباه نیستند. با توجه به صحبت های رئیس amd قطعات و مخصوصا قطعات کنسول ها فراوان تر میشه و در نتیجه کنسول های بیشتری عرضه میشه در بهترین شرایط قرار نمی‌گیریم اما به مراتب بهتر از این روزها خواهد بود. از کریسمس امسال به بعد (۲۰۲۲) مطمئناََ فراوانی میشه و کنسول‌ها در فروشگاه ها یافت میشه. نمی دونم روی چه حسابی میگین کنسول زیر ۲۰ نمیاد؟ در حال حاضر اگر قیمت ها بالاست به این دلیله که کنسولی در فروشگاه ها وجود نداره و تمامی این کنسولهایی که در فروشگاه های ایرانی وجود داره از دلال ها با قیمت های ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار خریداری شده. وقتی فراوانی کنسول بشه دیگه نیازی نیست با این قیمت ها وارد کنند و کنسول ۵۰۰ دلاری وارد میشه. و با قیمت های ۱۴ – ۱۸ به فروش میرسه. مگر این که دلار گران تر بشه یا ورود کالا سخت تر بشه. لطفا با این صحبت ها ملت رو ترغیب نکنید که کنسول گران تر بخرن. صبر همیشه بهترین گزینه اس مخصوصا توی این شرایط. این که کنسول تا ۲۰۲۴ بالای ۲۰ می مونه کاملاََ غلط و بی اساس هستش.

    • کیان گفت:

      یه چی برای خودت میگی. من فروشنده این کنسول هستم ولی هنوز برای خودم نگرفتم !!! فروشنده ها گران نمیکنن برادر من کسی که وارد کنندست گران میکنه. الان این کنسول بین ۱۶ تا ۱۷ تومن وارد ایران میشه ولی وارد کننده به این قیمت میفروشه و مجبوریم بخریم ازش چون مشتری میاد و از ما کنسول میخواد. این کنسول هم تا زیر ۱۵ تومن هم میاد این حسابی که شما کردی خیلی عجیب بود. قیمت ۵۰۰ دلاره با دلار ۴۰ تومن هم حساب کنی میشه ۲۰ تومن.

  • DOOM Slayer گفت:

    تا زیر ۲۰ میلیون نشه نمی گیرمش

  • تا ۱۰ میلیون نشه آروم نمیگیرم 😐 آخه یعنی چی نصف حقوق یک سال بدم بابت کنسول خیلی زوره 😐 😥

  • Witcher گفت:

    چقدرم ارزشون شده واقعا :laugh:

  • Amirhowsein گفت:

    صد در صد بعد عید قیمتش کرش میخوره دوباره
    خرداد بهترین موقع خرید چون هم موجودی زیاد میشه تو بازار جهانی هم اینکه نزدیک انتخاباته قیمت دلار کاهش پیدا میکنه هم اینکه تو خرداد ماه ب خاطر امتحانات معمولا قیمت گوشی و کنسول کاهش پیدا میکنه.
    ب نظرم تا خرداد قیمت میاد رو ۱۷ ۱۸ تابستون ثابت میمونه رو همین قیمت پاییز میرسسه به قیمت اصلیه خودش ک همون ۱۵ ۱۴ هستش.
    دوستان دقت کنید موجودی جهانی کمه خود کنسول الان تو امارات نزدیک ۴۰۰۰ درهمه توی عراقم ۷۳۰ دلار تاموقعی ک موجودی زیاد نشه تو امارات قیمت رو همینی ک هس میمونه.
    عجله نکنید اصلا سری اول کنسولا امکان مشکل داشتنشون زیاد فعلنم ک دوال سنسن مشکل دریفت داره پس خریدش عقلانی نیست

  • ERFAN103079 گفت:

    بابا خو خیلی با قیمت اصلیش فاصله داره مگه نه ایکس باکسم ۵۰۰ دلاره چرا اون همچین قیمتی نداره؟ واقعا مسخرست که اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری نسخه دیجیتال و استاندارد بین یک تا دو میلیون تومنه 😐

  • منطقا باید زیر ۱۷.۵ باشه
    همون طور که ps4وps3وoneبا درصد سود و نرخ ارز انزمان چنین نسبتی بودند
    و حتی مقطعی سریxامسال هم همین حدود شد
    متاسفم دلالها اینقدر طمع کارند و به سود سی تا چهل یا حتی ۵۰ درصدی!! راضی نیستند و دنبال سود ۸۰ تا ۱۲۰ درصدی هستند.
    اونم بهانه تحریم درصورتی که همه قطعات گیمینگ و حتی در حال حاضر ۷۰ درصد بازار کامپیوتر قاچاق هست و حتی گمرک نمیدند
    و اونایی هم که گمرک میدن با ارزها پایین گمرک میدن یعنی ۴۲۰۰ تومن (کسایی که تو کار واردات هستند می دونند)
    ماینینگهم که صرفا با دو سه قطعه انجام میشه نه همه محصولاتit
    امیدوارم نظرم ثبت شه
    سال نوتون پیشاپیش مبارک

  • MahyarMsm گفت:

    هنوزم که گرونه من حدودا یه جا ۲۰ تومن هم دیدم اما باز هم خیلی گرونه امیدوارم بیاد پایین تر

  • mo1234 گفت:

    درود بر سرزمین شادی ها و خنده ها با سپاس :silly: :silly:

فهرست قیمت پلی‌ استیشن ۵؛ (کاهش قیمت)