خالق Silent Hill به همکاری با یکی از توسعهدهندگان برجسته ژاپنی اشاره میکند
آقای کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق سری Silent Hill، بهتازگی از همکاری با یکی از سازندگان مشهور ژاپنی اشاره کرده است.
در اواخر سال گذشتهی میلادی، آقای تویاما و برخی دیگر از اعضای کلیدی استودیوی ژاپن (Japan Studio) از سونی جدا شدند. آنها مدتی بعد استودیوی مستقلی تحت عنوان بوکه گیم (Bokeh Game) را تاسیس و اعلام کردند که بر روی یک بازی جدید کار میکنند. در همین راستا، مدتی قبل اولین تصاویر مفهومی از پروژهی جدید این استودیو که یک عنوان ترسناک است، منتشر گردید. تویاما در هنگام اعلام تاسیس استودیوی خود اشاره کرد آنها قرار است بازیهای خود را به صورت چند پلتفرمی عرضه نمایند. وی اخیراً اطلاعات جدیدی را منتشر کرده که نشان میدهد این استودیو با یک توسعهدهندهی مشهور ژاپنی کار میکند.
آقای تویاما در مصاحبهای جدید با AI Hub، به صورت کوتاه به توضیح در مورد بازی خود پرداخت. در حالی که وی هنوز جزئیات دقیقی در این باره ارائه نداد، اما اشاره کرد که آنها قصد داشتند که اتفاقات بازی در یک شهر آسیایی رخ دهد؛ موضوعی که فعلاً به نتیجهی نهایی نرسیده است. با این حال، تویاما در بخشی از صحبتهای خود اشاره کرد که آنها به دنبال همکاری با یک سازندهی ژاپنی هستند. وی در این باره گفت:
چیزی که میتوانیم بگوییم این است که ما در حال حاضر به سختی تلاش میکنیم تا با یک سازندهی برجستهی ژاپنی همکاری کنیم. این چیزی است که ما قبلاً در مورد آن صحبت نکردیم.
هنوز مشخص نیست که این توسعهدهندهی ژاپنی کدام است. گفته میشود بازی جدید استودیوی بوکه گیم حداقل تا سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتری در خصوص این عنوان باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
این سازنده میتونه سونی باشه یا کوجیما پروداکشن یا جاپون استدیو و… باشه
احساس میکنم کوجیما باشه مخصوصا الان که فهمیدیم داشته روی یه بازی ترسناک برای استادیا کار میکرده ولی بهم خورده و از حرف هاش مشخص بود عصبانی شده انگار واقعا میخواد یه بازی ترسناک بسازه
اقا سایلنت هیل رو ول کنید بجاش مدیوم رو بازی کنید خیلی ترسناکه :rotfl: :rotfl:
رئیس استادیا اعلام کرد که خبر ساخت بازی ترسناک توسط کوجیما برای استادیا فیکه
به نظر منم این استودیو داره با کوجیما سایلنت هیل میسازه
از طرفی شایعه ساخت متال گیر ریمیک توسط بلوپوینت و متال گیر جدید توسط کوجیما و گوریلا هم وجود داره
از ژاپن استودیو رفت واسه چی باز با سونی همکاری کنه
سازنده مطرح ژاپنی آدمه نه استدیو یا سونی
خدایا با کی ها شدیم ۷۰ میلیون نفر
یعنی ممکنه میکامی باشه و سبک وحشت یه بار دیگه متحول بشه ؟؟؟ 😮 :hypnotized:
بنظر بنده یا کوجیما هست یا میکامی. که احتمال زیاد کوجیماعه.
اگه کوجیما باشه بنظرم میرن به سمت سبک سایلنت هیل و جن و ارواح.
اگه میکامی باشه بنظرم میرن به سمت سبک رزیدنت ایول و زامبی.
به شخصا بیشتر دوس دارم میکامی باشه تا شاهد یک شاهکاری دیگری مثل ایول ۴ باشیم.
امیدوارم بازی خوبی ساخته بشه و همه بتونن تجربش کنن.
من به شخصه میگم یا کوجیما یا میکامی. ژاپن استودیو که دیگه داره منحل میشه وگرنه یکی از انتخابا بود.
ولی فرض کنین اگه با میکامی بسازه چی میشه!! دو تا پدر ترس صنعت گیم در کنار هم. سازنده های گنده ترین بازی های ژانر ترس در صنعت گیم. مغزم میترکه.
دوستان ژاپن استودیو منحل نمیشه بلکه داره ساختار استودیو عوض میشه و خیلی ها ازش میرن و خیلی ها هم میمونن . این اتفاق چندسال پیش برای santa monica هم افتاد ، آیا باعث منحل شدنش شد؟ سونی داره به بازار ژاپن توجه کمتری میکنه و نمیشه بهش ایراد هم گرفت چون این صنعت دیگه مثل قبل نیست و سرمایه گزاران بزگتری دارن وارد این عرصه میشن . پس لطفا اینقدر زود درباره هر اتفاق و هرچیزی نظر ندید . سیاستهای جیم رایان تا به حال کاملا مثبت بوده و امیدوارم همینطور ادامه بده .البته بزرگترین خرید برای سونی که بتونه تقریبا بازار ژاپن رو بگیره ، square enix میتونه باشه اما با خریدها کوچکتر و حساب شده ، باز هم میشه مثل ۲۵ سال گذشته فوق العاده عمل کرد.
اخه مشکل اینجاس همه افراد خوب از ژاپن استودیو دارن میرن. این استودیو داره تبدیل میشه به یه اچار یدکی برای بقیه استودیو های سونی. همین دیروز خبر اومد ماسامی یاماموتو که تهیه کننده بلادبورن بود هم رفت. کسی اون جا نمونده که رهبری خوب مثل میازاکی و یا میکامی و یا کوجیما رو داشته باشه و بتونه یه ای پی دهن پر کن بده. اخرین ای پی بزرگ این استودیو بلادبورن بود که اونم به لطف استاد میازاکی بود. بعد از اون موقع این استودیو هیچ ای پی دهن پرکنی نداده و خب عادیه این استودیو تبدیل شه به یه استودیو پشتیبان.
بعد یه نکته دیگه وجود داره اونم اینه که شما حرف از سانتا مونیکا زدید. گاد جدید درست از اب در اومد چون کارگردان بازی کوری بارلوگ بود. کسی که نسخه دوم هم کارگردانی کرده بود و دست در سری گاد اف وار داشته و اون رو میشناسه. همین موضوع در مورد ناتی داگ هم صدق میکنه. میتونی هزار تا ادم رو بفرستی بیرون. ولی تا وقتی دراکمن اونجا هس لست اف اس و انچارتد وجود خواهد داشت. خود دراکمن بود که لست رو نوشت.
مهمه که چه کسی رهبری کنه یه تیم رو. الان ژاپن استودیو خودش یه رهبر نداره که بازی دهن پر کن بسازن. میازاکی بود ولی فقط برای یه بازی بود. قبلا گفتم الانم میگم ژاپن استودیو نیاز به یه بازی ساز متفکر ژاپنی مثل میکامی یا میازاکی یا یوکو تارو و یا کوجیما هست تا بتونه یه اثر بزرگ خلق کنه. بدون این افراد اچار فرانسس رسما. فقط یه وسیله کمکی. درست مثل بازی دیمن سولز ریمیک که فقط حکم پشتیبانی استودیو بلوپوینت رو داشتن
بنظر من یا میازاکی یا کوجیما
اگه میازاکی باشه که خیلی خوب میشه
فقط بگو کوجیما تا از شدت هایپ منفجر بشیم